Desarticulen un taller il·legal de cotxes en un polígon d’Alaquàs

 

La Policia Local d’Alaquàs, en l’Horta (València), en una acció coordinada amb la Inspecció de Treball, la Brigada d’Estrangeria de Policia Nacional i la Unitat Adscrita de Policia Autonòmica, ha conseguit desarticular i clausurar el tercer taller il·legal de vehicles descobert en el Polígon del Bovalar de la localitat.

 

Durant la intervenció es van constatar diferents irregularitats perquè el taller operava a porta tancada i sense retolació exterior. Els agents van poder comprovar que els treballadors que es trobaven en la nau no estaven donats d’alta en la Seguretat Social, un factor que representa un greu perill per a la seua salut en cas d’accidents.

 

El personal treballava en un entorn laboral sense ventilació i sense les més elementals mesures de seguretat bàsiques com l’absència de mesures anti incendis. El cos de la policia ha assegurat també que els treballadors es trobaven envoltats de gran quantitat de peces de gran grandària amb cablejat elèctric a l’aire i sense adoptar les mesures preventives higièniques per a fer front al Covid-19.

 

Van detectar diferents infraccions

En el taller es van detectar també diferents infraccions en matèria mediambiental perquè es va comprovar que el taller no estava donat d’alta en els oportuns registres mediambientals relatius a la generació de residus que produïa, ni gestió d’olis usats. El local tampoc disposava de l’alta corresponent en Indústria que acredita el compliment dels mínims legals per a exercir aquesta activitat ni comptava amb llicència municipal. Tampoc s’ha acreditat que els treballadors compten amb la formació exigida per a operar com a mecànics.

 

Amb esta intervenció coordinada, i la clausura del local, són ja tres els tallers il·legals de mecànica que la Policia Local d’Alaquàs ha localitzat i tancat en els últims anys en la localitat.

Últimes notícies

On farà més calor hui a la Comunitat Valenciana: fins a 40 °C en zones de València i Alacant

La Comunitat Valenciana viurà este dimarts una jornada molt calorosa, amb cels poc nuvolosos i màximes que poden superar els 40 graus al prelitoral de València i punts d’Alacant.

Un golàs de Sucic trenca la remuntada de l’Elx en un Martínez Valero d’aniversari

La Real Sociedad ha sumat la primera victòria fora de casa amb un gol de Luka Sucic en el minut 89, que ha fet inútil la gran remuntada de l’Elx, en una nit marcada també pel 50 aniversari del Martínez Valero.

Mig centenari del Martínez Valero: homenatges, records i focs artificials a Elx

L’Elche CF ha celebrat abans del partit contra la Real Sociedad els 50 anys de la inauguració del Martínez Valero, amb reconeixements a jugadors històrics, al primer ‘speaker’ i un castell de focs artificials.

El Villarreal busca trencar la seua ansietat en el debut de Champions a Dortmund

Iñigo Pérez i Santi Comesaña reivindiquen un Villarreal més fort mentalment per a iniciar la Champions a Dortmund, després d’un mal any europeu i un inici negatiu en LaLiga.

Comesaña confia a Dortmund per curar els errors del passat

Santi Comesaña assegura que el Villarreal ha aprés dels errors de la passada Champions i confia a guanyar en el camp del Borussia Dortmund per trencar l’ansietat que arrossega també en LaLiga.

Iñigo Pérez demana al Villarreal que oblide les últimes derrotes abans de visitar el Borussia Dortmund

Iñigo Pérez ha reclamat als seus jugadors que es centren en el debut en la Champions davant el Borussia Dortmund i s’obliden de la mala temporada europea passada i de la derrota contra el Deportivo de La Coruña. Foyth i Romero són baixa per lesió per al partit a Alemanya.

Les temperatures freguen els 40 graus a València en la vigília de l’avís taronja

Les màximes han arribat hui als 39,3 graus a Xàtiva i Pego, en la vigília de l’avís taronja d’Aemet per temperatures de fins a 40 graus en el litoral i l’interior sud de la província de València.

Compromís demana que Sagunt compre la casa natalícia de Joaquín Rodrigo com a espai cultural

Compromís ha proposat a l’Ajuntament de Sagunt adquirir la casa natalícia del compositor Joaquín Rodrigo, actualment en venda, per a incorporar-la al patrimoni municipal i destinar-la a ús cultural i turístic.