Detenen a una dona a la qual se li imputa huit robatoris amb força a Gandia

 

Agents de la Policia Nacional han detingut a Gandia (València) a una dona de 36 anys d’origen espanyol, com a presumpta autora de huit robatoris amb força, després d’accedir a l’interior de diversos establiments comercials i sostraure en total més de 7.000 euros en efectiu, a més d’altres objectes de valor.

 

Les investigacions es van iniciar el mes de juliol, quan els agents van tindre coneixement de diversos robatoris en la zona centre de Gandia que seguien el mateix modus operandi. Pel que sembla, de matinada, l’autora forçava les persianes o les portes d’accés a comerços, per a una vegada en el seu interior, apoderar-se dels diners en efectiu i d’altres objectes de valor.

 

Els agents van establir un dispositiu de prevenció, que va culminar amb la detenció d’una dona com a presumpta autora de huit robatoris amb força. A més, entre les seues pertinences els policies li van localitzar una barra metàl·lica, que pel que sembla utilitzaria per a cometre els fets.

 

Després dels esbrinaments policials els agents van esbrinar que la sospitosa hauria sostret més de 7.000 euros en efectiu, a més d’altres objectes de valor. La detinguda, amb antecedents policials, després de passar a disposició judicial, el jutge va decretar l’ingrés a la presó de la dona.

Últimes notícies

Els artistes fallers reclamen ajudes i posar fre a l’intrusisme per a salvar el sector

El mestre major del Gremi d’Artistes Fallers, Vicente Julián, alerta que l’ofici travessa serioses dificultats per la pujada del preu del suro i l’intrusisme, i reclama ajudes directes, regulació i reconeixement professional per a garantir el futur del sector.

Quatre detinguts a Alacant per comprar mòbils cars amb nòmines falsificades

La Policia Nacional deté quatre hòmens a Alacant acusats d’estafar comerços de telefonia amb nòmines falsificades per finançar mòbils de gamma alta valorats en 1.500 euros.

El sud-est peninsular, clau arqueològica dels jocs de tauler preromans

El sud-est peninsular, especialment la província dAlacant, concentra la major quantitat de restes arqueològiques de jocs de tauler preromans, una peça clau per a entendre les relacions socials entre els pobles mediterranis i les elites locals abans de la romanització.

Oratge estable diumenge amb cel ras i descens de les temperatures a l’interior

La Comunitat Valenciana viurà un diumenge de cel poc nuvolós o ras, amb màximes a la baixa a l’interior de València i sense canvis en la resta, i vent fluix de direcció variable amb predomini de llevant a la vesprada.

Empat de l’Almería a Castàlia i l’eliminatòria es decidirà als Jocs del Mediterrani

Castelló i Almería empaten 1-1 a Castàlia en l’anada de la primera eliminatòria de la promoció a Primera Divisió, en un partit on els albinegres disposen de les millors ocasions.

El Barça s’imposa al Nava sense patir i jugarà una nova final de Copa del Rei

El Barça derrota el Viveros Herol Nava per 27-38 en la semifinal d’Alacant, defensa el títol de Copa del Rei i arriba a la final sense necessitat de mostrar la seua millor versió.

El Bidasoa Irún passa per damunt del Bada Huesca i torna a una final de Copa 30 anys després

El Bidasoa Irún goleja el Bada Huesca per 30-37 en la semifinal de la Copa del Rei a Alacant, torna a una final 30 anys després i es garantix plaça europea per a la pròxima temporada.

El Bidasoa Irún atropella el Bada Huesca i torna a una final de Copa 30 anys després

El Bidasoa Irún goleja el Bada Huesca per 30-37 en la semifinal de la Copa del Rei a Alacant, torna a una final 30 anys després i s’assegura plaça europea per a la pròxima temporada.