Detenen a una dona a la qual se li imputa huit robatoris amb força a Gandia

 

Agents de la Policia Nacional han detingut a Gandia (València) a una dona de 36 anys d’origen espanyol, com a presumpta autora de huit robatoris amb força, després d’accedir a l’interior de diversos establiments comercials i sostraure en total més de 7.000 euros en efectiu, a més d’altres objectes de valor.

 

Les investigacions es van iniciar el mes de juliol, quan els agents van tindre coneixement de diversos robatoris en la zona centre de Gandia que seguien el mateix modus operandi. Pel que sembla, de matinada, l’autora forçava les persianes o les portes d’accés a comerços, per a una vegada en el seu interior, apoderar-se dels diners en efectiu i d’altres objectes de valor.

 

Els agents van establir un dispositiu de prevenció, que va culminar amb la detenció d’una dona com a presumpta autora de huit robatoris amb força. A més, entre les seues pertinences els policies li van localitzar una barra metàl·lica, que pel que sembla utilitzaria per a cometre els fets.

 

Després dels esbrinaments policials els agents van esbrinar que la sospitosa hauria sostret més de 7.000 euros en efectiu, a més d’altres objectes de valor. La detinguda, amb antecedents policials, després de passar a disposició judicial, el jutge va decretar l’ingrés a la presó de la dona.

Últimes notícies

Buxadé presenta Vox en València com el nexe de les forces patriotes europees

L’eurodiputat de Vox Jorge Buxadé assegura en una cimera a València que el seu partit torna a ser el punt d’unió de les forces patriòtiques europees i carrega contra la immigració massiva i el Pacte Verd.

Educació defensa que la seua última oferta supera en 1.000 milions les demandes dels sindicats

La Conselleria d'Educació assegura que el seu pla de 3.386 milions en quatre anys per a l'ensenyament públic millora en 1.000 milions les exigències inicials dels sindicats i reclama posar fi a la vaga indefinida del professorat.

Catalá recorda que només un de sis festivals seguix a la Ciutat de les Arts per la sentència acústica

L'alcaldessa de València, María José Catalá, subratlla que només el festival de Les Arts es manté a la Ciutat de les Arts després d'una sentència per contaminació acústica, i atribueix a CACSA i als promotors la decisió de conservar l'emplaçament.

Borja Sémper exigix a Pedro Sánchez eleccions per a posar fi a la degradació política

El portaveu del PP, Borja Sémper, reclama a Pedro Sánchez que dissolga les Corts i convoque eleccions en considerar insostenible la situació política i els casos de corrupció. Ho ha dit a València, on ha afirmat que la degradació política espanyola ha d'acabar donant la paraula als ciutadans.

Elda decreta dol oficial per la mort d’Andrés Molina, fill predilecte de la ciutat

L’Ajuntament d’Elda ha declarat jornada de dol oficial per la mort als 68 anys d’Andrés Molina Giménez, president d’AMFI i fill predilecte, referent en la defensa dels drets de les persones amb discapacitat.

Deting a Beniparrell amb més de 100 grams de marihuana mentre anava en patinet elèctric

La Guàrdia Civil ha detingut a Beniparrell un home de 32 anys que circulava en patinet elèctric amb més de 100 grams de marihuana en cogolls, destinat presumptament al tràfic de droga. L'arrestat, de nacionalitat algeriana i amb antecedents per fets similars, ha passat a disposició del Decanat del Tribunal de Picassent.

‘Nocturnos’, el còmic amb què Laura Pérez s’endinsa en un lloc que no ens pertany

La il·lustradora valenciana Laura Pérez aprofita el còmic ‘Nocturnos’ per explorar la nit com un espai que no ens pertany del tot i que li ha valgut una nominació als premis Eisner 2026. L’obra, reconeguda també per la Biblioteca Pública de Nova York, combina emocions, misteri i experimentació gràfica.

Dissabte amb pujada notable de les temperatures a l’interior de la Comunitat Valenciana

L’oratge del dissabte estarà marcat per un ambient poc nuvolós, algun ruixat a la vesprada al nord interior i una pujada notable de les temperatures màximes a l’interior de la Comunitat Valenciana.