Anuncios

Desenes de joves s’enfronten en una batalla campal

Desenes de joves es van enfrontar el dissabte a la nit en una batalla campal en el Port d'Alcúdia, que va acabar amb almenys un ferit greu i un detingut per amenaces amb un ganivet.

La Policia Local i la Guàrdia Civil van haver de fer front a sis baralles multitudinàries al llarg de la matinada, en les quals es van llançar cadires i taules de bars i restaurants.

Anuncios

Segons han explicat fonts policials, estes renyines tumultuàries venen succeint-se durant els últims caps de setmana entre grups de xics arribats des de diverses localitats de Mallorca.

Fins a un miler de joves es congrega en la zona del Port d’Alcúdia per a celebrar botellons, generant importants problemes que dissabte passat van aconseguir el seu apogeu. Dues de les baralles es van saldar amb ferits greus i els agents van detindre a un xic que esgrimia un ganivet i es va enfrontar a ells.

Detinguts

 

A Palma, tres van ser detingudes el diumenge a la vesprada després d'una baralla multitudinària en la qual van participar unes 50 persones a Son Gotleu.

La renyina va començar quan un cotxe va aparcar al costat de la terrassa d'un bar al carrer Pic Teide i diversos clients van recriminar al conductor que havia estat a punt d'atropellar-los.

La discussió va degenerar en una batalla campal en la qual els implicats es van atacar amb tamborets, pals i branques d'arbres. La Policia Local de Palma va arrestar finalment a tres homes -dos marroquins i un colombià- per delictes de lesions, renyina tumultuària i resistència.

Reforç policial

 

El PP d'Alcúdia va reclamar ahir un reforç policial per a frenar el "descontrol" pels botellons multitudinaris en la zona. La portaveu del grup municipal, Fina Linares, va alertar "de l'increment de la inseguretat" en les zones d'oci i va acusar l'equip de govern de l'Ajuntament de no tindre "cap pla per a atallar el problema".

Per part seua, l'alcaldessa, la socialista Bàrbara Rebassa, va negar que a Alcúdia hi haja "descontrol" i va afegir que la Policia Local i la Guàrdia Civil solen patrullar per les zones on s'acumulen més joves amb l'objectiu de garantir la seguretat

"La Policia intenta que, una vegada tanquen els bars, els joves es vagen a les seues cases, però és difícil”, va assenyalar.

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Les tempestes descarreguen més de 50 litres per metre quadrat a Estubeny i quasi 500 llamps a Alacant

Les tempestes d'este dissabte deixen més de 50 litres per metre quadrat a Estubeny, quasi 500 llamps sobretot a Alacant i diverses incidències ateses pels bombers.

La dona ingressada a Alacant per possible hantavirus dona negatiu en la primera PCR

La primera PCR realitzada a la dona ingressada en un hospital d'Alacant per sospita de hantavirus ha donat resultat negatiu, encara que es manté el protocol amb una segona prova i l'aïllament preventiu.

La Policia Nacional investiga la violació d’una jove de 18 anys en la Marina de València

La Unitat de Família i Dona de la Policia Nacional investiga la violació amb penetració patida per una jove de 18 anys de matinada en la zona de l'aparcament de la Marina de València.

Elx i Alabés firmen un empat patit que deixa el descens encara obert

Elx i Esportiu Alabés empaten 1-1 en un partit tibant marcat per la pluja i la por de fallar, un resultat que a penes millora la seua situació en la lluita per la permanència.

Elx i Alabés firmen un empat tibant que no buida el fantasma del descens

Elx i Esportiu Alabés empaten 1-1 en un partit marcat per la tensió i la necessitat de punts, un resultat que manté als dos equips molt prop del descens.

Corberán apel·la a la necessitat del València per a aconseguir el seu millor rendiment en la lluita per la salvació

Carlos Corberán insistix que el València ha de transformar la pressió per la permanència en motivació, defén la seua planificació d'entrenaments i analitza el repte davant l'Athletic.

Athletic i València es juguen Europa i la salvació en San Mamés

Athletic i València es mesuren en San Mamés en un dol clau: els bilbaïns apuren les seues opcions europees i els valencianistes busquen allunyar-se del descens.

Esquerra Unida recolza per unanimitat la vaga educativa indefinida en la Comunitat Valenciana

El Consell Polític Nacional d'Esquerra Unida del País Valencià aprova per unanimitat una resolució de suport a la vaga educativa indefinida de l'11 de maig i al professorat valencià, i responsabilitza al govern del PP i Vox de la deterioració del sistema.
Anuncios