8.8 C
València
Diumenge, 22 febrer, 2026

Desarticulen un taller il·legal de cotxes en un polígon d’Alaquàs

 

La Policia Local d’Alaquàs, en l’Horta (València), en una acció coordinada amb la Inspecció de Treball, la Brigada d’Estrangeria de Policia Nacional i la Unitat Adscrita de Policia Autonòmica, ha conseguit desarticular i clausurar el tercer taller il·legal de vehicles descobert en el Polígon del Bovalar de la localitat.

 

Durant la intervenció es van constatar diferents irregularitats perquè el taller operava a porta tancada i sense retolació exterior. Els agents van poder comprovar que els treballadors que es trobaven en la nau no estaven donats d’alta en la Seguretat Social, un factor que representa un greu perill per a la seua salut en cas d’accidents.

 

El personal treballava en un entorn laboral sense ventilació i sense les més elementals mesures de seguretat bàsiques com l’absència de mesures anti incendis. El cos de la policia ha assegurat també que els treballadors es trobaven envoltats de gran quantitat de peces de gran grandària amb cablejat elèctric a l’aire i sense adoptar les mesures preventives higièniques per a fer front al Covid-19.

 

Van detectar diferents infraccions

En el taller es van detectar també diferents infraccions en matèria mediambiental perquè es va comprovar que el taller no estava donat d’alta en els oportuns registres mediambientals relatius a la generació de residus que produïa, ni gestió d’olis usats. El local tampoc disposava de l’alta corresponent en Indústria que acredita el compliment dels mínims legals per a exercir aquesta activitat ni comptava amb llicència municipal. Tampoc s’ha acreditat que els treballadors compten amb la formació exigida per a operar com a mecànics.

 

Amb esta intervenció coordinada, i la clausura del local, són ja tres els tallers il·legals de mecànica que la Policia Local d’Alaquàs ha localitzat i tancat en els últims anys en la localitat.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Galbiati reivindica la defensa de Baskonia per a tombar al Barça i ficar-se en la final

Galbiati va destacar que la defensa en l'últim quart va sostindre a Baskonia en la semifinal davant el Barça. Va elogiar a Diakité i va anticipar una final exigent davant el Reial Madrid.

Kurucs reivindica el col·lectiu després de véncer al Barça: ‘No tenim egos i juguem junts’

Kurucs va subratllar que la victòria de Baskonia davant el Barça en la Copa del Rei va arribar des del joc coral i una defensa amb energia. Diakite va decidir amb un tap a 7 segons.

Xavi Pascual apunta a l’últim quart després de l’eliminació del Barça davant Baskonia

El tècnic del Barça va lamentar una última habitació desastrosa amb només nou punts, que va fer inútil el control previ del partit i els va deixar sense final.

Laprovittola lamenta la derrota del Barça i l’avantatge de deu punts perduda davant Baskonia

El base del Barça va lamentar caure en semifinals davant Baskonia després de dilapidar una renda de deu punts en l'últim quart. Parra va assenyalar accions clau que van decantar el final.

67-70: el Baskonia sobreviu al Barça i torna a la final 17 anys després

El Baskonia va guanyar 67-70 al Barça després de resistir a rebuf i aprofitar el descans de Laprovittola per a canviar el comandament. Jugarà la final 17 anys després.

El Kosner Baskonia tomba al Barça i jugarà la final davant el Reial Madrid (67-70)

El Kosner Baskonia va véncer al Barça per 67-70 en el Roig Arena i es mesurarà al Reial Madrid en la final de la Copa del Rei, fixada per al diumenge a les 19.00 CET.

La maledicció de l’amfitrió suma 24 anys: el València Basket cau 106-108 davant el Reial Madrid

La ratxa sense campions locals en la Copa del Rei s'ha mantingut amb l'eliminació del València Basket en semifinals davant el Reial Madrid per 106-108. L'última vegada que un amfitrió va alçar el títol va ser en 2002, amb el Baskonia; abans, només el CAI Zaragoza ho va aconseguir en 1983-84.

Hezonja iguala el rècord de triples en la Copa i guia el 106-108 del Reial Madrid en una semifinal històrica

Hezonja va anotar set triples i 25 punts i va decidir amb dos encerts en els últims trenta segons el 106-108 del Reial Madrid davant el València Basket, en una semifinal sense pròrroga que va batre el rècord històric d'anotació amb 214 punts.