Troben a Allison, de 12 anys, desapareguda divendres en València

Allison Isabel desapareguda

La menor ha desaparegut va desaparéixer ahir en València | SOS Desapareguts

 

ACTUALITZAT 16.45 hores. Ja s’ha trobat a la xiqueta desapareguda Allison Isabel, que havia desaparegut este divendres en València. Les fonts oficials de la policia han comunicat que la menuda es troba bé esta vesprada de dissabte, cap a la 16.35 hores. Gràcies a tots per haver col·laborat en la busca.

 

 

La menor estava desapareguda des d’ahir

Este divendres, 21 de juny, ha desaparegut la xiqueta Allison Isabel Choque, de 12 anys, en la Ciutat de València. La menor fa 1’55 metres d’altura i pesa 59 quilos. Porta el monyo llarg, de color castany, i té els ulls negres. Ahir portava una camiseta fosca, uns pantalons rojos i unes sabatilles blanques i grogues.

 

Qualsevol informació que es puga obtindre, s’hauria de comunicar en la major brevetat possible a la Policia Nacional al telèfon 091, als telèfons de contacte: 642 650 775 i 649 952 957 o al telèfona 116 000, de la Fundació d’Ajuda a Xiquets i Adolescents en Risc (ANAR).

 

 

La col·laboració de tots és molt important. Fa uns dies es va reportar un altre cas de desaparició, la de Juan José Garcia Oroval, veí d’Algemesí (la Ribera, València), i que encara no ha sigut trobat. En canvi, ahir es va comunicar la desapareició de Joaquín Ortiz en Elx (el Baix Vinalopó) –quan feia una setmana sancera que havia desaparegut– i just eixa manteixa nit va poder ser localitzat.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Granada i València s’alien per a impulsar un vol directe i una promoció turística conjunta

Les diputacions han segellat una aliança per a llançar una connexió aèria directa entre Granada i València. El pla inclou un concurs públic i una estratègia de promoció turística conjunta.

La mort d’un home al seu balcó a Alacant apunta a una bala perduda d’un tiroteig

La investigació assenyala que un home de 59 anys va ser aconseguit per un tret accidental mentres era al balcó de la seua vivenda a Carolines Altes. S'han constatat set detonacions i no hi ha detencions.

Incendi d’un camió curta 45 minuts l’A-7 a Paterna cap a Barcelona

Un camió amb bobines de paper s'ha incendiat en l'A-7 a l'altura de Paterna i ha obligat a tancar l'autovia 45 minuts en sentit Barcelona. La reobertura parcial ha deixat retencions de fins a 13 quilòmetres i desviaments provisionals.

Els maquinistes inicien vaga en FGV amb servicis mínims del 75%-80% en Falles

Semaf activa aturs en Metrovalencia i TRAM d'Alacant amb mínims del 75% i del 80% del 15 al 19 de març. El sindicat denuncia carències de seguretat i falta de negociació.

Morrissey manté els concerts de Saragossa i Sevilla després de cancel·lar el de València

La promotora confirma que seguixen en peus les dates del 14 de març a Saragossa i del 16 a Sevilla, després de suspendre el concert previst a València. L'artista ha atribuït la cancel·lació a la falta de descans pel soroll a la ciutat, en plena avantsala de les Falles.

Desenes d’entitats convoquen per al dissabte concentracions contra la guerra de l’Iran a València, Alacant, Alcoi i Crevillent

Desenes d'organitzacions socials, sindicats i entitats veïnals han convocat este dissabte concentracions per a rebutjar els atacs a l'Iran. Les protestes seran al migdia a València, Alacant, Alcoi i Crevillent.

Simulacre d’evacuació per trencament de la presa de Buseo per a validar el PEP

Emergències ha realitzat este dijous un simulacre d'evacuació en la presa de Buseo davant un escenari de trencament per pluges intenses. L'exercici ha posat a prova el Pla d'Emergències de Presa i els avisos a sis municipis aigües avall.

L’alcalde d’Almussafes emprén accions legals contra Diana Morant per injúries i calúmnies

Toni González ha iniciat accions judicials contra Diana Morant per presumptes injúries i calúmnies. Ha demanat un acte de conciliació i una indemnització de 50.000 euros.