Ho ha destapat ‘Sàlvame’: “parla mal a la seua esquena”

 

La guerra que començara Kiko Rivera en el si de la família Pantoja amb les acusacions contra la seua mare no deixa de crear polèmiques col·laterals i damnificats. Esta vegada li toca a Anabel Pantoja, que sempre ha intentat no posicionar-se ni amb la seua tia ni amb el seu cosí, però després de l’enfrenament en directe amb el DJ, sembla que la cosa es complica també amb la cantant.

“Kiko Rivera no és l’única persona del clan Pantoja que a esquena d’Anabel va parlant malament d’ella”, anunciava Gema López en ‘Sálvame’ i ens donava un nom: “Isabel Pantoja”. La periodista està molt segura de la seua informació i recorda que ja va donar unes altres que després es van confirmar: la notícia que Isa Pantoja parlava malament de la seua cosina, la marxa de Juan Pantoja de Cantora…

És més, Gema ens ha transmés la frase que hauria dit la cançonetista després de rebre la visita d’Anabel a l’hotel on s’allotja mentre grava ‘Top Star’: “Diu ‘Qui es creu la xiqueta esta? No fa falta que vinga a veure’m ningú per compromís, comence a estar cansada de moltes coses”.

I, en concret, estaria cansada del “protagonisme” que, creuen, la col·laboradora ha anat collint a poc a poc en ‘Sálvame’. A més, ens conta que Isabel “no està tan bé com aparenta” i no volia acudir a Madrid a treballar: “A Anabel li va donar la bona cara, però jo em fie de la meua font i la frase és tal qual”.

 

La reacció d’Anabel Pantoja

 

Finalment, Anabel ha anomenat en directe i ho ha negat: «Respecte a la teua informació i la teua font, però jo sé la meua veritat, i estic amb una persona que està amb ella 24 hores».

Últimes notícies

Cinc detinguts en una macrooperació contra el narcotràfic amb 4 tones d’haixix a València

Cinc persones han sigut detingudes en una operació policial contra el narcotràfic en què s’han intervingut quatre tones d’haixix en una nau industrial de Silla. La investigació continua oberta i sota secret de sumari, dirigida des de Madrid pel Tribunal Central d’Instància.

Un accident en la A-7 a Paterna col·lapsa la via amb 6 km d’aturades

Un accident de trànsit en la A-7 a l’altura de Paterna ha generat sis quilòmetres de retencions en sentit Barcelona esta vesprada de dilluns, després de tallar-se el carril dret al punt quilomètric 324,500.

José María Chiquillo assumirà una direcció en l’Ivace per decisió de Pérez Llorca

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, ha nomenat José María Chiquillo personal directiu de l’Ivace, segons el DOGV.

José María Chiquillo s’incorpora com a directiu a l’Ivace per decisió de Pérez Llorca

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, ha nomenat José María Chiquillo personal directiu de l’Ivace, segons publica el DOGV, després d’una trajectòria política i institucional vinculada a València i a l’àmbit internacional.

Mompó no descarta ser candidat del PP a la Generalitat: ‘No hi ha jugador de futbol que no vullga ser titular’

El president de la Diputació de València, Vicent Mompó, no s'ha descartat com a candidat del PP a la Generalitat i ha defés la gestió provincial en la DANA durant un esmorzar informatiu d'AMDComVal.

Un nou campus gratuït de programació arribarà a Alacant a partir de 2027

La Generalitat i la Fundació Telefónica posaran en marxa el campus 42 Alicante en l’antic edifici de Correus, amb formació gratuïta en programació, IA i ciberseguretat finançada amb 10,3 milions d’euros.

La pel·lícula valenciana ‘La violinista’ fa història en Annecy com a primer llargmetratge espanyol premiat

La consellera Carmen Ortí ha rebut a València la productora Paloma Mora per celebrar el Cristal a millor llargmetratge d’animació que ha aconseguit 'La violinista' en el Festival d’Annecy, el primer per a una pel·lícula espanyola en este certamen.

‘La violinista’, primera pel·líçula espanyola premiada a Annecy, triomfa amb segell valencià

La pel·lícula d’animació ‘La violinista’, amb participació de la productora valenciana TV ON Producciones i suport de l’Institut Valencià de Cultura, s’ha convertit en la primera cinta espanyola guanyadora del Cristal al millor llargmetratge al Festival d’Annecy. La consellera Carmen Ortí ha rebut la productora Paloma Mora i ha destacat el valor històric del reconeixement.