Un dispositiu amb 130 persones busca al desaparegut de la Vall d’Uixó

Actualització a les 17.00 del 25.08.2021. Un dispositiu format per 130 membres de bombers, Guàrdia Civil, Protecció Civil, Policia Local i voluntaris continuen la cerca de David Leiva, el veí de La Vall d’Uixó desaparegut. Les tasques de rastreig se centren en la zona del barranc de l’Aigualit, on va ser vist per última vegada.

 

Segons han informat fonts del Consorci Provincial de Bombers, que coordinen les labors, l’home es va encaminar el diumenge cap a aqueixa zona, pròxima a les grutes de Sant Josep i pròxima al nucli urbà.

 

Des del Consorci han assenyalat que l’home va ser vist per dues persones -que van parlar amb ell- en els voltants del barranc de l’Aigualit, una zona de vegetació que compta amb dos senders per a transitar. Els efectius van buscar aquest dimarts, secundats per la unitat canina, en aquesta mateixa zona, però a primera hora d’aquest dimecres s’ha intensificat la cerca en aqueix punt amb nous mitjans i gossos especialitzats en la cerca de persones sense vida, ja que un altre testimoni que estava en la zona no va veure eixir al desaparegut del barranc.

Busquen a David Leiva, un home de 44 anys desaparegut a la Vall d’Uixó

A última hora de la vesprada d’ahir, la Policia Local de la Vall d’Uixó va informar de la desaparició de David Leiva Martínez, un home de 44 anys d’edat, un veí de la localitat, que va desaparéixer diumenge passat.

 

En l’alerta publicada per la Policia Local, en la qual ha publicat una fotografia del desaparegut, s’indica que l’última vegada que van veure a David vestia unes bermudes negres i un polo marró amb ratlles verdes.

 

Els agents han demanat que en cas que es tinga qualsevol informació sobre David Leiva Martínez, han de telefonar al 062 o a la Policia Local de la Vall d’Uixó en el número 964 690 952.

 

 

Últimes notícies

Pepelu demana un objectiu clar per al Valencia des del primer dia de pretemporada

Pepelu ha defensat que el Valencia marque un objectiu ambiciós des de l’inici de la pretemporada i ha destacat el valor emocional de l’última temporada a Mestalla abans del trasllat al Nou Mestalla.

Rescatades dues pateres amb 24 migrants davant la costa d’Alacant i detinguts dos patrons

Salvament Marítim ha rescatat 24 migrants en dues pateres davant la costa d’Alacant entre diumenge i dimarts, quatre d’ells menors, i la Policia Nacional ha detingut dos adults com a presumptes patrons.

Kameron Taylor continuarà al Valencia Basket com a mínim fins 2028

El Valencia Basket ha ampliat i millorat el contracte de l’aler nord-americà Kameron Taylor, clau en l’última temporada, fins a la campanya 2027-28.

Bolaños defensa la regularització d’immigrants i assegura que el decret és sòlid

Félix Bolaños manté la seua confiança absoluta en el decret de regularització d’immigrants, tot i la possible consulta del Suprem al Tribunal de Justícia de la UE. El ministre insistix que la norma respecta el dret europeu i rebutja que genere un efecte crida.

El Elche inicia la pretemporada amb quatre absències destacades al Martínez Valero

El Elche ha començat la pretemporada amb proves mèdiques al Martínez Valero sense Osorio, Affengruber, Sangaré ni Diaby, absents per diversos motius. El nou tècnic, Martín Anselmi, ha tingut la primera presa de contacte amb la plantilla.

Un nou silló ergonòmic acosta el bany a la mar a persones amb paràlisi cerebral al Cabanyal

La platja del Cabanyal ha estrenat una prova pilot amb un silló ergonòmic adaptat a cadires amfíbies per facilitar el bany a persones amb paràlisi cerebral, en un projecte pioner en Europa impulsat per l'Ajuntament de València.

Pérez Llorca assegura que els pressupostos autonòmics tiraran avant “quasi amb tota seguretat”

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, confia que els pressupostos de la Comunitat Valenciana s’aprovaran quasi amb tota seguretat després del debat d’esmenes. També ha defensat el recurs del Consell contra el decret estatal de regularització de persones migrades i ha apel·lat al respecte a la justícia.

Tres detinguts a Alcoi per tindre segrestades dos dones durant més de tres mesos per un deute de droga

La Policia Nacional ha detingut tres jòvens a Alcoi acusats de retindre durant més de tres mesos una dona de 47 anys i la seua tia de 82 per un deute relacionat amb drogues.