La Policia Nacional deté a dos homes a València per robatoris amb violència

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en el districte de Marítim (València) a dos homes, de 31 i 38 anys, d’origen espanyol, com a presumptes autors de tres robatoris amb violència, dues d’ells en grau de temptativa, i un delicte de lesions. Un dels arrestats va accedir amb una arma de foc simulada a dos establiments comercials i l’altre va intentar robar-li la cartera al xofer d’un VTC (vehicle de turisme amb conductor) que prèviament va col·lidir amb el turisme de la víctima

 

El primer fet va ocórrer a mitjan agost, quan un home hauria accedit a dos establiments del districte de Marítim (València) exhibint una arma de foc simulada. En un dels locals comercials, l’home, en intentar sostraure la recaptació, va iniciar un forcejament amb la dependenta, encara que finalment va aconseguir fugir.

 

Gràcies a les perquisicions policials, els agents van esbrinar la identitat del sospitós que després de ser localitzat, va ser detingut com a presumpte autor de dos robatoris amb violència, un d’ells en grau de temptativa. L’arrestat, que compta amb una vintena d’antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

 

Intent de robatori a un conductor d’un VTC 

Un altre dels fets va ocórrer a principis de mes, sobre les sis i quart del matí, quan un vehicle va col·lidir amb un altre, amb conductor VTC, que després del colp va baixar el xofer per a realitzar el comunicat d’accident, sent en aqueix moment quan l’home va eixir del cotxe i va començar a colpejar-li, mentre li cridava que li donarà la cartera. Ràpidament el conductor va pujar al taxi i va començar a tocar el clàxon per a demanar ajuda, la qual cosa va provocar que el sospitós fugirà del lloc.

 

Després de les primeres indagacions policials, els agents van esbrinar la titularitat del vehicle que conduïa l’agressor que corresponia a una persona morta, la qual cosa va dificultar la identificació del sospitós. No obstant això, després d’una àrdua investigació, els policies van aconseguir localitzar a l’home i posteriorment detindre’l com a presumpte autor d’un delicte de robatori amb força en grau de temptativa i un delicte de lesions. L’arrestat, que compta amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial. 

Últimes notícies

STEPV, CCOO i UGT mantenen el pols i rebutgen la nova oferta d’Educació sobre ràtios i sous

STEPV, CCOO i UGT rebutgen la nova proposta de la Conselleria d'Educació per a desconvocar la vaga indefinida del professorat i la sotmetran a consulta entre els docents.

Detingut a València un home per agressió sexual a una menor a l’eixida del col·legi

La Policia Local de València ha detingut a un home de 38 anys acusat d'una presumpta agressió sexual a una menor de 16 anys a l'eixida del seu centre escolar, on va ser retingut fins a l'arribada dels agents.

PP i Vox imposen el tancament de la comissió de la dana en Les Corts amb el seu únic vot

PP i Vox aproven en solitari el dictamen de la comissió de la dana de 2024 en Les Corts, malgrat el rebuig de l'oposició, que denuncia un tancament en fals i un relat fal·laç dels fets.

Pérez Llorca garantix que els compromisos educatius es veuran en els pròxims pressupostos

Juanfran Pérez Llorca afirma que els compromisos aconseguits amb el sector educatiu s'incorporaran als pròxims pressupostos de la Generalitat, amb més fons per a infraestructures, climatització de centres i pujada salarial docent.

Més de 4.600 agents reforçaran la seguretat en les Fogueres d’Alacant 2026

Més de 4.600 agents de diferents cossos integren el dispositiu de seguretat per a les Fogueres d'Alacant 2026, amb controls reforçats en punts clau i mesures específiques de prevenció.

Educació demana servicis mínims del 100% en els tribunals de la PAU per a garantir els exàmens

La Conselleria d'Educació sol·licita a Treball servicis mínims del 100% per al professorat dels tribunals de la PAU amb la finalitat d'assegurar les proves i protegir el dret a l'educació de l'alumnat valencià.

Pérez Llorca admet preocupació i fastig pels nous escàndols de corrupció que afecten el PSOE

Juanfran Pérez Llorca reconeix que seguix amb preocupació i fastig els registres de l'UCO en la seu del PSOE pel cas Leire i demana deixar treballar a la justícia abans de traure conclusions.

Pérez Llorca mostra preocupació pels registres de l’UCO en la seu del PSOE pel cas Leire

Juanfran Pérez Llorca expressa la seua preocupacion i cansament davant els registres de l'UCO en la seu del PSOE pel cas Leire i demana deixar treballar a la justícia abans de traure conclusions.