11.3 C
València
Dilluns, 2 febrer, 2026

La Policia Nacional deté a dos homes a València per robatoris amb violència

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en el districte de Marítim (València) a dos homes, de 31 i 38 anys, d’origen espanyol, com a presumptes autors de tres robatoris amb violència, dues d’ells en grau de temptativa, i un delicte de lesions. Un dels arrestats va accedir amb una arma de foc simulada a dos establiments comercials i l’altre va intentar robar-li la cartera al xofer d’un VTC (vehicle de turisme amb conductor) que prèviament va col·lidir amb el turisme de la víctima

 

El primer fet va ocórrer a mitjan agost, quan un home hauria accedit a dos establiments del districte de Marítim (València) exhibint una arma de foc simulada. En un dels locals comercials, l’home, en intentar sostraure la recaptació, va iniciar un forcejament amb la dependenta, encara que finalment va aconseguir fugir.

 

Gràcies a les perquisicions policials, els agents van esbrinar la identitat del sospitós que després de ser localitzat, va ser detingut com a presumpte autor de dos robatoris amb violència, un d’ells en grau de temptativa. L’arrestat, que compta amb una vintena d’antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

 

Intent de robatori a un conductor d’un VTC 

Un altre dels fets va ocórrer a principis de mes, sobre les sis i quart del matí, quan un vehicle va col·lidir amb un altre, amb conductor VTC, que després del colp va baixar el xofer per a realitzar el comunicat d’accident, sent en aqueix moment quan l’home va eixir del cotxe i va començar a colpejar-li, mentre li cridava que li donarà la cartera. Ràpidament el conductor va pujar al taxi i va començar a tocar el clàxon per a demanar ajuda, la qual cosa va provocar que el sospitós fugirà del lloc.

 

Després de les primeres indagacions policials, els agents van esbrinar la titularitat del vehicle que conduïa l’agressor que corresponia a una persona morta, la qual cosa va dificultar la identificació del sospitós. No obstant això, després d’una àrdua investigació, els policies van aconseguir localitzar a l’home i posteriorment detindre’l com a presumpte autor d’un delicte de robatori amb força en grau de temptativa i un delicte de lesions. L’arrestat, que compta amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial. 

Últimes notícies

Pérez Llorca demana declarar zona catastròfica després del temporal Harry i exigix competències de litoral

El Consell ha sol·licitat al Govern la declaració de zona catastròfica pels danys del temporal Harry i ha urgit a transferir a la Generalitat la gestió del litoral.

El Govern veu inacceptable que Feijóo carregue contra la gestió estatal de la DANA

El Ministeri per a la Transició Ecològica ha defés que Aemet i la Confederació Hidrogràfica del Xúquer van emetre avisos clars i disponibles durant la DANA. La rèplica arriba després de la intervenció de Feijóo en la comissió que investiga la tragèdia del 29 d'octubre de 2024.

Torres crida a combatre l’insult i la degradació democràtica

El ministre de Política Territorial ha retret al PP l'insult d'una regidora en un míting del PSOE i ha demanat frenar la degradació democràtica amb diàleg. També ha alertat de la polarització i ha defés respondre al crit amb arguments.

Feijóo condemna els insults d’una edil del PP a Pedro Sánchez

El líder del PP ha afirmat que, per descomptat, reprova les paraules d'una regidora que va insultar a Sánchez en un míting del PSOE a Terol. Després de comparéixer en la comissió de la DANA, ha defés les seues respostes i ha criticat a ERC i Bildu.

La propietària de la guarderia d’Algemesí queda en llibertat amb mesures per presumpte maltractament a menors

La propietària, de 55 anys, va ser detinguda i ha quedat en llibertat provisional amb prohibició d'acostar-se als menors, acudir al centre i treballar amb xiquets. La causa està oberta per presumptes maltractaments habituals i vexacions injustes.

Feijóo i Rufián xoquen per la DANA entre insults i acusacions de mentir

La comissió d'investigació de la DANA en el Congrés ha viscut un enfrontament entre Feijóo i Rufián, amb encreuaments de retrets, desqualificacions i acusacions de mentir. El xoc ha elevat la tensió i ha desplaçat el debat de fons sobre la gestió de la DANA.

Arranquen les obres del primer centre de dades de València amb 60 milions i 100 ocupacions directes

NxN Data Centers ha iniciat les obres del primer centre de dades de València en Vara de Quart, amb una inversió de 60 milions. L'obertura s'ha previst per al primer semestre de 2027 i el projecte ha anunciat 100 ocupacions directes i uns 500 indirectes.

Pérez Llorca ha defés que el PP és l’únic que ha assumit responsabilitats per la dana

El president ha subratllat que el temporal va posar a prova a totes les administracions i ha reivindicat que el PP ha demanat perdó i assumit errors. També ha demanat no polititzar l'accident de tren a Còrdova.