Denuncien a 2 locals per no complir l’horari i a 7 persones sense mascareta en Alacant

 

Agents de Policia Local d’Alacant, adscrits al Servici Nocturn, han denunciat esta nit de dimarts a dos establiments d’hostaleria per incomplir l’horari de tancament establit per a fer front a la pandèmia.

 

L’operatiu, segons la Regidoria de Seguretat, s’ha fet en el marc de les inspeccions, vigilància i control per a garantir que es complixen els horaris de tancaments, aforaments i prohibició de fumar per a protegir de contagis de coronavirus.

 

Els agents han sancionat a un establiment d’elaboració i venda de kebabs, per trobar-se obert al públic amb clientela en el seu interior, i incomplint l’horari de tancament determinat per la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública. Junt a ell, els agents han detectat una pizzeria oberta al públic, fora de l’horari establit per la Conselleria que obliga a tancar no més tard de les 01.00 hores.

 

De la mateixa manera, en el Passeig de Joan Fuster, han alçat set actes a un grup de persones per incompliment en l’ús de mascaretes, i a altres dos persones, en el carrer de Panamà, per consumir o portar en via pública haixix.

Últimes notícies

Ramón Terrats torna al Getafe traspassat pel Villarreal

El migcampista Ramón Terrats ha sigut traspassat pel Villarreal al Getafe, on ja va jugar en la temporada 24-25 i on començarà ara una segona etapa a les ordres de José Bordalás.

Recomanen confinar-se per la columna de fum d’un incendi en un desguàs d’El Verger

Un incendi en un desguàs d’El Verger ha generat una intensa columna de fum i s’ha recomanat als veïns de la zona afectada que es confinen a casa i eviten acostar-se a l’incendi.

Castelló envia 24.000 quilos d’ajuda a les víctimes del terratrémol de Veneçuela

L’Ajuntament de Castelló ha organitzat l’enviament de 24.000 quilos d’aliments i productes de primera necessitat a Veneçuela per a donar suport als afectats pel terratrémol, amb la col·laboració d’associacions veneçolanes i la Generalitat.

Una gran columna de fum alarma Villena per un incendi en una planta de reciclatge

Un incendi en una planta de reciclatge a la carretera de Caudete, a Villena, ha generat una gran columna de fum i ha mobilitzat nombrosos efectius de Bombers i mitjans de l’empresa.

Mor un jove ofegat mentre es banyava al riu Xúquer a Sumacàrcer

Un jove ha mort ofegat este dimecres al riu Xúquer, a l’àrea recreativa de l’Esgoletja de Sumacàrcer, malgrat l’ampli dispositiu de rescat mobilitzat.

Llocnou del Fenollet arriba als 44,3 graus en el tercer dia d’ona de calor

L’ona de calor ha deixat este dimecres fins a 44,3 graus a Llocnou del Fenollet i més de 42 graus en nombrosos municipis valencians, segons Avamet.

Llocnou del Fenollet arriba als 44,3 graus en el tercer dia d’ona de calor

L’ona de calor que afecta la Comunitat Valenciana ha deixat este dimecres 44,3 graus a Llocnou del Fenollet i més de 42 graus en nombrosos municipis de la Costera i voltants, segons Avamet.

El nou edifici d’hospitalització del Clínic obrirà en novembre amb 168 habitacions i 29 boxs de crítics

El nou edifici d’hospitalització del Hospital Clínic de València ha assolit el 98 % d’execució, finalitzarà les obres en setembre i començarà a funcionar en novembre amb 168 habitacions i 29 boxs de crítics.