11.2 C
València
Dijous, 4 desembre, 2025

Detenen a una dona a la qual se li imputa huit robatoris amb força a Gandia

 

Agents de la Policia Nacional han detingut a Gandia (València) a una dona de 36 anys d’origen espanyol, com a presumpta autora de huit robatoris amb força, després d’accedir a l’interior de diversos establiments comercials i sostraure en total més de 7.000 euros en efectiu, a més d’altres objectes de valor.

 

Les investigacions es van iniciar el mes de juliol, quan els agents van tindre coneixement de diversos robatoris en la zona centre de Gandia que seguien el mateix modus operandi. Pel que sembla, de matinada, l’autora forçava les persianes o les portes d’accés a comerços, per a una vegada en el seu interior, apoderar-se dels diners en efectiu i d’altres objectes de valor.

 

Els agents van establir un dispositiu de prevenció, que va culminar amb la detenció d’una dona com a presumpta autora de huit robatoris amb força. A més, entre les seues pertinences els policies li van localitzar una barra metàl·lica, que pel que sembla utilitzaria per a cometre els fets.

 

Després dels esbrinaments policials els agents van esbrinar que la sospitosa hauria sostret més de 7.000 euros en efectiu, a més d’altres objectes de valor. La detinguda, amb antecedents policials, després de passar a disposició judicial, el jutge va decretar l’ingrés a la presó de la dona.

Últimes notícies

El president de la Generalitat recupera el valencià

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana parla de llengua, identitat i política, i reclama que el valencià siga emprat amb normalitat pels càrrecs públics, independentment de la seua ideologia

Pérez Llorca configura un nou Consell amb onze conselleries i tres vicepresidències

El president manté quasi tot l’equip de Mazón, incorpora perfils del PP i crea les àrees de Presidència i Serveis Socials, Família i Infància

Un home mor en un pis de València després d’una agressió i el company de pis és detingut

Els serveis d’emergència confirmen la mort de la víctima i traslladen a un altre home amb traumatisme mentre la Policia Nacional investiga els fets

Una dona de 29 anys és assassinada a ganivetades a Alacant en un nou cas de violència masclista

La víctima ha sigut trobada sense vida al domicili on encara convivien; l’agressor, de 34 anys, s’ha suïcidat després dels fets

Juanfran Pérez Llorca pren possessió com a president de la Generalitat i obri una nova etapa marcada pel diàleg

El nou cap del Consell assumeix el càrrec després d’un acte solemne en què ha demanat “perdó” a les famílies de les 229 víctimes de la DANA del 29 d’octubre del 2024

La Generalitat activa un pla per a reduir senglars i reforçar la vigilància davant la pesta porcina africana

La Generalitat ha posat en marxa un pla preventiu davant els primers casos de pesta porcina africana a Catalunya. El dispositiu reforça la vigilància i preveu reduir la població de senglars en zones de major risc, amb especial atenció a l'entorn de l'AP-7.

El cap de Gabinet de Mazón sosté que ningú va reclamar que el president acudira al Cecopi

José Manuel Cuenca ha defés en la comissió del Congrés sobre la DANA que el llavors president va estar informat i que des del Cecopi ningú ho va reclamar. L'oposició li ha retret no interrompre el menjar del 29 d'octubre i limitar les comunicacions en les hores crítiques.

Troben mort a un home de 75 anys en una vivenda de València després d’un incendi

Un home de 75 anys ha sigut trobat sense vida en un pis de València després de l'extinció d'un incendi. La Policia ha activat el protocol per a morts i manté oberta la investigació.