Detenen després d’una persecució a l’atracador d’una gasolinera a Sueca

La Policia Local de Sueca, després d’una persecució molt complexa, van aconseguir detindre a un dels presumptes lladres que acabaven de robar en la gasolinera CEPSA del municipi.

Els agents, després de ser alertats de l’atracament per l’amo de l’establiment, van respondre ràpidament localitzant el cotxe ja en la carretera, i iniciant la persecució als sospitosos que circulaven a gran velocitat en un Ford Orion en direcció a Cullera.

Després d’una persecució molt complicada, a causa de la conducció temerària dels presumptes delinqüents, amb la qual van posar en perill la integritat física dels agents i dels altres usuaris de l’autovia, el vehicle dels sospitosos va acabar impactant contra la barrera de seguretat situada en la confluència de la V-38 amb la N-332, entre Favara i Tavernes.

Després de la col·lisió, els ocupants van eixir fugint, però la Policia Local va poder procedir a la detenció d’un d’ells (al qual se l’acusa d’un presumpte delicte de robatori amb violència i intimidació) i a la instrucció de les oportunes diligències.

En el moment de la detenció, els agents van trobar en el cotxe un matxet de grans dimensions i van comprovar que el vehicle també havia sigut sostret a Silla i que el conductor no tenia el permís de conduir, per tant, se li pot atribuir també un delicte contra la seguretat viària. En estos moments, gaudia d’un permís penitenciari.

“Una vegada més, volem felicitar la nostra Policia per la seua ràpida i eficient actuació perquè, malgrat les dificultats, van aconseguir detindre a un dels presumptes atracadors, demostrant que la seua dedicació i responsabilitat envers la nostra ciutadania és absoluta”, ha assenyalat el regidor de Seguretat Ciutadana, Carlos Ramírez.

L’alcalde de Sueca, Dimas Vázquez, ha volgut també felicitar els agents que van intervindre anit, i que van aconseguir detindre al presumpte delinqüent, així com felicitar a tota la Policia Local “perquè el treball en equip, i tots els recursos amb els quals estem dotant-los, tant humans com materials, contribueixen a millorar el servei que presten a la ciutadania”.

Finalment, el detingut va ser conduït a la caserna de la Guàrdia Civil.

Últimes notícies

El Valencia Basket fitxa Dylan Osetkowski per a reforçar el joc interior

El Valencia Basket ha tancat el fitxatge del pivot estatunidenc amb passaport alemany Dylan Osetkowski per a les dos pròximes temporades, després de la seua eixida del Partizan de Belgrad i amb experiència prèvia en la Lliga Endesa amb Unicaja.

El Levante inicia la pretemporada 26-27 amb Bardeli com a únic fitxatge i pendent d’eixides

El Levante comença dilluns la pretemporada 26-27 amb Enzo Bardeli com a única cara nova, sense vendes tancades i amb diversos jugadors en l’aparador.

Justin de Haas celebrarà l’últim any de Mestalla abans del trasllat al Nou Mestalla

El central neerlandés Justin de Haas, nou jugador del Valencia CF fins a 2030, ha destacat la sort de poder jugar l’última temporada a Mestalla abans del trasllat al Nou Mestalla i ha elogiat la pressió i el suport de l’afició valencianista.

Diumenge assolellat i oratge estable abans d’una nova onada de calor

Este diumenge es manté l’oratget estable i assolellat a la Comunitat Valenciana, amb màximes per damunt dels 30 graus, abans que dilluns arribe una segona onada de calor amb valors pròxims als 40 graus en zones d’interior i prelitoral.

L’Alfàs del Pi consagra Eduard Fernández, Luisa Gavasa i Miguel Rellán amb el Faro de Plata

El Festival de l’Alfàs del Pi ha homenatjat Eduard Fernández, Luisa Gavasa i Miguel Rellán amb el Faro de Plata i una estrella al Passeig Marítim del Cinema de l’Albir, en una 38a edició que reunix més de mil curtmetratges.

L’assassí masclista d’Alacant continua ingressat i sota custòdia policial

L’home detingut per matar la seua dona i una filla i ferir greument una altra a la Cañada del Fenollar continua ingressat a l’hospital de Sant Joan d’Alacant sota custòdia policial, mentres el cas l’investiga l’EMUME de la Guàrdia Civil.

València tanca uns Gay Games històrics i passa el testic a Perth 2030

València ha posat punt final als Gay Games amb un acte a la Fonteta, on ha passat el testic a Perth, seu de l’edició de 2030, després d’una setmana amb més de 10.200 esportistes de 81 països.

Xabi López-Arostegui trenca el seu contracte i deixa el Valencia Basket després de cinc temporades

L’aler basc Xabi López-Arostegui ha acordat amb el Valencia Basket la rescissió del contracte fins a 2027 i se’n va del club després de cinc temporades i 253 partits.