Es desprén un edifici protegit d’Alberic, afectant a les intal·lacions policials locals

Es desprén un edifici protegit d'Alberic, confrontat a les intal·lacions policials locals

Es desprén un edifici protegit d’Alberic, confrontat a les intal·lacions policials locals | Consorci Provincial de Bombers de València

 

Un edifici històric protegit d’Alberic, a la comarca de la Ribera Alta, ha patit una despreniment que ha afectat a les instal·lacions de la Policia Local, encara que no s’han registrat danys personals, segons fonts del Consorci de Bombers.

  

Segons les fonts, bombers del Consorci han col·laborat amb l’aparellador municipal d’Alberic en la inspecció de l’habitatge des del vehicle d’altura.

 

Es desprén un edifici protegit d'Alberic, confrontat a les intal·lacions policials locals

Es desprén un edifici protegit d’Alberic, confrontat a les intal·lacions policials locals | Consorci Provincial de Bombers de València

 

El despreniment d’aquest habitatge protegit ha afectat a les instal·lacions de la Policia Local, situat al costat de l’immoble afectat, i s’ha recomanat als agents que no seguisquen treballant en el lloc perquè afecta parcialment a l’entrada i parets de les dependències policials.

Els bombers extingixen un habitatge abandonat a Alzira

 

Incendi d'un habitatge abandonat en la CV-50, en terme d'Alzira

Incendi d’un habitatge abandonat en la CV-50, en terme d’Alzira | Consorci Provincial de Bombers de València

 

El passat dimecres de vesprada, cap a les 18:45 hores, es van mobilitzar set bombers del parc d’Alzira fins a l’incendi d’un habitatge abandonat en la CV-50, en terme d’Alzira, a la mateixa comarca de la Ribera Alta. En arribar els bombers varen comprovar que el foc afectava a la primera planta i el sostre de canyís estava en flames. Varen aconseguir extingir les flames en escasses dos hores i mitja, així deixant-lo apagat a les 21:30 hores.

 

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Dos detinguts a Albatera després d’un control amb metamfetamina i haixix

Dos persones són detingudes a Albatera després de trobar-se metamfetamina, haixix, pastilles i diners en efectiu en un control de trànsit conjunt de Guàrdia Civil i Policia Local.

Detinguda a Alacant per injectar àcid hialurònic a una menor sense titulació ni permís patern

La Policia Nacional ha detingut a Alacant a una dona de 40 anys per presumpte intrusisme laboral i lesions després d'injectar àcid hialurònic en els llavis d'una menor sense titulació mèdica ni consentiment dels seus progenitors.

Les Falles de València s’acomiaden amb la Cremà i obrin el debat sobre el seu futur

Les Falles de València culminen hui amb la mascletà i la Cremà de prop de 760 monuments, en una edició marcada per l'auge turístic i els reptes de gestió per a pròxims anys.

Pérez Llorca viu amb emoció l’Ofrena a la Verge dels Desemparats en un dia molt important

El president de la Generalitat Juanfran Pérez Llorca desfila en l'Ofrena a la Verge dels Desemparats molt emocionat, destacant el privilegi de participar al costat de la seua filla en un dia molt important per a ell.

La Cantina planta una falla per a no oblidar la DANA i homenatjar les víctimes

El centre de voluntariat La Cantina planta per segon any la falla No oblidar la DANA en Russafa com a monument a la memòria i homenatge a les víctimes de les inundacions.

Pérez Llorca viu una Ofrena molt emotiva al costat de la seua filla en les Falles de València

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, participa en l'Ofrena a la Verge dels Desemparats molt emocionat i destaca el privilegi de viure-la al costat de la seua filla.

València entra en la recta final de les Falles amb la ciutat abarrotada de turistes

València afronta els últims dies de les Falles de 2026 amb la ciutat saturada de visitants, alta ocupació turística i un calendari festiu intens que culmina en la Nit del Foc i la Cremà.

APTUR CV denuncia sabotatges en 450 vivendes turístiques de València després de les Falles

APTUR CV denuncia una onada de vandalisme en panys i façanes d'unes 450 vivendes turístiques a València durant els últims dies de les Falles, amb danys que xifra en 250.000 euros i un impacte en la convivència veïnal i la imatge de la ciutat.