El Palau de la Música de València denuncia el robatori de 5.000 euros de la taquilla

El Palau de la Música de València ha denunciat davant la Policia Nacional el robatori de més de 5.000 euros corresponents als diners de la taquilla. Els diners estaven guardats en un despatx tancat amb clau de la direcció de l’auditori municipal, però no dins d’alguna de les caixes fortes amb què compta el recinte.

 

Fins a finals de juliol s’havien estat pagant les devolucions de les entrades de tots aquells concerts que es van suspendre a causa de la pandèmia del coronavirus. A l’agost, es van deixar de realitzar les devolucions per les vacacions d’estiu i es va guardar els diners dins de l’edifici. L’auditori compta amb càmeres de vigilància i amb guàrdies de seguretat que treballen encara que les dependències estiguen tancades.

Tal com han confirmat fonts policials, diferents agents de la Policia Científica vestits de paisà van estar la setmana passada en l’espai cultural tractant d’obtindre proves que permeten resoldre este robatori.

 

Un botí de 5.000 euros

Els responsables del Palau es van donar compte a la volta de les vacacions que faltaven uns 5.000 euros dels diners de la taquilla. Per este motiu, es va procedir a informar als servicis jurídics, que van instar a complir el protocol en este tipus de casos i interposar la corresponent denúncia davant la Policia.

Per part seua, el Grup Municipal Popular a l’Ajuntament de València ha anunciat que demanarà que es convoque un Consell Rector del Palau de la Música d’urgència perquè s’informe del robatori de més de 5.000 euros de les taquilles en el mes d’agost.

 

La regidora del PP, Júlia Climent ha assenyalat que la situació del Palau, «amb el tancament des de juliol de 2019 per despreniments  de la sala Joaquín Rodrigo, és la mostra més evident que l’actual govern de l’alcalde Ribó i el PSPV actua amb descoordinació, lentitud i ineficàcia».

Últimes notícies

Mor una xiqueta de 11 anys en caure un pilar sobre dos germans a Alzira

Una xiqueta de 11 anys ha mort i el seu germà de 9 ha resultat ferit este dijous a Alzira després que els caiguera al damunt un pilar duna vivenda a la zona del Motor de lAigua-Casella.

Mor una xiqueta de 11 anys en desplomar-se un pilar d’una vivenda a Alzira

Una xiqueta de 11 anys ha mort i el seu germà de 9 ha resultat ferit en desplomar-se un pilar d’una vivenda a la zona del Motor de l’Aigua-Casella, a Alzira, segons el CICU.

El Consell anirà al CPFF però votarà en contra del nou model de finançament

La Conselleria d’Hisenda ha confirmat que assistirà este divendres al Consell de Política Fiscal i Financera, on defensarà el vot en contra del nou model de finançament autonòmic, després que la Comunitat de Madrid haja anunciat que no acudirà.

L’interior de València crema: màximes per damunt dels 38 graus en ple setembre

L’interior de la província de València ha patit este dijous màximes de fins a 38,7 graus, amb avís groc per calor extrema segons Aemet. Les capitals de província han registrat valors més moderats, al voltant dels 31-32 graus.

Els 38 processats del cas Azud: així es repartixen els papers en la trama

La fi de la instrucció del cas Azud ha deixat una radiografia detallada dels 38 processats, el paper que haurien jugat en la trama i els delictes que la jutgessa els atribuïx de manera indiciària.

El Levante estrenarà una quarta equipació blau marí en homenatge al seu fundador

El Levante ha presentat una nova quarta equipació blau marí que ret homenatge al fundador del club, José Ballester Gozalvo, i a la seua esposa, Teresa Molins Gausach. L’equip estrenarà la camiseta este diumenge a La Rosaleda davant el Málaga, coincidint amb el 117é aniversari de la fundació del club.

Trobe de restes òssies d’un bebé en una casa de Tarragona després de la denúncia del seu iaio

Els Mossos d'Esquadra han localitzat restes òssies d’un bebé en una casa de Santa Bàrbara (Tarragona), on buscaven proves després que el iaio denunciara la desaparició del menut. Els pares han sigut detinguts a València en una causa per homicidi.

L’Eldense reforça la banda esquerra amb el fitxatge de Juan Larios

L’Eldense ha incorporat el lateral esquerre andalús Juan Larios, de 22 anys i ex del Real Zaragoza, amb contracte fins al 30 de juny de 2028. El defensa arriba lliure després de formar-se en clubs d’elit com Sevilla, Barcelona i Manchester City i de debutar amb el Southampton en la Premier League.