Desenes de joves s’enfronten en una batalla campal

Desenes de joves es van enfrontar el dissabte a la nit en una batalla campal en el Port d'Alcúdia, que va acabar amb almenys un ferit greu i un detingut per amenaces amb un ganivet.

La Policia Local i la Guàrdia Civil van haver de fer front a sis baralles multitudinàries al llarg de la matinada, en les quals es van llançar cadires i taules de bars i restaurants.

Segons han explicat fonts policials, estes renyines tumultuàries venen succeint-se durant els últims caps de setmana entre grups de xics arribats des de diverses localitats de Mallorca.

Fins a un miler de joves es congrega en la zona del Port d’Alcúdia per a celebrar botellons, generant importants problemes que dissabte passat van aconseguir el seu apogeu. Dues de les baralles es van saldar amb ferits greus i els agents van detindre a un xic que esgrimia un ganivet i es va enfrontar a ells.

Detinguts

 

A Palma, tres van ser detingudes el diumenge a la vesprada després d'una baralla multitudinària en la qual van participar unes 50 persones a Son Gotleu.

La renyina va començar quan un cotxe va aparcar al costat de la terrassa d'un bar al carrer Pic Teide i diversos clients van recriminar al conductor que havia estat a punt d'atropellar-los.

La discussió va degenerar en una batalla campal en la qual els implicats es van atacar amb tamborets, pals i branques d'arbres. La Policia Local de Palma va arrestar finalment a tres homes -dos marroquins i un colombià- per delictes de lesions, renyina tumultuària i resistència.

Reforç policial

 

El PP d'Alcúdia va reclamar ahir un reforç policial per a frenar el "descontrol" pels botellons multitudinaris en la zona. La portaveu del grup municipal, Fina Linares, va alertar "de l'increment de la inseguretat" en les zones d'oci i va acusar l'equip de govern de l'Ajuntament de no tindre "cap pla per a atallar el problema".

Per part seua, l'alcaldessa, la socialista Bàrbara Rebassa, va negar que a Alcúdia hi haja "descontrol" i va afegir que la Policia Local i la Guàrdia Civil solen patrullar per les zones on s'acumulen més joves amb l'objectiu de garantir la seguretat

"La Policia intenta que, una vegada tanquen els bars, els joves es vagen a les seues cases, però és difícil”, va assenyalar.

Últimes notícies

Ezequiel Ponce torna a l’Elx amb contracte fins 2027

L’argentí Ezequiel Ponce torna a l’Elx després del seu pas pel Houston Dynamo i firma fins juny de 2027, ampliable dos anys més.

Alerta taronja per pluges fortes a l’interior de Castelló i València este dissabte

El Centre de Coordinació d’Emergències ha activat per a dissabte l’alerta taronja per pluges i tronades a l’interior nord de Castelló i per pluges a l’interior nord de València, a més de diverses alertes grogues per pluja, tronades i temperatures altes al litoral.

Foios estrena un gran mural en homenatge a Ferran Torres al poliesportiu municipal

Foios ha estrenat un mural gegant al poliesportiu municipal dedicat a Ferran Torres, autor del gol que va donar a Espanya el seu segon Mundial. L’Ajuntament també ha iniciat els tràmits per nomenar-lo Fill Predilecte.

El PSPV acusa el Consell de encarir de nou la vivenda protegida i fer-la inassolible

El PSPV-PSOE ha acusat el Consell del PP d’haver encarit de nou el mòdul de vivenda protegida a la Comunitat Valenciana fins als 2.568 euros per metre quadrat, fet que, segons el partit, la fa cada vegada més inassolible per a famílies, jóvens i classes mitjanes. Els socialistes critiquen també l’oportunitat de la publicació en ple període vacacional i reclamen al president Juanfran Pérez Llorca que revertisca l’augment i revise la seua política d’habitatge.

Així funcionarà la nova política d’entrades del Levante al Ciutat de València

El Levante ha estrenat una política d’entrades amb preus dinàmics i avantatges per als aficionats amb Carnet Simpatizante, així com descomptes per als abonats. El club també incentiva que els socis alliberen el seient quan no puguen acudir.

Polònia serà el país convidat al València Design Fest 2026 amb una gran mostra artesanal

València Design Fest tornarà del 10 de setembre al 15 d’octubre de 2026 amb Polònia com a país convidat i una extensa programació centrada en l’artesania contemporània, el disseny i l’intercanvi professional.

Els zoològics ibèrics detecten canvis en el comportament animal durant l’eclipsi solar

Diversos parcs zoològics d’Espanya i Portugal han registrat canvis en la conducta d’elefants, monos, aus i cérvols durant l’eclipsi solar, amb reagrupaments, fugides i vocalitzacions inusuals. Els centres han participat en un projecte coordinat per a estudiar la resposta dels animals a la baixada de llum.

147 atencions oftalmològiques en la Comunitat Valenciana després de l’eclipsi solar

Els centres de salut i hospitals de la Comunitat Valenciana han atés 147 persones per molèsties oculars relacionades amb l’eclipsi solar, cap d’elles amb necessitat d’ingrés.