Ho ha destapat ‘Sàlvame’: “parla mal a la seua esquena”

 

La guerra que començara Kiko Rivera en el si de la família Pantoja amb les acusacions contra la seua mare no deixa de crear polèmiques col·laterals i damnificats. Esta vegada li toca a Anabel Pantoja, que sempre ha intentat no posicionar-se ni amb la seua tia ni amb el seu cosí, però després de l’enfrenament en directe amb el DJ, sembla que la cosa es complica també amb la cantant.

“Kiko Rivera no és l’única persona del clan Pantoja que a esquena d’Anabel va parlant malament d’ella”, anunciava Gema López en ‘Sálvame’ i ens donava un nom: “Isabel Pantoja”. La periodista està molt segura de la seua informació i recorda que ja va donar unes altres que després es van confirmar: la notícia que Isa Pantoja parlava malament de la seua cosina, la marxa de Juan Pantoja de Cantora…

És més, Gema ens ha transmés la frase que hauria dit la cançonetista després de rebre la visita d’Anabel a l’hotel on s’allotja mentre grava ‘Top Star’: “Diu ‘Qui es creu la xiqueta esta? No fa falta que vinga a veure’m ningú per compromís, comence a estar cansada de moltes coses”.

I, en concret, estaria cansada del “protagonisme” que, creuen, la col·laboradora ha anat collint a poc a poc en ‘Sálvame’. A més, ens conta que Isabel “no està tan bé com aparenta” i no volia acudir a Madrid a treballar: “A Anabel li va donar la bona cara, però jo em fie de la meua font i la frase és tal qual”.

 

La reacció d’Anabel Pantoja

 

Finalment, Anabel ha anomenat en directe i ho ha negat: “Respecte a la teua informació i la teua font, però jo sé la meua veritat, i estic amb una persona que està amb ella 24 hores”.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El PSOE expulsa a l’alcalde d’Almussafes, Toni González, per les seues declaracions contra les denunciants

El PSOE ha expulsat a l'alcalde d'Almussafes, Toni González, per les seues declaracions contra les dones que el van denunciar per assetjament sexual, en considerar-les una revictimització. La decisió arriba després de la seua suspensió de militància al desembre i un expedient obert al febrer.

El PSOE expulsa a l’alcalde d’Almussafes, Toni González, després dels seus atacs a les denunciants d’assetjament sexual

El PSOE ha expulsat a Toni González, alcalde d'Almussafes, per declaracions contra les dones que li van denunciar per assetjament, qualificades de 'revictimación'. Al desembre va ser suspés i el 25 de febrer va afrontar un expedient per 'amenaça vetlada', 'menyspreu' i deslleialtat.

Pluges superiors a 150 l/m² a Xert i Catí en 48 hores, a l’interior de Castelló

En 48 hores s'han superat els 150 l/m² a Xert i Catí. L'episodi ha deixat acumulats molt alts a l'interior de Castelló i registres notables a València i Alacant.

El Consell destina 854 milions al transport sanitari per quatre anys prorrogables a cinc

El Consell ha autoritzat este divendres el contracte del transport sanitari urgent i no urgent en la Comunitat Valenciana: 853,9 milions per a 4+1 anys i 23 vehicles més, fins a 739.

El Consell denuncia que el Govern no ha pagat 4 de cada 5 ajudes de primera necessitat per la dana

El Consell ha denunciat que la majoria de les ajudes de primera necessitat per la dana no s'han abonat i ha atribuït el bloqueig a traves burocràtiques estatals. Alhora, ha destacat avanços del Pla Endavant.

El Consell aprova una deducció de fins a 150 € per formació musical i instruments en la Comunitat Valenciana

El Consell ha aprovat una nova deducció autonòmica de fins a 150 € en l'IRPF per gastos de foment i formació musical. La mesura serà efectiva en la campanya que arranca el 8 d'abril i té efecte retroactiu des de l'1 de gener de 2025.

Es normalitza la circulació en les línies 6 i 4 del tramvia de València després del trencament d’una catenària

La L6 va recuperar tot el seu recorregut i la L4 va restablir el tram entre Doctor Lluch i Pont d'Assot cap a les 15.00, després de reparar una catenària danyada. La incidència es va originar sobre les 12.30 pel colp d'un camió en l'avinguda de Catalunya.

La Policia Nacional busca al sospitós de violar a una menor de 16 anys a Xirivella

La UFAM de la Policia Nacional a Xirivella busca a un home sospitós d'haver violat a una menor de 16 anys. L'agressió es va produir el 26 de febrer i es reserven detalls per protecció de la víctima.