Detenen a una dona per simular haver patit una agressió sexual a València

 

Agents de la Policia Nacional han detingut a València a una dona de 39 anys, com a presumpta autora d’un delicte de simulació de delicte, després de denunciar una agressió sexual i quedar demostrat que no havia succeït tal fet. La dona finalment va reconéixer que havia estat de festa amb una amiga i no volia disgustar a la seua família.

Les recerques es van iniciar en tenir coneixement els agents que una dona s’havia presentat en un lloc de la Guàrdia Civil a València, manifestant que havia estat agredida sexualment per tres homes i no recordava part de la nit. Immediatament es va fer càrrec de la recerca la UFAM de la Policia Nacional i la víctima va ser traslladada a l’hospital.

Pel que sembla, i segons havia manifestat la dona el dia anterior havia estat amb una amiga i havien conegut a tres homes amb els quals posteriorment es va quedar sola fumant i bevent amb ells, sense recordar res més fins que es va despertar al matí següent en un banc de València amb la roba interior descordada i dolor en la zona genital, acudint a un lloc de la Guàrdia Civil.

Gràcies a les perquisicions realitzades pels policies, es va localitzar a l’amiga amb la qual havia estat el dia dels fets, la qual va donar una versió totalment diferent del succeït fins al moment en el qual es van separar, negant que hagueren conegut a ningú en l’estona que van passar juntes.

Amb esta nova informació van parlar novament amb la víctima, la qual havia posposat diversos dies la declaració, i que en un primer moment va desqualificar la declaració de la seua amiga, per a posteriorment reconéixer que li ho havia inventat, ja que va passar la nit amb una altra amiga i no volia disgustar a la seua família, per la qual cosa va ser detinguda com a autora d’un delicte de simulació de delicte.

La detinguda amb antecedents policials ha passat a disposició judicial.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Comunitat Valenciana lidera l’ocupació turística al febrer amb una alça del 3,8% i 7.489 afiliats més

L'afiliació en activitats turístiques va augmentar en la Comunitat Valenciana un 3,8% al febrer, 7.489 treballadors més. El sector va avançar per damunt de la mitjana nacional.

Guillem Sorolla-Recaredo gana el premi La Ciència als Falles de la UPV amb ‘Eureka’

La comissió Guillem Sorolla-Recaredo ha sigut la guanyadora del premi La Ciència als Falles per la falla infantil 'Eureka'. Sainetero Arniches i J.J. Setciències-Port aconseguixen el segon i tercer premi.

El cost laboral va pujar un 1,9% en la Comunitat Valenciana en el 4T de 2025, fins a 2.984,48 €

El cost laboral en la Comunitat Valenciana va pujar un 1,9% en el quart trimestre de 2025, fins a 2.984,48 € per treballador i mes. La pujada va ser menor que la mitjana nacional (+3,8%), amb salaris a l'alça i altres costos impulsats per les cotitzacions.

Detingut per sostraure material pirotècnic de la seua empresa per a vendre-ho a la botiga de la seua dona

La Guàrdia Civil ha detingut a un home de 48 anys per sostraure productes pirotècnics de l'empresa en la qual treballava. Es van intervindre 62.694 articles a la botiga de la seua esposa i s'investiga el destí del material defectuós.

El temps es torça des de demà en la Comunitat Valenciana amb més núvols, vent i baixada de màximes

Hui predominaran els cels buidats i les temperatures pujaran. Des de demà augmentarà la nuvolositat, podran donar-se pluges en el nord de Castelló i baixaran les màximes amb vent del nord-est en el litoral.

El Congrés debat estendre la presó permanent revisable a assassins que oculten el cadàver

El Congrés sotmet hui a presa en consideració la proposta del PP per a ampliar els supòsits de la presó permanent revisable. La reforma afig l'ocultació del cadàver i la reincidència com a criteris per a aplicar esta pena en l'article 140 del Codi Penal.

El Suprem confirma la multa a una jutgessa de Nules per humiliar i insultar a funcionaris

El Tribunal Suprem ha confirmat la sanció de 2.000 euros a la titular del Jutjat 4 de Nules per una falta greu de desconsideració. La fallada rebutja que fora un tracte en confiança.

El Raig rescata un 1-1 en l’afegit davant el Llevant amb deu

Un gol en el temps afegit de Pathé Ciss va donar un punt al Llamp després de jugar quasi tota la segona part amb deu per l'expulsió de Mendy. El Llevant es va avançar amb Carlos Espí i va deixar escapar una victòria que li acostava a la salvació, encara a cinc punts