Es desprén el sostre del llavador de Callosa d’En Sarrià sense ocasionar ferits

El sostre del conegut llavador de la Font Major de Callosa d’En Sarrià, a la comarca de la Marina Baixa, s’ha enfonsat i ha provocat el despreniment de tota l’estructura sense causar ferits, segons informa ‘Diari Información’.El succés es va produir sobre les 4.00 hores quan la infraestructura es va enfonsar per causes que encara es desconeixen.

 

Esta caiguda ha afectat també al mur que dóna al carrer La Font que ha quedat tallada al tràfic. Seran els tècnics municipals els qui tinguen que vore els danys, segons van explicar fonts de la Policia Local del municipi. Després de produir-se l’incident, al lloc van acudir efectius de Bombers del parc de Benidorm després de la trucada de la Policia Local per a comprovar si hi havia algú baix dels enderrocs. Es van desplaçar dos vehicles de bombers que finalment van valorar que fóra la Unitat Canina de Rescat la que comprovara la zona. Dos gossos i tres guies es van desplaçar al lloc on van fer diverses comprovacions fins a les 7.00 hores sense localitzar a cap persona.

Callosa d'En Sarrià

Despreniment del sostre del llavador de Callosa | Policia Local de Callosa d’En Sarrià

 

Últimes notícies

Una xiqueta de 13 anys mor en un accident a l’AP-7 en Benicàssim i provoca 6 km de cua

Una xiqueta de 13 anys ha mort en un accident entre un camió i una autocaravana a l’AP-7 a Benicàssim, que ha generat sis quilòmetres de retencions en direcció Barcelona. Altres dos ocupants han sigut traslladats a l’Hospital General de Castelló amb politraumatismes.

El juliol deixa 234 morts atribuïbles a la calor en la Comunitat Valenciana

El sistema MoMo ha estimat 2.036 morts atribuïbles a les altes temperatures en Espanya durant juliol, 234 d’elles en la Comunitat Valenciana. La quarta onada de calor ha sigut especialment letal, encara que les temperatures han començat a baixar.

Remuntada del Levante davant l’Albacete en el primer amistós sense Carlos Espí

El Levante ha capgirat un 0-1 inicial i ha vençut l’Albacete per 2-1 en el primer amistós després de la marxa de Carlos Espí, amb gols de Roger Brugué i Etta Eyong a Buñol.

Villa Amparo, l’antiga casa de Machado a Rocafort, iniciarà la seua renaixença cultural en un mes

La Generalitat iniciarà en un mes la rehabilitació integral de Villa Amparo, a Rocafort, antiga residència d’Antonio Machado, per a convertir-la en un espai cultural i museístic obert al públic.

Quatre detinguts per onze robatoris amb butró en empreses valencianes i de Conca

La Guàrdia Civil ha detingut quatre hòmens d’entre 23 i 39 anys, tots ells de nacionalitat romanesa, per onze robatoris amb butró en naus industrials de municipis de la Comunitat Valenciana i de la província de Conca.

Arresten a Algorfa un fugitiu britànic buscat per tràfic de drogues i armes

La Policia Nacional ha detingut a Algorfa un ciutadà britànic de 27 anys, considerat objectiu criminal prioritari al seu país, reclamat per tràfic de drogues i ús d'armes de foc contra persones.

Els bombers contenen sense mitjans aeris el gran incendi de la Vall d’Uixó

Els bombers han refrescat tota la nit la zona cremada en l’incendi de la Vall d'Uixó, estabilitzat des de la vesprada d’ahir, amb 9.568 hectàrees afectades i sense mitjans aeris incorporats este dissabte.

Una start-up d’Elx crea una IA que automatitza la comunicació amb pacients en clíniques

Healthmate, una empresa d’Elx, ha creat una intel·ligència artificial que automatitza cites, recordatoris i gestions amb pacients en clíniques, fet que reduïx costos i millora l’atenció. La ferramenta ja treballa amb 100 clíniques d’Espanya i ha gestionat 800.000 missatges de 30.000 pacients.
FILMOTECA D'ESTIU