Destrossa el cotxe i denuncia que li l’han robat per a no tindre conseqüències en Calp

Cotxe destrossat en Calp

Va fer xocar el cotxe contra la paret d’una urbanització, destrossant el vehicle i tallant el trànsit | Guàrdia Civil

 

Agents de la Guàrdia Civil han detingut en Calp (la Marina Alta, Alacant) a un xic de 21 anys que, presumptament, havia denunciat falsament el robatori del seu cotxe després de patir amb ell un accident i abandonar-lo per a intentar eludir les seues responsabilitats civils.

 

Els fets van passar en la matinada del dia 8 al 9 de juny, quan un home va denunciar que li havien robat el cotxe. El vehicle va aparéixer accidentat en un carrer de la Urbanització Pla Roig, de Calp. El sinistre havia provocat una sèrie de danys greus, tant en el mateix vehicle, com en un mur d’una propietat privada d’eixa urbanització, ha detallat la Benemèrita en un comunicat.

 

El turisme va quedar abandonat en el lloc, inutilitzat, amb greus i evidents desperfectes, provocats per l’accident, per la qual cosa va ser necessàriament retirat de la via per a poder restablir la circulació i, posteriorment, traslladat al depòsit municipal de vehicles de Calp.

 

Els agents de l’Àrea d’Investigació de la Guàrdia Civil es van fer càrrec de la investigació dels fets i es van  donar compte ‘de seguida’ d’una sèrie d»incongruències’ entre la versió denunciada pel perjudicat i la realitat que demostraven les evidències.

 

Els agents van contactar de nou amb la suposada víctima. El xic, finalment, va confessar que havia mentit en la seua denúncia i que va ser ell mateix qui havia accidentat el cotxe, l’havia abandonat i, posteriorment, s’havia inventat una versió que no l’incriminara en el sinistre per a intentar eludir d’eixa manera les seues responsabilitats civils i patrimonials.

 

Davant d’estos fets, els efectius van detindre al xic per un presumpte delicte contra l’Administració de Justícia per simulació de delicte. El detingut, de 21 anys, ja ha passat a disposició judicial i ha quedat en llibertat amb càrrecs a l’espera de juí.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Els Gallos es classifiquen per a la final del SailGP i lluitaran pel volant de València

Els Gallos, equip espanyol del Rolex SailGP, s’han classificat per a la final del gran premi de València després de sumar dues victòries en tres regates classificatòries. L’equip ha tancat la jornada al capdavant del seu grup i este diumenge es jugarà el volant contra tres rivals més.

El Llevant necessita estar al cent per cent per a puntuar a Màlaga

Luís Castro alerta que el Llevant haurà d’estar al cent per cent este diumenge a La Rosaleda davant un Màlaga invicte a casa i remarca que no hi ha partits fàcils en una LALIGA molt competitiva.

Corberán aparca el mercat i demana centrar-se en donar-ho tot al valencianisme

Carlos Corberán rebutja valorar el mercat d’estiu del Valencia CF, qualifica la finestra de fitxatges com a passat i reclama centrar-se en el rendiment de l’actual plantilla i en donar-ho tot pel valencianisme.

El Barça busca la fuga en Mestalla davant un València en tensió

El Barcelona visita este diumenge Mestalla amb opcions d’augmentar l’avantatge sobre el Real Madrid, mentre el València arriba en mala dinàmica esportiva i amb protesta anunciada a la graderia.

Màlaga i Llevant arriben a La Rosaleda amb necessitats oposades

El Màlaga necessita guanyar per eixir de l’últim lloc davant un Llevant en ratxa positiva i reforçat per la golejada al Betis. El partit es juga diumenge a La Rosaleda, on els granotes mai han guanyat en Primera.

El Consell acusa Sánchez de traicionar cada dia la Comunitat Valenciana

El portaveu del Consell, Miguel Barrachina, retreu al PSPV-PSOE les seues crítiques i acusa Pedro Sánchez i els seus socis de traicionar cada dia la Comunitat Valenciana en matèria de finançament. El Consell reclama un sistema just i estable i qüestiona la proposta del Govern central i el fons de nivellació pendent.

El PSPV acusa Pérez Llorca de traïció per rebutjar més finançament per a la Comunitat

El PSPV-PSOE acusa Juanfran Pérez Llorca i el PP d’“enèsima traïció” per votar contra el nou model de finançament autonòmic, que preveu 3.669 milions d’euros anuals més per a la Comunitat Valenciana. Els socialistes reclamen que antepose els interessos valencians als seus càlculs polítics.

El PSOE acusa Feijóo de sacrificar la financiació autonòmica per confrontació política

Pilar Bernabé acusa Alberto Núñez Feijóo de preferir la confrontació i la crispació abans que millorar la finançació autonòmica, que hauria aportat 3.600 milions d'euros més a la Comunitat Valenciana.