Troben a Allison, de 12 anys, desapareguda divendres en València

Allison Isabel desapareguda

La menor ha desaparegut va desaparéixer ahir en València | SOS Desapareguts

 

ACTUALITZAT 16.45 hores. Ja s’ha trobat a la xiqueta desapareguda Allison Isabel, que havia desaparegut este divendres en València. Les fonts oficials de la policia han comunicat que la menuda es troba bé esta vesprada de dissabte, cap a la 16.35 hores. Gràcies a tots per haver col·laborat en la busca.

 

 

La menor estava desapareguda des d’ahir

Este divendres, 21 de juny, ha desaparegut la xiqueta Allison Isabel Choque, de 12 anys, en la Ciutat de València. La menor fa 1’55 metres d’altura i pesa 59 quilos. Porta el monyo llarg, de color castany, i té els ulls negres. Ahir portava una camiseta fosca, uns pantalons rojos i unes sabatilles blanques i grogues.

 

Qualsevol informació que es puga obtindre, s’hauria de comunicar en la major brevetat possible a la Policia Nacional al telèfon 091, als telèfons de contacte: 642 650 775 i 649 952 957 o al telèfona 116 000, de la Fundació d’Ajuda a Xiquets i Adolescents en Risc (ANAR).

 

 

La col·laboració de tots és molt important. Fa uns dies es va reportar un altre cas de desaparició, la de Juan José Garcia Oroval, veí d’Algemesí (la Ribera, València), i que encara no ha sigut trobat. En canvi, ahir es va comunicar la desapareició de Joaquín Ortiz en Elx (el Baix Vinalopó) –quan feia una setmana sancera que havia desaparegut– i just eixa manteixa nit va poder ser localitzat.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Dolores es bolca en un emotiu minut de silenci pel crim masclista en la caserna de la Guàrdia Civil

Centenars de veïns de Dolores es concentren davant l'ajuntament per a guardar un minut de silenci pel crim masclista ocorregut en una vivenda de la caserna de la Guàrdia Civil i mostrar el seu suport a la família.

El guàrdia civil acusat de matar a la seua dona i fill no tenia denúncies prèvies per maltractament

El guàrdia civil de 55 anys acusat d'assassinar a la seua esposa i al seu fill a la casa caserna de Dolores no constava en el sistema Viogén ni tenia denúncies prèvies per maltractament.

El professorat valencià intensifica la vaga amb noves manifestacions la setmana vinent

Els sindicats de docents de la Comunitat Valenciana han convocat una nova bateria de manifestacions i concentracions la setmana vinent dins de la vaga indefinida per a exigir millores en ràtios, plantilles, infraestructures, climatització, ensenyança en valencià i salaris.

Dos persones resulten ferides per l’explosió d’un fogó en un concurs de truites a la Vila Joiosa

Un home de 77 anys i una dona de 66 han patit cremades lleus en explotar la bombona d'un fogó de càmping gas durant un concurs de truites a la Vila Joiosa.

El pacient espanyol amb hantavirus evoluciona de manera favorable i continua estable

L'únic pacient espanyol amb hantavirus ingressat a l'hospital Gómez Ulla continua estable i millorant, mentres els seus 13 companys del vaixell Hondius i altres contactes continuen asimptomàtics.

Investiguen com a violència masclista les morts d’un guàrdia civil, la seua dona i el seu fill a Dolores

La Delegacion del Govern contra la Violència de Genero investiga com a possible violència masclista la mort d'un guàrdia civil, la seua dona i el seu fill en una vivenda de la caserna de Dolores, on el municipi ha decretat tres dies de dol i un minut de silenci.

La Real acomiada a Elustondo davant un València que busca tancar la permanència

La Reial Societat es prepara per a acomiadar a Anoeta a Aritz Elustondo en un dol davant un València que aspira a certificar de manera matemàtica la seua permanència en Primera Divisió.

Llevant i Mallorca es juguen la vida en un dol directe per la permanència

Llevant i Mallorca arriben empatats a 39 punts i s'enfronten en el Ciutat de València en un partit decisiu, on la victòria acosta la salvació i la derrota pot sentenciar el descens.