Detenen a una dona per simular haver patit una agressió sexual a València

 

Agents de la Policia Nacional han detingut a València a una dona de 39 anys, com a presumpta autora d’un delicte de simulació de delicte, després de denunciar una agressió sexual i quedar demostrat que no havia succeït tal fet. La dona finalment va reconéixer que havia estat de festa amb una amiga i no volia disgustar a la seua família.

Les recerques es van iniciar en tenir coneixement els agents que una dona s’havia presentat en un lloc de la Guàrdia Civil a València, manifestant que havia estat agredida sexualment per tres homes i no recordava part de la nit. Immediatament es va fer càrrec de la recerca la UFAM de la Policia Nacional i la víctima va ser traslladada a l’hospital.

Pel que sembla, i segons havia manifestat la dona el dia anterior havia estat amb una amiga i havien conegut a tres homes amb els quals posteriorment es va quedar sola fumant i bevent amb ells, sense recordar res més fins que es va despertar al matí següent en un banc de València amb la roba interior descordada i dolor en la zona genital, acudint a un lloc de la Guàrdia Civil.

Gràcies a les perquisicions realitzades pels policies, es va localitzar a l’amiga amb la qual havia estat el dia dels fets, la qual va donar una versió totalment diferent del succeït fins al moment en el qual es van separar, negant que hagueren conegut a ningú en l’estona que van passar juntes.

Amb esta nova informació van parlar novament amb la víctima, la qual havia posposat diversos dies la declaració, i que en un primer moment va desqualificar la declaració de la seua amiga, per a posteriorment reconéixer que li ho havia inventat, ja que va passar la nit amb una altra amiga i no volia disgustar a la seua família, per la qual cosa va ser detinguda com a autora d’un delicte de simulació de delicte.

La detinguda amb antecedents policials ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

La calor ofegant dispara fins als 38,2 graus les màximes a Anna i generalitza els més de 30 a la Comunitat

Les temperatures han superat els 30 graus en pràcticament tots els municipis de la Comunitat Valenciana i han arribat als 38,2 graus a Anna, en una jornada de calor extrema que ha deixat també tres morts atribuïbles a l’onada de calor.

L’incendi de vegetació de Torrent queda estabilitzat i ja sense mitjans aeris

L’incendi de vegetació declarat a la zona de Cumbres de Calicanto, a Torrent, ha quedat estabilitzat i els set mitjans aeris mobilitzats s’han retirat després de l’activació del nivell 1 del PEIF.

Sis mitjans aeris lluiten contra un incendi de vegetació a Torrent

Sis mitjans aeris i diversos efectius terrestres treballen en l’extincio d’un incendi de vegetacio declarat a Torrent, que ha obligat a activar la situacio 1 del Pla Especial front al Risc d’Incendis Forestals.

Panyols blancs a la plaça dels Estels per a la mascletà d’Alto Palancia que tanca les Fogueres

Pirotècnia Alto Palancia, de Castelló, ha tancat el concurs de mascletaes de les Fogueres de Sant Joan d’Alacant amb un espectacle de més de sis minuts i 150 quilos de pólvora que ha fet onejar panyols blancs a la plaça dels Estels.

Cau un lladre de vehicles i el seu còmplice després d’una onada de robatoris a Cabo de Palos i El Algar

La Guàrdia Civil ha detingut el presumpte autor d’una dotzena de robatoris vinculats a vehicles en zones del Mar Menor i investiga el seu principal col·laborador. Els robatoris, comesos sobretot a Cabo de Palos i El Algar, inclouen sostracció de vehicles, diners en efectiu i loteria.

Nou morts pel calor extrem en la Comunitat Valenciana, cinc d’elles a la província de València

La Comunitat Valenciana ha registrat nou morts atribuïdes a l’onada de calor des del 30 de maig, cinc d’elles a la província de València i totes en persones majors de 65 anys.

Micó exige a Sánchez reaccionar davant la corrupció encara que ja puga ser tard

Águeda Micó reprova a Pedro Sánchez la falta de resposta contundent davant els casos de corrupció que afecten el PSOE i li retreu les quatre setmanes que ha tardat a comparéixer al Congrés.

La nit de Sant Joan de 2026 a València, quasi tan calorosa com el rècord de 2003

La nit de Sant Joan de 2026 ha sigut la segona més calorosa registrada a València, amb una mínima de 22,8 graus, i deixa també valors molt alts a Castelló, Alacant i l’interior.