Anuncios

Desarticulen diferents punts de venda de droga en Sueca, amb huit detinguts

 

La Guàrdia Civil de Cullera ha desarticulat uns quants punts de venda de drogues de la localitat de Sueca, en la comarca de la Ribera (València). A demés, ha confiscat gran quantitat de substàncies estupefaents i altres efectes relacionats amb l’activitat il·lícita descoberta.

Tal com han indicat fonts policials, les autoritats van començar l’operació ‘PALENE‘ el passat mes de març, després de tindre coneixement, en ple confinament, de la contínua entrada i eixida de xics en diferents domicilis de la població de Sueca a on suposadament podien estar venent drogues.

Anuncios

Pel que pareix, els presumptes autors dels fets, procedents de la localitat de Sueca es dirigien a estes cases per a comprar cocaïna i marihuana. D’altra banda, entraven en els mateixos domicilis i després de permanèixer dins un breu espai de temps els abandonaven. També un altre dels ‘modus operandis’ era la venda d’estes substàncies en parcs de la zona i establiments d’oci.

 

Un dels sospitosos s’ha botat una ordre d’allunyament

Ara, s’ha procedit a la detenció de huit persones, tots ells majors d’edat, 4 xiques i 4 xics, d’entre els 21 i els 44 anys, de nacionalitats espanyola i algeriana. Se’ls imputen delictes de tràfic de drogues i pertinença a grup criminal.

 

A demés, a un dels detinguts li imputen també un delicte de trencament d’ordre d’allunyament, ja que en el moment d’un dels registres, este es trobava residint en el mateix domicili que la seua exparella, amb la que té una ordre d’allunyament en vigor per violència masclista.

 

Els agents han descobert en el lloc a on s’han produït els fets 80 grams de cocaïna, més de 4.400 euros en monedes fraccionades, 2 bàscules de precisió, 4 telèfons mòbils i marihuana preparada en dosi per a la seua venda.

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Controlen un incendi en una fàbrica de teules d’Agost sense causar ferits

Un incendi declarat en una fàbrica de teules d'Agost, al costat de la CV-820, evoluciona de manera favorable i no ha causat ferits, segons el Consorci Provincial de Bombers.

Román aconseguix una orella insuficient davant un gran bou de Conde de Mayalde a San Isidro

Román només va obtindre una orella considerada curta enfront del millor bou de Conde de Mayalde en una llarga vesprada de San Isidro marcada per la lesió de David Galván i per fins a cinc avisos.

Pedro Martínez destaca la reacció del València Basket malgrat la derrota davant Baskonia

Pedro Martínez ressalta l'actitud competitiva de València Basket després de remuntar catorze punts i fregar la victòria davant Baskonia abans d'un decisiu dol d'Eurolliga.

Segon PCR negatiu descarta ara com ara hantavirus en la dona aïllada a Alacant

La dona aïllada en un hospital d'Alacant per sospita de hantavirus ha donat negatiu en una segona PCR, encara que Sanitat manté l'aïllament i repetirà la prova en 48 hores.

El Baskonia assalta el Roig Arena i s’enganxa a la lluita per la zona alta

El Baskonia es va imposar 86-88 al València Basket en el Roig Arena després d'un dol ple d'alternatives, aprofitant el desgast europeu del quadre taronja malgrat la remuntada final local.

Gayá reivindica al València després de guanyar en San Mamés: hem demostrat que no ens rendim

José Luis Gayá celebra el triomf del València en San Mamés, destaca que l'equip no es rendix i defén a Hugo Duro i Dimitrievski després d'un partit clau per a aconseguir els 42 punts en LaLiga.

Empat sense gols al descans en San Mamés després del penal fallat d’Hugo Duro i la lesió de Nico Williams

Athletic i València arriben al descans amb 0-0 en San Mamés després d'un penal al travesser d'Hugo Duro i la lesió muscular de Nico Williams, substituït per Iñaki.

Les llargues cues en les firmes coronen l’èxit de la 61 Fira del Llibre de València

La 61 Fira del Llibre de València tanca edició amb més d'un milió d'euros de facturació, augment d'expositors i llargues cues en les firmes, especialment d'autores juvenils.
Anuncios