Es desprén el sostre del llavador de Callosa d’En Sarrià sense ocasionar ferits

El sostre del conegut llavador de la Font Major de Callosa d’En Sarrià, a la comarca de la Marina Baixa, s’ha enfonsat i ha provocat el despreniment de tota l’estructura sense causar ferits, segons informa ‘Diari Información’.El succés es va produir sobre les 4.00 hores quan la infraestructura es va enfonsar per causes que encara es desconeixen.

 

Esta caiguda ha afectat també al mur que dóna al carrer La Font que ha quedat tallada al tràfic. Seran els tècnics municipals els qui tinguen que vore els danys, segons van explicar fonts de la Policia Local del municipi. Després de produir-se l’incident, al lloc van acudir efectius de Bombers del parc de Benidorm després de la trucada de la Policia Local per a comprovar si hi havia algú baix dels enderrocs. Es van desplaçar dos vehicles de bombers que finalment van valorar que fóra la Unitat Canina de Rescat la que comprovara la zona. Dos gossos i tres guies es van desplaçar al lloc on van fer diverses comprovacions fins a les 7.00 hores sense localitzar a cap persona.

Callosa d'En Sarrià

Despreniment del sostre del llavador de Callosa | Policia Local de Callosa d’En Sarrià

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El SanSan de Benicàssim reordena el cartell per a recuperar els concerts suspesos pel vent

El festival SanSan de Benicàssim reprograma per a este divendres partix dels concerts suspesos en la primera jornada per l'alerta groga per fortes ratxes de vent, avançant l'obertura de portes per a encaixar el nou horari.

L’Alcora vibra amb més de mil tambors en una Rompida de l’Hora inoblidable

Més de mil tambors i bombos han trencat el silenci en la plaça d'Espanya de l'Alcora en una Rompida de l'Hora marcada per l'emoció i l'homenatge a Melchor Paús Gozalbo.

Rescatat el conductor d’un patinet elèctric atrapat sota un cotxe a Torrent

Un jove de 28 anys que circulava en patinet elèctric ha quedat atrapat sota un turisme després d'una col·lisió en una rotonda de Torrent i ha hagut de ser rescatat pels bombers abans de ser traslladat a l'hospital.

Europa i la permanència es juguen a Anoeta

Reial Societat i Llevant s'enfronten a Anoeta en un partit decisiu: els donostiarres busquen consolidar la seua plaça europea i els granotas escapar del descens.

La Línia Dona 24 hores atén 84.688 crides en 2025 després de créixer un 18%

La Línia Dona 24 hores de la Generalitat va augmentar un 17,62% la seua activitat en 2025, amb 84.688 trucades ateses i un fort repunt dels casos relacionats amb violències sexuals.

La Setmana Santa Marinera de València honra als seus difunts amb una oració a la platja

La Setmana Santa Marinera de València celebra la tradicional oració a la platja per confrares i mariners morts, abans de les grans processons de Divendres Sant i Diumenge de Pasqua.

Dones i menors de 25 anys concentren l’ús de Metrovalencia, segons l’últim índex de satisfacció

L'ultime indexe de satisfaccion de Metrovalencia revela que les dones i els menors de 25 anys són els principals usuaris del metre i tranvia, amb alta presència d'estudiants i un perfil socioeconomico majoritari mitjà.

Troben a un matrimoni mort en el bany de la seua casa a València per una fuita de gas

Un matrimoni d'origen xinés ha sigut trobat sense vida a la dutxa de la seua vivenda a València. La principal hipòtesi apunta a un accident domèstic per mala combustió de la caldera de gas del bany.