Es desprén el sostre del llavador de Callosa d’En Sarrià sense ocasionar ferits

El sostre del conegut llavador de la Font Major de Callosa d’En Sarrià, a la comarca de la Marina Baixa, s’ha enfonsat i ha provocat el despreniment de tota l’estructura sense causar ferits, segons informa ‘Diari Información’.El succés es va produir sobre les 4.00 hores quan la infraestructura es va enfonsar per causes que encara es desconeixen.

 

Esta caiguda ha afectat també al mur que dóna al carrer La Font que ha quedat tallada al tràfic. Seran els tècnics municipals els qui tinguen que vore els danys, segons van explicar fonts de la Policia Local del municipi. Després de produir-se l’incident, al lloc van acudir efectius de Bombers del parc de Benidorm després de la trucada de la Policia Local per a comprovar si hi havia algú baix dels enderrocs. Es van desplaçar dos vehicles de bombers que finalment van valorar que fóra la Unitat Canina de Rescat la que comprovara la zona. Dos gossos i tres guies es van desplaçar al lloc on van fer diverses comprovacions fins a les 7.00 hores sense localitzar a cap persona.

Callosa d'En Sarrià

Despreniment del sostre del llavador de Callosa | Policia Local de Callosa d’En Sarrià

 

Últimes notícies

Fortes tempestes al nord d’Alacant i pluja feble a la zona de l’incendi de Tírig

Les pluges de la vesprada han deixat més de 50 litres per metre quadrat en punts d’Alacant i tempestes ara al nord de Castelló, amb pluja feble sobre la zona de l’incendi forestal de Tírig, ja estabilitzat.

Controlat l’incendi de Jalance i estabilitzat el d’Enguera després d’una evolució favorable

L’incendi forestal declarat a Jalance ja està controlat i el d’Enguera es troba estabilitzat, després d’unes hores de treball intens dels bombers i amb el suport de mitjans aeris.

El fort temporal causa danys materials a l’Alcoià i altres comarques d’Alacant

Els bombers del Consorci Provincial d’Alacant han fet 37 intervencions per forts vents i tempestes, amb Alcoy com a municipi més afectat. El temporal ha causat danys materials en tendals, teulades, cablejats i arbrat, així com problemes de circulació.

Tempestes molt intenses amb pedra i ratxes violentes en l’interior d’Alacant i València

L’interior nord d’Alacant i el sud de València han registrat esta vesprada tempestes molt breus però intenses, amb pedra i ratxes de vent que han arribat als 116 km/h a Villena.

El foc de Tírig queda estabilitzat després de cremar 810 hectàrees

L’incendi forestal declarat divendres a Tírig ha quedat estabilitzat este dilluns de vesprada, després d’afectar 810 hectàrees entre Tírig i Catí. Les persones desallotjades ja poden tornar a casa i la UME comença el repliegue cap a Bétera.

El València CF afegix un amistós contra el Teruel per l’ajornament de LaLiga

El València CF ha programat un nou amistós davant el Teruel este dimecres 12 d’agost a Paterna, després que s’haja retardat una setmana el seu debut en LaLiga davant el Betis. L’equip de Carlos Corberán aprofitarà així per sumar minuts i arribar amb més ritme a l’estrena oficial contra el Celta a Mestalla.

Condemna per l’agressió homòfoba a Benialí i suport a les menors atacades

La vicepresidenta Susana Camarero ha condemnat l’agressió homòfoba patida per diverses menors a Benialí, a la Vall de Gallinera, i ha oferit suport institucional, atenció especialitzada i acompanyament a les joves i a les seues famílies.

Els veïns de Catí desallotjats per l’incendi ja poden tornar a casa

Els veïns de Catí evacuats per l’incendi forestal han pogut tornar hui a les seues vivendes després de la bona evolució de l’extinció. La Generalitat recomana el retorn abans de les 17.00 hores per l’arribada de tempestes fortes a l’interior de Castelló i València.