13.4 C
València
Dilluns, 1 desembre, 2025

Troben a Allison, de 12 anys, desapareguda divendres en València

Allison Isabel desapareguda

La menor ha desaparegut va desaparéixer ahir en València | SOS Desapareguts

 

ACTUALITZAT 16.45 hores. Ja s’ha trobat a la xiqueta desapareguda Allison Isabel, que havia desaparegut este divendres en València. Les fonts oficials de la policia han comunicat que la menuda es troba bé esta vesprada de dissabte, cap a la 16.35 hores. Gràcies a tots per haver col·laborat en la busca.

 

 

La menor estava desapareguda des d’ahir

Este divendres, 21 de juny, ha desaparegut la xiqueta Allison Isabel Choque, de 12 anys, en la Ciutat de València. La menor fa 1’55 metres d’altura i pesa 59 quilos. Porta el monyo llarg, de color castany, i té els ulls negres. Ahir portava una camiseta fosca, uns pantalons rojos i unes sabatilles blanques i grogues.

 

Qualsevol informació que es puga obtindre, s’hauria de comunicar en la major brevetat possible a la Policia Nacional al telèfon 091, als telèfons de contacte: 642 650 775 i 649 952 957 o al telèfona 116 000, de la Fundació d’Ajuda a Xiquets i Adolescents en Risc (ANAR).

 

 

La col·laboració de tots és molt important. Fa uns dies es va reportar un altre cas de desaparició, la de Juan José Garcia Oroval, veí d’Algemesí (la Ribera, València), i que encara no ha sigut trobat. En canvi, ahir es va comunicar la desapareició de Joaquín Ortiz en Elx (el Baix Vinalopó) –quan feia una setmana sancera que havia desaparegut– i just eixa manteixa nit va poder ser localitzat.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Calero s’acomiada del Llevant convençut que anava a salvar a l’equip i sense retrets al club

Julián Calero ha dit adeu al Llevant defenent que anava a salvar a l'equip i acceptant la decisió del club sense retrets. Deixa al conjunt a tres punts de la salvació després de l'ascens recent.

Rovira se’n va anar a Alacant el 29-O per la falsa tranquil·litat que atribuïx al Govern

El conseller d'Educació en funcions ha defés el seu desplaçament en plena DANA al·legant motius personals i una sensació de calma que li va traslladar la Delegació del Govern. Ha insistit que Educació no decidix tancar col·legis i que, amb dades completes de Aemet i la CHJ, s'hauria quedat a València.

Calero s’acomiada del Llevant: convencidísimo de salvar a l’equip i sense retrets

Julián Calero va assegurar en el seu adeu que estava convencidísimo de salvar al Llevant i, malgrat la mala ratxa, va dir que no retrau al club la rescissió.

Aagesen urgix al fet que la veritat arribe a la Comunitat Valenciana un any després de la DANA

La vicepresidenta tercera i ministra de Transició Ecològica va afirmar a Roma que va haver-hi informació suficient abans de la tragèdia i va demanar posar fi a les falsedats. Les seues paraules arriben després de l'emissió d'una entrevista a Salomé Pradas que va reactivar l'encreuament d'acusacions.

Ayoze Pérez subratlla la ratxa del Vila-real: cinc victòries seguides i tercer lloc a dos punts

El davanter va valorar el quint triomf seguit a Sant Sebastià, que va consolidar al Vila-real en la tercera plaça, a dos punts del Barcelona. També va abordar el contrast amb la 'Champions' i el seu retorn a l'onze després dels problemes físics.

Vent de ponent i calor, els adversaris previstos per a la Marató València

Ratxes de ponent de 30-40 km/h i calor marcaran la prova: 14é de mínima a l'eixida i fins a 22é al migdia, amb pluja molt improbable.

L’AVL firmarà un conveni amb el Congrés per a la difusió del valencià

L'AVL firmarà el dimecres a València un conveni amb el Congrés destinat a la formació, el coneixement i la difusió del valencià. A l'acte assistiran Verònica Cantó i Francina Armengol i es produirà una setmana després de l'elecció de Juanfran Pérez Llorca.

Les 17 obres d’emergència de la CHJ després de la DANA podrien estar acabades al juny de 2026

La CHJ preveu concloure al juny de 2026 les 17 obres d'emergència iniciades després de la DANA del 29 d'octubre de 2024. El pla de resiliència aspira a estar en execució en 2030.