Ho ha destapat ‘Sàlvame’: “parla mal a la seua esquena”

 

La guerra que començara Kiko Rivera en el si de la família Pantoja amb les acusacions contra la seua mare no deixa de crear polèmiques col·laterals i damnificats. Esta vegada li toca a Anabel Pantoja, que sempre ha intentat no posicionar-se ni amb la seua tia ni amb el seu cosí, però després de l’enfrenament en directe amb el DJ, sembla que la cosa es complica també amb la cantant.

“Kiko Rivera no és l’única persona del clan Pantoja que a esquena d’Anabel va parlant malament d’ella”, anunciava Gema López en ‘Sálvame’ i ens donava un nom: “Isabel Pantoja”. La periodista està molt segura de la seua informació i recorda que ja va donar unes altres que després es van confirmar: la notícia que Isa Pantoja parlava malament de la seua cosina, la marxa de Juan Pantoja de Cantora…

És més, Gema ens ha transmés la frase que hauria dit la cançonetista després de rebre la visita d’Anabel a l’hotel on s’allotja mentre grava ‘Top Star’: “Diu ‘Qui es creu la xiqueta esta? No fa falta que vinga a veure’m ningú per compromís, comence a estar cansada de moltes coses”.

I, en concret, estaria cansada del “protagonisme” que, creuen, la col·laboradora ha anat collint a poc a poc en ‘Sálvame’. A més, ens conta que Isabel “no està tan bé com aparenta” i no volia acudir a Madrid a treballar: “A Anabel li va donar la bona cara, però jo em fie de la meua font i la frase és tal qual”.

 

La reacció d’Anabel Pantoja

 

Finalment, Anabel ha anomenat en directe i ho ha negat: “Respecte a la teua informació i la teua font, però jo sé la meua veritat, i estic amb una persona que està amb ella 24 hores”.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

CGT recolza investigar a Mazón després de l’informe de la jutgessa que apunta a negligència greu

CGT es persona davant el TSJCV i secunda investigar a Carlos Mazón després de l'exposició raonada de la jutgessa de Catarroja. L'escrit detalla omissions amb connexió a 230 defuncions.

Activen l’avís groc per pluges de fins a 60 l/m² en 12 hores este dijous en la Comunitat Valenciana

L'avís s'aplicarà en zones d'Alacant, València i Castelló, amb acumulats de 20 l/m² en una hora i 60 l/m² en 12 hores i possibilitat de tempesta.

Gamarra acusa el PSOE d’usar la política d’igualtat amb finalitats partidistes

Bufona Gamarra ha acusat el PSOE de convertir la política d'igualtat en 'un instrument partidista al servici del sanchismo' i de debilitar les institucions. La dirigent del PP ha reclamat menys propaganda, més eficàcia i un feminisme inclusiu orientat a resultats.

Aemet preveu activar avís groc per pluges de fins a 60 l/m² en 12 hores el divendres en la Comunitat

Aemet preveu activar el divendres l'avís groc per pluges en diverses zones de la Comunitat Valenciana, amb 20 l/m² en una hora i 60 en 12. Els ruixats podran anar amb tempesta.

Semaf convoca aturs en FGV després d’esgotar la negociació: calendari en Metrovalencia i TRAM

El sindicat de maquinistes Semaf ha anomenat a aturs en les xarxes d'FGV entre el 13 i el 26 de març després d'haver esgotat la negociació. Reclamen millores de seguretat i un tracte just en la negociació col·lectiva.

Pérez Llorca fixa per a abans de l’estiu la modernització de la depuradora de Pinedo

La Generalitat ha confirmat que la millora de la depuradora de Pinedo conclourà abans de l'estiu. La inversió de 37 milions busca més eficiència, menys olors i millor control d'abocaments.

El cens faller aconseguix un màxim històric: 128.675 inscrits i majoria femenina

El cens faller de 2026 ascendix a 128.675 persones, més de 8.000 que l'any anterior. Les dones lideren el conjunt amb el 56,13% del total.

Pérez Llorca s’estrena com president al balcó de l’Ajuntament per a la mascletà

Juanfran Pérez Llorca s'ha estrenat al balcó de l'Ajuntament de València en una mascletà de Drac que ha sortejat la pluja i el vent. El pirotècnic José María Enríquez ha parlat de 'miracle' després d'un tret de 160 quilos en cinc minuts i mig.