Desenes de joves s’enfronten en una batalla campal

Desenes de joves es van enfrontar el dissabte a la nit en una batalla campal en el Port d'Alcúdia, que va acabar amb almenys un ferit greu i un detingut per amenaces amb un ganivet.

La Policia Local i la Guàrdia Civil van haver de fer front a sis baralles multitudinàries al llarg de la matinada, en les quals es van llançar cadires i taules de bars i restaurants.

Segons han explicat fonts policials, estes renyines tumultuàries venen succeint-se durant els últims caps de setmana entre grups de xics arribats des de diverses localitats de Mallorca.

Fins a un miler de joves es congrega en la zona del Port d’Alcúdia per a celebrar botellons, generant importants problemes que dissabte passat van aconseguir el seu apogeu. Dues de les baralles es van saldar amb ferits greus i els agents van detindre a un xic que esgrimia un ganivet i es va enfrontar a ells.

Detinguts

 

A Palma, tres van ser detingudes el diumenge a la vesprada després d'una baralla multitudinària en la qual van participar unes 50 persones a Son Gotleu.

La renyina va començar quan un cotxe va aparcar al costat de la terrassa d'un bar al carrer Pic Teide i diversos clients van recriminar al conductor que havia estat a punt d'atropellar-los.

La discussió va degenerar en una batalla campal en la qual els implicats es van atacar amb tamborets, pals i branques d'arbres. La Policia Local de Palma va arrestar finalment a tres homes -dos marroquins i un colombià- per delictes de lesions, renyina tumultuària i resistència.

Reforç policial

 

El PP d'Alcúdia va reclamar ahir un reforç policial per a frenar el "descontrol" pels botellons multitudinaris en la zona. La portaveu del grup municipal, Fina Linares, va alertar "de l'increment de la inseguretat" en les zones d'oci i va acusar l'equip de govern de l'Ajuntament de no tindre "cap pla per a atallar el problema".

Per part seua, l'alcaldessa, la socialista Bàrbara Rebassa, va negar que a Alcúdia hi haja "descontrol" i va afegir que la Policia Local i la Guàrdia Civil solen patrullar per les zones on s'acumulen més joves amb l'objectiu de garantir la seguretat

"La Policia intenta que, una vegada tanquen els bars, els joves es vagen a les seues cases, però és difícil”, va assenyalar.

Últimes notícies

Nit sufocant al litoral i prelitoral valencià amb fins a 35 graus

La pròxima matinada es preveu extremadament calorosa a bona part del litoral i el prelitoral valencià, amb vent de ponent i mínimes entre 30 i 35 graus. Avamet advertix que moltes poblacions podrien no baixar dels 30 graus tot i les tronades vespertines.

Vaga dels vigilants de prevenció d’incendis en Vaersa el 30 i 31 d’agost

STAS-Intersindical, UGT i CCOO han convocat vaga del personal vigilant-operari de prevenció d'incendis forestals en Vaersa els dies 30 i 31 d'agost i mantindran demà una nova protesta davant el Palau de la Generalitat per exigir millores laborals i de servei.

Xàtiva, Alzira i Guadasséquies baten rècords de calor amb més de 44 graus

Xàtiva ha marcat este dimecres 44,1 graus i s’ha situat com la temperatura més alta d’Espanya, mentre que Alzira ha arribat als 44,7 graus i Guadasséquies als 44,2, segons Aemet i Avamet.

Cinc municipis valencians ja superen els 42 graus, les temperatures més altes d’Espanya

Carcaixent, Xàtiva, l’aeroport de València, Polinyà del Xúquer i València ciutat encapçalen hui les màximes d’Espanya, superant totes els 42 graus, amb avís roig activat al litoral valencià.

Incendi al barranc del Carraixet en un dia roig per calor extrema

Diversos equips terrestres i quatre mitjans aeris treballen en l’extinció d’un incendi de vegetació al barranc del Carraixet, en Bonrepòs i Mirambell, en una jornada de risc extrem per calor a la província de València.

Detingut a València per un tiroteig a l’accés sud de la ciutat

La Policia Nacional ha detingut un jove de 22 anys a València com a presumpte autor d’un tiroteig al principal accés sud de la ciutat, a la zona de la rotonda dels Anzuelos. No s’han registrat ferits, encara que la investigació continua oberta.

Bioparc adapta la dieta i crea pluja artificial per a cuidar els animals davant l’onada de calor

Bioparc València ha reforçat el seu protocol d’estiu per l’alerta roja per calor amb gelats especials, sistemes de pluja artificial i seguiment dels animals més vulnerables.

Reforma integral a Pont de Fusta per a modernitzar la Policia de la Generalitat

La Conselleria d’Emergències i Interior està reformant íntegrament la comissaria de Pont de Fusta, seu central de la Policia de la Generalitat, amb una inversió de 2,13 milions i un termini de 16 mesos, per a millorar ús, seguretat, accessibilitat i eficiència energètica d’un edifici històric protegit.