Detenen després d’una persecució a l’atracador d’una gasolinera a Sueca

La Policia Local de Sueca, després d’una persecució molt complexa, van aconseguir detindre a un dels presumptes lladres que acabaven de robar en la gasolinera CEPSA del municipi.

Els agents, després de ser alertats de l’atracament per l’amo de l’establiment, van respondre ràpidament localitzant el cotxe ja en la carretera, i iniciant la persecució als sospitosos que circulaven a gran velocitat en un Ford Orion en direcció a Cullera.

Després d’una persecució molt complicada, a causa de la conducció temerària dels presumptes delinqüents, amb la qual van posar en perill la integritat física dels agents i dels altres usuaris de l’autovia, el vehicle dels sospitosos va acabar impactant contra la barrera de seguretat situada en la confluència de la V-38 amb la N-332, entre Favara i Tavernes.

Després de la col·lisió, els ocupants van eixir fugint, però la Policia Local va poder procedir a la detenció d’un d’ells (al qual se l’acusa d’un presumpte delicte de robatori amb violència i intimidació) i a la instrucció de les oportunes diligències.

En el moment de la detenció, els agents van trobar en el cotxe un matxet de grans dimensions i van comprovar que el vehicle també havia sigut sostret a Silla i que el conductor no tenia el permís de conduir, per tant, se li pot atribuir també un delicte contra la seguretat viària. En estos moments, gaudia d’un permís penitenciari.

“Una vegada més, volem felicitar la nostra Policia per la seua ràpida i eficient actuació perquè, malgrat les dificultats, van aconseguir detindre a un dels presumptes atracadors, demostrant que la seua dedicació i responsabilitat envers la nostra ciutadania és absoluta”, ha assenyalat el regidor de Seguretat Ciutadana, Carlos Ramírez.

L’alcalde de Sueca, Dimas Vázquez, ha volgut també felicitar els agents que van intervindre anit, i que van aconseguir detindre al presumpte delinqüent, així com felicitar a tota la Policia Local “perquè el treball en equip, i tots els recursos amb els quals estem dotant-los, tant humans com materials, contribueixen a millorar el servei que presten a la ciutadania”.

Finalment, el detingut va ser conduït a la caserna de la Guàrdia Civil.

Últimes notícies

Cau a València un grup que enviava 172 quilos de droga a mig món per missatgeria

La Guàrdia Civil ha detingut cinc persones a València acusades d’enviar, per paqueteria postal, més de 172 quilos de drogues a tot Espanya i a 45 països. Quatre han ingressat en presó provisional i s’ha desmantellat un laboratori a la Costera i la Canal de Navarrés.

Quatre detinguts en desmantellar una gran plantació de marihuana en una nau d’Elx

La Policia Nacional ha desmantellat a Elx una plantació interior de marihuana amb 255 plantes i ha detingut quatre persones relacionades també amb el tràfic de cocaïna i el frau elèctric.

La jutgessa de la DANA estudia huit possibles víctimes mortals més fins a arribar a 240

La jutgessa de Catarroja que investiga la gestió de la DANA ha représ les declaracions de testimonis i valora sumar huit possibles víctimes mortals més, que elevarien el balanç a 240 morts segons els informes forenses.

Dissabte estable a la Comunitat amb fins a 30 graus a la costa

La Comunitat Valenciana viurà este dissabte una jornada d’oratge estable, amb cels poc nuvolosos i màximes de fins a 30 graus a la costa i descens lleu en l’interior de València.

Corberán assume la responsabilitat i busca una reacció del València a Vitòria

Carlos Corberán admet que és el màxim responsable dels mals resultats del València, cuer amb un punt, i apel·la a reaccionar dimarts a Vitòria després de la derrota contra el Sevilla.

Luis García Plaza lloa la insistència del Sevilla per tombar el València

Luis García Plaza ha ressaltat la insistència i l’actitud del Sevilla en el triomf per 1-0 davant el València, amb un gol tardà de Juan Iglesias que consolida els sevillistes amb deu punts en l’inici de LALIGA EA Sports.

Muñoz assegura al Puig que tota Espanya mira al PP i dona per fet Feijóo a la Moncloa

La portaveu del PP en el Congrés, Esther Muñoz, ha afirmat al Puig de Santa Maria que tota Espanya té la vista posada en el PP i que Alberto Núñez Feijóo serà president, en un acte de reinici de curs polític del PPCV presidit per Juanfran Pérez Llorca.

Pérez Llorca assegura que no hi ha alternativa al PP en 2027

Juanfran Pérez Llorca afirma en un acte al Puig de Santa Maria que les eleccions de 2027 entren en l’‘esprint final’ i que no veu alternativa al PP, en al·lusió directa a Diana Morant. La portaveu popular al Congrés, Esther Muñoz, dona per fets els ‘últims mesos’ de Pedro Sánchez a la Moncloa i contraposa la seua gestió a la d’Alberto Núñez Feijóo.