Un dispositiu amb 130 persones busca al desaparegut de la Vall d’Uixó

Actualització a les 17.00 del 25.08.2021. Un dispositiu format per 130 membres de bombers, Guàrdia Civil, Protecció Civil, Policia Local i voluntaris continuen la cerca de David Leiva, el veí de La Vall d’Uixó desaparegut. Les tasques de rastreig se centren en la zona del barranc de l’Aigualit, on va ser vist per última vegada.

 

Segons han informat fonts del Consorci Provincial de Bombers, que coordinen les labors, l’home es va encaminar el diumenge cap a aqueixa zona, pròxima a les grutes de Sant Josep i pròxima al nucli urbà.

 

Des del Consorci han assenyalat que l’home va ser vist per dues persones -que van parlar amb ell- en els voltants del barranc de l’Aigualit, una zona de vegetació que compta amb dos senders per a transitar. Els efectius van buscar aquest dimarts, secundats per la unitat canina, en aquesta mateixa zona, però a primera hora d’aquest dimecres s’ha intensificat la cerca en aqueix punt amb nous mitjans i gossos especialitzats en la cerca de persones sense vida, ja que un altre testimoni que estava en la zona no va veure eixir al desaparegut del barranc.

Busquen a David Leiva, un home de 44 anys desaparegut a la Vall d’Uixó

A última hora de la vesprada d’ahir, la Policia Local de la Vall d’Uixó va informar de la desaparició de David Leiva Martínez, un home de 44 anys d’edat, un veí de la localitat, que va desaparéixer diumenge passat.

 

En l’alerta publicada per la Policia Local, en la qual ha publicat una fotografia del desaparegut, s’indica que l’última vegada que van veure a David vestia unes bermudes negres i un polo marró amb ratlles verdes.

 

Els agents han demanat que en cas que es tinga qualsevol informació sobre David Leiva Martínez, han de telefonar al 062 o a la Policia Local de la Vall d’Uixó en el número 964 690 952.

 

 

Últimes notícies

El PP desvincula el cas González-Amador del Govern de la Comunitat de Madrid

Miguel Tellado ha defensat que la investigació sobre Alberto González-Amador és una qüestió privada i no implica cap administració, i ha aprofitat per atacar Pedro Sánchez i els casos de corrupció que afecten el Govern central.

La vaga de metges deixa més de 404.000 actes mèdics suspesos a la Comunitat Valenciana

Les jornades de vaga de metges i facultatius des de desembre han provocat la suspensió de més de 4.000 operacions i unes 340.000 consultes i proves a Hospitalària i Primària. CESM CV fa una pausa en estiu però adverteix que reprendrà les mobilitzacions en tardor si no hi ha acords ferms.

Dos menors armats irrompen en l’institut de Foios i ferixen una alumna de 13 anys

Dos menors de la localitat veïna d’Albalat dels Sorells han accedit armats a l’institut de Foios amb un matxet i un bat de beisbol i han ferit lleument una alumna de 13 anys. Un dels menors ha quedat detingut i l’altre, inimputable en tindre menys de 14 anys, ha sigut entregat als seus pares.

Educació i sindicats docents es tornaran a reunir el 23 de juny per la bretxa salarial

Educació i els sindicats de docents es veuran el 23 de juny en una nova mesa sectorial per a negociar la proposta sobre bretxa salarial, un dels punts més conflictius del mes de vaga indefinida.

A disposició judicial per agressió sexual l’home amb un cadàver dins la nevera a Castelló

L’home detingut després de trobar-se el cadàver d’un home dins d’una nevera en un pis de Castelló ha passat a disposició del jutjat de Violència sobre la Dona 2, arran de la denúncia per agressió sexual presentada per la seua assistenta.

La primera mascletà del concurs de Fogueres a Alacant queda fora per no arribar al temps mínim

La mascletà de Pirotecnia Crespo, dAlzira, que ha obert el concurs oficial de Fogueres a Alacant, ha sigut descalificada per quedar-se per davall dels 5 minuts exigits.

Milers de persones ompliran València en l’Orgull LGTBIAQ+ per defensar drets davant PP i Vox

Lambda ha convocat per a este dissabte la manifestació de l’Orgull LGTBIAQ+ 2026 al centre de València, amb el lema ‘Pels teus drets, ACTUA!’, per defensar drets que consideren amenaçats per PP i Vox i denunciar problemes de seguretat i accessibilitat en el recorregut.

Nova marxa a Paiporta contra Mazón per la gestió de la DANA del 2024

Entitats socials i associacions de víctimes han convocat el 28 de juny una nova manifestació a Paiporta, considerada zona zero de la DANA del 29 d’octubre de 2024, per a exigir responsabilitats a Carlos Mazón.