El Palau de la Música de València denuncia el robatori de 5.000 euros de la taquilla

El Palau de la Música de València ha denunciat davant la Policia Nacional el robatori de més de 5.000 euros corresponents als diners de la taquilla. Els diners estaven guardats en un despatx tancat amb clau de la direcció de l’auditori municipal, però no dins d’alguna de les caixes fortes amb què compta el recinte.

 

Fins a finals de juliol s’havien estat pagant les devolucions de les entrades de tots aquells concerts que es van suspendre a causa de la pandèmia del coronavirus. A l’agost, es van deixar de realitzar les devolucions per les vacacions d’estiu i es va guardar els diners dins de l’edifici. L’auditori compta amb càmeres de vigilància i amb guàrdies de seguretat que treballen encara que les dependències estiguen tancades.

Tal com han confirmat fonts policials, diferents agents de la Policia Científica vestits de paisà van estar la setmana passada en l’espai cultural tractant d’obtindre proves que permeten resoldre este robatori.

 

Un botí de 5.000 euros

Els responsables del Palau es van donar compte a la volta de les vacacions que faltaven uns 5.000 euros dels diners de la taquilla. Per este motiu, es va procedir a informar als servicis jurídics, que van instar a complir el protocol en este tipus de casos i interposar la corresponent denúncia davant la Policia.

Per part seua, el Grup Municipal Popular a l’Ajuntament de València ha anunciat que demanarà que es convoque un Consell Rector del Palau de la Música d’urgència perquè s’informe del robatori de més de 5.000 euros de les taquilles en el mes d’agost.

 

La regidora del PP, Júlia Climent ha assenyalat que la situació del Palau, «amb el tancament des de juliol de 2019 per despreniments  de la sala Joaquín Rodrigo, és la mostra més evident que l’actual govern de l’alcalde Ribó i el PSPV actua amb descoordinació, lentitud i ineficàcia».

Últimes notícies

Pedro Martínez fa història com a tècnic amb més partits al València Basket

Pedro Martínez es convertix en l'entrenador amb més partits dirigits del València Basket en l'ACB i completa una nit de rècords per al club taronja en la Lliga Endesa.

El València Basket reforça el seu domini a Espanya amb set dels últims nou títols

El València Basket conquista la Copa de la Reina davant el Hozono Global Jairis i confirma un cicle guanyador amb set dels últims nou títols nacionals disputats en tres temporades.

El València Basket prolonga el seu domini amb una altra Copa de la Reina

El València Basket conquista la Copa de la Reina després de véncer al Hozono Global Jairis i reforça una etapa de domini en el bàsquet espanyol amb set dels últims nou títols nacionals.

El València Basket conquesta la seua segona Copa de la Reina després de remuntar al Hozono Global Jairis

El València Basket es proclama campió de la Copa de la Reina per segona vegada després de remuntar 14 punts al Hozono Global Jairis i véncer 70-65 en una final de ratxes i màxima tensió.

El València Basket conquesta la seua segona Copa de la Reina després de superar al Hozono Jairis

El València Basket es proclama campió de la Copa de la Reina per segona vegada en imposar-se al Hozono Jairis per 70-65 en una final igualada.

València Basket firma una sòlida victòria a Burgos després d’un gran tercer quart

València Basket es va imposar al Sant Pau Burgos per 74-79 després de trencar el partit en el tercer quart i controlar la reacció final del conjunt local.

El València Basket conquesta la seua segona Copa de la Reina en véncer al Hozono Jairis

El València Basket s'adjudica per segona vegada la Copa de la Reina després d'imposar-se al Hozono Jairis per 70-65 en una final ajustada en la qual el vigent campió no va poder revalidar el títol.

El vent provoca un accident per la caiguda d’un arbre entre La Barona i les Useres

El fort vent obliga els bombers de Castelló i València a efectuar més d'un centenar d'intervencions, inclosa un accident de trànsit per la caiguda d'un arbre entre La Barona i les Useres.