Desallotjada una festa il·legal amb una vintena de jóvens en una nau industrial en Castelló

 

Agents de la Policia Nacional, en col·laboració amb Policia Local, han desallotjat a una vintena de persones en una festa il·legal en una nau industrial en la carretera de Borriol, en la comarca de la Plana Alta (Castelló) i han detingut a una de les participants, una xica de 21 anys, per un delicte de resistència i desobediència després de negar-se a abandonar el lloc.

 

Tal com han informat fonts policials a través d’un comunicat, cap a les 02.00 hores d’esta matinada de diumenge, 8 de novembre, agents de la Policia Nacional han localitzat una possible festa il·legal en la carretera de Borriol amb Quadra Borriolench, prop de l’antic escorxador.

 

A conseqüència de l’elevat número de persones, fins al lloc dels fets van acudir efectius de la Policia Local de Castelló. En total, els agents han identificat a 18 persones, a les que han dut a terme actes de proposta de sanció per incompliment de les mesures imposades per l’estat d’alarma, com les restriccions de mobilitat i reunió.

 

Una de les xiques que es trobava en la festa ha sigut detinguda per un delicte de resistència i desobediència, després de negar-se reiteradament a abandonar el lloc, a pesar que va ser instada a això pels policies, que li demanaven que marxarà a la seua casa. La xica va ser traslladada finalment a dependències policials.

Últimes notícies

El PP acusa el PSOE de viure de la corrupció i els pactes amb independentistes

El secretari general del PPCV, Carlos Gil, assegura que el PSOE només oferix un projecte basat en la corrupció i en pactes amb forces que volen trencar Espanya, i vincula a Diana Morant amb diversos casos sota sospita.

Morant crida a recompondre la majoria social que sustenta el projecte de Sánchez

Diana Morant defén que el Govern de Pedro Sánchez seguix recolzat per una majoria social i parlamentària i sosté que la dreta no oferix una alternativa política clara.

Un cigarret provoca l’incendi a l’hospital de Torrevieja i deixa dos ferits

L'incendi a l'hospital de Torrevieja es va originar quan un pacient va encendre un cigarret al costat d'una bombona d'oxigen, la qual cosa va causar una explosió, dos ferits i el desallotjament parcial del centre.

Pilar Bernabé arranca la seua carrera a l’alcaldia de València amb un compromís d’escolta i diàleg

Pilar Bernabé presenta la seua candidatura a l'alcaldia de València amb un projecte centrat en l'escolta veïnal, la defensa de l'educació pública i una ciutat oberta, diversa i pròxima.

Quinze detinguts per una estafa de 400.000 euros amb falses crides de bancs

La Guàrdia Civil ha desarticulat una organització que va estafar prop de 400.000 euros suplantant a bancs per telèfon i ha detingut a quinze persones en onze províncies.

El PP aplaudix que el Parlament Europeu mantinga oberta la investigació sobre el cas Oltra

El PP en Les Corts valora que la Comissió de Peticions del Parlament Europeu mantinga oberta la investigació sobre la gestió del cas d'abusos a una menor tutelada vinculat a l'entorn de Mónica Oltra mentres seguisca el procediment judicial a Espanya.

Paco Roca explora les relacions de parella en el seu nou còmic El viatge, que saltarà al cinema

El viatge, la nova novel·la gràfica de Paco Roca, indaga en les ruptures i les relacions de parella a llarg termini, ambientades a la Patagònia i amb adaptació al cinema en marxa.

Detingut a València per cobrar per empadronar il·legalment a estrangers

La Policia Nacional deté a València a un home de 42 anys acusat de falsedat documental i d'afavorir la immigració irregular mitjançant contractes de lloguer falsos per a empadronar a estrangers a canvi de diners.