16.6 C
València
Dijous, 22 gener, 2026

Ho ha destapat ‘Sàlvame’: “parla mal a la seua esquena”

 

La guerra que començara Kiko Rivera en el si de la família Pantoja amb les acusacions contra la seua mare no deixa de crear polèmiques col·laterals i damnificats. Esta vegada li toca a Anabel Pantoja, que sempre ha intentat no posicionar-se ni amb la seua tia ni amb el seu cosí, però després de l’enfrenament en directe amb el DJ, sembla que la cosa es complica també amb la cantant.

“Kiko Rivera no és l’única persona del clan Pantoja que a esquena d’Anabel va parlant malament d’ella”, anunciava Gema López en ‘Sálvame’ i ens donava un nom: “Isabel Pantoja”. La periodista està molt segura de la seua informació i recorda que ja va donar unes altres que després es van confirmar: la notícia que Isa Pantoja parlava malament de la seua cosina, la marxa de Juan Pantoja de Cantora…

És més, Gema ens ha transmés la frase que hauria dit la cançonetista després de rebre la visita d’Anabel a l’hotel on s’allotja mentre grava ‘Top Star’: “Diu ‘Qui es creu la xiqueta esta? No fa falta que vinga a veure’m ningú per compromís, comence a estar cansada de moltes coses”.

I, en concret, estaria cansada del “protagonisme” que, creuen, la col·laboradora ha anat collint a poc a poc en ‘Sálvame’. A més, ens conta que Isabel “no està tan bé com aparenta” i no volia acudir a Madrid a treballar: “A Anabel li va donar la bona cara, però jo em fie de la meua font i la frase és tal qual”.

 

La reacció d’Anabel Pantoja

 

Finalment, Anabel ha anomenat en directe i ho ha negat: “Respecte a la teua informació i la teua font, però jo sé la meua veritat, i estic amb una persona que està amb ella 24 hores”.

Últimes notícies

Detinguts huit menors per l’agressió a un jove a l’eixida d’una discoteca a Alacant

Huit menors, de 14 a 16 anys, han sigut detinguts per la seua presumpta implicació en l'agressió a un jove de 16 anys fora d'una discoteca de la Platja de Sant Joan. El cas ha sigut remés a la Fiscalia de Menors per a decidir les mesures a adoptar.

L’Horta Sud convida als voluntaris de la dana a tornar com a turistes

L'Horta Sud llança en Fitur 2026 la campanya 'Torna a l'Horta Sud' perquè els qui van ajudar després de la dana tornen com a turistes, redescobrisquen la zona i donen suport a l'economia local.

La Generalitat recupera 50 quilòmetres de camins forestals a Xert després de la dana

La Generalitat ha reparat 50 km de camins i pistes forestals a Xert amb 1,1 milions després de la dana. L'actuació s'integra en un pla de 93 milions per a recuperar 2.755 km i reforçar la prevenció d'incendis.

Acaba l’alerta groga per fenòmens costaners a Alacant i seguix l’avís per vent

Emergències ha decretat la fi de l'alerta groga per fenòmens costaners en tota la costa d'Alacant, però manté els avisos per vent. L'avís continua actiu a l'interior nord de Castelló, interior sud de València i en tota la província d'Alacant.

Bombers contenen la propagació d’un incendi al costat d’una nau en el polígon de Carrús

El foc declarat en l'exterior d'una nau del polígon de Carrús afecta a apilaments de cartó, plàstic i restes de desballestament. No hi ha ferits i es preveuen diverses hores de treball.

Diversos detinguts per la mort d’un home a Benifaió després d’un incendi simulat

Diverses persones han sigut detingudes com a presumptes responsables de l'assassinat d'un home a Benifaió i de simular un incendi per a encobrir-lo. La investigació seguix sota secret judicial i l'autòpsia va descartar que la mort es deguera al foc.

La Universitat d’Alacant incorpora l’arxiu familiar Gallego Picazo sobre la Guerra Civil

La Universitat d'Alacant ha rebut l'arxiu de la família Gallego Picazo, amb cartes de l'Ebre i documents sobre repressió i postguerra. Després de la seua digitalització, podrà consultar-se en la web de l'Arxiu de la Democràcia.

Els bombers han realitzat 12 intervencions pel vent a Alacant i es decreten tancaments preventius

El vent ha provocat 12 actuacions dels bombers des de les 7.50 hores i ha motivat tancaments de parcs, jardins i del Castell de Santa Bàrbara. Les autoritats mantenen l'alerta groga i demanen precaució en zones arbrades i costaneres.