Ho ha destapat ‘Sàlvame’: “parla mal a la seua esquena”

 

La guerra que començara Kiko Rivera en el si de la família Pantoja amb les acusacions contra la seua mare no deixa de crear polèmiques col·laterals i damnificats. Esta vegada li toca a Anabel Pantoja, que sempre ha intentat no posicionar-se ni amb la seua tia ni amb el seu cosí, però després de l’enfrenament en directe amb el DJ, sembla que la cosa es complica també amb la cantant.

“Kiko Rivera no és l’única persona del clan Pantoja que a esquena d’Anabel va parlant malament d’ella”, anunciava Gema López en ‘Sálvame’ i ens donava un nom: “Isabel Pantoja”. La periodista està molt segura de la seua informació i recorda que ja va donar unes altres que després es van confirmar: la notícia que Isa Pantoja parlava malament de la seua cosina, la marxa de Juan Pantoja de Cantora…

És més, Gema ens ha transmés la frase que hauria dit la cançonetista després de rebre la visita d’Anabel a l’hotel on s’allotja mentre grava ‘Top Star’: “Diu ‘Qui es creu la xiqueta esta? No fa falta que vinga a veure’m ningú per compromís, comence a estar cansada de moltes coses”.

I, en concret, estaria cansada del “protagonisme” que, creuen, la col·laboradora ha anat collint a poc a poc en ‘Sálvame’. A més, ens conta que Isabel “no està tan bé com aparenta” i no volia acudir a Madrid a treballar: “A Anabel li va donar la bona cara, però jo em fie de la meua font i la frase és tal qual”.

 

La reacció d’Anabel Pantoja

 

Finalment, Anabel ha anomenat en directe i ho ha negat: “Respecte a la teua informació i la teua font, però jo sé la meua veritat, i estic amb una persona que està amb ella 24 hores”.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

El Vila-real marxa al descans amb avantatge clar en San Mamés gràcies a Cardona i Alfon

El Vila-real es va al descans amb un 0-2 en San Mamés després d'aprofitar dos accions clau culminades per Sergi Cardona i Alfon davant un Athletic poc efectiu.

Emergències activa el nivell groc per pluges intenses a l’interior sud de València

El Centre de Coordinació d'Emergències manté el nivell groc per pluges fortes a l'interior sud de València i en el sud d'Alacant, a més de ratxes de vent de fins a 80 km/h a Castelló.

Awa Fam lidera el draft WNBA 2026 amb Marta Suárez i Iyana Martín en el punt de mira

La pivot del València Basket part entre les grans favorites del draft WNBA 2026, mentres les asturianes Marta Suárez i Iyana Martín també aspiren a ser triades en primera ronda en una nit històrica per al bàsquet espanyol.

Enercoop impulsa microplantes solars per a transformar el seu model energètic a Crevillent

Enercoop, la cooperativa energètica més antiga d'Espanya, reforça la seua aposta per l'energia solar fotovoltaica amb microplantes pròximes als nuclis urbans i un model de comunitat energètica a Crevillent.

El juí a Ábalos entra en la fase dels contractes de màscares amb una setmana clau de testimonis

La segona setmana del juí a José Luis Ábalos se centra en el presumpte tripijoc de contractes de màscares i en una ronda de testimonis clau, entre ells alts càrrecs de Transports i l'exparella de la seua exasesor Koldo García.

Brusc enfonsament tèrmic este diumenge abans d’una ràpida volta a l’ambient càlid

El pas d'aire polar provoca este diumenge un enfonsament de fins a 14 graus, amb pluja, neu i temporal marítim, abans d'una setmana de temps més estable i temperat.

Jean Montero guia al València Basket a un triomf de pes en el Martín Carpena

El València Basket s'imposa a l'Unicaja per 89-96 en el Martín Carpena, liderat per un brillant Jean Montero, i consolida la segona plaça de la Lliga Endesa.

Pluges febles i fang en els cotxes durant el matí del diumenge

Les pluges molt febles i intermitents del matí del diumenge deixen una fina capa de fang en cotxes i superfícies per la presència de pols en suspensió.