8.3 C
València
Dilluns, 19 gener, 2026

Desmantellat un grup criminal que actuava per tota la Comunitat Valenciana

La Guàrdia Civil de València desarticula un grup criminal que es dedicava a cometre robatoris en diferents localitats de la Comunitat Valenciana, aprehenent material per valor de 35 000 euros.

La Guàrdia Civil de València, en el marc de l’Operació ‘STATII’, ha desarticulat un grup criminal amb la detenció dels seus integrants, entre ells el cap de l’organització i la seua dona, que actuava per diferents localitats de la Comunitat Valenciana: Canet d’en Berenguer, Sagunt, El Puig, Betxí, L’Alcúdia, Benifaió, Carlet, Benetússer i Massalavés.

Les investigacions van donar principi després de la recepció de diverses denúncies per robatoris amb escalament en habitatges i en establiments públics, els quals es realitzaven durant el dia i amb els habitants i treballadors, respectivament, en el seu interior.

La majoria dels vehicles utilitzats per a la comissió d’aquests delictes eren vehicles ranxeres de gran cilindrada, així com vehicles amb el volant a la dreta, procedents d’Anglaterra.

Després de la recepció de diverses denúncies amb el mateix modus operandi, això és, robatoris en habitatges i establiments públics durant el dia, es procedeix a donar inici a les investigacions per part de la Guàrdia Civil, que conclouen amb la localització i identificació de tots els autors i els seus vehicles.

El grup criminal actuava amb una perfecta coordinació, ja que mentre un d’ells cometia el fet delictiu, la resta realitzava missions de vigilància i contravigilancia.

Després d’un seguiment realitzat a alguns dels integrants d’aquesta organització, finalment es va realitzar la detenció dels mateixos durant la comissió in fraganti d’un robatori en la localitat de Massamagrell, sent detinguts tots els integrants.

S’ha procedit a la detenció de 7 persones: 6 homes i 1 dona, d’edats compreses entre 18 i 30 anys i de nacionalitat romanesa, als quals se’ls imputen els següents delictes: pertinència a grup criminal, robatori amb força, furt i contra la seguretat col·lectiva, ja que compartien imatges en les seues xarxes socials realitzant conduccions temeràries a velocitats superiors a 225 km/hora, virolles i derrapatges.

Les diligències han sigut entregades en el Jutjat de Primera Instància i Instrucció Número 4 de Sagunt.

Últimes notícies

El Reial Madrid remunta al València Basket (94-79) i reforça el seu lideratge abans de la Copa

El Reial Madrid va voltejar un 17 a baix i es va imposar 94-79 al València Basket per a afermar-se líder de la Lliga Endesa. Hezonja, Llull i Krämer van guiar la reacció.

El Reial Madrid remunta al València (94-79) i consolida el lideratge abans de la Copa

El Reial Madrid va derrotar 94-79 al València després de neutralitzar un inici irresistible des del triple. Hezonja va liderar la reacció i l'equip viatjarà a la Copa com a cap de sèrie.

Pedro Martínez iguala a Miki Vukovic com a tècnic amb més partits del València Basket

L'entrenador dirigix el seu partit 231 davant el Reial Madrid i empata amb Miki Vukovic en el ránking de trobades del club. Ja lidera en victòries amb 171.

Pedro Martínez iguala a Miki Vukovic com a tècnic amb més partits al València Basket

L'entrenador del València Basket aconseguix els 231 partits oficials dirigits i empata amb Miki Vukovic en el primer lloc de l'històric del club. Ja lidera en victòries amb 171 i és el primer a sumar més d'un títol amb l'equip masculí.

Hugo Duro agraïx els aplaudiments després dels xiulets en el seu retorn al Coliseum

El davanter del València va ser rebut amb xiulets i també amb aplaudiments en la seua tornada al Coliseum. Després del partit, va agrair el suport i va desitjar sort al Getafe.

València trenca huit mesos sense guanyar fora amb un 0-1 a Getafe

El València es va imposar 0-1 al Getafe i va firmar el seu primer triomf a domicili de la temporada. El resultat curta onze partits sense guanyar fora i la sequera en el Coliseum des de 2018.

Tárrega va patir un gir en el genoll i Corberán demana un central per al València

César Tárrega es va retirar a la mitja hora després d'un gir en el genoll davant el Getafe. Corberán va explicar l'antecedent d'edema ossi i va reclamar fitxar un central davant les baixes.

Corberán enaltix a Gayà com a exemple de sentiment valencianista

València va guanyar 0-1 al Getafe amb un gol decisiu de Gayà, la seua primera victòria a domicili del curs. Corberán va destacar el lideratge del capità i la necessitat de sumar.