Detenen a Alacant per suposada agressió als pares d’un bebé ingressat en l’UCI en estat greu

La Policia Nacional ha detingut este divendres als pares d’un bebé de tan sols 7 mesos que es troba ingressat a la unitat de cures intensives per un presumpte delicte de lesions greus.

Una telefonada de l’hospital alarmava als agents este dijous passat, des de l’hospital els informaven que un xiquet de bolquers patia lesions «no compatibles» amb l’accident domèstic que descrivien els seus pares. El bebé, que està a l’UCI amb pronòstic greu, patia lesions importants com fractures de costelles i danys als òrgans interns.

Arran de l’advertència del personal mèdic, el grup d’investigació Grume ha procedit este divendres a la detenció dels pares, tots dos de 22 anys, que ara es troben en dependències policials.

La cosa és molt greu ja que és la segona detenció en les últimes 48 hores a les comarques del sud per agressió a un xiquet de bolquers. També els agents de la Policia Nacional van detenir dimecres una parella a Elx per la mort violenta d’un bebé, també de set mesos, fill de la dona. La magistrada titular del jutjat d’instrucció número 4 d’Elx ha ordenat este divendres l’ingrés en presó provisional, comunicada i sense fiança.

Últimes notícies

TJ Shorts arriba al València Basket amb la mirada posada en un títol

TJ Shorts ja s'ha incorporat al València Basket i assegura que el seu objectiu és guanyar el màxim i tindre opcions reals de lluitar per un títol a final de temporada.

Docents i sindicats acumulen 14 multes per accions durant la vaga educativa

La Coordinadora d'Asemblees Docents ha denunciat 14 expedients sancionadors, per més de 8.600 euros, relacionats amb la vaga del professorat iniciada en maig.

L’interior de València s’enfila per damunt dels 41 graus en plena onada de calor

Les màximes han superat els 41 graus en diversos punts de l’interior de la província de València, amb 41,5 graus a Requena (Casas del Río), segons l’Associació Valenciana de Meteorologia.

València obri els centres d’emergències socials i allarga l’horari de les piscines per l’onada de calor

L’Ajuntament de València ha activat refugis climàtics, ha obert centres d’emergències socials i ha retardat el tancament de les piscines municipals davant la previsió de temperatures extremes. També ha suspés activitats a l’aire lliure, ha tancat la Devesa i ha adaptat serveis municipals i obres.

Nivell 3 de preemergència per calor extrema i risc màxim d’incendis a la Comunitat Valenciana

Emergències ha activat el nivell 3 de preemergència per risc extrem d’incendis forestals fins al 21 d’agost i restringix l’accés a parcs naturals. A més, recomana adaptar els festejos de bous al carrer per a protegir els animals davant l’onada de calor.

Les exportacions valencianes creixen un 5 % i superen els 20.180 milions fins juny

Les exportacions de la Comunitat Valenciana han arribat a 20.180,3 milions d'euros en el primer semestre de 2026, un 5 % més que un any abans. València lidera les vendes a l'exterior, mentres la indústria agroalimentària i els béns d'equip trauen pit.

L’episodi de calor torna a calfar el Mediterrani fins als 30 graus

L’onada de calor que torna a afectar la Comunitat Valenciana ha mantingut el Mediterrani al voltant dels 30 graus, una situació que els experts qualifiquen de preocupant.

Xàtiva estrena 41 nous trens de Rodalia amb més capacitat i comoditats

El ministre de Transports, Óscar Puente, ha presentat a Xàtiva els primers 41 trens Civia 465 per a les línies C1, C2 i C6, amb un 30 % més de capacitat i millores de confort. Els combois començaran a circular des d’hui i s’aniran incorporant de forma progressiva fins a 2027.