24.1 C
València
Dimecres, 15 octubre, 2025

Detenen després d’una persecució a l’atracador d’una gasolinera a Sueca

La Policia Local de Sueca, després d’una persecució molt complexa, van aconseguir detindre a un dels presumptes lladres que acabaven de robar en la gasolinera CEPSA del municipi.

Els agents, després de ser alertats de l’atracament per l’amo de l’establiment, van respondre ràpidament localitzant el cotxe ja en la carretera, i iniciant la persecució als sospitosos que circulaven a gran velocitat en un Ford Orion en direcció a Cullera.

Després d’una persecució molt complicada, a causa de la conducció temerària dels presumptes delinqüents, amb la qual van posar en perill la integritat física dels agents i dels altres usuaris de l’autovia, el vehicle dels sospitosos va acabar impactant contra la barrera de seguretat situada en la confluència de la V-38 amb la N-332, entre Favara i Tavernes.

Després de la col·lisió, els ocupants van eixir fugint, però la Policia Local va poder procedir a la detenció d’un d’ells (al qual se l’acusa d’un presumpte delicte de robatori amb violència i intimidació) i a la instrucció de les oportunes diligències.

En el moment de la detenció, els agents van trobar en el cotxe un matxet de grans dimensions i van comprovar que el vehicle també havia sigut sostret a Silla i que el conductor no tenia el permís de conduir, per tant, se li pot atribuir també un delicte contra la seguretat viària. En estos moments, gaudia d’un permís penitenciari.

“Una vegada més, volem felicitar la nostra Policia per la seua ràpida i eficient actuació perquè, malgrat les dificultats, van aconseguir detindre a un dels presumptes atracadors, demostrant que la seua dedicació i responsabilitat envers la nostra ciutadania és absoluta”, ha assenyalat el regidor de Seguretat Ciutadana, Carlos Ramírez.

L’alcalde de Sueca, Dimas Vázquez, ha volgut també felicitar els agents que van intervindre anit, i que van aconseguir detindre al presumpte delinqüent, així com felicitar a tota la Policia Local “perquè el treball en equip, i tots els recursos amb els quals estem dotant-los, tant humans com materials, contribueixen a millorar el servei que presten a la ciutadania”.

Finalment, el detingut va ser conduït a la caserna de la Guàrdia Civil.

Últimes notícies

Centenars exigixen pau duradora a Gaza en una jornada de protestes a València

Centenars de persones es mobilitzen a València per a exigir pau duradora i alto-el-foc a Gaza, amb aturs laborals i marxes estudiantils. La jornada seguix amb noves convocatòries a la vesprada.

Xoc pel cribratge de càncer de mama: el PSPV denuncia 90.217 dones sense cita i el PP presumix de més mamògrafs

El PSPV acusa el Consell de deixar sense invitació a 90.217 dones i de realitzar 12.000 mamografies menys. El PP replica que hi ha onze mamògrafs més i assenyala al Botànic.

Una tècnica d’Emergències veu estrany que no es mobilitzara als agents mediambientals el 29-O

Una tècnica d'Emergències considera inusual que els agents mediambientals no foren mobilitzats el 29-O malgrat estar en el pla d'emergència. Descriu alertes actives, focus en bombers i una fallada de comunicació intern.

El TSJCV reconeix 99.343 euros a la exgerente d’FGV per danys a l’honor en el cas del metre de 2006

El Tribunal Superior valencià concedix 99.343 euros a Marisa Gracia pel perjuí a la seua reputació després de ser assenyalada per la comissió parlamentària del metre de 2006. La Sala aplica la doctrina constitucional i estima parcialment el seu recurs en considerar extralimitades aquelles conclusions.

PP i Vox exigixen en Les Corts 2.500 milions al Govern per a obres hidràuliques

PP i Vox reclamen en Les Corts una inversió de 2.500 milions per a obres antiriuades i neteja de llits. L'oposició defén projectes en marxa i altres mesures.

El TSJCV indemnitza a la exgerente d’FGV per ser assenyalada en la comissió del metre de 2006

El Tribunal Superior de Justícia valencià reconeix 99.343 euros a la exgerente d'FGV pel mal moral causat en atribuir-li la comissió del metre de 2006 responsabilitats que no li corresponien. La Sala aplica el criteri del Constitucional i ordena publicar la fallada en els diaris oficials.

Mazón reivindica el lideratge regional per a impulsar la tecnologia i la IA a Europa

En el ple del Comité de les Regions, Carlos Mazón va defendre que les comunitats lideren la inversió en tecnologia i IA i va demanar mesures a la Comissió Europea. També va destacar que la Comunitat Valenciana duplica la seua capacitat tecnològica per a avançar cap a la sobirania tecnològica i energètica.

El PP exigix la dimissió de Ximo Puig com a ambaixador en l’OCDE després d’obrir-se juí oral al seu germà

El PP reclama que Ximo Puig deixe l'ambaixada davant l'OCDE després que un jutjat haja obert juí oral al seu germà per subvencions. PSPV i Compromís neguen irregularitats en l'Administració i demanen claredat.