8.6 C
València
Dimecres, 31 desembre, 2025

Detenen a una dona per simular haver patit una agressió sexual a València

 

Agents de la Policia Nacional han detingut a València a una dona de 39 anys, com a presumpta autora d’un delicte de simulació de delicte, després de denunciar una agressió sexual i quedar demostrat que no havia succeït tal fet. La dona finalment va reconéixer que havia estat de festa amb una amiga i no volia disgustar a la seua família.

Les recerques es van iniciar en tenir coneixement els agents que una dona s’havia presentat en un lloc de la Guàrdia Civil a València, manifestant que havia estat agredida sexualment per tres homes i no recordava part de la nit. Immediatament es va fer càrrec de la recerca la UFAM de la Policia Nacional i la víctima va ser traslladada a l’hospital.

Pel que sembla, i segons havia manifestat la dona el dia anterior havia estat amb una amiga i havien conegut a tres homes amb els quals posteriorment es va quedar sola fumant i bevent amb ells, sense recordar res més fins que es va despertar al matí següent en un banc de València amb la roba interior descordada i dolor en la zona genital, acudint a un lloc de la Guàrdia Civil.

Gràcies a les perquisicions realitzades pels policies, es va localitzar a l’amiga amb la qual havia estat el dia dels fets, la qual va donar una versió totalment diferent del succeït fins al moment en el qual es van separar, negant que hagueren conegut a ningú en l’estona que van passar juntes.

Amb esta nova informació van parlar novament amb la víctima, la qual havia posposat diversos dies la declaració, i que en un primer moment va desqualificar la declaració de la seua amiga, per a posteriorment reconéixer que li ho havia inventat, ja que va passar la nit amb una altra amiga i no volia disgustar a la seua família, per la qual cosa va ser detinguda com a autora d’un delicte de simulació de delicte.

La detinguda amb antecedents policials ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Un jove ha mort i un menor ha resultat ferit en un xoc entre moto i cotxe a València

Un jove de 22 anys ha mort i un menor de 12 ha resultat ferit en un xoc entre una moto i un cotxe en la CV-315, en el desviament cap a Carpesa, a València. Dos unitats del SAMU i un SVB han acudit i els sanitaris han confirmat la defunció malgrat la reanimació.

El DOGV publica una vintena de nomenaments d’assessors en la Generalitat

El butlletí oficial ha oficialitzat una vintena de nomenaments, la majoria en Presidència, i inclou a José Manuel Cuenca com a personal eventual per al expresident Carlos Mazón. Les resolucions fixen efectes des de finals de novembre i al desembre, reflectint la reorganització després del relleu en la Presidència.

Dos detinguts per furts a majors amb el mètode de l’abraç al Campello

La Guàrdia Civil ha detingut a dos jóvens amb requisitòries per la seua presumpta implicació en furts a persones majors prop d'un banc del Campello. Després de passar a disposició judicial, van quedar en llibertat amb mesures cautelars.

L’oposició titlla de decebedora el discurs de Llorca i el PP el veu il·lusionant

El missatge de Juanfran Pérez Llorca ha dividit a les Corts: PSPV i Compromís parlen de decepció i hipocresia, mentres el PP el qualifica de realista i il·lusionant.

Correia, Cömert, Dimitrievski i Rivero, els quatre del València que acaben contracte en 2026

Correia, Cömert, Dimitrievski i Rivero acaben el seu vincle al juny de 2026 i des de l'1 de gener poden pactar el seu futur amb altres clubs. Així està cada cas

Pedraza, Parell i Thomas Partey acaben contracte al juny i ja poden negociar el seu futur

Pedraza, Parell i Thomas Partey acaben contracte el 30 de juny de 2026 i, des de l'1 de gener, són lliures per a negociar amb altres clubs. També conclouen les cessions de Manor Solomon i Rafa Marín, i finalitza el contracte de Marcelino.

Simat frega els 1.000 l/m² de pluja entre setembre i desembre

Les precipitacions han deixat 977,4 l/m² en Simat, al capdavant del ránking de Avamet. A València s'han acumulat entorn de 420 l/m² des del 28 de setembre.

Pérez Llorca reafirma el compromís del Consell amb fets i recursos fins a una recuperació completa

El president ha defés la col·laboració institucional i ha promés mantindre recursos i accions fins a completar la recuperació després de la dana, amb especial focus en vivenda, ocupació i servicis públics.