El Palau de la Música de València denuncia el robatori de 5.000 euros de la taquilla

El Palau de la Música de València ha denunciat davant la Policia Nacional el robatori de més de 5.000 euros corresponents als diners de la taquilla. Els diners estaven guardats en un despatx tancat amb clau de la direcció de l’auditori municipal, però no dins d’alguna de les caixes fortes amb què compta el recinte.

 

Fins a finals de juliol s’havien estat pagant les devolucions de les entrades de tots aquells concerts que es van suspendre a causa de la pandèmia del coronavirus. A l’agost, es van deixar de realitzar les devolucions per les vacacions d’estiu i es va guardar els diners dins de l’edifici. L’auditori compta amb càmeres de vigilància i amb guàrdies de seguretat que treballen encara que les dependències estiguen tancades.

Tal com han confirmat fonts policials, diferents agents de la Policia Científica vestits de paisà van estar la setmana passada en l’espai cultural tractant d’obtindre proves que permeten resoldre este robatori.

 

Un botí de 5.000 euros

Els responsables del Palau es van donar compte a la volta de les vacacions que faltaven uns 5.000 euros dels diners de la taquilla. Per este motiu, es va procedir a informar als servicis jurídics, que van instar a complir el protocol en este tipus de casos i interposar la corresponent denúncia davant la Policia.

Per part seua, el Grup Municipal Popular a l’Ajuntament de València ha anunciat que demanarà que es convoque un Consell Rector del Palau de la Música d’urgència perquè s’informe del robatori de més de 5.000 euros de les taquilles en el mes d’agost.

 

La regidora del PP, Júlia Climent ha assenyalat que la situació del Palau, «amb el tancament des de juliol de 2019 per despreniments  de la sala Joaquín Rodrigo, és la mostra més evident que l’actual govern de l’alcalde Ribó i el PSPV actua amb descoordinació, lentitud i ineficàcia».

Últimes notícies

Ruixats a l’interior i desplom de les màximes al litoral sud de València

La jornada d’este diumenge ve marcada per intervals de núvols baixos, ruixats dispersos a l’interior i un descens notable de les màximes al litoral sud de València. Dilluns s’esperen tempestes que poden ser fortes o molt fortes en punts de Castelló i València, amb granís i ratxes de vent molt intenses.

Remuntada del Newcastle a Mestalla i derrota preocupant del València

El València ha perdut 1-2 davant el Newcastle en el Trofeu Taronja, en un partit marcat pel gol inicial d'Ugrinic i l'expulsió de Gayà. Un doblet de Wissa ha capgirat el marcador en una vesprada de pitos a Corberán i reclam de fitxatges.

El Levante tanca la pretemporada amb victòria solvent a Castelló

El Levante UD ha guanyat 1-3 el Castellón en l’últim amistós de pretemporada a porta tancada, amb un doblet d’Iván Romero i gol de Nacho Pérez.

Kiat Lim presencía per primera vegada un partit a Mestalla com a president del València

Kiat Lim ha presenciat per primera vegada un partit del València CF des del palco de Mestalla, en el Trofeu Taronja contra el Newcastle United, més d’un any després d’assumir la presidència.

El Villarreal tanca la pretemporada amb una victòria solvent a Turquia

El Villarreal ha tancat la pretemporada amb un triomf per 1-2 al camp del Galatasaray, en un duel molt obert i ple d’ocasions que ha pogut acabar en golejada grogueta.

L’augment d’humitat dona un respir en l’incendi forestal de Tírig i manté Catí confinada

L’incendi de Tírig es troba sectoritzat en dos sectors i continua en emergència nivell 2, amb Catí confinada. L’augment previst de la humitat fins al 70 % ha de facilitar les tasques d’extinció dels quasi 200 efectius terrestres desplegats.

L’onada de calor dispara les màximes fins als 41,6 °C a Ontinyent

Les màximes han superat este dissabte els 40 graus en diversos punts del sud de la província de València i la Marina Alta. Ontinyent ha registrat 41,6 graus i Carcaixent 41,3, entre les deu temperatures més altes d’Espanya.

Confinat el municipi de Catí per l’incendi forestal de Tírig

L’incendi forestal de Tírig ha obligat a confinar els veïns de Catí per precaució, amb avís massiu mitjançant Es-Alert. Els bombers continuen treballant en una orografia complicada i amb vegetació molt seca.