15.1 C
València
Dimarts, 20 gener, 2026

Desarticulen diferents punts de venda de droga en Sueca, amb huit detinguts

 

La Guàrdia Civil de Cullera ha desarticulat uns quants punts de venda de drogues de la localitat de Sueca, en la comarca de la Ribera (València). A demés, ha confiscat gran quantitat de substàncies estupefaents i altres efectes relacionats amb l’activitat il·lícita descoberta.

Tal com han indicat fonts policials, les autoritats van començar l’operació ‘PALENE‘ el passat mes de març, després de tindre coneixement, en ple confinament, de la contínua entrada i eixida de xics en diferents domicilis de la població de Sueca a on suposadament podien estar venent drogues.

Pel que pareix, els presumptes autors dels fets, procedents de la localitat de Sueca es dirigien a estes cases per a comprar cocaïna i marihuana. D’altra banda, entraven en els mateixos domicilis i després de permanèixer dins un breu espai de temps els abandonaven. També un altre dels ‘modus operandis’ era la venda d’estes substàncies en parcs de la zona i establiments d’oci.

 

Un dels sospitosos s’ha botat una ordre d’allunyament

Ara, s’ha procedit a la detenció de huit persones, tots ells majors d’edat, 4 xiques i 4 xics, d’entre els 21 i els 44 anys, de nacionalitats espanyola i algeriana. Se’ls imputen delictes de tràfic de drogues i pertinença a grup criminal.

 

A demés, a un dels detinguts li imputen també un delicte de trencament d’ordre d’allunyament, ja que en el moment d’un dels registres, este es trobava residint en el mateix domicili que la seua exparella, amb la que té una ordre d’allunyament en vigor per violència masclista.

 

Els agents han descobert en el lloc a on s’han produït els fets 80 grams de cocaïna, més de 4.400 euros en monedes fraccionades, 2 bàscules de precisió, 4 telèfons mòbils i marihuana preparada en dosi per a la seua venda.

Últimes notícies

El València Basket busca a Saragossa un pas quasi definitiu cap a la següent ronda d’Eurolliga

L'equip taronja visita al Casademont en la jornada 10 amb 6-3 i aspira a un triomf que l'acoste a la següent fase; guanyar per més de set li donaria el average.

El Benidorm Fest recupera la Sireneta i prepara un escenari inspirat a la ciutat

El Palau d'Esports L'Illa de Benidorm ha iniciat l'adaptació del recinte per al Benidorm Fest, amb un escenari inspirat a la ciutat i el retorn de la Sireneta com a premi. Unes 80 persones treballen quasi sense pausa en un muntatge de prop de tres setmanes, amb la primera semifinal el 10 de febrer.

El València-Reial Madrid, el diumenge 8 de febrer a les 21.00; Vila-real-Espanyol, el dilluns a la mateixa hora

LaLiga va fixar el València-Reial Madrid per al diumenge 8 de febrer a les 21.00 a Mestalla. El Vila-real-Espanyol es jugarà el dilluns a les 21.00.

La borrasca Harry deixa hui pluges intenses, neu a 1.000-1.400 m i vent fort en la Comunitat Valenciana

Els últims espertenecs de la borrasca Harry mantenen hui les pluges generalitzades en la Comunitat Valenciana, amb nevades a l'interior i ratxes molt fortes. Demà la cota de neu pujarà i l'ambient tendirà a estabilitzar-se.

Les exportacions valencianes pugen un 1,6% fins a novembre de 2025 i sumen 34.305 milions

En els onze primers mesos de 2025 les exportacions valencianes van créixer un 1,6%, fins a 34.305 milions. Va haver-hi un dèficit comercial mínim de 800.000 euros pel major augment de les importacions.

L’Hospital Doctor Balmis es consolida en trasplantaments amb 220 intervencions en 2025

L'Hospital Doctor Balmis d'Alacant ha sumat 220 trasplantaments en 2025 i s'ha afermat com a referent, amb forta col·laboració provincial i avanços tècnics.

L’Elx va deixar escapar per sexta vegada un resultat favorable en el tram final i ja són onze punts perduts

L'Elx va empatar 2-2 davant el Sevilla després d'un penal en el descompte i va tornar a perdre un avantatge en els últims minuts. Ja van sis partits i onze punts que se li han anat al final.

El cap del 112 assegura que el Cecopi no li va demanar informació durant la DANA

El responsable operatiu del 112 ha declarat que el Cecopi no li va sol·licitar dades més enllà d'una reunió amb Salomé Pradas a les 14.00. També ha descrit un col·lapse del servici pel volum de crides.