El Palau de la Música de València denuncia el robatori de 5.000 euros de la taquilla

El Palau de la Música de València ha denunciat davant la Policia Nacional el robatori de més de 5.000 euros corresponents als diners de la taquilla. Els diners estaven guardats en un despatx tancat amb clau de la direcció de l’auditori municipal, però no dins d’alguna de les caixes fortes amb què compta el recinte.

 

Fins a finals de juliol s’havien estat pagant les devolucions de les entrades de tots aquells concerts que es van suspendre a causa de la pandèmia del coronavirus. A l’agost, es van deixar de realitzar les devolucions per les vacacions d’estiu i es va guardar els diners dins de l’edifici. L’auditori compta amb càmeres de vigilància i amb guàrdies de seguretat que treballen encara que les dependències estiguen tancades.

Tal com han confirmat fonts policials, diferents agents de la Policia Científica vestits de paisà van estar la setmana passada en l’espai cultural tractant d’obtindre proves que permeten resoldre este robatori.

 

Un botí de 5.000 euros

Els responsables del Palau es van donar compte a la volta de les vacacions que faltaven uns 5.000 euros dels diners de la taquilla. Per este motiu, es va procedir a informar als servicis jurídics, que van instar a complir el protocol en este tipus de casos i interposar la corresponent denúncia davant la Policia.

Per part seua, el Grup Municipal Popular a l’Ajuntament de València ha anunciat que demanarà que es convoque un Consell Rector del Palau de la Música d’urgència perquè s’informe del robatori de més de 5.000 euros de les taquilles en el mes d’agost.

 

La regidora del PP, Júlia Climent ha assenyalat que la situació del Palau, «amb el tancament des de juliol de 2019 per despreniments  de la sala Joaquín Rodrigo, és la mostra més evident que l’actual govern de l’alcalde Ribó i el PSPV actua amb descoordinació, lentitud i ineficàcia».

Últimes notícies

Dos artistes valencians triomfen en l’espectacle ‘Kurios’ del Circ del Sol a Alacant

L’espectacle ‘Kurios Gabinete de Curiosidades’ del Circ del Sol ha arribat a Alacant amb 50 artistes, entre ells el guitarrista castellonenc Bruno Esteban Pitarch i l’actor alacantí David García Coll.

Quaranta anys de Valencia Basket en l’elit: èxits, fugues i un futur obert a l’Eurolliga

El Valencia Basket complix 40 anys en el punt més alt de la seua història, amb títols, nou pavelló i negociacions per ser franquícia d’Eurolliga, però també amb fugues de talents com a revers del seu èxit.

Quaranta anys del Valencia Basket al cim: èxits, eixides sonades i nou Roig Arena

El Valencia Basket complix 40 anys consolidat en l elit europea, amb el nou Roig Arena, títols històrics i una forta projecció internacional, però també amb eixides importants fruit del seu èxit.

Presó per a dos patrons d’una pastera que va quedar a la deriva amb 13 migrants a Arenales del Sol

L’Audiència d’Alacant ha condemnat a dos anys i tres mesos de presó dos hòmens que patronejaven una pastera amb 13 migrants, rescatada a la deriva davant Arenales del Sol després d’eixir d’Argèlia.

La gigafactoria de Sagunt retardarà fins a finals de 2026 l’inici de producció de bateries

La planta de PowerCo a Sagunt ajusta el calendari i preveu començar a produir cel·les de bateries a finals de 2026, en lloc de setembre, dins de la reordenacio estrategica de Volkswagen.

El Palau de la Música celebrarà 40 anys amb 60 grans concerts i la continuïtat d’Alexander Liebreich

El Palau de la Música de València commemorà en la temporada 2026-2027 el seu 40é aniversari amb quasi 60 concerts i la renovació del director de l’Orquestra de València, Alexander Liebreich, mentre Compromís i PSPV-PSOE critiquen el model de gestió i programació.

La reserva d’aigua baixa en plena onada de calor: el Xúquer queda al 62,4% i el Segura al 57,2%

La reserva hídrica espanyola ha baixat fins al 75,3%. La conca del Xúquer se situa al 62,4% de capacitat i la del Segura al 57,2%, el nivell més baix entre totes les conques.

Sanitat trenca rècord i oferix 1.284 places de formació sanitària especialitzada per a 2027

La Conselleria de Sanitat oferix 1.284 places de formació sanitària especialitzada per a la convocatòria de 2027, la xifra més alta fins ara, amb un fort augment a València i especial èmfasi en Urgències i Emergències.