13.7 C
València
Dijous, 15 gener, 2026

Desarticulen un taller il·legal de cotxes en un polígon d’Alaquàs

 

La Policia Local d’Alaquàs, en l’Horta (València), en una acció coordinada amb la Inspecció de Treball, la Brigada d’Estrangeria de Policia Nacional i la Unitat Adscrita de Policia Autonòmica, ha conseguit desarticular i clausurar el tercer taller il·legal de vehicles descobert en el Polígon del Bovalar de la localitat.

 

Durant la intervenció es van constatar diferents irregularitats perquè el taller operava a porta tancada i sense retolació exterior. Els agents van poder comprovar que els treballadors que es trobaven en la nau no estaven donats d’alta en la Seguretat Social, un factor que representa un greu perill per a la seua salut en cas d’accidents.

 

El personal treballava en un entorn laboral sense ventilació i sense les més elementals mesures de seguretat bàsiques com l’absència de mesures anti incendis. El cos de la policia ha assegurat també que els treballadors es trobaven envoltats de gran quantitat de peces de gran grandària amb cablejat elèctric a l’aire i sense adoptar les mesures preventives higièniques per a fer front al Covid-19.

 

Van detectar diferents infraccions

En el taller es van detectar també diferents infraccions en matèria mediambiental perquè es va comprovar que el taller no estava donat d’alta en els oportuns registres mediambientals relatius a la generació de residus que produïa, ni gestió d’olis usats. El local tampoc disposava de l’alta corresponent en Indústria que acredita el compliment dels mínims legals per a exercir aquesta activitat ni comptava amb llicència municipal. Tampoc s’ha acreditat que els treballadors compten amb la formació exigida per a operar com a mecànics.

 

Amb esta intervenció coordinada, i la clausura del local, són ja tres els tallers il·legals de mecànica que la Policia Local d’Alaquàs ha localitzat i tancat en els últims anys en la localitat.

Últimes notícies

La Fiscalia insistix davant el Suprem a mantindre a la presó a Ábalos per risc de fugida

Anticorrupció ha demanat al Suprem mantindre la presó provisional de José Luis Ábalos i Koldo García per risc de fugida davant la proximitat del juí. La Sala resoldrà la setmana vinent.

Etta es presenta al Bernabéu amb el mercat en ebullició i sense marcar des d’octubre

Etta Eyong arriba al Bernabéu amb el Llevant en plena ratxa sense gols des del 26 d'octubre i amb el seu futur agitat pel mercat. Després de la Copa Àfrica, podria tornar a l'onze.

Bussejadors de l’Armada neutralitzen un obús de la Guerra Civil en una platja de Dénia

Un equip especialitzat de l'Armada ha neutralitzat un obús de la Guerra Civil a la platja de Les Albaranas, a Dénia, mitjançant una detonació controlada. L'operació es va coordinar amb forces de seguretat i servicis d'emergència.

El president d’Aena titlla de ‘penós’ el model de l’aeroport de Castelló

El president d'Aena ha qualificat 'penós' el model de Castelló per la seua inversió a fons perdut i el gasto anual de 20 milions. Ha defés una pujada moderada de taxes per a finançar una inversió regulada 4,5 vegades major i ha advertit contra transferències autonòmiques i rebaixes arbitràries.

Sanitat indemnitza amb 155.762 euros la mort d’un pacient pel retard en el seu diagnòstic

Sanitat ha estimat parcialment una reclamació i ha pagat 155.762 euros a la família d'un pacient mort després de demorar-se el seu diagnòstic i tractament. La resolució reconeix retards injustificats i pèrdua d'oportunitat diagnòstica, que fixa en un 34%.

Renovació de 17 milions al campus de la Universitat d’Alacant abans del 50 aniversari

La Universitat d'Alacant destinarà 17 milions enguany a modernitzar el campus de Sant Vicent del Raspeig i preparar la commemoració de 2029. El pla inclou obres en facultats, estabilitat del professorat associat i nous servicis com la Casa dels Estudiants.

La Fiscalia demana al Suprem mantindre a la presó a Ábalos per risc de fugida

Anticorrupció ha sol·licitat al Suprem que Ábalos continue a la presó provisional per risc de fugida davant la proximitat del juí del cas Koldo. La decisió es coneixerà la setmana vinent.

La Comunitat Valenciana necessita 26.929 places residencials per a majors i és de les quals menys cobertura pública té

La Comunitat Valenciana concentra juntament amb Andalusia el major dèficit de places per a majors: 26.929 i 36.327, respectivament. El desajustament creix per l'estirada demogràfica i la lenta creació de recursos.