Desapareguda Cristina Quirante, xiqueta de 13 anys, fa 15 dies en Torrent

Cristina Quirante desapareguda Torrent

La menor, Cristina Quirante, desapareguda fa 15 dies en Torrent | SOS Desapareguts

 

ACTUALITZAT 23/08/2019 15.00 hores. Tal com ha informat SOS Desapareguts, la xiqueta de Torrent Cristina Quirante ha sigut localitzada en bon estat este divendres.

 

 

Desapareguda des de feia 15 dies

Este divendres, 9 d’agost, ha desaparegut la xiqueta Cristina Quirante Quirante, en Torrent, en la comarca de l’Horta de València. La menor, de 13 anys, fa 1,65 metres d’altura i pesa 45 kg. En el moment de la desaparició portava uns pantalons vaquers, una camiseta curta negra i unes xancletes rosa. Cristina té els ulls verds i el monyo llarg de color marró.

 

L’avís s’ha fet en les últimes hores per part de l’Associació Alerta Desapareguts. Qualsevol informació que es puga obtindre, s’hauria de comunicar en la major brevetat possible als telèfons 642 650 775, al 649 952 957 o al telèfon de la Policia Nacional 091.

 

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Morant exigix al Consell que explique què farà amb els fons no usats per a la reconstrucció

Diana Morant reclama al Consell que aclarisca el destí de més de 1.500 milions d'euros no utilitzats en la reconstrucció i anuncia una nova etapa política des del PSPV-PSOE.

Les bates blanques es mobilitzen a València per a exigir millores laborals i un estatut propi

Milers de metges es manifesten a València per a reclamar una jornada de 35 hores, un estatut professional propi i condicions laborals dignes que frenen la saturació del sistema sanitari.

L’Institut de les Dones impulsa el quart Pla Estratègic d’Igualtat amb el moviment feminista

L'Institut de les Dones avança cap a l'IV Pla Estratègic d'Igualtat mitjançant un procés participatiu amb el moviment feminista i agents socials en tot el territori.

La urbanització de l’entorn de La Fe a València estarà llesta per Nadal i sumarà 244 vivendes protegides

L'Ajuntament preveu finalitzar per Nadal la urbanització del sector Sud PRR-7 de Malilla, al costat de l'hospital La Fe, amb 5 milions d'inversió i 244 vivendes de protecció pública.

Policia i sanitaris atenen un part al costat d’una carretera a Carlet

Agents de la Policia Local de Carlet, la Guàrdia Civil i una unitat del SAMU atenen un part extrahospitalari al costat d'una carretera i traslladen a mare i bebé a l'hospital en bon estat.

Emergències estudia amb el sector d’unflables noves mesures per a reforçar la seguretat

La Conselleria d'Emergències i Interior i el sector d'instal·lacions unflables estudien canvis normatius, cursos de formació i certificacions obligatòries per a millorar la seguretat en la Comunitat Valenciana.

Dos anys de presó per agredir sexualment a una dona amb discapacitat intel·lectual a Alcoi

L'Audiència d'Alacant condemna a dos anys de presó i cinc d'allunyament i llibertat vigilada a un home que va agredir sexualment de forma continuada a una dona amb un 65% de discapacitat intel·lectual.

Sanitat ordena retirar una crema depilatòria de Deliplus per dubtes sobre la seua seguretat

Sanitat ha ordenat el cessament de venda i retirada d'una crema depilatòria Deliplus de Mercadona al no poder garantir un ús segur, per risc de sobreexposicion en zones àmplies del cos.