Es desprén un edifici protegit d’Alberic, afectant a les intal·lacions policials locals

Es desprén un edifici protegit d'Alberic, confrontat a les intal·lacions policials locals

Es desprén un edifici protegit d’Alberic, confrontat a les intal·lacions policials locals | Consorci Provincial de Bombers de València

 

Un edifici històric protegit d’Alberic, a la comarca de la Ribera Alta, ha patit una despreniment que ha afectat a les instal·lacions de la Policia Local, encara que no s’han registrat danys personals, segons fonts del Consorci de Bombers.

  

Segons les fonts, bombers del Consorci han col·laborat amb l’aparellador municipal d’Alberic en la inspecció de l’habitatge des del vehicle d’altura.

 

Es desprén un edifici protegit d'Alberic, confrontat a les intal·lacions policials locals

Es desprén un edifici protegit d’Alberic, confrontat a les intal·lacions policials locals | Consorci Provincial de Bombers de València

 

El despreniment d’aquest habitatge protegit ha afectat a les instal·lacions de la Policia Local, situat al costat de l’immoble afectat, i s’ha recomanat als agents que no seguisquen treballant en el lloc perquè afecta parcialment a l’entrada i parets de les dependències policials.

Els bombers extingixen un habitatge abandonat a Alzira

 

Incendi d'un habitatge abandonat en la CV-50, en terme d'Alzira

Incendi d’un habitatge abandonat en la CV-50, en terme d’Alzira | Consorci Provincial de Bombers de València

 

El passat dimecres de vesprada, cap a les 18:45 hores, es van mobilitzar set bombers del parc d’Alzira fins a l’incendi d’un habitatge abandonat en la CV-50, en terme d’Alzira, a la mateixa comarca de la Ribera Alta. En arribar els bombers varen comprovar que el foc afectava a la primera planta i el sostre de canyís estava en flames. Varen aconseguir extingir les flames en escasses dos hores i mitja, així deixant-lo apagat a les 21:30 hores.

 

 

Últimes notícies

Oratge estable i temperatures a l’alça per a encetar el cap de setmana de juny

El cap de setmana arribarà a la Comunitat Valenciana amb oratge estable, pocs núvols i temperatures en ascens, amb el vent més intens a la província d’Alacant.

El Ford Kuga fabricat a Almussafes estrena a Espanya la conducció sense mans

El nou Ford Kuga produït a Almussafes s-ha convertit en el primer cotxe fabricat a Espanya amb tecnologia de conducció sense mans homologada per a les carreteres espanyoles, gràcies al sistema BlueCruise de nivell 2.

El nou Passeig de la Mar de Torrevieja crea 400 llocs de faena i renova tot el front portuari

El nou espai d’oci Passeig de la Mar de Torrevieja ha suposat una inversio de mes de 100 milions, transforma el port i preveu 400 llocs de faena directes. El Consell destaca la col·laboracio publicoprivada i altres projectes en marxa al municipi.

Elx suspén el concert de Beret després de la seua detenció per una agressió sexual

L’Ajuntament d’Elx ha suspés el concert de Beret previst per al 10 d’agost dins de Nits de Festa, després que el cantant haja sigut detingut a Sevilla com a presumpte autor d’una agressió sexual el passat mes d’abril.

Un ninot gegant de Nino Bravo presidirà la falla municipal de València en 2027

La falla municipal de la plaça de l'Ajuntament de València per a les Falles de 2027 tindrà com a figura central un ninot gegant de Nino Bravo de 20 metres, sota el lema 'Vuelvo a mi tierra' i amb materials 100 % ecològics.

La Comunitat Valenciana rebrà 798 milions del Pla Estatal d’Habitatge fins a 2030

El Pla Estatal d’Habitatge 2026-2030 distribuirà 7.000 milions entre autonomies, dels quals 798 milions es destinaran a la Comunitat Valenciana fins a 2030.

Cinc joves detinguts per insults i agressions homòfobes a hòmens al llit del Túria

La Policia Nacional ha detingut cinc joves, dos d’ells menors, per presumptes delictes d’odi i robatori amb violencia i intimidacio contra diversos hòmens al llit del Túria, als quals insultaven i intentaven furtar pel fet de ser homosexuals.

Els missatges per confinar als pisos més alts es van arribar a plantejar a les 19.25 hores pel risc a Forata

Ignacio Grande va informar Susana Camarero que el Cecopi valorava a les 19.25 hores enviar missatges als mòbils perquè la població es confinara als pisos més alts davant el risc sobre la presa de Forata i l impacte en municipis com Montroy i Real de Montroy.