Destrossa el cotxe i denuncia que li l’han robat per a no tindre conseqüències en Calp

Cotxe destrossat en Calp

Va fer xocar el cotxe contra la paret d’una urbanització, destrossant el vehicle i tallant el trànsit | Guàrdia Civil

 

Agents de la Guàrdia Civil han detingut en Calp (la Marina Alta, Alacant) a un xic de 21 anys que, presumptament, havia denunciat falsament el robatori del seu cotxe després de patir amb ell un accident i abandonar-lo per a intentar eludir les seues responsabilitats civils.

 

Els fets van passar en la matinada del dia 8 al 9 de juny, quan un home va denunciar que li havien robat el cotxe. El vehicle va aparéixer accidentat en un carrer de la Urbanització Pla Roig, de Calp. El sinistre havia provocat una sèrie de danys greus, tant en el mateix vehicle, com en un mur d’una propietat privada d’eixa urbanització, ha detallat la Benemèrita en un comunicat.

 

El turisme va quedar abandonat en el lloc, inutilitzat, amb greus i evidents desperfectes, provocats per l’accident, per la qual cosa va ser necessàriament retirat de la via per a poder restablir la circulació i, posteriorment, traslladat al depòsit municipal de vehicles de Calp.

 

Els agents de l’Àrea d’Investigació de la Guàrdia Civil es van fer càrrec de la investigació dels fets i es van  donar compte ‘de seguida’ d’una sèrie d”incongruències’ entre la versió denunciada pel perjudicat i la realitat que demostraven les evidències.

 

Els agents van contactar de nou amb la suposada víctima. El xic, finalment, va confessar que havia mentit en la seua denúncia i que va ser ell mateix qui havia accidentat el cotxe, l’havia abandonat i, posteriorment, s’havia inventat una versió que no l’incriminara en el sinistre per a intentar eludir d’eixa manera les seues responsabilitats civils i patrimonials.

 

Davant d’estos fets, els efectius van detindre al xic per un presumpte delicte contra l’Administració de Justícia per simulació de delicte. El detingut, de 21 anys, ja ha passat a disposició judicial i ha quedat en llibertat amb càrrecs a l’espera de juí.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Les directives de centres públics amenacen amb dimitir en bloc si Educació no concreta la seua oferta

Els equips directius de centres públics valencians advertixen que presentaran dimissions col·lectives si la Conselleria d'Educació no presenta per escrit una proposta seriosa i suficient per a posar fi a la vaga indefinida del professorat.

Dimarts quasi estiuenc en la Comunitat Valenciana amb fins a 30 graus i algun ruixat a Castelló

La Comunitat Valenciana viurà un dimarts quasi estiuenc, amb temperatures pròximes als 30 graus i cel poc nuvolós, encara que s'esperen ruixats dispersos a l'interior de Castelló a la vesprada.

Educació proposa una pujada salarial progressiva de fins a 200 euros al mes per a frenar la vaga docent

Educació planteja als sindicats una pujada salarial progressiva de fins a 200 euros mensuals fins a 2028 i noves taules de treball per a intentar desconvocar la vaga indefinida del professorat.

El València Basket celebra la Lliga Femenina i posposa més comiats després de les eixides de Fiebich i Fam

El València Basket festeja el seu quart títol de la Lliga Femenina Endesa en el Roig Arena amb homenatges a Leo Fiebich i Awa Fam, mentres evita anunciar més acomiadades malgrat els contractes que finalitzen el 30 de juny.

L’afició taronja plena el Roig Arena per a celebrar la primera Lliga Femenina Endesa a casa

El València Basket festeja amb prop d'un miler d'aficionats en el Roig Arena la seua primera Lliga Femenina Endesa aconseguida en el pavelló, en un acte marcat pels comiats i els agraïments.

L’afició taronja plena el Roig Arena per a festejar la primera Lliga Femenina Endesa

El València Basket femení va compartir amb prop d'un miler d'aficionats la celebració de la seua primera Lliga Femenina Endesa en el Roig Arena, en un acte marcat pels comiats i la música.

Camps celebra els congressos territorials del PP malgrat el retard en la Comunitat Valenciana

Francisco Camps valora la convocatòria dels congressos territorials del PP encara que el de la Comunitat Valenciana es retarde fins a tardor, i reclama igualtat de condicions internes per a la seua candidatura al PPCV.

Burgos reivindica tots els títols del València Basket femení i evita jerarquies

Rubén Burgos es resistix a considerar més important l'últim títol de la Lliga Femenina Endesa i demana no normalitzar els èxits continuats del València Basket femení.