La Policia Nacional deté a dos homes a València per robatoris amb violència

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en el districte de Marítim (València) a dos homes, de 31 i 38 anys, d’origen espanyol, com a presumptes autors de tres robatoris amb violència, dues d’ells en grau de temptativa, i un delicte de lesions. Un dels arrestats va accedir amb una arma de foc simulada a dos establiments comercials i l’altre va intentar robar-li la cartera al xofer d’un VTC (vehicle de turisme amb conductor) que prèviament va col·lidir amb el turisme de la víctima

 

El primer fet va ocórrer a mitjan agost, quan un home hauria accedit a dos establiments del districte de Marítim (València) exhibint una arma de foc simulada. En un dels locals comercials, l’home, en intentar sostraure la recaptació, va iniciar un forcejament amb la dependenta, encara que finalment va aconseguir fugir.

 

Gràcies a les perquisicions policials, els agents van esbrinar la identitat del sospitós que després de ser localitzat, va ser detingut com a presumpte autor de dos robatoris amb violència, un d’ells en grau de temptativa. L’arrestat, que compta amb una vintena d’antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

 

Intent de robatori a un conductor d’un VTC 

Un altre dels fets va ocórrer a principis de mes, sobre les sis i quart del matí, quan un vehicle va col·lidir amb un altre, amb conductor VTC, que després del colp va baixar el xofer per a realitzar el comunicat d’accident, sent en aqueix moment quan l’home va eixir del cotxe i va començar a colpejar-li, mentre li cridava que li donarà la cartera. Ràpidament el conductor va pujar al taxi i va començar a tocar el clàxon per a demanar ajuda, la qual cosa va provocar que el sospitós fugirà del lloc.

 

Després de les primeres indagacions policials, els agents van esbrinar la titularitat del vehicle que conduïa l’agressor que corresponia a una persona morta, la qual cosa va dificultar la identificació del sospitós. No obstant això, després d’una àrdua investigació, els policies van aconseguir localitzar a l’home i posteriorment detindre’l com a presumpte autor d’un delicte de robatori amb força en grau de temptativa i un delicte de lesions. L’arrestat, que compta amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial. 

Últimes notícies

Funzo encén les Fogueres dAlacant amb un pregó que reclama als jóvens mantindre la festa viva

El cantant alacantí Funzo pronuncia el pregó de les Fogueres de Sant Joan 2026 i apel·la als jóvens a assumir la responsabilitat de mantindre vives les tradicions, combinant identitat i modernitat.

Educació i sindicats reprendran dilluns les negociacions per la vaga del professorat

La Conselleria d'Educació i els principals sindicats es tornaran a reunir dilluns per a continuar negociant després d'una trobada de més de sis hores este divendres sobre una proposta d'inversions de més de 3.300 milions d'euros.

El Valencia Basket passa per damunt del Surne Bilbao (71-88) i es planta en semifinals de la Lliga Endesa

El Valencia Basket guanya amb autoritat el Surne Bilbao Basket a Miribilla (71-88), tanca l’eliminatòria per la via ràpida i es convertix en el primer semifinalista de la Lliga Endesa.

El professorat valencià torna als carrers mentres es reobrin les negociacions amb Educació

Centenars de docents valencians tornen a manifestar-se al centre de València en el marc de la vaga indefinida iniciada l’11 de maig, coincidint amb la reobertura de la taula de negociacio amb la Conselleria d’Educacio.

Arresten a Benidorm un home per intentar ofegar una jove en l’aigua i un xiquet en l’arena

Un home està en presó provisional després d’intentar ofegar una jove en l’aigua i, minuts després, un xiquet en l’arena de la platja de Ponent de Benidorm. Diverses persones, entre elles el cap de socorristes, el van reduir fins a l’arribada de la Policia Local de Platges.

El Barça i el Bidasoa Irún obrin les semifinals de la Copa del Rei a Alacant

El Barça, vigent campió, goleja el Recoletas Atlético Valladolid i el Bidasoa Irún supera el Bathco Torrelavega per a convertir-se en els primers semifinalistes de la Copa del Rei d handbol al Centre de Tecnificació d Alacant.

Investiguen si uns ossos trobats en Dénia són d’un jove assassinat pel seu pare el 1994

La Policia Nacional analitza uns ossos humans localitzats baix el sòl d’una vivenda de Dénia per a comprovar si pertanyen a un jove desaparegut el 1994 després de la confessió en el llit de mort del seu pare.

Detingut un aficionat pels greus desordres previs al València-Barça a Mestalla

La Policia Nacional ha detingut a València un home identificat com un dels aficionats més actius en els greus desordres públics previs al partit València-Barcelona disputat a Mestalla el passat 23 de maig.