Destrossa el cotxe i denuncia que li l’han robat per a no tindre conseqüències en Calp

Cotxe destrossat en Calp

Va fer xocar el cotxe contra la paret d’una urbanització, destrossant el vehicle i tallant el trànsit | Guàrdia Civil

 

Agents de la Guàrdia Civil han detingut en Calp (la Marina Alta, Alacant) a un xic de 21 anys que, presumptament, havia denunciat falsament el robatori del seu cotxe després de patir amb ell un accident i abandonar-lo per a intentar eludir les seues responsabilitats civils.

 

Els fets van passar en la matinada del dia 8 al 9 de juny, quan un home va denunciar que li havien robat el cotxe. El vehicle va aparéixer accidentat en un carrer de la Urbanització Pla Roig, de Calp. El sinistre havia provocat una sèrie de danys greus, tant en el mateix vehicle, com en un mur d’una propietat privada d’eixa urbanització, ha detallat la Benemèrita en un comunicat.

 

El turisme va quedar abandonat en el lloc, inutilitzat, amb greus i evidents desperfectes, provocats per l’accident, per la qual cosa va ser necessàriament retirat de la via per a poder restablir la circulació i, posteriorment, traslladat al depòsit municipal de vehicles de Calp.

 

Els agents de l’Àrea d’Investigació de la Guàrdia Civil es van fer càrrec de la investigació dels fets i es van  donar compte ‘de seguida’ d’una sèrie d»incongruències’ entre la versió denunciada pel perjudicat i la realitat que demostraven les evidències.

 

Els agents van contactar de nou amb la suposada víctima. El xic, finalment, va confessar que havia mentit en la seua denúncia i que va ser ell mateix qui havia accidentat el cotxe, l’havia abandonat i, posteriorment, s’havia inventat una versió que no l’incriminara en el sinistre per a intentar eludir d’eixa manera les seues responsabilitats civils i patrimonials.

 

Davant d’estos fets, els efectius van detindre al xic per un presumpte delicte contra l’Administració de Justícia per simulació de delicte. El detingut, de 21 anys, ja ha passat a disposició judicial i ha quedat en llibertat amb càrrecs a l’espera de juí.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Els bombers continuen refrescant Tales i Eslida després de l’incendi de la Vall d’Uixó

Cinc unitats de Bombers Forestals i diversos efectius del Consorci de Castelló treballen hui en la fase de refresc de l’incendi de la Vall d’Uixó, amb especial vigilància a Tales i Eslida després de cremar 9.568 hectàrees.

Nou dispositiu psicològic immediat per a emergències de la DANA a la Comunitat Valenciana

La Generalitat i les associacions de víctimes de la DANA impulsaran un dispositiu d’intervenció psicològica immediata dins del sistema públic valencià i un programa de formació per a municipis, escoles i serveis socials.

Un nou xip fotònic valencià multiplica tasques per a comunicacions i IA

Investigadors de la UPV han contribuït a un processador fotònic programable capaç de fer diverses funcions alhora en un únic xip, clau per a futures xarxes de comunicacions, centres de dades i aplicacions d’intel·ligència artificial.

Carlos Espí s’acomiada del Llevant rumb al Real Madrid

El davanter valencià Carlos Espí ha fet públic el seu acomiadament del Llevant UD en un emotiu missatge a les xarxes socials després del seu traspàs al Real Madrid, agraint el suport rebut i assegurant que se'n va amb la tranquil·litat d'haver-ho donat tot pel club granota.

El PSPV acusa el Consell de deixar sense gastar un 21% per a bombers forestals

El PSPV-PSOE denuncia que el Consell del PP ha deixat sense executar el 21% del pressupost de 2025 per a contractar bombers forestals i critica que la plantilla de la SGISE només ha crescut en dos efectius, de 889 a 891.

Tots els hospitals públics valencians operen els casos més greus abans de 30 dies

Els 27 hospitals públics de la Comunitat Valenciana han aconseguit operar els pacients de màxima prioritat abans d un mes i reduir a la mitat els malalts en espera per a cirurgia urgent respecte de 2023.

El Levante fitxa el davanter belga Yanis Musuayi fins a 2030

El Levante ha incorporat el davanter belga de 19 anys Yanis Musuayi, procedent del Club Brujas, amb contracte fins a juny de 2030. El jove atacant s’unirà als entrenaments granotes després d’una temporada destacada al filial Club NXT.

Primer diumenge d’agost amb calor intensa a l’interior de València i Alacant

El primer diumenge d’agost arriba amb cels poc nuvolosos i màximes notablement altes a l’interior de València i d’Alacant, segons AEMET.
FILMOTECA D'ESTIU