10.3 C
València
Diumenge, 11 gener, 2026

Un dispositiu amb 130 persones busca al desaparegut de la Vall d’Uixó

Actualització a les 17.00 del 25.08.2021. Un dispositiu format per 130 membres de bombers, Guàrdia Civil, Protecció Civil, Policia Local i voluntaris continuen la cerca de David Leiva, el veí de La Vall d’Uixó desaparegut. Les tasques de rastreig se centren en la zona del barranc de l’Aigualit, on va ser vist per última vegada.

 

Segons han informat fonts del Consorci Provincial de Bombers, que coordinen les labors, l’home es va encaminar el diumenge cap a aqueixa zona, pròxima a les grutes de Sant Josep i pròxima al nucli urbà.

 

Des del Consorci han assenyalat que l’home va ser vist per dues persones -que van parlar amb ell- en els voltants del barranc de l’Aigualit, una zona de vegetació que compta amb dos senders per a transitar. Els efectius van buscar aquest dimarts, secundats per la unitat canina, en aquesta mateixa zona, però a primera hora d’aquest dimecres s’ha intensificat la cerca en aqueix punt amb nous mitjans i gossos especialitzats en la cerca de persones sense vida, ja que un altre testimoni que estava en la zona no va veure eixir al desaparegut del barranc.

Busquen a David Leiva, un home de 44 anys desaparegut a la Vall d’Uixó

A última hora de la vesprada d’ahir, la Policia Local de la Vall d’Uixó va informar de la desaparició de David Leiva Martínez, un home de 44 anys d’edat, un veí de la localitat, que va desaparéixer diumenge passat.

 

En l’alerta publicada per la Policia Local, en la qual ha publicat una fotografia del desaparegut, s’indica que l’última vegada que van veure a David vestia unes bermudes negres i un polo marró amb ratlles verdes.

 

Els agents han demanat que en cas que es tinga qualsevol informació sobre David Leiva Martínez, han de telefonar al 062 o a la Policia Local de la Vall d’Uixó en el número 964 690 952.

 

 

Últimes notícies

Llevant i Espanyol empaten 1-1 en el Ciutat per la seua falta de gol

Empat 1-1 en el Ciutat de València amb els gols en un minut. Losada va respondre al punt de Carlos Romero i Puado es va retirar als tres minuts per un colp en el genoll.

Llevant i Espanyol empaten 1-1 després de dos gols seguits i escàs encert

Llevant i Espanyol van empatar 1-1 en el Ciutat de València amb dos tants seguits. El domini local i la falta de rematada van marcar un dol que es va embossar al final.

Llevant i Espanyol empaten 1-1 en un dol sense pegada

Un gol de Carlos Romero i la rèplica immediata d'Iker Losada van deixar un 1-1 en el Ciutat de València. El Llevant va tornar a quedar-se sense el seu primer triomf a casa.

Llevant i Espanyol es repartixen els punts en un 1-1 decidit en un minut

Llevant i Espanyol van empatar 1-1 en un dol amb els dos gols en tot just un minut. Després de la igualada, el domini posterior no es va traduir en ocasions clares.

Protesta davant el Circ de Nadal contra l’ús d’animals en l’espectacle

Col·lectius animalistas protesten davant el Circ de Nadal a Alfafar contra l'ús d'animals i qüestionen el missatge a la infància. Vídeos en xarxes reaviven el debat i les entitats anuncien noves mobilitzacions.

El Llevant domina a l’Espanyol però es va al descans sense gol després d’un primer temps d’ocasions (0-0)

El Llevant va portar la iniciativa i va generar diverses ocasions clares, però l'encert de Dmitrovic i el desencert en la definició van mantindre el 0-0 al descans.

El Mediterrani ha registrat temperatures per damunt de la mitjana en 2024 i 2025

La Aemet assenyala que la temperatura superficial del Mediterrani ha estat per damunt de la mitjana 1991-2020 en 2024 i 2025, amb breus retorns a la normalitat. En paral·lel, la calor oceànica global va aconseguir un nou màxim en 2025.

Bernabé demana a Pérez Llorca donar suport al finançament que aporta 3.669 milions a la Comunitat

La delegada del Govern ha instat el president i a l'alcaldessa de València a recolzar el model d'Hisenda, que afig 3.669 milions a la Comunitat. Defén que cap autonomia perd i que la injecció total serà de 21.000 milions.