Es desprén un edifici protegit d’Alberic, afectant a les intal·lacions policials locals

Es desprén un edifici protegit d'Alberic, confrontat a les intal·lacions policials locals

Es desprén un edifici protegit d’Alberic, confrontat a les intal·lacions policials locals | Consorci Provincial de Bombers de València

 

Un edifici històric protegit d’Alberic, a la comarca de la Ribera Alta, ha patit una despreniment que ha afectat a les instal·lacions de la Policia Local, encara que no s’han registrat danys personals, segons fonts del Consorci de Bombers.

  

Segons les fonts, bombers del Consorci han col·laborat amb l’aparellador municipal d’Alberic en la inspecció de l’habitatge des del vehicle d’altura.

 

Es desprén un edifici protegit d'Alberic, confrontat a les intal·lacions policials locals

Es desprén un edifici protegit d’Alberic, confrontat a les intal·lacions policials locals | Consorci Provincial de Bombers de València

 

El despreniment d’aquest habitatge protegit ha afectat a les instal·lacions de la Policia Local, situat al costat de l’immoble afectat, i s’ha recomanat als agents que no seguisquen treballant en el lloc perquè afecta parcialment a l’entrada i parets de les dependències policials.

Els bombers extingixen un habitatge abandonat a Alzira

 

Incendi d'un habitatge abandonat en la CV-50, en terme d'Alzira

Incendi d’un habitatge abandonat en la CV-50, en terme d’Alzira | Consorci Provincial de Bombers de València

 

El passat dimecres de vesprada, cap a les 18:45 hores, es van mobilitzar set bombers del parc d’Alzira fins a l’incendi d’un habitatge abandonat en la CV-50, en terme d’Alzira, a la mateixa comarca de la Ribera Alta. En arribar els bombers varen comprovar que el foc afectava a la primera planta i el sostre de canyís estava en flames. Varen aconseguir extingir les flames en escasses dos hores i mitja, així deixant-lo apagat a les 21:30 hores.

 

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Cessen l’alcalde pedani d’Arenals del Sol després d’una denúncia per assetjament sexual

L'alcalde d'Elx destituïx de manera immediata a l'alcalde pedani d'Arenals del Sol, Alejandro García Raduán, després d'una denúncia d'una dona per presumpte assetjament sexual en la via pública.

La Policia investiga la desaparició d’una xiqueta de 12 anys a Sagunt

La Policia Nacional investiga la desaparició d'una xiqueta de 12 anys a Sagunt, mentres el Centre Nacional de Persones Desaparegudes ha emés una alerta per a recaptar la col·laboració ciutadana.

Cessen l’alcalde pedani d’Arenals del Sol després d’una denúncia d’assetjament sexual

L'alcalde d'Elx destituïx de manera immediata a l'alcalde pedani d'Arenals del Sol després que una veïna presentara una denúncia per assetjament sexual davant la Policia Nacional.

Rescaten a tres banyistes atrapats pels corrents en els penya-segats de Peníscola

Tres hòmens que nadaven en la zona de penya-segats del castell de Peníscola han sigut rescatats després de quedar atrapats pels corrents. Van ser trets per terra i només presentaven arraps lleus.

L’alcalde d’Elx destituïx el pedani d’Arenals del Sol després d’una denúncia per assetjament sexual

L'alcalde d'Elx ha destituït de manera immediata a l'alcalde pedani d'Arenals del Sol, Alejandro García Raduán, després que una dona presentara una denúncia per assetjament sexual contra ell.

La Generalitat reclama al Govern comprar les parcel·les agrícoles afectades per la nova zona de domini hidràulic

La Generalitat exigix que el Ministeri per a la Transició Ecològica valore i adquirisca les parcel·les agrícoles afectades per una possible nova delimitació del domini públic hidràulic i complisca el seu compromís de reposar els terrenys danyats per la dana.

El Consell destina 1,9 milions a frenar la malaltia de Newcastle en granges avícoles

El Consell declara l'emergència sanitària i aprova actuacions per 1,9 milions d'euros per a previndre i controlar la malaltia de Newcastle en explotacions avícoles en un termini màxim de tres mesos.

El Consell obri la negociació per a implantar la jornada de 35 hores en 2027

La Generalitat inicia les negociacions en les taules sectorials per a aplicar la jornada setmanal de 35 hores a partir de l'1 de gener de 2027, condicionada a la viabilitat pressupostària i al compliment de les regles de gasto estatals i europees.