Desarticulen diferents punts de venda de droga en Sueca, amb huit detinguts

 

La Guàrdia Civil de Cullera ha desarticulat uns quants punts de venda de drogues de la localitat de Sueca, en la comarca de la Ribera (València). A demés, ha confiscat gran quantitat de substàncies estupefaents i altres efectes relacionats amb l’activitat il·lícita descoberta.

Tal com han indicat fonts policials, les autoritats van començar l’operació ‘PALENE‘ el passat mes de març, després de tindre coneixement, en ple confinament, de la contínua entrada i eixida de xics en diferents domicilis de la població de Sueca a on suposadament podien estar venent drogues.

Pel que pareix, els presumptes autors dels fets, procedents de la localitat de Sueca es dirigien a estes cases per a comprar cocaïna i marihuana. D’altra banda, entraven en els mateixos domicilis i després de permanèixer dins un breu espai de temps els abandonaven. També un altre dels ‘modus operandis’ era la venda d’estes substàncies en parcs de la zona i establiments d’oci.

 

Un dels sospitosos s’ha botat una ordre d’allunyament

Ara, s’ha procedit a la detenció de huit persones, tots ells majors d’edat, 4 xiques i 4 xics, d’entre els 21 i els 44 anys, de nacionalitats espanyola i algeriana. Se’ls imputen delictes de tràfic de drogues i pertinença a grup criminal.

 

A demés, a un dels detinguts li imputen també un delicte de trencament d’ordre d’allunyament, ja que en el moment d’un dels registres, este es trobava residint en el mateix domicili que la seua exparella, amb la que té una ordre d’allunyament en vigor per violència masclista.

 

Els agents han descobert en el lloc a on s’han produït els fets 80 grams de cocaïna, més de 4.400 euros en monedes fraccionades, 2 bàscules de precisió, 4 telèfons mòbils i marihuana preparada en dosi per a la seua venda.

Últimes notícies

Paco Roca denuncia el plagi d’un cartell seu i alerta de l’ús indegut de la IA

Paco Roca denuncia el plagi del cartell de la 60 Fira del Llibre de València en un anunci de la Fira del Llibre de San Martín de la Vega i advertix del risc d'usar IA vulnerant drets d'autor.

Educació i sindicats xoquen per les ràtios i la Conselleria prepara una nova proposta

La Conselleria d'Educació i els sindicats docents mantenen el seu desacord sobre la reducció de ràtios i l'administració es compromet a presentar una nova proposta mentres continua la vaga indefinida.

La regidora de Vox a València Cecilia Herrero serà jutjada per un delicte d’odi

L'Audiència de València manté el processament de la regidora de Vox Cecilia Herrero per un presumpte delicte d'odi per missatges reiterats contra migrants, col·lectiu LGTBI i persones amb discapacitat.

Educació precisa que la revisió salarial pactada amb ANPE i CSIF cobrirà els 200 euros fins a 2028

Educació aclarix en la taula sectorial que l'actualització conforme a l'IPC afectarà el total dels 200 euros de pujada del complement específic pactats amb ANPE i CSIF fins a 2028, i no sols a l'últim tram de 50 euros.

Dos nous crebalossos reforcen la reintroducció en la Tinença de Benifassà

Dos nous exemplars de crebalossos s'incorporen al projecte de reintroducció en la Tinença de Benifassà, que busca consolidar una població estable d'esta au en perill d'extinció.

Un bomber critica que en la dana no s’activara a tota la plantilla i solo es demanaren voluntaris

Un bomber de la Unitat de Xàtiva va declarar com a testimoni que, durant la dana en la qual van morir 230 persones, s'hauria d'haver activat a tota la plantilla i no sols haver demanat voluntaris.

L’equip de govern d’Alacant resta importància a la citació de Barcala en Les Corts per les vivendes de la Platja de Sant Joan

L'equip de govern d'Alacant assegura no estar preocupat per la citació de l'alcalde Luis Barcala en la comissió de Les Corts sobre les adjudicacions de vivendes públiques a la Platja de Sant Joan, mentres l'oposició exigix explicacions i transparència.

Nova manifestació a València per a exigir que Mazón perda el seu aforament

Més de 200 entitats socials, sindicals i cíviques convoquen una nova marxa a València per a reclamar que Carlos Mazón perda el seu aforament i denunciar la falta de canvis després de la dana.