Detenen a una dona per simular haver patit una agressió sexual a València

 

Agents de la Policia Nacional han detingut a València a una dona de 39 anys, com a presumpta autora d’un delicte de simulació de delicte, després de denunciar una agressió sexual i quedar demostrat que no havia succeït tal fet. La dona finalment va reconéixer que havia estat de festa amb una amiga i no volia disgustar a la seua família.

Les recerques es van iniciar en tenir coneixement els agents que una dona s’havia presentat en un lloc de la Guàrdia Civil a València, manifestant que havia estat agredida sexualment per tres homes i no recordava part de la nit. Immediatament es va fer càrrec de la recerca la UFAM de la Policia Nacional i la víctima va ser traslladada a l’hospital.

Pel que sembla, i segons havia manifestat la dona el dia anterior havia estat amb una amiga i havien conegut a tres homes amb els quals posteriorment es va quedar sola fumant i bevent amb ells, sense recordar res més fins que es va despertar al matí següent en un banc de València amb la roba interior descordada i dolor en la zona genital, acudint a un lloc de la Guàrdia Civil.

Gràcies a les perquisicions realitzades pels policies, es va localitzar a l’amiga amb la qual havia estat el dia dels fets, la qual va donar una versió totalment diferent del succeït fins al moment en el qual es van separar, negant que hagueren conegut a ningú en l’estona que van passar juntes.

Amb esta nova informació van parlar novament amb la víctima, la qual havia posposat diversos dies la declaració, i que en un primer moment va desqualificar la declaració de la seua amiga, per a posteriorment reconéixer que li ho havia inventat, ja que va passar la nit amb una altra amiga i no volia disgustar a la seua família, per la qual cosa va ser detinguda com a autora d’un delicte de simulació de delicte.

La detinguda amb antecedents policials ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Centenars de persones ixen al carrer a València contra el negoci de la vivenda

Centenars de persones es manifesten este dissabte pel centre de València per a denunciar l especulació immobiliària, el model turístic descontrolat i la pèrdua d identitat dels barris, i per a reclamar vivenda digna i lloguers assequibles.

El Barça atropella el Nava a Alacant (27-38) i es planta en una nova final de Copa

El Barça guanya amb autoritat el Viveros Herol Nava per 27-38 en la semifinal de la Copa del Rei d’handbol a Alacant i es classifica per a una nova final, en un partit que va dominar sense necessitat d’exhibir la seua millor versió.

Es cancel·la el Festival de Les Arts de València després de les queixes pel so

El Festival de Les Arts no continua este dissabte a la Ciutat de les Arts i les Ciències de València després de les nombroses queixes per falta de so i de la negativa de l'Ajuntament i la direcció del recinte a permetre l'obertura. L'organització anuncia devolucions i lamenta no haver pogut tindre una reunió amb l'Alcaldia per buscar alternatives.

El Nou Mestalla completa l’anell de compressió i els 50 pilars de la coberta

L’estadi Nou Mestalla ja ha instal·lat l’anell de compressió i els 50 pilars d’acer que sostindran la gran coberta, un pas clau de cara a la seua inauguració prevista per a l’estiu de 2027.

Iñigo Pérez reforça la tradició del Villarreal per la banqueta espanyola

L’arribada d’Iñigo Pérez al Villarreal allarga la històrica aposta del club per tècnics espanyols: en 26 temporades a Primera només Manuel Pellegrini ha sigut estranger. El basc signa per tres temporades i s’afegix a una nòmina d’entrenadors clau en l’evolució del club groguet.

Pérez Llorca acudix a la recepció dels reis per la visita del Papa León XIV

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, acudix al Palau Reial a la recepció oferida pels reis Felipe VI i Letizia amb motiu de la primera intervenció oficial del Papa León XIV a Espanya.

Buxadé presenta Vox en València com el nexe de les forces patriotes europees

L’eurodiputat de Vox Jorge Buxadé assegura en una cimera a València que el seu partit torna a ser el punt d’unió de les forces patriòtiques europees i carrega contra la immigració massiva i el Pacte Verd.

Educació defensa que la seua última oferta supera en 1.000 milions les demandes dels sindicats

La Conselleria d'Educació assegura que el seu pla de 3.386 milions en quatre anys per a l'ensenyament públic millora en 1.000 milions les exigències inicials dels sindicats i reclama posar fi a la vaga indefinida del professorat.