8.9 C
València
Divendres, 21 novembre, 2025

Denuncien un ciclista per baixar de Barx a Gandia a 77 km/h

Les normes són per a tots, i així ho ha pogut comprovar un ciclista que ha sigut multat per superar els 70 km/h amb la bicicleta mentre baixava de Barx a Gandia, un tram de carretera on la seua verticalitat pot ajudar als ciclistes més valents a superar els 80 km/h, tot i estar prohibit superar els 60 km/h, segons informa Levante-EMV.

Este ciclista va ser multat després que la Guàrdia Civil observara que un radar l'havia detectat baixant a 77 km/h, interposant-li una denúncia de 100 euros si ho abona més tard del 4 de maig, o la mitat si ho paga abans. El mateix periòdic s'ha assabentat que este no va ser l'únic en ser multat, ja que altres dos ciclistes també van ser capturats pel radar. El que ha quedat clar és que no importa si el vehicle és de 4 rodes o de 2. Siga com siga, les normes vials han de ser respectades per tots.

Últimes notícies

El cap de setmana deixarà vent fort, gelades i fred en la Comunitat Valenciana

El cap de setmana portarà vent del nord-oest amb ratxes molt fortes en el nord de Castelló, gelades a l'interior i temperatures baixes. El diumenge es preveu una recuperació de les màximes, més marcada en el terç nord i en el litoral nord d'Alacant.

Pérez Llorca declara hui davant la jutgessa de la DANA per les seues crides amb Pradas i Mazón

El candidat a rellevar a Carlos Mazón atesta a Catarroja pels seus contactes telefònics durant la DANA. La jutgessa analitza el procés de decisions en el Cecopi.

El PSPV convocarà un Comité Nacional el 29 de novembre a Alacant

El PSPV-PSOE convocarà el seu Comité Nacional el 29 de novembre a Alacant per a abordar la crisi oberta després de la dimissió de Carlos Mazón. El partit exigirà eleccions i acusa PP i Vox de decidir el relleu 'furtant la voluntat democràtica'.

La Federació Veïnal demana responsabilitat política per a desbloquejar la zona de baixes emissions a València

La Federació d'Associacions de Veïns de València ha sol·licitat reunions d'urgència amb Alcaldia i l'oposició per a tancar un acord sobre la ZBE i evitar perdre 150 milions. L'entitat ha anomenat a la responsabilitat de tota la corporació davant l'imminent termini legal.

Calero renuncia a les excuses abans del derbi i crida a competir: ‘Si entres plorant, eixiràs igual’

El tècnic del Llevant va evitar queixes pel calendari i per la falta d'entrenaments dels seus internacionals i va apel·lar a la convicció per a trencar la mala ratxa davant el València. Va confirmar que Arriaga i Ryan estaran en principi disponibles i va demanar a l'afició no sentir-se inferior.

Els bombers forestals demanen a la Generalitat assumir la gestió directa del cos

Sis sindicats han exigit al Consell eliminar els encàrrecs als consorcis provincials i que la Generalitat gestione de manera directa als bombers forestals. Denuncien mala praxi, falta de mobilització i un ús abusiu d'hores extra.

Garay: ‘Tant de bo Lim es vaja del València pel bé del club’

Ezequiel Garay va carregar contra la gestió del València i va desitjar que Peter Lim abandone el club pel bé de l'entitat. Va reivindicar la seua etapa, va criticar decisions després de la seua lesió i va elogiar a Marcelino.

La UPV alerta de nous riscos d’avingudes a Torrent després de la DANA

Un informe de la UPV sobre els danys de la DANA a Torrent conclou que els sediments acumulats en diversos barrancs incrementen el risc de desbordaments. La reposició d'infraestructures es valora en 98 milions d'euros.