12.9 C
València
Dilluns, 22 desembre, 2025

Desarticulen diferents punts de venda de droga en Sueca, amb huit detinguts

 

La Guàrdia Civil de Cullera ha desarticulat uns quants punts de venda de drogues de la localitat de Sueca, en la comarca de la Ribera (València). A demés, ha confiscat gran quantitat de substàncies estupefaents i altres efectes relacionats amb l’activitat il·lícita descoberta.

Tal com han indicat fonts policials, les autoritats van començar l’operació ‘PALENE‘ el passat mes de març, després de tindre coneixement, en ple confinament, de la contínua entrada i eixida de xics en diferents domicilis de la població de Sueca a on suposadament podien estar venent drogues.

Pel que pareix, els presumptes autors dels fets, procedents de la localitat de Sueca es dirigien a estes cases per a comprar cocaïna i marihuana. D’altra banda, entraven en els mateixos domicilis i després de permanèixer dins un breu espai de temps els abandonaven. També un altre dels ‘modus operandis’ era la venda d’estes substàncies en parcs de la zona i establiments d’oci.

 

Un dels sospitosos s’ha botat una ordre d’allunyament

Ara, s’ha procedit a la detenció de huit persones, tots ells majors d’edat, 4 xiques i 4 xics, d’entre els 21 i els 44 anys, de nacionalitats espanyola i algeriana. Se’ls imputen delictes de tràfic de drogues i pertinença a grup criminal.

 

A demés, a un dels detinguts li imputen també un delicte de trencament d’ordre d’allunyament, ja que en el moment d’un dels registres, este es trobava residint en el mateix domicili que la seua exparella, amb la que té una ordre d’allunyament en vigor per violència masclista.

 

Els agents han descobert en el lloc a on s’han produït els fets 80 grams de cocaïna, més de 4.400 euros en monedes fraccionades, 2 bàscules de precisió, 4 telèfons mòbils i marihuana preparada en dosi per a la seua venda.

Últimes notícies

Gènova aprova una gestora per a dirigir el PP valencià amb Pérez Llorca al capdavant

La direcció nacional del PP ha aprovat una gestora per a pilotar el partit en la Comunitat Valenciana, encapçalada per Juanfran Pérez Llorca i amb Carlos Gil com a número dos.

Gènova aprova una gestora per a dirigir el PP valencià amb Pérez Llorca al capdavant

La Junta Directiva Nacional ha validat una gestora per al PP valencià liderada per Juanfran Pérez Llorca, amb Carlos Gil com a número dos i secretari general.

La jutgessa de la DANA pregunta a l’Advocacia de la Generalitat si el Consell va demanar assessorament per les inundacions

La instructora de la causa per la gestió de la DANA ha demanat a l'Advocacia que aclarisca si va haver-hi consultes del Consell el 29-O. També reclama dades i gravacions del 112 d'Euskadi.

Un jubilat de l’hospital de Sant Joan repartix 150 dècims del tercer premi entre zeladors i auxiliars

Ha distribuït 150 bitllets del 90.693, valorats en 7,5 milions, sobretot entre zeladors i auxiliars de l'hospital. Ell s'ha quedat un només dècim.

La DGT preveu quasi 3 milions de viatges per carretera en la Comunitat Valenciana per Nadal

Trànsit dissenya un operatiu especial fins al 6 de gener i preveu 2.863.400 moviments en la Comunitat Valenciana, el 13% del total nacional.

Les Corts reprendran plens i comissions al febrer després d’aprovar el calendari del nou període

El nou període de sessions anirà del 9 de febrer al 3 de juliol de 2026. L'oposició critica quatre mesos sense control al president, mentres PP i Vox apel·len a la normalitat reglamentària.

Paiporta acorda un protocol escolar per a reobrir amb rapidesa després d’alertes meteorològiques

L'Ajuntament i la comunitat educativa han preparat un protocol per a reprendre l'activitat quan Aemet rebaixe l'avís. Inclou criteris per a jornada contínua, partida, extraescolars, menjador i centres de vesprada.

L’administració 3 de Manises repartix prop de 800.000 euros en premis de la Loteria de Nadal

El despatx va vendre una sèrie del tercer premi, una altra del quart i dos quints (un complet i un dècim), amb un total que suma 766.000 euros. Part dels dècims es va col·locar en finestreta i per internet.