Denuncien a 2 locals per no complir l’horari i a 7 persones sense mascareta en Alacant

 

Agents de Policia Local d’Alacant, adscrits al Servici Nocturn, han denunciat esta nit de dimarts a dos establiments d’hostaleria per incomplir l’horari de tancament establit per a fer front a la pandèmia.

 

L’operatiu, segons la Regidoria de Seguretat, s’ha fet en el marc de les inspeccions, vigilància i control per a garantir que es complixen els horaris de tancaments, aforaments i prohibició de fumar per a protegir de contagis de coronavirus.

 

Els agents han sancionat a un establiment d’elaboració i venda de kebabs, per trobar-se obert al públic amb clientela en el seu interior, i incomplint l’horari de tancament determinat per la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública. Junt a ell, els agents han detectat una pizzeria oberta al públic, fora de l’horari establit per la Conselleria que obliga a tancar no més tard de les 01.00 hores.

 

De la mateixa manera, en el Passeig de Joan Fuster, han alçat set actes a un grup de persones per incompliment en l’ús de mascaretes, i a altres dos persones, en el carrer de Panamà, per consumir o portar en via pública haixix.

Últimes notícies

Un jove de 22 anys mata presumptament son tio amb un ganivet a Massanassa

La Guàrdia Civil ha detingut a Massanassa un jove de 22 anys, de nacionalitat colombiana, acusat de matar son tio de 43 anys amb un arma blanca després d’una discussió al carrer. El detingut es troba en dependències policials mentre continuen les investigacions.

Una nit d’infern tèrmic bateix rècords a la meteorologia valenciana

La nit de dimecres a dijous ha deixat temperatures entre 35 i 39 graus en prop de cent localitats valencianes, amb ponent molt càlid i rècords nocturns com els 37,3 graus de Nules.

Dijous amb ruixats, tronades fortes i granís a la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana afronta este dijous ruixats i tronades localment fortes, amb granís i ratxes molt intenses de vent, després d’un dimecres de calor rècord. Les mínimes pujaran en el litoral, mentres que les màximes baixaran en la major part del territori.

Nit sufocant al litoral i prelitoral valencià amb fins a 35 graus

La pròxima matinada es preveu extremadament calorosa a bona part del litoral i el prelitoral valencià, amb vent de ponent i mínimes entre 30 i 35 graus. Avamet advertix que moltes poblacions podrien no baixar dels 30 graus tot i les tronades vespertines.

Vaga dels vigilants de prevenció d’incendis en Vaersa el 30 i 31 d’agost

STAS-Intersindical, UGT i CCOO han convocat vaga del personal vigilant-operari de prevenció d'incendis forestals en Vaersa els dies 30 i 31 d'agost i mantindran demà una nova protesta davant el Palau de la Generalitat per exigir millores laborals i de servei.

Xàtiva, Alzira i Guadasséquies baten rècords de calor amb més de 44 graus

Xàtiva ha marcat este dimecres 44,1 graus i s’ha situat com la temperatura més alta d’Espanya, mentre que Alzira ha arribat als 44,7 graus i Guadasséquies als 44,2, segons Aemet i Avamet.

Cinc municipis valencians ja superen els 42 graus, les temperatures més altes d’Espanya

Carcaixent, Xàtiva, l’aeroport de València, Polinyà del Xúquer i València ciutat encapçalen hui les màximes d’Espanya, superant totes els 42 graus, amb avís roig activat al litoral valencià.

Incendi al barranc del Carraixet en un dia roig per calor extrema

Diversos equips terrestres i quatre mitjans aeris treballen en l’extinció d’un incendi de vegetació al barranc del Carraixet, en Bonrepòs i Mirambell, en una jornada de risc extrem per calor a la província de València.