Detenen a una dona a la qual se li imputa huit robatoris amb força a Gandia

 

Agents de la Policia Nacional han detingut a Gandia (València) a una dona de 36 anys d’origen espanyol, com a presumpta autora de huit robatoris amb força, després d’accedir a l’interior de diversos establiments comercials i sostraure en total més de 7.000 euros en efectiu, a més d’altres objectes de valor.

 

Les investigacions es van iniciar el mes de juliol, quan els agents van tindre coneixement de diversos robatoris en la zona centre de Gandia que seguien el mateix modus operandi. Pel que sembla, de matinada, l’autora forçava les persianes o les portes d’accés a comerços, per a una vegada en el seu interior, apoderar-se dels diners en efectiu i d’altres objectes de valor.

 

Els agents van establir un dispositiu de prevenció, que va culminar amb la detenció d’una dona com a presumpta autora de huit robatoris amb força. A més, entre les seues pertinences els policies li van localitzar una barra metàl·lica, que pel que sembla utilitzaria per a cometre els fets.

 

Després dels esbrinaments policials els agents van esbrinar que la sospitosa hauria sostret més de 7.000 euros en efectiu, a més d’altres objectes de valor. La detinguda, amb antecedents policials, després de passar a disposició judicial, el jutge va decretar l’ingrés a la presó de la dona.

Últimes notícies

‘Libre’, la comèdia romàntica que acosta l’univers de Nino Bravo a una nova generació

‘Libre’ és una comèdia romàntica de superació i tendresa que ret homenatge a Nino Bravo a través d’un jove perdut, la música i una història contemporània rodada a Alfafar, València, Madrid i Màlaga. El film, dirigit per David Serrano i amb Alberto San Juan com a ‘àngel de la guarda’, s’estrenarà en 2027.

Mor als 63 anys l’actor valencià i exagent local Paco Sarro

L’actor valencià Paco Sarro, conegut pel paper de Ferri en la sèrie 'L'Alqueria Blanca' i exagent de la Policia Local de València, ha mort als 63 anys.

Noves jornades de parada a Ford Almussafes en setembre i octubre

La comissio de seguiment de l ERTE-RED a Ford Almussafes ha fixat noves jornades de parada de la produccio en les plantes de motors i vehicles durant setembre i octubre. Sindicats i empresa tornaran a reunir-se per a negociar dimarts a la vesprada.

STEPV convoca per al 12 de setembre la primera manifestació educativa del curs 2026-27

El sindicat STEPV ha convocat per al dissabte 12 de setembre la primera manifestació educativa del curs 2026-27, amb marxes a Alacant, València i Castelló de la Plana com a continuïtat de les mobilitzacions del curs passat.

Presó per a un home que va maltractar i va tancar amb clau la seua nòvia menor a Manises

La Audiencia Provincial de Valencia ha imposat un any i nou mesos de presó a un home de 29 anys per maltractar, amenaçar i tancar amb clau la seua parella, una menor de 15 anys que vivia en un centre de menors. La jove, que va poder escapar una setmana després, pateix ara un síndrome ansioso depressiu i rep tractament psicològic i farmacològic.

Compromís exigeix saber quan es va avisar la Generalitat del risc de robatoris en museus

Àgueda Micó ha registrat al Congrés diverses preguntes per aclarir quan va rebre el Govern l alerta d Europol sobre robatoris en museus i quan la va traslladar a la Generalitat, arran del robatori del Tresor de Villena.

A presó un home per onze robatoris amb força a vaixells de la Marina de València

La Policia Nacional ha detingut un home de 31 anys acusat d’onze robatoris amb força en iats i velers de la Marina de València, alguns ocupats mentre els propietaris dormien. El jutge ha decretat el seu ingrés a la presó preventiva.

Morant reclama un Botànic 3 en un curs polític que veu decisiu per a la Comunitat Valenciana

Diana Morant ha obert el nou curs polític reclamant una aliança PSPV-Compromís per a un Botànic 3 i anunciant que estudiaran recórrer al Constitucional la nova inspecció educativa. També ha carregat contra el Consell per les seues polítiques en sanitat, educació, emergències i vivenda.