Un dispositiu amb 130 persones busca al desaparegut de la Vall d’Uixó

Actualització a les 17.00 del 25.08.2021. Un dispositiu format per 130 membres de bombers, Guàrdia Civil, Protecció Civil, Policia Local i voluntaris continuen la cerca de David Leiva, el veí de La Vall d’Uixó desaparegut. Les tasques de rastreig se centren en la zona del barranc de l’Aigualit, on va ser vist per última vegada.

 

Segons han informat fonts del Consorci Provincial de Bombers, que coordinen les labors, l’home es va encaminar el diumenge cap a aqueixa zona, pròxima a les grutes de Sant Josep i pròxima al nucli urbà.

 

Des del Consorci han assenyalat que l’home va ser vist per dues persones -que van parlar amb ell- en els voltants del barranc de l’Aigualit, una zona de vegetació que compta amb dos senders per a transitar. Els efectius van buscar aquest dimarts, secundats per la unitat canina, en aquesta mateixa zona, però a primera hora d’aquest dimecres s’ha intensificat la cerca en aqueix punt amb nous mitjans i gossos especialitzats en la cerca de persones sense vida, ja que un altre testimoni que estava en la zona no va veure eixir al desaparegut del barranc.

Busquen a David Leiva, un home de 44 anys desaparegut a la Vall d’Uixó

A última hora de la vesprada d’ahir, la Policia Local de la Vall d’Uixó va informar de la desaparició de David Leiva Martínez, un home de 44 anys d’edat, un veí de la localitat, que va desaparéixer diumenge passat.

 

En l’alerta publicada per la Policia Local, en la qual ha publicat una fotografia del desaparegut, s’indica que l’última vegada que van veure a David vestia unes bermudes negres i un polo marró amb ratlles verdes.

 

Els agents han demanat que en cas que es tinga qualsevol informació sobre David Leiva Martínez, han de telefonar al 062 o a la Policia Local de la Vall d’Uixó en el número 964 690 952.

 

 

Últimes notícies

Juan Ayuso tanca el Tour seté i admet frustració però no decepció

El ciclista de Xàbia Juan Ayuso ha acabat seté al Tour de França i admet sentir frustració pel resultat, però assegura que no està decebut perquè ha donat tot el que tenia.

Dos mitjans aeris i nou dotacions combaten un incendi en un barranc de Manises

Dos mitjans aeris i nou dotacions de bombers treballen des del migdia per extingir un incendi declarat al barranc del Salt de l'Aigua, a Manises. El foc afecta una zona de vegetació i ha mobilitzat efectius terrestres i aeris del Consorci i de la Generalitat.

L’incendi de la Vall d’Uixó té diversos focus i obliga a confinar la Vilavella

L’incendi declarat este dissabte a la Vall d’Uixó, amb diversos focus que fan sospitar que siga intencionat, s’ha desplaçat cap al nord i ha obligat a desallotjar fins a 60 persones i a confinar la Vilavella.

Confinen Vilavella pel fum de l’incendi de La Vall d’Uixó i demanen quedar-se a casa

Emergències ha ordenat el confinament de Vilavella per l’incendi de vegetació de La Vall d’Uixó, que evoluciona de manera negativa i ha activat la situació 2 del Pla especial.

Juanfran Pérez Llorca seguix in situ l’incendi forestal de la Vall d’Uixó

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, s’ha desplaçat al PMA de l’incendi declarat a la Vall d’Uixó, que ha obligat a activar la situació 2 del Pla Especial d’Incendis Forestals i a desallotjar preventivament una urbanització.

Arnau Tenas reforça la porteria del Mallorca cedit pel Villarreal

El porter del Villarreal Arnau Tenas jugarà al RCD Mallorca cedit fins a final de temporada, amb l’ascens com a gran objectiu. El meta català arriba com a primera opció per reforçar una porteria amb dubtes.

Set mitjans aeris i nombroses dotacions terrestres combaten un incendi a la Vall d’Uixó

Set mitjans aeris i nombroses unitats terrestres treballen en un incendi declarat este dissabte a la Vall d'Uixó, que ja ha afectat zona forestal i ha obligat a desallotjar una urbanització de forma preventiva.

Seixanta bombers valencians s’incorporen als incendis de Madrid i Àvila

La Comunitat Valenciana ha enviat 60 bombers i més de trenta vehicles i mitjans especialitzats per a ajudar en l’extinció dels incendis forestals de Madrid i Ávila, en una jornada marcada també pel risc extrem de foc en territori valencià.