Desarticulen un taller il·legal de cotxes en un polígon d’Alaquàs

 

La Policia Local d’Alaquàs, en l’Horta (València), en una acció coordinada amb la Inspecció de Treball, la Brigada d’Estrangeria de Policia Nacional i la Unitat Adscrita de Policia Autonòmica, ha conseguit desarticular i clausurar el tercer taller il·legal de vehicles descobert en el Polígon del Bovalar de la localitat.

 

Durant la intervenció es van constatar diferents irregularitats perquè el taller operava a porta tancada i sense retolació exterior. Els agents van poder comprovar que els treballadors que es trobaven en la nau no estaven donats d’alta en la Seguretat Social, un factor que representa un greu perill per a la seua salut en cas d’accidents.

 

El personal treballava en un entorn laboral sense ventilació i sense les més elementals mesures de seguretat bàsiques com l’absència de mesures anti incendis. El cos de la policia ha assegurat també que els treballadors es trobaven envoltats de gran quantitat de peces de gran grandària amb cablejat elèctric a l’aire i sense adoptar les mesures preventives higièniques per a fer front al Covid-19.

 

Van detectar diferents infraccions

En el taller es van detectar també diferents infraccions en matèria mediambiental perquè es va comprovar que el taller no estava donat d’alta en els oportuns registres mediambientals relatius a la generació de residus que produïa, ni gestió d’olis usats. El local tampoc disposava de l’alta corresponent en Indústria que acredita el compliment dels mínims legals per a exercir aquesta activitat ni comptava amb llicència municipal. Tampoc s’ha acreditat que els treballadors compten amb la formació exigida per a operar com a mecànics.

 

Amb esta intervenció coordinada, i la clausura del local, són ja tres els tallers il·legals de mecànica que la Policia Local d’Alaquàs ha localitzat i tancat en els últims anys en la localitat.

Últimes notícies

L’incendi de la Vall d’Uixó arrasa 10.000 hectàrees i es relaxa el confinament en tres pobles

L’incendi forestal de la Vall d’Uixó continua actiu i sense control després de cremar unes 10.000 hectàrees, mentres es lleva parcialment el confinament a la Vilavella, Betxí i Onda i es mantenen 10.000 persones desallotjades.

Danjuma lidera la remuntada del València davant el Derby County en St. George’s Park

El València CF ha remuntat i s’ha imposat 1-2 al Derby County FC amb dos gols d’Arnaut Danjuma en un amistós de pretemporada jugat a porta tancada a St. George’s Park.

Educació reclama ajornar la Conferència d’Universitats per l’emergència d’incendis

La Conselleria d’Educació ha sol·licitat a la ministra Diana Morant que suspenga la Conferència General de Política Universitària prevista per a dimecres per la situació d’emergència pels incendis, especialment el de la Vall d’Uixó. També ha demanat ajornar la Conferència Sectorial d’Educació.

La mare de Violeta Mangriñán, jubilada i al front de l’incendi de la Vall d’Uixó

La mare d’Elvira Mangriñán, veïna d’Aín i ja jubilada, s’ha incorporat al dispositiu contra l’incendi de la Vall d’Uixó, que ha arrasat 8.500 hectàrees, i la seua filla li ho ha agraït públicament en xarxes socials.

Els veïns de la Vilavella tornen a casa però seguixen confinats i només ixen per menjar i aigua

Els aproximadament 3.000 veïns de la Vilavella han tornat a les seues vivendes després del desallotjament per lincendi de la Vall dUixó, però continuen sota confinament domiciliari i només poden eixir per a comprar menjar i arreplegar aigua.

Trump difon el vídeo de Ferran Torres amb la gorra de ‘Make Spain Great Again’

Donald Trump ha compartit diverses vegades a Truth Social un vídeo de Ferran Torres celebrant el títol mundial amb una gorra roja amb el lema 'Make Spain Great Again'. La Casa Blanca ja ha reaccionat i el mateix president ha elogiat el davanter valencià.

L’incendi de la Vall d’Uixó continua molt actiu i afronta una vesprada llarga i complicada

L’incendi forestal de la Vall d’Uixó continua molt actiu, amb 8.500 hectàrees calcinades i una vesprada que es preveu llarga i complicada per l’orografia i l’oratge. Els mitjans aeris ja operen al complet i es treballa intensament als fronts d’Alcudia de Veo i Tales.

Rovira exigix una negociació autonòmica real sobre la nova financiació

El conseller José Antonio Rovira reclama que el nou sistema de finançament es negocie amb totes les autonomies de règim comú i defensa un fons transitori de nivellació per a la Comunitat Valenciana. PSPV i Compromís critiquen l’actitud del Consell i li exigixen aprofitar els recursos que oferix el Govern central.
FILMOTECA D'ESTIU