Detenen després d’una persecució a l’atracador d’una gasolinera a Sueca

La Policia Local de Sueca, després d’una persecució molt complexa, van aconseguir detindre a un dels presumptes lladres que acabaven de robar en la gasolinera CEPSA del municipi.

Els agents, després de ser alertats de l’atracament per l’amo de l’establiment, van respondre ràpidament localitzant el cotxe ja en la carretera, i iniciant la persecució als sospitosos que circulaven a gran velocitat en un Ford Orion en direcció a Cullera.

Després d’una persecució molt complicada, a causa de la conducció temerària dels presumptes delinqüents, amb la qual van posar en perill la integritat física dels agents i dels altres usuaris de l’autovia, el vehicle dels sospitosos va acabar impactant contra la barrera de seguretat situada en la confluència de la V-38 amb la N-332, entre Favara i Tavernes.

Després de la col·lisió, els ocupants van eixir fugint, però la Policia Local va poder procedir a la detenció d’un d’ells (al qual se l’acusa d’un presumpte delicte de robatori amb violència i intimidació) i a la instrucció de les oportunes diligències.

En el moment de la detenció, els agents van trobar en el cotxe un matxet de grans dimensions i van comprovar que el vehicle també havia sigut sostret a Silla i que el conductor no tenia el permís de conduir, per tant, se li pot atribuir també un delicte contra la seguretat viària. En estos moments, gaudia d’un permís penitenciari.

“Una vegada més, volem felicitar la nostra Policia per la seua ràpida i eficient actuació perquè, malgrat les dificultats, van aconseguir detindre a un dels presumptes atracadors, demostrant que la seua dedicació i responsabilitat envers la nostra ciutadania és absoluta”, ha assenyalat el regidor de Seguretat Ciutadana, Carlos Ramírez.

L’alcalde de Sueca, Dimas Vázquez, ha volgut també felicitar els agents que van intervindre anit, i que van aconseguir detindre al presumpte delinqüent, així com felicitar a tota la Policia Local “perquè el treball en equip, i tots els recursos amb els quals estem dotant-los, tant humans com materials, contribueixen a millorar el servei que presten a la ciutadania”.

Finalment, el detingut va ser conduït a la caserna de la Guàrdia Civil.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

PSPV i Compromís exigixen explicacions per un assessor de Massó que treballaria per a Vox a Múrcia

PSPV i Compromís han demanat a Plans Massó aclarir la contractació d'un assessor que, segons s'ha publicat, realitzaria funcions per a Vox a Múrcia. Presidència sosté que assessora en comunicació.

La Policia Nacional reforça la seguretat de les Falles amb noves mesures i tecnologia

L'operatiu de la Policia Nacional per a les Falles 2026 es reforça amb un VIPA 6x6, sistemes anti-dron i més efectius, amb 6.000 agents coordinats a València.

El PP lamenta la polèmica i el PSPV exigix garanties per l’accés de trens a València en hores de mascletà

El tall de l'accés de Rodalia a l'Estació del Nord en hores de mascletà obri un xoc polític en Les Corts. PP, PSPV, Compromís i Vox discrepen sobre seguretat i solucions.

Bernabé proposa permetre l’arribada de les línies C-1 i C-2 a l’Estació del Nord de València

La delegada del Govern ha plantejat que C-1 i C-2 acaben en l'Estació del Nord durant les Falles, condicionat a l'aval tècnic municipal i a l'organització de l'operatiu.

El Consell baixarà impostos i reduirà la burocràcia per a impulsar la ramaderia extensiva

La Generalitat ha anunciat l'eliminació del ITP per a les explotacions extensives i un pla 2026-2030 amb 70 mesures per a guanyar rendibilitat i agilitzar tràmits.

La banca preveu un creixement moderat però sòlid de l’economia espanyola en 2026

Experts del sector bancari han pronosticat un creixement moderat però sòlid de l'economia espanyola en 2026, per damunt de l'eurozona. Han assenyalat riscos pel petroli i el conflicte a l'Iran i han destacat el suport del consum, la inversió i els fons europeus.

Tellado rebutja reobrir la ferida del 11M i ho considera matèria jutjada en tribunals i urnes

El secretari general del PP ha rebutjat furgar en la 'ferida' del 11M i ha remarcat que és una matèria jutjada en tribunals i urnes. Responia a les tesis de Jaime Mayor Orella.

La jutgessa de la DANA cita com a testimonis a comandaments i empleats d’FGV

La instructora ha cridat a declarar a responsables del lloc d'FGV a Paiporta i a un coordinador de seguretat. També ha demanat confirmar si va haver-hi instruccions d'Emergències entre el 24 i el 29 d'octubre de 2024.