Anuncios

Troben a Allison, de 12 anys, desapareguda divendres en València

Allison Isabel desapareguda

La menor ha desaparegut va desaparéixer ahir en València | SOS Desapareguts

 

ACTUALITZAT 16.45 hores. Ja s’ha trobat a la xiqueta desapareguda Allison Isabel, que havia desaparegut este divendres en València. Les fonts oficials de la policia han comunicat que la menuda es troba bé esta vesprada de dissabte, cap a la 16.35 hores. Gràcies a tots per haver col·laborat en la busca.

 

 

Anuncios

La menor estava desapareguda des d’ahir

Este divendres, 21 de juny, ha desaparegut la xiqueta Allison Isabel Choque, de 12 anys, en la Ciutat de València. La menor fa 1’55 metres d’altura i pesa 59 quilos. Porta el monyo llarg, de color castany, i té els ulls negres. Ahir portava una camiseta fosca, uns pantalons rojos i unes sabatilles blanques i grogues.

 

Qualsevol informació que es puga obtindre, s’hauria de comunicar en la major brevetat possible a la Policia Nacional al telèfon 091, als telèfons de contacte: 642 650 775 i 649 952 957 o al telèfona 116 000, de la Fundació d’Ajuda a Xiquets i Adolescents en Risc (ANAR).

 

 

La col·laboració de tots és molt important. Fa uns dies es va reportar un altre cas de desaparició, la de Juan José Garcia Oroval, veí d’Algemesí (la Ribera, València), i que encara no ha sigut trobat. En canvi, ahir es va comunicar la desapareició de Joaquín Ortiz en Elx (el Baix Vinalopó) –quan feia una setmana sancera que havia desaparegut– i just eixa manteixa nit va poder ser localitzat.

 

També pots llegir…

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

El Suprem delibera la sentència del cas Ábalos amb diverses incògnites obertes

El Tribunal Suprem prepara la sentència del cas Ábalos després d'un mes de vista oral, amb dubtes sobre l'existència d'una trama corrupta en Transports, els diners de les suposades mossegades i la credibilitat del delator Víctor de Aldama.

La renda familiar condiciona la mobilitat internacional dels universitaris a Espanya

Un informe de la Fundació BBVA i el Ivie revela que el nivell socioeconòmic determina qui accedix a la mobilitat internacional i que les universitats privades concentren més alumnat estranger de grau, mentres les públiques lideren en investigació.

Les pluges i les tempestes marcaran el temps del cap de setmana en la Comunitat Valenciana

El cap de setmana arribarà a la Comunitat Valenciana amb cels molt coberts, ruixats que poden ser forts i amb tempesta, i un repunt de les temperatures a partir del diumenge.

El València Basket sobreviu al arreón final del Girona i es jugarà la final en Fontajau

El València Basket va deixar escapar una renda de deu punts i va acabar imposant-se per un ajustat 67-66 davant el Spar Girona, deixant la semifinal de la Lliga Femenina Endesa completament oberta per a la volta en Fontajau.

La Generalitat amplia l’alerta taronja per pluges a l’interior sud de València

La Generalitat estén l'alerta taronja per pluges a l'interior sud de València, mentres quasi tota la Comunitat seguix en avís groc excepte el nord de Castelló, amb registres que superen els 70 l/m² en diversos municipis.

Barrachina defén la ramaderia extensiva com a pilar estratègic en la Comunitat Valenciana

El conseller Miguel Barrachina reivindica la ramaderia extensiva com a activitat clau per a la seguretat alimentària, l'ocupació rural i l'equilibri territorial, i detalla una estratègia amb 70 mesures i suport econòmic estable al sector.

Les tempestes es generalitzen a Espanya amb xàfecs torrencials i risc de crescudes

Un tàlveg d'aire fred dispara la inestabilitat en quasi tota Espanya amb tempestes molt intenses al Mediterrani, registres torrencials a Alzira i risc de crescudes sobtades en la conca de l'Ebre.

La Diputació de València reforça el seu paper com a pont entre els municipis i la Unió Europea

La Diputació de València reivindica el paper dels governs intermedis en la construcció europea i detalla el reforç de la seua assistència tècnica i financera perquè els municipis accedisquen a fons comunitaris.
Anuncios