10 C
València
Diumenge, 4 gener, 2026

Desallotjada una festa il·legal amb una vintena de jóvens en una nau industrial en Castelló

 

Agents de la Policia Nacional, en col·laboració amb Policia Local, han desallotjat a una vintena de persones en una festa il·legal en una nau industrial en la carretera de Borriol, en la comarca de la Plana Alta (Castelló) i han detingut a una de les participants, una xica de 21 anys, per un delicte de resistència i desobediència després de negar-se a abandonar el lloc.

 

Tal com han informat fonts policials a través d’un comunicat, cap a les 02.00 hores d’esta matinada de diumenge, 8 de novembre, agents de la Policia Nacional han localitzat una possible festa il·legal en la carretera de Borriol amb Quadra Borriolench, prop de l’antic escorxador.

 

A conseqüència de l’elevat número de persones, fins al lloc dels fets van acudir efectius de la Policia Local de Castelló. En total, els agents han identificat a 18 persones, a les que han dut a terme actes de proposta de sanció per incompliment de les mesures imposades per l’estat d’alarma, com les restriccions de mobilitat i reunió.

 

Una de les xiques que es trobava en la festa ha sigut detinguda per un delicte de resistència i desobediència, després de negar-se reiteradament a abandonar el lloc, a pesar que va ser instada a això pels policies, que li demanaven que marxarà a la seua casa. La xica va ser traslladada finalment a dependències policials.

Últimes notícies

La Generalitat convoca 600.000 euros en ajudes per a esportistes olímpics, paralímpics i de campionats en 2025

La Generalitat ha convocat per a 2025 ajudes a esportistes de la Comunitat Valenciana en fase de classificació i preparació per a Jocs i campionats. El pla disposa de 600.000 euros i prioritza el rendiment internacional recent amb un barem tècnic.

Les oficines d’assistència a les víctimes del delicte atenen 25.703 persones en la Comunitat Valenciana

La xarxa de 37 oficines ha atés 25.703 persones entre gener i setembre de 2025, un 6,18% més interanual. Baixen els casos de violència de gènere i pugen les derivacions policials.

Camarero ressalta l’impuls del Pla Viu a Alacant amb 3.000 vivendes protegides

Susana Camarero ha destacat que el Pla Viu suma 3.000 vivendes protegides en desenrotllament a la província d'Alacant, amb 929 ja en construcció. La visita a Rabasa ha posat el focus en 34 adossades per a lloguer assequible.

0-3: el Llevant s’exhibix en el camp del Sevilla en el debut de Luis Castro

El Llevant va firmar un 0-3 en el Sánchez-Pizjuán en l'estrena de Luis Castro, recolzat en orde defensiu i transicions ràpides. El Sevilla va fallar un penal i a penes va crear perill.

Alcoi manté la Cavalcada de Reis amb regals en interiors i patges sense escales

Alcoi manté el Bàndol Real i la Cavalcada amb canvis per la meteorologia: els patges no usaran escales i els regals s'entregaran dins dels edificis. Diverses ciutats veïnes modifiquen també els seus plans.

Luis Castro debuta amb un 0-3 en el camp del Sevilla

Els gols d'Iker Losada, Espí i Carlos Álvarez han donat al Llevant un 0-3 en el camp del Sevilla en l'estrena de Luis Castro. El resultat ha deixat en situació delicada a Matías Almeyda.

Losada avança al Llevant en l’última jugada del primer temps (0-1)

Iker Losada marca en l'última acció del descompte i el Llevant es va 0-1 al descans en el camp del Sevilla, que no aconseguix generar perill.

La família d’una de les xiquetes mortes al castell unflable de Mislata exigix avanços després de quatre anys

Quatre anys després de l'accident que va causar la mort de dos xiquetes a Mislata, la família d'una d'elles reclama avanços en una investigació encara oberta. El jutjat va prorrogar sis mesos la causa i els peritatges apunten a ratxes de més de 70 km/h, ancoratges deficients i fallades de supervisió.