Desenes de joves s’enfronten en una batalla campal

Desenes de joves es van enfrontar el dissabte a la nit en una batalla campal en el Port d'Alcúdia, que va acabar amb almenys un ferit greu i un detingut per amenaces amb un ganivet.

La Policia Local i la Guàrdia Civil van haver de fer front a sis baralles multitudinàries al llarg de la matinada, en les quals es van llançar cadires i taules de bars i restaurants.

Segons han explicat fonts policials, estes renyines tumultuàries venen succeint-se durant els últims caps de setmana entre grups de xics arribats des de diverses localitats de Mallorca.

Fins a un miler de joves es congrega en la zona del Port d’Alcúdia per a celebrar botellons, generant importants problemes que dissabte passat van aconseguir el seu apogeu. Dues de les baralles es van saldar amb ferits greus i els agents van detindre a un xic que esgrimia un ganivet i es va enfrontar a ells.

Detinguts

 

A Palma, tres van ser detingudes el diumenge a la vesprada després d'una baralla multitudinària en la qual van participar unes 50 persones a Son Gotleu.

La renyina va començar quan un cotxe va aparcar al costat de la terrassa d'un bar al carrer Pic Teide i diversos clients van recriminar al conductor que havia estat a punt d'atropellar-los.

La discussió va degenerar en una batalla campal en la qual els implicats es van atacar amb tamborets, pals i branques d'arbres. La Policia Local de Palma va arrestar finalment a tres homes -dos marroquins i un colombià- per delictes de lesions, renyina tumultuària i resistència.

Reforç policial

 

El PP d'Alcúdia va reclamar ahir un reforç policial per a frenar el "descontrol" pels botellons multitudinaris en la zona. La portaveu del grup municipal, Fina Linares, va alertar "de l'increment de la inseguretat" en les zones d'oci i va acusar l'equip de govern de l'Ajuntament de no tindre "cap pla per a atallar el problema".

Per part seua, l'alcaldessa, la socialista Bàrbara Rebassa, va negar que a Alcúdia hi haja "descontrol" i va afegir que la Policia Local i la Guàrdia Civil solen patrullar per les zones on s'acumulen més joves amb l'objectiu de garantir la seguretat

"La Policia intenta que, una vegada tanquen els bars, els joves es vagen a les seues cases, però és difícil”, va assenyalar.

Últimes notícies

Villar defensa que l’Ajuntament d’Alacant ha sigut transparent en el cas de les vivendes de Les Naus

El vicealcalde d’Alacant, Manuel Villar, assegura que el govern del PP ha aportat tota la informació sobre les vivendes públiques de Les Naus i critica la gestió del PSOE a Alcoi en un cas d’irregularitats administratives.

Villar defensa que a Alacant hi ha transparència en el cas de les vivendes de Les Naus

El vicealcalde d'Alacant, Manuel Villar, ha defensat que el govern local del PP està col·laborant amb transparència en la comissió que investiga possibles irregularitats en l'adjudicació de vivendes públiques de la promoció de Les Naus a la Platja de Sant Joan, i ha comparat esta actitud amb la del cas d'Alcoi.

Villar defensa que el govern del PP ha sigut transparent en el cas de les vivendes de Les Naus

El vicealcalde dAlacant, Manuel Villar, assegura que el govern del PP ha facilitat tota la informació sobre el cas de les vivendes públiques de Les Naus i assenyala el PSOE dAlcoi per la gestió dun expedient disciplinari. El cas ha obert un enfrontament polític entre PP i esquerra al voltant de la transparència en ladministració local.

Villar defensa la transparència del govern del PP en la comissió sobre Les Naus

El vicealcalde d'Alacant, Manuel Villar, ha defensat que el govern local del PP ha actuat amb transparència i col·laboració en la comissió municipal que investiga la promoció de vivendes públiques de Les Naus a la Platja de San Juan, i ha comparat esta actitud amb el cas d'Alcoi.

Villar defensa la transparència del govern del PP en la comissió sobre Les Naus

El vicealcalde d'Alacant Manuel Villar defensa que el govern del PP està aportant tota la informació en la comissió que investiga possibles irregularitats en l'adjudicació de vivendes públiques de la promoció Les Naus a la platja de San Juan, i compara esta actitud amb el cas d'Alcoi.

Villar defensa la transparència del govern del PP en la investigació de Les Naus

El vicealcalde d’Alacant, Manuel Villar, assegura que el govern del PP ha complit amb la transparència i la col·laboració en la comissió que investiga possibles irregularitats en l’adjudicació de vivendes públiques de la promoció de Les Naus a la Platja de San Juan, i compara esta actuació amb el cas obert a l’Ajuntament d’Alcoi.

Villar defensa que el govern del PP a Alacant ha sigut transparent en el cas de Les Naus

El vicealcalde d'Alacant, Manuel Villar, assegura que el govern del PP ha facilitat tota la informació sobre Les Naus i critica el PSPV-PSOE per l'expedient a una tècnica a Alcoy.

Villar defensa que el govern del PP a Alacant ha sigut transparent amb el cas de Les Naus

El vicealcalde d’Alacant, Manuel Villar, assegura que el govern del PP ha facilitat tota la documentació sobre la promoció de Les Naus i rebutja les crítiques de falta de transparència, comparant la gestió amb el cas obert a l’Ajuntament d’Alcoi.