Destrossa el cotxe i denuncia que li l’han robat per a no tindre conseqüències en Calp

Cotxe destrossat en Calp

Va fer xocar el cotxe contra la paret d’una urbanització, destrossant el vehicle i tallant el trànsit | Guàrdia Civil

 

Agents de la Guàrdia Civil han detingut en Calp (la Marina Alta, Alacant) a un xic de 21 anys que, presumptament, havia denunciat falsament el robatori del seu cotxe després de patir amb ell un accident i abandonar-lo per a intentar eludir les seues responsabilitats civils.

 

Els fets van passar en la matinada del dia 8 al 9 de juny, quan un home va denunciar que li havien robat el cotxe. El vehicle va aparéixer accidentat en un carrer de la Urbanització Pla Roig, de Calp. El sinistre havia provocat una sèrie de danys greus, tant en el mateix vehicle, com en un mur d’una propietat privada d’eixa urbanització, ha detallat la Benemèrita en un comunicat.

 

El turisme va quedar abandonat en el lloc, inutilitzat, amb greus i evidents desperfectes, provocats per l’accident, per la qual cosa va ser necessàriament retirat de la via per a poder restablir la circulació i, posteriorment, traslladat al depòsit municipal de vehicles de Calp.

 

Els agents de l’Àrea d’Investigació de la Guàrdia Civil es van fer càrrec de la investigació dels fets i es van  donar compte ‘de seguida’ d’una sèrie d»incongruències’ entre la versió denunciada pel perjudicat i la realitat que demostraven les evidències.

 

Els agents van contactar de nou amb la suposada víctima. El xic, finalment, va confessar que havia mentit en la seua denúncia i que va ser ell mateix qui havia accidentat el cotxe, l’havia abandonat i, posteriorment, s’havia inventat una versió que no l’incriminara en el sinistre per a intentar eludir d’eixa manera les seues responsabilitats civils i patrimonials.

 

Davant d’estos fets, els efectius van detindre al xic per un presumpte delicte contra l’Administració de Justícia per simulació de delicte. El detingut, de 21 anys, ja ha passat a disposició judicial i ha quedat en llibertat amb càrrecs a l’espera de juí.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Troben el cadàver d’un home a Gátova sense relació amb l’incendi ni el desallotjament

S’ha localitzat el cos sense vida d’un home a Gátova, on este diumenge tornen prop d’un miler de veïns desallotjats per l’incendi de Segorbe. La Policia descarta que la mort tinga cap vincle amb el foc o amb l’operatiu de desallotjament.

Osasuna debuta en Lliga davant un Llevant que vol canviar la dinàmica

Osasuna inaugura la seua temporada en Lliga este dilluns a El Sadar davant un Llevant que necessita millorar la imatge oferida en el debut davant l’Espanyol.

Aemet activa més avisos per fortes pluges i tronades a Castelló i València

Aemet ha ampliat per a este diumenge l’avís groc per fortes pluges i tronades al sud de Castelló i al litoral de València, que se sumen a l’interior nord valencià.

Els veïns de Gátova tornen a casa però hauran de quedar-se confinats

Els veïns de Gátova desallotjats per l’incendi de Segorbe poden tornar a les seues vivendes, però han de mantindre’s confinats i consumir només aigua embotellada. El foc de la Serra Calderona ha quedat estabilitzat després d’haver cremat 631,82 hectàrees.

El Rototom tanca a Benicàssim amb 169.000 assistents de quasi 100 països

El Rototom Sunsplash de Benicàssim ha tancat la seua 31a edició amb 169.000 assistents de quasi 100 països i una forta aposta social i mediambiental. El festival ha anunciat que tornarà a Benicàssim en agost de 2027.

Guido Rodríguez reclama ambició i unió després dels primers pitos a Mestalla

Guido Rodríguez, migcampista del València i nou capità, demana unió i ambició entre club, plantilla i afició després de l’empat sense gols davant el Celta a Mestalla, que ha deixat els primers pitos de la grada.

Aemet activa l’avís groc per fortes tronades en l’interior nord de València esta vesprada

Aemet ha activat per a esta vesprada l’avís groc per pluges i tronades amb granís i ratxes de vent molt fortes en l’interior nord de València, mentre es mantenen avisos per precipitacions intenses a trams del litoral de Castelló i València.

Buñol prepara una Tomatina més inclusiva amb un nou pla d’accessibilitat

Buñol ultima els preparatius de la 79a Tomatina, que es viurà dimecres amb aforament complet i un nou pla '+ ACCESSIBLE' per a garantir l’acompanyament i la participació de persones amb discapacitat.