Desapareguda Cristina Quirante, xiqueta de 13 anys, fa 15 dies en Torrent

Cristina Quirante desapareguda Torrent

La menor, Cristina Quirante, desapareguda fa 15 dies en Torrent | SOS Desapareguts

 

ACTUALITZAT 23/08/2019 15.00 hores. Tal com ha informat SOS Desapareguts, la xiqueta de Torrent Cristina Quirante ha sigut localitzada en bon estat este divendres.

 

 

Desapareguda des de feia 15 dies

Este divendres, 9 d’agost, ha desaparegut la xiqueta Cristina Quirante Quirante, en Torrent, en la comarca de l’Horta de València. La menor, de 13 anys, fa 1,65 metres d’altura i pesa 45 kg. En el moment de la desaparició portava uns pantalons vaquers, una camiseta curta negra i unes xancletes rosa. Cristina té els ulls verds i el monyo llarg de color marró.

 

L’avís s’ha fet en les últimes hores per part de l’Associació Alerta Desapareguts. Qualsevol informació que es puga obtindre, s’hauria de comunicar en la major brevetat possible als telèfons 642 650 775, al 649 952 957 o al telèfon de la Policia Nacional 091.

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Uns 200 docents acampen en la plaça de la Verge per a reforçar la vaga educativa indefinida

Al voltant de 200 docents han iniciat una acampada indefinida en la plaça de la Verge de València per a pressionar a la Conselleria d'Educació en plena vaga indefinida del professorat.

Hisenda accelera la negociació amb les comunitats per a estrenar el nou model de finançament en 2027

Hisenda inicia reunions bilaterals amb les comunitats per a tancar abans de cap d'any un nou model de finançament autonòmic que entraria en vigor en 2027 i sumaria 20.975 milions als recursos regionals.

L’exdirector d’informatius d’À Punt defén que la dana de 2024 els va agafar previnguts

L'exdirector d'informatius d'À Punt, Iván Esteve, sosté en el Congrés que la dana de 2024 els va agafar previnguts gràcies als avisos meteorològics i defén la seua decisió de no emetre els àudios del Cecopi per raons deontològiques.

Diana Morant. Imatge i potència

Leo Gímenez és lingüista i en el seu article d'esta setmana fa una defensa política i personal de Diana Morant com a candidata amb potencial per a presidir la Generalitat

Docents exigixen la dimissió de Pérez Llorca i de Ortí enfront del Palau de la Música

Al voltant d'un centenar de docents es concentra enfront del Palau de la Música per a demanar la dimissió del president de la Generalitat i de la consellera d'Educació, en plena vaga indefinida del professorat.

Rovira defén que amb la pujada pactada els docents valencians estaran entre els més ben pagats

El conseller José Antonio Rovira sosté que l'augment de 200 euros bruts mensuals pactat fins a 2028 situa al professorat valencià entre els més ben pagats d'Espanya i rebutja elevar l'oferta a 600 euros.

Silvia Navarro s’acomiada de l’handbol amb una retirada agredolça i la Lliga amb el Rocasa

Silvia Navarro posa fi a la seua carrera als 47 anys després de conquistar la Lliga amb el Rocasa Gran Canària. marxa trist, però amb el cor ple pel carinyo rebut.

La Generalitat rebaixarà l’IRPF autonòmic en tots els trams a partir de la renda de 2026

La Generalitat aplicarà en la renda de 2026 una rebaixa de l'IRPF autonòmic en tots els trams, amb un estalvi de 160 milions i especial impacte en rendes baixes i mitjanes.