Troben a Allison, de 12 anys, desapareguda divendres en València

Allison Isabel desapareguda

La menor ha desaparegut va desaparéixer ahir en València | SOS Desapareguts

 

ACTUALITZAT 16.45 hores. Ja s’ha trobat a la xiqueta desapareguda Allison Isabel, que havia desaparegut este divendres en València. Les fonts oficials de la policia han comunicat que la menuda es troba bé esta vesprada de dissabte, cap a la 16.35 hores. Gràcies a tots per haver col·laborat en la busca.

 

 

La menor estava desapareguda des d’ahir

Este divendres, 21 de juny, ha desaparegut la xiqueta Allison Isabel Choque, de 12 anys, en la Ciutat de València. La menor fa 1’55 metres d’altura i pesa 59 quilos. Porta el monyo llarg, de color castany, i té els ulls negres. Ahir portava una camiseta fosca, uns pantalons rojos i unes sabatilles blanques i grogues.

 

Qualsevol informació que es puga obtindre, s’hauria de comunicar en la major brevetat possible a la Policia Nacional al telèfon 091, als telèfons de contacte: 642 650 775 i 649 952 957 o al telèfona 116 000, de la Fundació d’Ajuda a Xiquets i Adolescents en Risc (ANAR).

 

 

La col·laboració de tots és molt important. Fa uns dies es va reportar un altre cas de desaparició, la de Juan José Garcia Oroval, veí d’Algemesí (la Ribera, València), i que encara no ha sigut trobat. En canvi, ahir es va comunicar la desapareició de Joaquín Ortiz en Elx (el Baix Vinalopó) –quan feia una setmana sancera que havia desaparegut– i just eixa manteixa nit va poder ser localitzat.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Rafa Mir és condemnat a huit anys i mig de presó per agressió sexual i lesions a València

La Secció Quarta de l'Audiència Provincial de València ha condemnat el futbolista Rafa Mir a huit anys i mig de presó per un delicte d'agressió sexual i un altre de lesions, segons ha informat el Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana.

La nova campanya ‘En mi silla mando yo’ reivindica l’autonomia real de les persones amb diversitat funcional

Codifiva presentarà divendres en el MuVIM la campanya 'En mi silla mando yo', que defensa l'autonomia de les persones amb discapacitat més enllà de la mobilitat física i reclama un canvi en la mirada social.

Catalá admet en el Congrés que el pla municipal va fallar el dia de la DANA a València

La alcaldessa de València, María José Catalá, ha reconegut en la comissió del Congrés que investiga la riuada del 29 d’octubre de 2024 que el pla d’actuació municipal va fallar perquè no contemplava risc d’inundació en les pedanies del sud més afectades, on van morir 17 persones.

València Basket inicia la final de la Lliga Endesa amb pista a favor davant el Barcelona

València Basket i Barcelona reediten des de dijous la final de la Lliga Endesa de 2003, però ara amb factor pista taronja i més experiència per als valencians.

CCOO alerta d’un possible control horari al professorat en juliol sense pacte previ

CCOO-PV denuncia que Educacio vol implantar sistemes de control horari al professorat en juliol sense negociacio ni cobertura normativa clara, mentre la Conselleria assegura que no hi ha novetats respecte a altres cursos.

La proposta de finançament autonòmic obri la porta a 3.669 milions per a la Comunitat Valenciana

El ministre d'Hisenda, Arcadi España, insta Juanfran Pérez Llorca a abandonar les 'excuses' i a negociar un nou model de finançament autonòmic que, segons defensa, aportaria 3.669 milions d'euros a la Comunitat Valenciana a partir de 2027.

Nou protocol al Vega Baja per a acompanyar dones en dol neonatal

LHospital Universitari Vega Baja dOrihuela ha posat en marxa un protocol específic per a atendre dones i famílies en situació de dol perinatal i neonatal, amb un model dassistència integral i humanitzada.

Cinquena setmana de vaga mèdica en la Comunitat amb xifres enfrontades de seguiment

Els mèdics valencians han iniciat una nova setmana de vaga contra el nou estatut marc, que el CESM xifra en un seguiment pròxim al 90 %, davant del 6,86 % que admet la Conselleria de Sanitat. Les protestes inclouen manifestacions a València i Alacant i concentracions en hospitals i centres de salut de totes les comarques.