Desallotjada una festa il·legal amb una vintena de jóvens en una nau industrial en Castelló

 

Agents de la Policia Nacional, en col·laboració amb Policia Local, han desallotjat a una vintena de persones en una festa il·legal en una nau industrial en la carretera de Borriol, en la comarca de la Plana Alta (Castelló) i han detingut a una de les participants, una xica de 21 anys, per un delicte de resistència i desobediència després de negar-se a abandonar el lloc.

 

Tal com han informat fonts policials a través d’un comunicat, cap a les 02.00 hores d’esta matinada de diumenge, 8 de novembre, agents de la Policia Nacional han localitzat una possible festa il·legal en la carretera de Borriol amb Quadra Borriolench, prop de l’antic escorxador.

 

A conseqüència de l’elevat número de persones, fins al lloc dels fets van acudir efectius de la Policia Local de Castelló. En total, els agents han identificat a 18 persones, a les que han dut a terme actes de proposta de sanció per incompliment de les mesures imposades per l’estat d’alarma, com les restriccions de mobilitat i reunió.

 

Una de les xiques que es trobava en la festa ha sigut detinguda per un delicte de resistència i desobediència, després de negar-se reiteradament a abandonar el lloc, a pesar que va ser instada a això pels policies, que li demanaven que marxarà a la seua casa. La xica va ser traslladada finalment a dependències policials.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Mor un menor de 16 anys després de ser rescatat de la mar en una platja de Benicàssim

Un menor de 16 anys va morir després de ser rescatat de la mar entre les platges de Els Terrers i Torre S. Vicent, a Benicàssim, malgrat els esforços dels servicis d'emergència per reanimar-ho.

Els avisos per vent fort a Castelló conclouen este divendres a les 8 del matí

Aemet confirma que este dijous serà l'últim dia de vent fort a la província de Castelló, on s'han registrat ratxes de fins a 110 km/h, i que els avisos acabaran el divendres a les 8 del matí.

El fort vent obliga a cancel·lar la primera jornada del festival SanSan de Benicàssim

El festival SanSan cancel·la per motius de seguretat tots els concerts previstos per a la seua jornada inaugural a Benicàssim a causa del fort vent i a l'alerta groga a la província de Castelló. L'organització garantix devolucions per a les entrades de dia i reembossaments proporcionals per als abonaments.

El vent obliga a cancel·lar la primera jornada del festival SanSan a Benicàssim

El festival SanSan de Benicàssim ha cancel·lat tots els concerts previstos per a la primera jornada per les fortes ratxes de vent i prioritzar la seguretat del públic, artistes i personal.

Rescatat en helicòpter un conductor després de caure amb el seu cotxe a un barranc a Aielo de Malferit

Un conductor és rescatat en helicòpter després d'eixir-se de la via i caure amb el seu cotxe a un barranc a Aielo de Malferit, en la zona de Pont Serrans. El ferit és estabilitzat en el lloc i evacuat fins a la carretera per al seu trasllat sanitari.

El València Basket busca segellar la passada davant el Virtus Bolonya en una Eurolliga al límit

El València Basket visita la pista del Virtus Bolonya amb l'opció de deixar quasi assegurat el seu bitllet a la següent ronda de l'Eurolliga, en una classificació extremadament igualada i amb baixes importants.

Educació activa el protocol d’agressions després de l’atac a una mestra en una escola infantil d’Elda

La Conselleria de Educacion ha activat el protocol d'agressions despues que una mare bufetejara a una mestra de l'escola infantil Almafra d'Elda. L'Ajuntament i la comunitat educativa han condemnat l'atac i expressat el seu suport a la docent.

Tres persones ateses després de l’incendi d’una vivenda a Mislata

Tres persones han resultat afectades en l'incendi d'un pis a Mislata. Dos dones van ser donades d'alta en el lloc i un home de 44 anys va ser traslladat a l'Hospital General de València per inhalació de fum.