Es desprén el sostre del llavador de Callosa d’En Sarrià sense ocasionar ferits

El sostre del conegut llavador de la Font Major de Callosa d’En Sarrià, a la comarca de la Marina Baixa, s’ha enfonsat i ha provocat el despreniment de tota l’estructura sense causar ferits, segons informa ‘Diari Información’.El succés es va produir sobre les 4.00 hores quan la infraestructura es va enfonsar per causes que encara es desconeixen.

 

Esta caiguda ha afectat també al mur que dóna al carrer La Font que ha quedat tallada al tràfic. Seran els tècnics municipals els qui tinguen que vore els danys, segons van explicar fonts de la Policia Local del municipi. Després de produir-se l’incident, al lloc van acudir efectius de Bombers del parc de Benidorm després de la trucada de la Policia Local per a comprovar si hi havia algú baix dels enderrocs. Es van desplaçar dos vehicles de bombers que finalment van valorar que fóra la Unitat Canina de Rescat la que comprovara la zona. Dos gossos i tres guies es van desplaçar al lloc on van fer diverses comprovacions fins a les 7.00 hores sense localitzar a cap persona.

Callosa d'En Sarrià

Despreniment del sostre del llavador de Callosa | Policia Local de Callosa d’En Sarrià

 

Últimes notícies

Especialistes proposen que l’Estat compre vivendes privades per a destinar-les a lloguer social

Un informe de la Fundació BBVA i l’Ivie defensa que les administracions públiques compren vivendes del mercat lliure per a ampliar de manera ràpida el parc de lloguer social i alleujar la greu escassetat d’habitatge a Espanya.

Una avaria en l’avió retrasa el retorn de Pérez Llorca des de Brussel·les a València

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, retrasa el seu retorn des de Brussel·les a València per una avaria en el vol de tornada i es preveu que arribe al llarg del divendres. La vicepresidenta primera, Susana Camarero, l’ix al pas i presidirà el ple del Consell i un acte sobre L’Albufera i El Saler.

Canvi radical d’oratge al primer cap de setmana de juny: desplom tèrmic, vent i pluges

La Comunitat Valenciana viurà el primer cap de setmana de juny amb una brusca baixada de les temperatures, intervals de vent fort i ruixats sobretot este divendres a València i Alacant, segons Aemet.

Cerquen un home desaparegut mentre es banyava en una platja d’Almassora

Equips de Bombers, Salvament Marítim, Guardia Civil i serveis sanitaris busquen des de primera hora de la vesprada un home que uns veïns han vist desaparèixer en l’aigua a la platja del Pla de la Torre d’Almassora.

Carlos Espí, millor jugador sub-23 de LaLiga EA Sports després del seu primer any en Primera

El davanter del Levante Carlos Espí, autor d’onze gols en la seua estrena en Primera Divisió amb només 20 anys, és reconegut com a millor jugador sub-23 de LaLiga EA Sports 2025-2026.

Xàtiva s’acosta als 40 graus i la Comunitat registra les màximes més altes d’Espanya

La Comunitat Valenciana ha marcat este dijous les temperatures màximes més altes d’Espanya, amb 38,2 graus a Xàtiva i valors molt elevats en diverses localitats de València i Alacant.

La Comunitat encapçala les temperatures d’Espanya amb quasi 40 graus a Xàtiva

La Comunitat Valenciana registra este dijous les temperatures màximes més altes d’Espanya, amb fins a 38,2 graus a Xàtiva i valors molt elevats en el prelitoral valencià.

El Valencia Basket fitxa l’alera internacional Helena Pueyo per a dos temporades

El Valencia Basket, vigent campió de Lliga i Copa de la Reina, incorpora l’alera internacional Helena Pueyo per a les pròximes dues temporades després de destacar al Casademont Zaragoza i amb la selecció espanyola.