Detenen a Alacant per suposada agressió als pares d’un bebé ingressat en l’UCI en estat greu

La Policia Nacional ha detingut este divendres als pares d’un bebé de tan sols 7 mesos que es troba ingressat a la unitat de cures intensives per un presumpte delicte de lesions greus.

Una telefonada de l’hospital alarmava als agents este dijous passat, des de l’hospital els informaven que un xiquet de bolquers patia lesions «no compatibles» amb l’accident domèstic que descrivien els seus pares. El bebé, que està a l’UCI amb pronòstic greu, patia lesions importants com fractures de costelles i danys als òrgans interns.

Arran de l’advertència del personal mèdic, el grup d’investigació Grume ha procedit este divendres a la detenció dels pares, tots dos de 22 anys, que ara es troben en dependències policials.

La cosa és molt greu ja que és la segona detenció en les últimes 48 hores a les comarques del sud per agressió a un xiquet de bolquers. També els agents de la Policia Nacional van detenir dimecres una parella a Elx per la mort violenta d’un bebé, també de set mesos, fill de la dona. La magistrada titular del jutjat d’instrucció número 4 d’Elx ha ordenat este divendres l’ingrés en presó provisional, comunicada i sense fiança.

Últimes notícies

L’incendi d’una nau industrial a Aspe seguix actiu però evoluciona de manera favorable

L’incendi declarat dimarts en una nau industrial d’Aspe, dedicada a plats de dutxa, seguix actiu este dimecres de matí, però els bombers indiquen que evoluciona de manera favorable.

Juliol comença amb núvols en l’interior i oratge estable a la Comunitat Valenciana

L’inici de juliol arriba a la Comunitat Valenciana amb núvols d’evolució en zones de l’interior, lleuger descens tèrmic al nord de Castelló i pocs canvis en la resta del territori.

El Levante començarà LaLiga amb dos desplaçaments i Betis i Barça com a primers rivals a Orriols

El Levante iniciarà LaLiga EA Sports 26-27 fora de casa contra l’Espanyol, encadenarà dos partits a domicili i estrenarà el Ciutat davant Betis i Barça. El derbi amb el València arribarà en gener a Orriols i es tancarà la Lliga contra el Celta.

L’Elx començarà la Lliga al camp del Deportivo, on va celebrar l’ascens fa un any

L’Elx iniciarà la Lliga 2026-27 al camp del Deportivo de La Coruña, escenari del seu ascens, i la tancarà al Martínez Valero davant el Racing de Santander.

El Valencia arrancarà la Lliga contra el Betis a Mestalla i s’acomiadarà de l’estadi davant l’Elx

El Valencia començarà la Lliga 2026-2027 a Mestalla contra el Betis el 15 o 16 d’agost i jugarà l’últim partit oficial a l’actual estadi davant l’Elx en la penúltima jornada, abans de tancar la competició a El Sadar.

El Villarreal començarà la Lliga 2026/27 a Santander i la tancarà a Sant Sebastià

El Villarreal ha conegut el seu calendari de Lliga 2026/27, amb un inici marcat per tres jornades seguides com a visitant per les obres a l’estadi de la Ceràmica i un tram inicial carregat de derbis i duels davant els grans.

Un incendi en una nau d’Aspe arrasa la instal·lació i crema una zona de muntanya pròxima

Els bombers del Consorci Provincial d’Alacant treballen per a apagar un incendi en una nau industrial d’Aspe que s’ha estès a una zona de muntanya pròxima i ha deixat la instal·lació molt afectada.

Mig milió d’euros valencians per a ajuda d’emergència a Veneçuela després dels terratrémols

La Generalitat ha posat en marxa un paquet extraordinari de 500.000 euros per a assistència bàsica a Veneçuela, a més de reforçar l’enviament d’equips de rescat i personal especialitzat des de la Comunitat Valenciana.