Denuncien a 2 locals per no complir l’horari i a 7 persones sense mascareta en Alacant

 

Agents de Policia Local d’Alacant, adscrits al Servici Nocturn, han denunciat esta nit de dimarts a dos establiments d’hostaleria per incomplir l’horari de tancament establit per a fer front a la pandèmia.

 

L’operatiu, segons la Regidoria de Seguretat, s’ha fet en el marc de les inspeccions, vigilància i control per a garantir que es complixen els horaris de tancaments, aforaments i prohibició de fumar per a protegir de contagis de coronavirus.

 

Els agents han sancionat a un establiment d’elaboració i venda de kebabs, per trobar-se obert al públic amb clientela en el seu interior, i incomplint l’horari de tancament determinat per la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública. Junt a ell, els agents han detectat una pizzeria oberta al públic, fora de l’horari establit per la Conselleria que obliga a tancar no més tard de les 01.00 hores.

 

De la mateixa manera, en el Passeig de Joan Fuster, han alçat set actes a un grup de persones per incompliment en l’ús de mascaretes, i a altres dos persones, en el carrer de Panamà, per consumir o portar en via pública haixix.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Film Symphony Orchestra estrena a València el seu concert Wanted dedicat al western

La Film Symphony Orchestra torna al Palau de la Música de València amb el comiat de Toon Story i l'estrena de Wanted, un nou concert dedicat a les grans bandes sonores del western.

El Consell reivindica la seua aposta per crear més i millor ocupació en la Comunitat Valenciana

La Generalitat subratlla el seu compromís amb una ocupació estable i de qualitat, amb especial atenció a jóvens i dones, i destaca la creació de més de 110.000 llocs de treball en l'últim any.

Agricultura i l’UJI assagen el control biològic contra la plaga que amenaça els cirerers

La Conselleria d'Agricultura i l'UJI proven la solta del parasitoide Ganaspis kimorum i reforcen l'ús d'insecticides biològics per a contindre la Drosophila suzukii en cirerers valencians.

Les tempestes deixen 16,4 litres per metre quadrat a Millares en la matinada de l’1 de maig

Les tempestes registrades de matinada han deixat 16,4 litres per metre quadrat a Millares i acumulats significatius en diversos municipis de l'interior de la Comunitat Valenciana, amb cel cobert i ruixats febles en la resta del territori.

Puente acusa la dreta de bloquejar la regularització d’immigrants per a no cedir en res

Óscar Puente defén la regularització extraordinària d'immigrants com a via per a reconéixer drets bàsics i critica que la dreta es negue a repetir processos que abans va aplicar. El ministre també descarta que existisca fonament en les especulacions sobre una candidatura per Alacant.

Vila-real busca la Champions i el Llevant s’aferra a la permanència en La Ceràmica

Vila-real necessita només un punt per a segellar la seua presència en la pròxima Lliga de Campions, mentres que el Llevant està obligat a guanyar per a continuar viu en la lluita per la permanència.

La Policia proposa sancionar al president del Panathinaikos per alterar la seguretat a la Fonteta

La Policia Nacional ha proposat sancionar al president del Panathinaikos, Dimitris Giannakopoulos, per una conducta que considera generadora d'una situació de risc al final del partit d'Eurolliga a València.

L’Audiència Nacional admet a tràmit el recurs de Castella-la Manxa pel transvasament Tajo-Segura

L'Audiència Nacional ha admés a tràmit el recurs de Castella-la Manxa contra el Govern per no adaptar encara les normes del transvasament Tajo-Segura a les sentències del Suprem i als cabals ecològics del Tajo.