5.5 C
València
Divendres, 28 novembre, 2025

Desarticulen un taller il·legal de cotxes en un polígon d’Alaquàs

 

La Policia Local d’Alaquàs, en l’Horta (València), en una acció coordinada amb la Inspecció de Treball, la Brigada d’Estrangeria de Policia Nacional i la Unitat Adscrita de Policia Autonòmica, ha conseguit desarticular i clausurar el tercer taller il·legal de vehicles descobert en el Polígon del Bovalar de la localitat.

 

Durant la intervenció es van constatar diferents irregularitats perquè el taller operava a porta tancada i sense retolació exterior. Els agents van poder comprovar que els treballadors que es trobaven en la nau no estaven donats d’alta en la Seguretat Social, un factor que representa un greu perill per a la seua salut en cas d’accidents.

 

El personal treballava en un entorn laboral sense ventilació i sense les més elementals mesures de seguretat bàsiques com l’absència de mesures anti incendis. El cos de la policia ha assegurat també que els treballadors es trobaven envoltats de gran quantitat de peces de gran grandària amb cablejat elèctric a l’aire i sense adoptar les mesures preventives higièniques per a fer front al Covid-19.

 

Van detectar diferents infraccions

En el taller es van detectar també diferents infraccions en matèria mediambiental perquè es va comprovar que el taller no estava donat d’alta en els oportuns registres mediambientals relatius a la generació de residus que produïa, ni gestió d’olis usats. El local tampoc disposava de l’alta corresponent en Indústria que acredita el compliment dels mínims legals per a exercir aquesta activitat ni comptava amb llicència municipal. Tampoc s’ha acreditat que els treballadors compten amb la formació exigida per a operar com a mecànics.

 

Amb esta intervenció coordinada, i la clausura del local, són ja tres els tallers il·legals de mecànica que la Policia Local d’Alaquàs ha localitzat i tancat en els últims anys en la localitat.

Últimes notícies

Les pensions contributives pujaran un 2,7% en 2026 per mantindre el poder adquisitiu

L’augment garantirà fins a 572 euros més a l’any per a la pensió mitjana de jubilació

Detingut després de robar una bossa amb 6.000 euros i perdre bitllets durant la fugida

Un home de 46 anys ha sigut detingut a Alacant després d'arrabassar la bossa a una dona amb quasi 6.000 euros. Va deixar bitllets pel camí i va ser aconseguit als pocs minuts.

Mor una dona de 32 anys en un xoc frontal a Cullera

Un home de 56 anys resulta ferit en l’accident, que ha tingut lloc cap a les 17.15 hores i ha requerit la intervenció dels serveis d’emergència i dels bombers

Juanfran Pérez Llorca és elegit nou president de la Generalitat amb els vots del PP i Vox

El secretari general del Partit Popular a la Comunitat Valenciana obté 53 suports i jurarà el càrrec dimarts que ve en Les Corts

Detingut a Alacant després de robar una bossa amb 6.000 euros i perdre bitllets en la fugida

Un home de 46 anys ha sigut detingut a Alacant després de sostraure amb violència la bossa d'una dona amb prop de 6.000 euros. Durant la persecució a peu va perdre part dels diners, que la Policia va recuperar quasi íntegrament.

Detingut a Alacant per robar una bossa amb 6.000 euros i perdre bitllets durant la fugida

Un home de 46 anys ha sigut detingut després d'arrabassar la bossa a una dona que portava quasi 6.000 euros en efectiu. En la fugida va anar deixant bitllets i la Policia va recuperar més de 5.800 euros.

Baldoví acusa a Pérez Llorca de ‘regent provisional’ i d’aprovar l’examen de Vox

Joan Baldoví ha qualificat a Juanfran Pérez Llorca de 'regent provisional' i ha sostingut que el seu discurs d'investidura ha passat amb nota l'examen de Vox. Compromís ha contraposat 10 compromisos i 50 propostes.

El PSPV diu que Mazón manté el poder i que Vox ja ha guanyat amb un pacte vergonyant

El PSPV ha denunciat en el ple d'investidura que Juanfran Pérez Llorca seguirà com el número 2 de Carlos Mazón i ha parlat d'un pacte vergonyant que, al seu juí, lliurament més concessions a Vox.