Una destil·leria il·legal ha sigut desmantellada hui per la Guàrdia Civil i l'Agència Tributària en la localitat d'Alboraia, a l'Horta Nord. La destil·leria que, estava regentada per un home de 60 guardava 700 litres d'aiguardent de diferents graduacions que han sigut incautats. L'operació, anomenada 'Herba' es va iniciar, segons fonts policials arran d'una intervenció de begudes alcohòliques sense precintes fiscals realitzada per agents de la Guàrdia Civil que, el passat 24 d'octubre van sorprendre el responsable en el seu local. Els agents han constatat que l'activitat que es duia a terme per l'home consistia en la fabricació i destil·lació de diferents varietats d'orujos, i la reutilització de precintes fiscals procedents d'altres begudes autoritzades.
Últimes notícies
Social
València reforçarà la seguretat al Jardí del Túria després d’agressions homòfobes
L’alcaldessa de València, María José Catalá, ha condemnat les agressions homòfobes al Jardí del Túria i ha anunciat més coordinació amb la Policia Local i el Servici d’Igualtat per prevenir nous casos.
Economia
Una avaria de senyalització obliga a parar uns minuts totes les línies de Metrovalencia
Un problema tècnic de senyalització i comunicacions ha obligat a detindre uns minuts la circulació de totes les línies de Metrovalencia i ha generat retards generalitzats, tot i que el servici ja s’ha restablit amb demores.
Successos
Deting a València un dels fugitius txecs més buscats per un frau de dos milions d’euros
La Policia Nacional ha detingut a València un dels fugitius més buscats de República Txeca, reclamat per un frau greu vinculat a una operació comercial de combustible amb un perjudici de més de dos milions d’euros.
Successos
La jutgessa de la dana obliga Chiva i Utiel a certificar tots els avisos d’Emergències
La jutgessa de Catarroja que investiga la gestió de la dana en la província de València ha reclamat als ajuntaments de Chiva i Utiel que acrediten, amb data i hora, tots els avisos rebuts del Centre de Coordinació d’Emergències els dies 28 i 29 d’octubre.
Local
Polèmica a València per l’anàlisi de la Guàrdia Civil a la gestió de Modepran
L’alcaldessa Catalá assegura que la Guàrdia Civil porta anys analitzant la gestió de Modepran, mentres el PSPV acusa el govern municipal i demana explicacions públiques al regidor de Benestar Animal.
Successos
Morant demana que Mazón perda l’acta de diputat i siga expulsat del PP per la gestió de la dana
La líder del PSPV-PSOE, Diana Morant, ha reclamat a Juanfran Pérez Llorca que expulse Carlos Mazón del PP i li retire l’acta de diputat, arran dels missatges del grup de WhatsApp del Govern valencià durant la dana del 29 d’octubre de 2024.
Cultura
Alcoi complix el somni de Camilo Sesto amb un museu que repassa la seua vida
Alcoi ha inaugurat un museu dedicat a Camilo Sesto amb 2.000 peces que repassen la seua trajectòria personal i artística, fruit de la col·laboració entre institucions, família i fans.
Successos
Confirmen les penes pels abusos sexuals de la secta de Vistabella del Maestrat
El Tribunal Superior de Justícia valencià ha ratificat les condemnes de fins a set anys de presó a cinc membres d'una comunitat pseudoreligiosa instal·lada en una masia de Vistabella del Maestrat per abusos sexuals a menors entre 2007 i 2022.








