Detenen a Alacant per suposada agressió als pares d’un bebé ingressat en l’UCI en estat greu

La Policia Nacional ha detingut este divendres als pares d’un bebé de tan sols 7 mesos que es troba ingressat a la unitat de cures intensives per un presumpte delicte de lesions greus.

Una telefonada de l’hospital alarmava als agents este dijous passat, des de l’hospital els informaven que un xiquet de bolquers patia lesions «no compatibles» amb l’accident domèstic que descrivien els seus pares. El bebé, que està a l’UCI amb pronòstic greu, patia lesions importants com fractures de costelles i danys als òrgans interns.

Arran de l’advertència del personal mèdic, el grup d’investigació Grume ha procedit este divendres a la detenció dels pares, tots dos de 22 anys, que ara es troben en dependències policials.

La cosa és molt greu ja que és la segona detenció en les últimes 48 hores a les comarques del sud per agressió a un xiquet de bolquers. També els agents de la Policia Nacional van detenir dimecres una parella a Elx per la mort violenta d’un bebé, també de set mesos, fill de la dona. La magistrada titular del jutjat d’instrucció número 4 d’Elx ha ordenat este divendres l’ingrés en presó provisional, comunicada i sense fiança.

Últimes notícies

Cerquen un home desaparegut mentre es banyava en una platja d’Almassora

Equips de Bombers, Salvament Marítim, Guardia Civil i serveis sanitaris busquen des de primera hora de la vesprada un home que uns veïns han vist desaparèixer en l’aigua a la platja del Pla de la Torre d’Almassora.

Carlos Espí, millor jugador sub-23 de LaLiga EA Sports després del seu primer any en Primera

El davanter del Levante Carlos Espí, autor d’onze gols en la seua estrena en Primera Divisió amb només 20 anys, és reconegut com a millor jugador sub-23 de LaLiga EA Sports 2025-2026.

Xàtiva s’acosta als 40 graus i la Comunitat registra les màximes més altes d’Espanya

La Comunitat Valenciana ha marcat este dijous les temperatures màximes més altes d’Espanya, amb 38,2 graus a Xàtiva i valors molt elevats en diverses localitats de València i Alacant.

La Comunitat encapçala les temperatures d’Espanya amb quasi 40 graus a Xàtiva

La Comunitat Valenciana registra este dijous les temperatures màximes més altes d’Espanya, amb fins a 38,2 graus a Xàtiva i valors molt elevats en el prelitoral valencià.

El Valencia Basket fitxa l’alera internacional Helena Pueyo per a dos temporades

El Valencia Basket, vigent campió de Lliga i Copa de la Reina, incorpora l’alera internacional Helena Pueyo per a les pròximes dues temporades després de destacar al Casademont Zaragoza i amb la selecció espanyola.

Rovira defensa els pressupostos de 2026 com a útils i justos i reclama ajuda a Pedro Sánchez

El conseller d’Economia, Hisenda i Administració Pública, José Antonio Rovira, defensa que els pressupostos de la Generalitat per a 2026, de 33.305 milions, són útils i justos per als valencians i exigeix al Govern un fons de nivellació i el pagament del deute pendent en dependència i sanitat.

Detingut un home per la mort violenta d’un jove valencià a Casp

La Guàrdia Civil deté un home per la seua presumpta implicació en l’homicidi d’un jove valencià de 27 anys en una baralla a Casp (Saragossa), després d’un ampli dispositiu de busca per camins i zona de muntanya.

Una professora d’Alcoi agredida per impedir que un home sense autorització s’emportara un alumne

Una professora del CEIP El Romeral d’Alcoi ha sigut agredida presumptament per la parella de la mare d’un alumne en negar-se a entregar-li el xiquet sense l’autorització familiar requerida. El centre va activar el protocol d’agressió al professorat i el pla PREVI, i la comunitat educativa ha reaccionat amb una concentració de rebuig.