Desallotjada una festa il·legal amb una vintena de jóvens en una nau industrial en Castelló

 

Agents de la Policia Nacional, en col·laboració amb Policia Local, han desallotjat a una vintena de persones en una festa il·legal en una nau industrial en la carretera de Borriol, en la comarca de la Plana Alta (Castelló) i han detingut a una de les participants, una xica de 21 anys, per un delicte de resistència i desobediència després de negar-se a abandonar el lloc.

 

Tal com han informat fonts policials a través d’un comunicat, cap a les 02.00 hores d’esta matinada de diumenge, 8 de novembre, agents de la Policia Nacional han localitzat una possible festa il·legal en la carretera de Borriol amb Quadra Borriolench, prop de l’antic escorxador.

 

A conseqüència de l’elevat número de persones, fins al lloc dels fets van acudir efectius de la Policia Local de Castelló. En total, els agents han identificat a 18 persones, a les que han dut a terme actes de proposta de sanció per incompliment de les mesures imposades per l’estat d’alarma, com les restriccions de mobilitat i reunió.

 

Una de les xiques que es trobava en la festa ha sigut detinguda per un delicte de resistència i desobediència, després de negar-se reiteradament a abandonar el lloc, a pesar que va ser instada a això pels policies, que li demanaven que marxarà a la seua casa. La xica va ser traslladada finalment a dependències policials.

Últimes notícies

L’Espanyol goleja el Llevant en l’estrena de la Lliga 2026-27

L’Espanyol ha debutat en la Lliga 2026-27 amb un contundent 3-0 contra el Llevant al RCDE Stadium, amb doblet de Roberto Fernández i un gol final de Dolan. El partit també ha deixat el debut del jove Marc Santos, que amb 15 anys s’ha convertit en el futbolista més jove de la història del club granota.

Fortes tempestes deixen fins a 62 l/m² a Castellfort en poques hores

Les fortes tempestes d’este diumenge han deixat fins a 62 litres per metre quadrat a Castellfort i han activat l’avís taronja a l’interior nord de Castelló per intensitat de pluja, calamarsa i ratxes fortes de vent.

Compte arrere de 200 dies per a l’Europeu de pista curta a València

La fi de l’Europeu de Birmingham dona pas a un compte arrere de 200 dies per al Campionat d’Europa de pista curta de 2027 al Velòdrom Lluís Puig, que l’Ajuntament de València ja està adaptant amb obres i millores tècniques.

Corbalán afronta la Euroliga amb el València Basket com el gran repte de la seua carrera

L’escorta argentí Gonzalo Corbalán ha arribat a València per a incorporar-se al València Basket i ha assegurat que jugar la Euroliga i defensar el títol de la Lliga ACB és un repte molt gran en la seua trajectòria professional.

Arriaga es queda fora de la llista del Llevant i obri la porta a Bardeli i Manu Sánchez

Kevin Arriaga s ha quedat fora de la llista del Llevant davant l Espanyol i podria eixir prompte cap a l AEK d Atenes, fet que ha obert plaça per a Manu Sánchez i Enzo Bardeli.

Altea encapçala les màximes amb 38,3 graus en un diumenge de calor intensa

Altea ha registrat este diumenge la temperatura més alta de la Comunitat Valenciana, amb 38,3 graus, seguida per Callosa d'en Sarrià i diverses localitats de València i Castelló. Les capitals de província s'han mantingut per davall dels 34 graus, segons Avamet i Aemet.

Jóvens amb discapacitat intel·lectual d’Alacant i Castelló tindran formació per a l’ocupació a la universitat

Les universitats d’Alacant i Castelló participaran en un programa de la Fundació ONCE i el Fons Social Europeu Plus per a formar jóvens amb discapacitat intel·lectual i millorar-ne l’ocupabilitat de cara al curs 2025-26.

Metrovalencia guanya usuaris en juliol mentre el TRAM d’Alacant retrocedix

Metrovalencia ha transportat 6,6 milions de persones en juliol, un 6,22 % més que en 2025, mentres que el TRAM d’Alacant ha baixat fins a 1,7 milions, un 2,48 % menys. El TRAM de Castelló ha crescut un 9,63 % fins als 242.180 viatgers.