8.3 C
València
Dijous, 15 gener, 2026

La Policia Nacional deté a dos homes a València per robatoris amb violència

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en el districte de Marítim (València) a dos homes, de 31 i 38 anys, d’origen espanyol, com a presumptes autors de tres robatoris amb violència, dues d’ells en grau de temptativa, i un delicte de lesions. Un dels arrestats va accedir amb una arma de foc simulada a dos establiments comercials i l’altre va intentar robar-li la cartera al xofer d’un VTC (vehicle de turisme amb conductor) que prèviament va col·lidir amb el turisme de la víctima

 

El primer fet va ocórrer a mitjan agost, quan un home hauria accedit a dos establiments del districte de Marítim (València) exhibint una arma de foc simulada. En un dels locals comercials, l’home, en intentar sostraure la recaptació, va iniciar un forcejament amb la dependenta, encara que finalment va aconseguir fugir.

 

Gràcies a les perquisicions policials, els agents van esbrinar la identitat del sospitós que després de ser localitzat, va ser detingut com a presumpte autor de dos robatoris amb violència, un d’ells en grau de temptativa. L’arrestat, que compta amb una vintena d’antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

 

Intent de robatori a un conductor d’un VTC 

Un altre dels fets va ocórrer a principis de mes, sobre les sis i quart del matí, quan un vehicle va col·lidir amb un altre, amb conductor VTC, que després del colp va baixar el xofer per a realitzar el comunicat d’accident, sent en aqueix moment quan l’home va eixir del cotxe i va començar a colpejar-li, mentre li cridava que li donarà la cartera. Ràpidament el conductor va pujar al taxi i va començar a tocar el clàxon per a demanar ajuda, la qual cosa va provocar que el sospitós fugirà del lloc.

 

Després de les primeres indagacions policials, els agents van esbrinar la titularitat del vehicle que conduïa l’agressor que corresponia a una persona morta, la qual cosa va dificultar la identificació del sospitós. No obstant això, després d’una àrdua investigació, els policies van aconseguir localitzar a l’home i posteriorment detindre’l com a presumpte autor d’un delicte de robatori amb força en grau de temptativa i un delicte de lesions. L’arrestat, que compta amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial. 

Últimes notícies

Chimy Ávila firma la remuntada del Betis davant l’Elx i ho fica en quarts (2-1)

El Betis va avançar a quarts de la Copa del Rei després de remuntar a l'Elx en La Cartoixa. Chimy Ávila va anotar dos gols en la segona part per a voltejar el 0-1.

Betis i Elx arriben al descans 0-0 en un dol igualat

Betis i Elx empaten 0-0 al descans en La Cartoixa, en els octaus de la Copa del Rei a partit únic. Primera mitat parella i sense ocasions clares.

Jutgessa decreta el sobreseïment provisional de la causa contra un comandament de la Policia Local d’Alacant per violència de gènere

La jutgessa de la Secció de Violència sobre la Dona en funcions de guàrdia ha acordat el sobreseïment provisional de la causa contra un intendent de la Policia Local d'Alacant. El comandament ha quedat en llibertat sense mesures cautelars i la mesura sol·licitada per la denunciant ha sigut denegada al no apreciar-se indicis suficients.

Detonen un artefacte trobat a 500 metres de la costa de Dénia

L'Armada ha detonat un artefacte localitzat a uns 500 metres de la costa de Dénia, entre les platges del Raset i Els Albarenes. La zona s'ha reobert sobre les 15.30 després de l'operatiu.

Els reis elogien la recuperació de fotos familiars danyades per la dana en la UPV

Els reis han visitat la UPV per a conéixer el projecte que rescata i restituïx milers de fotos familiars danyades per la dana. Han destacat el seu valor científic i emocional.

Quelone, la tortuga babaua, ha sigut alliberada a Santa Pola després de dos mesos de recuperació

Quelone, una tortuga babaua (Caretta caretta), ha sigut retornada a la mar a la platja del Varadero després de dos mesos de cures en el Aquarium del Museu de la Mar. La solta ha reunit tècnics i escolars i ha servit per a reforçar l'educació ambiental.

La Generalitat denuncia una convocatòria falsa d’ajudes per la dana

La Generalitat ha alertat d'un document amb capçalera oficial que circula per WhatsApp i promet ajudes per la dana. Ha anunciat investigació i accions judicials.

El secretari de Presidència va avisar a Mazón a les 19.25: ‘Hi haurà un ou d’afectats’

Cayetano García va informar a Carlos Mazón a les 19.25 de la DANA que hi hauria 'un ou d'afectats' i que ja tenia llest un decret d'ajudes. Els missatges consten en una acta notarial remesa a la jutgessa que investiga la gestió de la catàstrofe del 29 d'octubre de 2024.