Detenen a una dona per simular haver patit una agressió sexual a València

 

Agents de la Policia Nacional han detingut a València a una dona de 39 anys, com a presumpta autora d’un delicte de simulació de delicte, després de denunciar una agressió sexual i quedar demostrat que no havia succeït tal fet. La dona finalment va reconéixer que havia estat de festa amb una amiga i no volia disgustar a la seua família.

Les recerques es van iniciar en tenir coneixement els agents que una dona s’havia presentat en un lloc de la Guàrdia Civil a València, manifestant que havia estat agredida sexualment per tres homes i no recordava part de la nit. Immediatament es va fer càrrec de la recerca la UFAM de la Policia Nacional i la víctima va ser traslladada a l’hospital.

Pel que sembla, i segons havia manifestat la dona el dia anterior havia estat amb una amiga i havien conegut a tres homes amb els quals posteriorment es va quedar sola fumant i bevent amb ells, sense recordar res més fins que es va despertar al matí següent en un banc de València amb la roba interior descordada i dolor en la zona genital, acudint a un lloc de la Guàrdia Civil.

Gràcies a les perquisicions realitzades pels policies, es va localitzar a l’amiga amb la qual havia estat el dia dels fets, la qual va donar una versió totalment diferent del succeït fins al moment en el qual es van separar, negant que hagueren conegut a ningú en l’estona que van passar juntes.

Amb esta nova informació van parlar novament amb la víctima, la qual havia posposat diversos dies la declaració, i que en un primer moment va desqualificar la declaració de la seua amiga, per a posteriorment reconéixer que li ho havia inventat, ja que va passar la nit amb una altra amiga i no volia disgustar a la seua família, per la qual cosa va ser detinguda com a autora d’un delicte de simulació de delicte.

La detinguda amb antecedents policials ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Les plantilles de Lladró paren dues hores contra la no aplicació del conveni

Les plantilles de Lladró SA, Arte y Porcelanas SAU i Daisa han parat dues hores per protestar per la no aplicació del conveni en matèria salarial i el no pagament dels atrasos, després de setmanes de negociacions sense acord.

Kiko Martínez torna al ring amb un combat de striking a Elx davant Julián Londoño

L’ex campió del món del pes ploma Kiko Martínez debutarà en striking amb guantilles el 7 de novembre al pavelló Sara Marín i María Díez d’Elx, en una vetlada que reunirà unes 4.000 persones i inclourà combats de Muay Thai, K-1 i boxeig.

El PSPV acusa el Consell d’assumir una “segregació racial” en els pressupostos

El PSPV ha acusat el Govern valencià del PP d’introduir una segregació racial i discriminació per origen en el projecte de pressupostos de la Generalitat de 2026 mitjançant el concepte de prioritat nacional, i estudia totes les vies institucionals i judicials per frenar-lo.

El Valencia començarà la Lliga contra el Celta el dissabte 22 d’agost a les 19.30 hores

LaLiga ha confirmat que el Valencia debutarà en la segona jornada de LaLiga EA Sports 2025-2026, el dissabte 22 d’agost a Mestalla contra el Celta a les 19.30 hores, després de l’ajornament del partit inicial davant el Betis. Villarreal, Elche i Levante també tenen definits els seus horaris per a la segona i tercera jornada.

El València debutarà en Lliga el 22 d’agost a Mestalla contra el Celta

LaLiga ha confirmat que el València s’estrenarà en la Lliga 2025-2026 el dissabte 22 d’agost a les 19.30 hores davant el Celta, després de l’ajornament del seu partit de la primera jornada contra el Betis. Villarreal, Elx i Llevant també tenen ja definits els seus horaris per a la segona i tercera jornada.

Pau Navarro seguirà al Villarreal fins a 2031 després de renovar el seu contracte

El defensa de la Vilavella Pau Navarro ha ampliat el seu contracte amb el Villarreal CF fins a juny de 2031. El central, clau en la tercera plaça de LaLiga, suma 46 partits oficials amb el primer equip groguet.

Com s’organitzarà la seguretat per vore l’eclipsi solar del 12 d’agost a la Comunitat Valenciana

El Govern central s’ha oferit a la Generalitat per reforçar la protecció civil i la seguretat ciutadana als nou punts clau d’observació de l’eclipsi solar del 12 d’agost a la Comunitat Valenciana.

Catalá defensa davant la jutgessa que València no va rebre cap avís previ de la DANA

María José Catalá ha assegurat davant la jutgessa que València no va rebre cap avís del desbordament del barranco del Poyo i ha justificat que la ciutat no figurava com a municipi afectat en la fitxa de conca.