Desmantellen una destil·leria il·legal a Alboraia

Una destil·leria il·legal ha sigut desmantellada hui per la Guàrdia Civil i l'Agència Tributària en la localitat d'Alboraia, a l'Horta Nord. La destil·leria que, estava regentada per un home de 60 guardava 700 litres d'aiguardent de diferents graduacions que han sigut incautats. L'operació, anomenada 'Herba' es va iniciar, segons fonts policials arran d'una intervenció de begudes alcohòliques sense precintes fiscals realitzada per agents de la Guàrdia Civil que, el passat 24 d'octubre van sorprendre el responsable en el seu local. Els agents han constatat que l'activitat que es duia a terme per l'home consistia en la fabricació i destil·lació de diferents varietats d'orujos, i la reutilització de precintes fiscals procedents d'altres begudes autoritzades.

Últimes notícies

L’alacantina Awa Fam brilla amb el seu primer doble-doble a la WNBA

La pívot de Santa Pola Awa Fam ha signat el seu primer doble-doble en la WNBA amb 10 punts i 10 rebots, tot i la derrota de Seattle Storm davant Minnesota Lynx.

Les eurodiputades del PSPV porten a Europa la ‘prioritat nacional’ dels pressupostos valencians

Les eurodiputades socialistes Leire Pajín i Sandra Gómez han preguntat a la Comissió Europea si la ‘prioritat nacional’ i l’“arrelament” dels pressupostos de la Generalitat vulneren el dret de la UE.

Leyre Monente, heroïna de l’ascens del València CF Femení, es retira als 26 anys

La migcampista riojana Leyre Monente posa punt final a la seua carrera als 26 anys després de culminar l’ascens del València CF Femení a la Liga F amb un gol històric al minut 99.

La sensació tèrmica a Sumacàrcer es dispara fins als 63 graus en plena ona de calor

Sumacàrcer ha registrat este dijous una sensació tèrmica de 63,1 graus, amb 40,1 graus reals i un 60 % d’humitat, en plena ona de calor a la Comunitat Valenciana.

L’exregidora d’Urbanisme del PP demana vendre el seu pis en la polèmica promoció de Les Naus

Rocío Gómez, exregidora d’Urbanisme d’Alacant que va dimitir pel cas de Les Naus, ha comunicat a la cooperativa la seua intenció de vendre el pis adjudicat. La comissió d’investigació de Les Corts ha coneixcut també que l’administrador de la promotora vol desprendres d’un dels àtics.

Les platges dAlacant, Oriola i Guardamar tanquen el bany per lalerta de vent i tempesta

Diversos municipis alacantins, entre ells Alacant, Oriola i Guardamar del Segura, prohibixen el bany des de les 17.00 hores per lalerta de vent, tempestes i possible granís. Les altes temperatures, amb avís roig al litoral sud dAlacant i de València, obliguen també a tancar parcs i activar refugis climàtics per a persones vulnerables i sense llar.

Empresaris i institucions celebren que l’acord Ford-Geely blinda el futur d’Almussafes

La CEV, Cámara Valencia, AVIA i l’Ajuntament d’Almussafes han valorat molt positivament l’aliança entre Ford i Geely, que preveu augmentar la capacitat fins a 500.000 vehicles anuals i reforçar tota la indústria auxiliar valenciana.

Debat sobre l’aforament de Mazón i homenatge a les víctimes en els dos anys de la DANA

L'Associació de Víctimes DANA 29 Octubre 2024 prepara una taula redona sobre l'aforament de Carlos Mazón i un homenatge a les 231 víctimes mortals en el segon aniversari de la tragèdia.