Desenes de joves s’enfronten en una batalla campal

Desenes de joves es van enfrontar el dissabte a la nit en una batalla campal en el Port d'Alcúdia, que va acabar amb almenys un ferit greu i un detingut per amenaces amb un ganivet.

La Policia Local i la Guàrdia Civil van haver de fer front a sis baralles multitudinàries al llarg de la matinada, en les quals es van llançar cadires i taules de bars i restaurants.

Segons han explicat fonts policials, estes renyines tumultuàries venen succeint-se durant els últims caps de setmana entre grups de xics arribats des de diverses localitats de Mallorca.

Fins a un miler de joves es congrega en la zona del Port d’Alcúdia per a celebrar botellons, generant importants problemes que dissabte passat van aconseguir el seu apogeu. Dues de les baralles es van saldar amb ferits greus i els agents van detindre a un xic que esgrimia un ganivet i es va enfrontar a ells.

Detinguts

 

A Palma, tres van ser detingudes el diumenge a la vesprada després d'una baralla multitudinària en la qual van participar unes 50 persones a Son Gotleu.

La renyina va començar quan un cotxe va aparcar al costat de la terrassa d'un bar al carrer Pic Teide i diversos clients van recriminar al conductor que havia estat a punt d'atropellar-los.

La discussió va degenerar en una batalla campal en la qual els implicats es van atacar amb tamborets, pals i branques d'arbres. La Policia Local de Palma va arrestar finalment a tres homes -dos marroquins i un colombià- per delictes de lesions, renyina tumultuària i resistència.

Reforç policial

 

El PP d'Alcúdia va reclamar ahir un reforç policial per a frenar el "descontrol" pels botellons multitudinaris en la zona. La portaveu del grup municipal, Fina Linares, va alertar "de l'increment de la inseguretat" en les zones d'oci i va acusar l'equip de govern de l'Ajuntament de no tindre "cap pla per a atallar el problema".

Per part seua, l'alcaldessa, la socialista Bàrbara Rebassa, va negar que a Alcúdia hi haja "descontrol" i va afegir que la Policia Local i la Guàrdia Civil solen patrullar per les zones on s'acumulen més joves amb l'objectiu de garantir la seguretat

"La Policia intenta que, una vegada tanquen els bars, els joves es vagen a les seues cases, però és difícil”, va assenyalar.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Ull Gargot transforma el dibuix en solitari en una comunitat creativa a l’aire lliure a València

Ull Gargot ha convertit l'acte íntim de dibuixar en una trobada mensual i gratuïta en espais públics de València, on professionals i aficionats compartixen quaderns, processos i idees a l'aire lliure.

Cel nuvolós i lleuger repunt de temperatures a l’interior per a tancar abril en la Comunitat

La Comunitat Valenciana afronta l'últim dissabte d'abril amb cel nuvolós, possibilitat de pluges en l'extrem sud, temperatures quasi sense canvis i vent fluix de component este.

La majoria del professorat valencià recolza una vaga indefinida des de l’11 de maig

Quasi deu mil docents valencians participen en una consulta sindical i s'inclinen majoritàriament per iniciar una vaga indefinida l'11 de maig, amb un ampli suport a mantindre-la el temps que siga necessari.

Diana Morant acusa a Pérez Llorca d’anteposar l’agenda de Vox a les prioritats dels valencians

Diana Morant critica que el Govern valencià de Juanfran Pérez Llorca seguix l'agenda pactada amb Vox, amb privatització de servicis públics i falta de celebració del 25 d’Abril.

TastArròs 2026 plena d’arròs i tradició la plaça de l’Ajuntament de València

La plaça de l'Ajuntament de València celebra la primera jornada de TastArròs 2026, una trobada popular que reivindica l'arròs amb propostes gastronòmiques, activitats culturals i tradició local.

El Real Oviedo s’agarra a la seua última opció davant un Elx encara sense guanyar fora de casa

El Real Oviedo, cuer de Primera Divisió, es juga gran part de les seues opcions de permanència davant un Elx que encara no ha guanyat a domicili però arriba llançat en resultats recents.

Bernabé contraposa la prioritat veïnal del PSPV a l’abandó de Catalá en Orriols

Pilar Bernabé reivindica en Orriols la prioritat veïnal del PSPV i acusa el govern de María José Catalá d'abandonar el barri i retallar inversions i servicis bàsics.

Màxim Quiles domina de nou a Jerez i passa a la Q2 amb el millor temps en Moto3

Màxim Quiles torna a marcar la referència en Moto3 en el Gran Premi d'Espanya, lidera la segona jornada de lliures a Jerez sobre asfalt mullat i accedix a la Q2 amb solvència.