Es desprén el sostre del llavador de Callosa d’En Sarrià sense ocasionar ferits

El sostre del conegut llavador de la Font Major de Callosa d’En Sarrià, a la comarca de la Marina Baixa, s’ha enfonsat i ha provocat el despreniment de tota l’estructura sense causar ferits, segons informa ‘Diari Información’.El succés es va produir sobre les 4.00 hores quan la infraestructura es va enfonsar per causes que encara es desconeixen.

 

Esta caiguda ha afectat també al mur que dóna al carrer La Font que ha quedat tallada al tràfic. Seran els tècnics municipals els qui tinguen que vore els danys, segons van explicar fonts de la Policia Local del municipi. Després de produir-se l’incident, al lloc van acudir efectius de Bombers del parc de Benidorm després de la trucada de la Policia Local per a comprovar si hi havia algú baix dels enderrocs. Es van desplaçar dos vehicles de bombers que finalment van valorar que fóra la Unitat Canina de Rescat la que comprovara la zona. Dos gossos i tres guies es van desplaçar al lloc on van fer diverses comprovacions fins a les 7.00 hores sense localitzar a cap persona.

Callosa d'En Sarrià

Despreniment del sostre del llavador de Callosa | Policia Local de Callosa d’En Sarrià

 

Últimes notícies

Reclamen més seguretat de la Guàrdia Civil al jutjat de la DANA de Catarroja

La Presidència del Tribunal d'Instància de Catarroja ha demanat a la Guàrdia Civil més mesures de seguretat al jutjat que investiga la gestió de la DANA, després d'una concentració de protesta que va obligar a suspendre una testifical.

València Basket i Barça enceten una final d’alta tensió al Roig Arena

El Roig Arena acollirà dijous el primer partit de la final de la Lliga Endesa, una sèrie al millor de cinc entre un València Basket sòlid i un Barça camaleònic que afronta l’últim ball de Xavi Pascual.

Els expedients dels hospitals de campanya de Puig en la pandèmia acabaran en la Fiscalia

Juanfran Pérez Llorca anuncia en Les Corts que remetran a la Fiscalia els expedients dels hospitals de campanya de la covid contractats pel Consell de Ximo Puig i que els incorporaran a una causa oberta a Madrid.

Pérez Llorca exige que els alts càrrecs de l’Estat facen públics els seus missatges sobre la dana

El president Juanfran Pérez Llorca ha instat el PSPV a demanar als responsables de CHJ i Aemet que facen públics els missatges que van intercanviar el 29 d’octubre de 2024 durant la dana que va causar 230 morts a la província de València. L’oposició li ha reclamat dimissions, eleccions anticipades i ha acusat el Consell de gestió nefasta de l’emergència.

Reforcen la seguretat de Susana Camarero per un home que acudix a tots els seus actes

La Policia Autonòmica ha reforçat la contravigilància al voltant de la vicepresidenta primera del Consell, Susana Camarero, per la presència reiterada d’un home amb nombrosos antecedents que acudix a tots els seus actes públics i s’espera davant la Conselleria.

Vox exigirà prioritat nacional i més retalls a agents socials en els pressupostos del 2026

Vox ha anunciat que presentarà esmenes als pressupostos de la Generalitat del 2026 per a introduir la prioritat nacional en ajudes públiques i vivenda i per a rebaixar un 20 % addicional les subvencions a patronal i sindicats, fins al 50 % en dos anys. El partit vincula l’aprovació dels comptes a l’aplicació d’estes mesures i reivindica que el pacte amb el PP inclou també la defensa del producte nacional.

El Vila-real CF demana començar la Lliga jugant fora per les obres a l’estadi de la Ceràmica

El Vila-real CF ha sol·licitat a LaLiga disputar com a visitant les tres primeres jornades del pròxim campionat per poder completar les obres de remodelació de l’estadi de la Ceràmica.

El desig d’un refugiat palestí a Alacant: reagrupar la seua família per a viure en pau

El refugiat palestí Karam Alzweidi, establit a Alacant, vol portar la seua família des de Gaza, especialment la mare, perquè puguen viure a Espanya amb dignitat, llibertat i pau, malgrat els obstacles burocràtics i la destrucció del consolat espanyol.