Desarticulen diferents punts de venda de droga en Sueca, amb huit detinguts

 

La Guàrdia Civil de Cullera ha desarticulat uns quants punts de venda de drogues de la localitat de Sueca, en la comarca de la Ribera (València). A demés, ha confiscat gran quantitat de substàncies estupefaents i altres efectes relacionats amb l’activitat il·lícita descoberta.

Tal com han indicat fonts policials, les autoritats van començar l’operació ‘PALENE‘ el passat mes de març, després de tindre coneixement, en ple confinament, de la contínua entrada i eixida de xics en diferents domicilis de la població de Sueca a on suposadament podien estar venent drogues.

Pel que pareix, els presumptes autors dels fets, procedents de la localitat de Sueca es dirigien a estes cases per a comprar cocaïna i marihuana. D’altra banda, entraven en els mateixos domicilis i després de permanèixer dins un breu espai de temps els abandonaven. També un altre dels ‘modus operandis’ era la venda d’estes substàncies en parcs de la zona i establiments d’oci.

 

Un dels sospitosos s’ha botat una ordre d’allunyament

Ara, s’ha procedit a la detenció de huit persones, tots ells majors d’edat, 4 xiques i 4 xics, d’entre els 21 i els 44 anys, de nacionalitats espanyola i algeriana. Se’ls imputen delictes de tràfic de drogues i pertinença a grup criminal.

 

A demés, a un dels detinguts li imputen també un delicte de trencament d’ordre d’allunyament, ja que en el moment d’un dels registres, este es trobava residint en el mateix domicili que la seua exparella, amb la que té una ordre d’allunyament en vigor per violència masclista.

 

Els agents han descobert en el lloc a on s’han produït els fets 80 grams de cocaïna, més de 4.400 euros en monedes fraccionades, 2 bàscules de precisió, 4 telèfons mòbils i marihuana preparada en dosi per a la seua venda.

Últimes notícies

Mor un home de 70 anys en colpejar-se el cap a la platja el Trampolí de Dénia

Un home de 70 anys ha mort este dissabte a la platja el Trampolí de Dénia després de colpejar-se el cap mentre es banyava, segons ha informat el CICU.

Dépor i València busquen a Riazor la seua primera victòria de Lliga

Deportivo i València es retroben huit anys després en Primera a Riazor, on els dos equips necessiten estrenar el seu compte de victòries.

Corberán destaca l’actitud ‘intachable’ del Valencia abans de visitar Riazor

Carlos Corberán destaca l’actitud i el compromís ‘intachables’ del Valencia en este inici de Lliga, tot i la falta de gol i les baixes per lesió de Guido Rodríguez i Pablo Maffeo abans de visitar el Deportivo en Riazor.

Els bombers continuen treballant en la cua de l’incendi de El Saler amb evolució favorable

Els bombers centren este dissabte al matí els treballs en la cua de l’incendi forestal de El Saler, estabilitzat des de dijous, amb una evolució qualificada com a molt favorable. Es manté un important desplegament de mitjans terrestres per assegurar el perímetre i evitar rebrots amb l’augment de temperatures i canvis de vent.

Més vigilància policial a la Devesa de El Saler després d’un incendi intencionat

La Policia Local de València ha reforçat la vigilància a la Devesa de El Saler després de l’incendi forestal declarat dijous, que les investigacions apunten que ha sigut provocat. L’Ajuntament també treballa per ampliar els canons SIDEINFO antiincendis instal·lats al parc natural.

Les tres capitals valencianes baixen de 20 º en la nit més fresca des de juny

València, Castelló i Alacant han registrat esta nit mínimes per davall de 20 graus, cosa que no passava des del 16 de juny, amb valors especialment baixos a l’interior.

L’Hospital Doctor Peset, centre de referència per a regenerar cartílag de genoll i turmell

L’Hospital Universitari Doctor Peset ha sigut designat per Sanitat com a unitat de referència per al trasplantament autòleg de condrocits, una tècnica puntera per a regenerar cartílag de genoll i turmell en pacients joves i actius.

Onze milions per a reforçar el control de la mosca de la fruita en la Comunitat

La Conselleria d'Agricultura ha destinat 11 milions este any al control de la mosca de la fruita mitjançant un pla integral que combina prevenció, vigilància i tractaments en més de 140.000 hectàrees.