16.6 C
València
Dimecres, 18 febrer, 2026

Destrossa el cotxe i denuncia que li l’han robat per a no tindre conseqüències en Calp

Cotxe destrossat en Calp

Va fer xocar el cotxe contra la paret d’una urbanització, destrossant el vehicle i tallant el trànsit | Guàrdia Civil

 

Agents de la Guàrdia Civil han detingut en Calp (la Marina Alta, Alacant) a un xic de 21 anys que, presumptament, havia denunciat falsament el robatori del seu cotxe després de patir amb ell un accident i abandonar-lo per a intentar eludir les seues responsabilitats civils.

 

Els fets van passar en la matinada del dia 8 al 9 de juny, quan un home va denunciar que li havien robat el cotxe. El vehicle va aparéixer accidentat en un carrer de la Urbanització Pla Roig, de Calp. El sinistre havia provocat una sèrie de danys greus, tant en el mateix vehicle, com en un mur d’una propietat privada d’eixa urbanització, ha detallat la Benemèrita en un comunicat.

 

El turisme va quedar abandonat en el lloc, inutilitzat, amb greus i evidents desperfectes, provocats per l’accident, per la qual cosa va ser necessàriament retirat de la via per a poder restablir la circulació i, posteriorment, traslladat al depòsit municipal de vehicles de Calp.

 

Els agents de l’Àrea d’Investigació de la Guàrdia Civil es van fer càrrec de la investigació dels fets i es van  donar compte ‘de seguida’ d’una sèrie d”incongruències’ entre la versió denunciada pel perjudicat i la realitat que demostraven les evidències.

 

Els agents van contactar de nou amb la suposada víctima. El xic, finalment, va confessar que havia mentit en la seua denúncia i que va ser ell mateix qui havia accidentat el cotxe, l’havia abandonat i, posteriorment, s’havia inventat una versió que no l’incriminara en el sinistre per a intentar eludir d’eixa manera les seues responsabilitats civils i patrimonials.

 

Davant d’estos fets, els efectius van detindre al xic per un presumpte delicte contra l’Administració de Justícia per simulació de delicte. El detingut, de 21 anys, ja ha passat a disposició judicial i ha quedat en llibertat amb càrrecs a l’espera de juí.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Evacuades 25 persones de quatre edificis després de la solsida d’una vivenda a Puçol

Bombers han evacuat a 25 persones de quatre edificacions després de la solsida d'una casa al carrer Sant Pere. No s'han registrat ferits i la gestió ha passat als tècnics municipals.

Xilxes decreta tres dies de dol per la mort violenta d’una dona i la seua filla de 12 anys

Xilxes decreta tres dies de dol després de la troballa d'una dona i la seua filla de 12 anys mortes de manera violenta en una vivenda. La investigació continua oberta i no hi ha detinguts.

Xilxes decreta tres dies de dol per la mort violenta d’una dona i la seua filla de 12 anys

L'Ajuntament decretarà tres dies de dol i celebrarà demà un minut de silenci després de la troballa dels cossos. La víctima estava en VioGén amb risc mitjà i hi havia una orde d'allunyament en vigor; no hi ha detinguts.

La Policia Local d’Alacant ha iniciat un operatiu per a aclarir qui viu en 140 VPP de la Platja de Sant Joan

La Policia Local va activar a la vesprada un dispositiu per a comprovar la residència real en 140 vivendes protegides de la Platja de Sant Joan. La mesura, sol·licitada per la Conselleria, busca assegurar l'ús conforme a les condicions d'adjudicació.

Investiguen la mort violenta d’una dona i la seua filla de 12 anys a Xilxes

La Guàrdia Civil investiga la troballa dels cossos d'una dona i la seua filla de 12 anys en una vivenda de Xilxes. L'avís s'ha rebut esta vesprada per un possible doble crim.

Trobades mortes una dona i la seua filla de 12 anys a Xilxes; la Guàrdia Civil investiga

La Guàrdia Civil ha obert una investigació després de la troballa dels cossos d'una dona i la seua filla de 12 anys en una vivenda de Xilxes. La víctima estava en el sistema VioGén amb risc mitjà i hi havia una orde d'allunyament vigent contra el marit, que no ha sigut detingut.

Investiguen la mort violenta d’una dona i la seua filla de 12 anys a Xilxes

La Guàrdia Civil investiga la mort violenta d'una dona i la seua filla de 12 anys en una vivenda de Xilxes. L'avís va arribar a última hora de la vesprada i van acudir patrulles.

La Generalitat provarà la xarxa pública 5G per a reforçar la gestió de catàstrofes

La Generalitat posarà a prova la xarxa pública 5G com a suport a la xarxa d'emergències de la Comunitat Valenciana, amb quatre pilots en entorns urbà, industrial i rural. El pla mesurarà prioritat de trànsit, ús de vídeo i cobertura en escenaris crítics sense substituir la xarxa TETRA actual.