Denuncien a 2 locals per no complir l’horari i a 7 persones sense mascareta en Alacant

 

Agents de Policia Local d’Alacant, adscrits al Servici Nocturn, han denunciat esta nit de dimarts a dos establiments d’hostaleria per incomplir l’horari de tancament establit per a fer front a la pandèmia.

 

L’operatiu, segons la Regidoria de Seguretat, s’ha fet en el marc de les inspeccions, vigilància i control per a garantir que es complixen els horaris de tancaments, aforaments i prohibició de fumar per a protegir de contagis de coronavirus.

 

Els agents han sancionat a un establiment d’elaboració i venda de kebabs, per trobar-se obert al públic amb clientela en el seu interior, i incomplint l’horari de tancament determinat per la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública. Junt a ell, els agents han detectat una pizzeria oberta al públic, fora de l’horari establit per la Conselleria que obliga a tancar no més tard de les 01.00 hores.

 

De la mateixa manera, en el Passeig de Joan Fuster, han alçat set actes a un grup de persones per incompliment en l’ús de mascaretes, i a altres dos persones, en el carrer de Panamà, per consumir o portar en via pública haixix.

Últimes notícies

El València Basket es classifica per a la seua primera Final a Quatre després d’atropellar al Panathinaikos

El València Basket va derrotar amb autoritat al Panathinaikos en el quint partit de quarts d'Eurolliga (81-64) i es va classificar per primera vegada per a la Final a Quatre.

El Sevilla remunta un 2-0 inicial i arranca un valuós empat a Vila-real

El Vila-real es va avançar 2-0 amb punts de Gerard Moreno i Georges Mikautadze, però el Sevilla va reaccionar abans del descans i va rescatar un empat amb els gols d'Os i Kike Salas.

Sis mesos de presó per apropiar-se d’un cotxe encarregat per a la seua recollida i revendre’l

L'Audiència d'Alacant condemna a sis mesos de presó a un home que es va quedar amb un cotxe que havia d'arreplegar per a la seua propietària i el va registrar a nom d'una afí que ho va vendre a un tercer.

Educació eleva al 27,26% el seguiment de la tercera jornada de vaga docent en la Comunitat

La Conselleria d'Educació situa en el 27,26% el seguiment de la tercera jornada de vaga indefinida del professorat no universitari, mentres sindicats mantenen la pressió i acudixen a una nova taula de negociació.

Roca Rei, Morante i Manzanares encapçalen la fira de Fogueres d’Alacant 2026

La fira de Fogueres d'Alacant 2026 programa deu festejos taurins entre el 19 i el 27 de juny, amb Roca Rey, Morante de la Pobla i José María Manzanares com a grans reclams.

Importaco activa el seu pla de continuïtat després de l’incendi en la seua planta d’ametles a Castelló

Importaco manté actiu el seu pla de continuïtat després de l'incendi en la seua planta de processament d'ametles a la Vall d'Alba i garantix el subministrament als seus clients mentres treballa en la recuperació productiva.

Marciano Gómez resta importància a la denúncia del PSPV davant la Fiscalia per la circular sobre migrants

Marciano Gómez defén que la circular vigent de Sanitat facilita la regularització de migrants i minimitza la denúncia del PSPV davant la Fiscalia, que considera possible amb qualsevol document.

La Generalitat impulsa materials d’emergència accessibles per a persones amb discapacitat

La Generalitat ha presentat nous materials d'informació preventiva i d'autoprotecció davant inundacions i nevades adaptats a persones amb discapacitat, majors i col·lectius vulnerables.