Desallotjada una festa il·legal amb una vintena de jóvens en una nau industrial en Castelló

 

Agents de la Policia Nacional, en col·laboració amb Policia Local, han desallotjat a una vintena de persones en una festa il·legal en una nau industrial en la carretera de Borriol, en la comarca de la Plana Alta (Castelló) i han detingut a una de les participants, una xica de 21 anys, per un delicte de resistència i desobediència després de negar-se a abandonar el lloc.

 

Tal com han informat fonts policials a través d’un comunicat, cap a les 02.00 hores d’esta matinada de diumenge, 8 de novembre, agents de la Policia Nacional han localitzat una possible festa il·legal en la carretera de Borriol amb Quadra Borriolench, prop de l’antic escorxador.

 

A conseqüència de l’elevat número de persones, fins al lloc dels fets van acudir efectius de la Policia Local de Castelló. En total, els agents han identificat a 18 persones, a les que han dut a terme actes de proposta de sanció per incompliment de les mesures imposades per l’estat d’alarma, com les restriccions de mobilitat i reunió.

 

Una de les xiques que es trobava en la festa ha sigut detinguda per un delicte de resistència i desobediència, després de negar-se reiteradament a abandonar el lloc, a pesar que va ser instada a això pels policies, que li demanaven que marxarà a la seua casa. La xica va ser traslladada finalment a dependències policials.

Últimes notícies

Un estudi a Alacant revela que el tàlem dona forma als circuits visuals en el cervell en creixement

Una investigació de l'Institut de Neurociències CSIC-UMH mostra en ratolins que l'activitat pròpia del tàlem és decisiva per a organitzar els circuits visuals durant el desenvolupament.

El nou coet Miura 9 de PLD Space impulsarà Espanya a la vanguarda espacial

Pedro Sánchez ha visitat la fàbrica il·licitana de PLD Space i ha assegurat que el futur coet Miura 9 col·locarà Espanya a la vanguarda de la indústria espacial europea i mundial. L’empresa, amb més de 550 treballadors, ha aconseguit també un contracte clau de l’ESA per al projecte Miura 5.

Compromís i PSPV reclamen una alternativa per a les 800 persones del vell circuit de F1

Compromís i PSPV han demanat que es paralitze el PAI de l’antic circuit de Fórmula 1 de València fins que les 800 persones que hi viuen tinguen una alternativa social digna i amb garanties judicials.

Detinguts uns pares a València per emportar-se la seua bebé tutelada de l’hospital

La Policia Nacional ha detingut a València uns pares i l’avi de una bebé acabada de nàixer per emportar-se-la de l’hospital, malgrat que la menuda anava a quedar tutelada per la Conselleria de Serveis Socials.

València emprendrà accions legals pels responsables de l’incendi d’El Saler

L’Ajuntament de València acordarà este divendres iniciar accions judicials pels possibles responsables de l’incendi forestal d’El Saler i la seua alcaldessa reclama endurir les penes als piròmans a nivell estatal.

Les noves empreses en la Comunitat Valenciana creixen un 14,9 % al juliol i arriben a 1.549

La Comunitat Valenciana ha registrat al juliol 1.549 noves societats mercantils, un increment anual del 14,9 %, el tercer més alt d’Espanya, mentres les dissolucions han arribat a 139.

Els viatgers del transport urbà pugen un 3 % en la Comunitat Valenciana al juliol

El transport urbà per autobús i metro en la Comunitat Valenciana ha crescut un 3 % al juliol, fins als 16,9 milions de viatgers, segons l’INE. A Espanya, el transport públic també augmenta, tot i la caiguda del ferrocarril de llarga distància.

Detingut a Torrevella un fugititu reclamat per homicidi a Alemanya

La Guàrdia Civil ha detingut en una urbanització de Torrevella un home de 43 anys, de nacionalitat romanesa, reclamat a Alemanya per un possible homicidi i amb ordres judicials pendents a Espanya.