El Palau de la Música de València denuncia el robatori de 5.000 euros de la taquilla

El Palau de la Música de València ha denunciat davant la Policia Nacional el robatori de més de 5.000 euros corresponents als diners de la taquilla. Els diners estaven guardats en un despatx tancat amb clau de la direcció de l’auditori municipal, però no dins d’alguna de les caixes fortes amb què compta el recinte.

 

Fins a finals de juliol s’havien estat pagant les devolucions de les entrades de tots aquells concerts que es van suspendre a causa de la pandèmia del coronavirus. A l’agost, es van deixar de realitzar les devolucions per les vacacions d’estiu i es va guardar els diners dins de l’edifici. L’auditori compta amb càmeres de vigilància i amb guàrdies de seguretat que treballen encara que les dependències estiguen tancades.

Tal com han confirmat fonts policials, diferents agents de la Policia Científica vestits de paisà van estar la setmana passada en l’espai cultural tractant d’obtindre proves que permeten resoldre este robatori.

 

Un botí de 5.000 euros

Els responsables del Palau es van donar compte a la volta de les vacacions que faltaven uns 5.000 euros dels diners de la taquilla. Per este motiu, es va procedir a informar als servicis jurídics, que van instar a complir el protocol en este tipus de casos i interposar la corresponent denúncia davant la Policia.

Per part seua, el Grup Municipal Popular a l’Ajuntament de València ha anunciat que demanarà que es convoque un Consell Rector del Palau de la Música d’urgència perquè s’informe del robatori de més de 5.000 euros de les taquilles en el mes d’agost.

 

La regidora del PP, Júlia Climent ha assenyalat que la situació del Palau, «amb el tancament des de juliol de 2019 per despreniments  de la sala Joaquín Rodrigo, és la mostra més evident que l’actual govern de l’alcalde Ribó i el PSPV actua amb descoordinació, lentitud i ineficàcia».

Últimes notícies

L’incendi de la Vall d’Uixó arrasa ja 8.500 hectàrees i arriba als 72 km de perímetre

L’incendi forestal iniciat dissabte a la Vall d’Uixó ha cremat unes 8.500 hectàrees i té ja 72 quilòmetres de perímetre. S’ha alçat el confinament en quatre barris i este dimarts es decidirà si s’estén la mesura a la resta de zones afectades.

Apunyala l’home que va defensar la seua ex parella en un carrer d’Alacant

Un home de 54 anys ha sigut detingut a Alacant acusat d’intentar matar amb un ganivet l’home que havia defensat la seua ex parella hores abans.

Els afectats pels incendis de La Vall d’Uixó no hauran d’anar als jutjats si tenen dificultats

El TSJ de la Comunitat Valenciana ha acordat eximir fins al 29 de juliol les persones afectades per evacuacions i restriccions de mobilitat per l’incendi de La Vall d'Uixó de l’obligació d’acudir als jutjats si tenen dificultats per desplaçar-se.

El Valencia Basket incorpora Wildens Leveque i el cedix a l’Hestia Menorca

El Valencia Basket ha fitxat el pívot Wildens Leveque per tres temporades i l’ha cedit per a la pròxima campanya a l’Hestia Menorca de Primera FEB.

Aagesen alerta del risc extrem d’incendis i carrega contra els bulos sobre els focs

Sara Aagesen reclama prudència davant un risc molt alt d’incendis per la possible quarta ona de calor i critica com una irresponsabilitat política els bulos sobre l’origen dels focs.

Onda prohibix beure i cuinar amb l’aigua de l’aixeta fins que siga segura

L’Ajuntament d’Onda ha prohibit beure i cuinar amb l’aigua de la xarxa per precaució arran de l’incendi de La Vall d’Uixó, i només permet l’ús per a higiene i neteja fins que les anàlisis garantisquen que és segura.

La jutgessa de la DANA crida a declarar com a testimoni Martínez Mus

La jutgessa que investiga la gestió de la DANA ha acordat citar com a testimoni, encara sense data, el vicepresident tercer del Govern valencià i conseller Vicente Martínez Mus, arran dels missatges que va enviar al grup de Whatsapp del Consell durant l’episodi de pluges.

València prepara l’arribada de més de 200 obres de Sorolla amb un contracte de transport de 404.000 euros

El Consorci de Museus ha tret a licitació el trasllat de més de 200 obres de Joaquín Sorolla des de la Hispanic Society de Nova York a València, amb un pressupost de 404.236,80 euros i previsió d’inaugurar la col·lecció en gener de 2027 al Museu de la Ciutat.