9.9 C
València
Dimecres, 28 gener, 2026

La Policia Nacional deté a dos homes a València per robatoris amb violència

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en el districte de Marítim (València) a dos homes, de 31 i 38 anys, d’origen espanyol, com a presumptes autors de tres robatoris amb violència, dues d’ells en grau de temptativa, i un delicte de lesions. Un dels arrestats va accedir amb una arma de foc simulada a dos establiments comercials i l’altre va intentar robar-li la cartera al xofer d’un VTC (vehicle de turisme amb conductor) que prèviament va col·lidir amb el turisme de la víctima

 

El primer fet va ocórrer a mitjan agost, quan un home hauria accedit a dos establiments del districte de Marítim (València) exhibint una arma de foc simulada. En un dels locals comercials, l’home, en intentar sostraure la recaptació, va iniciar un forcejament amb la dependenta, encara que finalment va aconseguir fugir.

 

Gràcies a les perquisicions policials, els agents van esbrinar la identitat del sospitós que després de ser localitzat, va ser detingut com a presumpte autor de dos robatoris amb violència, un d’ells en grau de temptativa. L’arrestat, que compta amb una vintena d’antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

 

Intent de robatori a un conductor d’un VTC 

Un altre dels fets va ocórrer a principis de mes, sobre les sis i quart del matí, quan un vehicle va col·lidir amb un altre, amb conductor VTC, que després del colp va baixar el xofer per a realitzar el comunicat d’accident, sent en aqueix moment quan l’home va eixir del cotxe i va començar a colpejar-li, mentre li cridava que li donarà la cartera. Ràpidament el conductor va pujar al taxi i va començar a tocar el clàxon per a demanar ajuda, la qual cosa va provocar que el sospitós fugirà del lloc.

 

Després de les primeres indagacions policials, els agents van esbrinar la titularitat del vehicle que conduïa l’agressor que corresponia a una persona morta, la qual cosa va dificultar la identificació del sospitós. No obstant això, després d’una àrdua investigació, els policies van aconseguir localitzar a l’home i posteriorment detindre’l com a presumpte autor d’un delicte de robatori amb força en grau de temptativa i un delicte de lesions. L’arrestat, que compta amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial. 

Últimes notícies

Avís groc per nevades en el Racó d’Ademuz a partir de 900 metres

Aemet ha establit l'avís groc per nevades a l'interior nord de València, amb cota en 900 m i acumulacions previstes de 2 cm fins a les 16 h. La jornada suma ratxes de fins a 90 km/h i avisos costaners a Alacant i Castelló.

Detenen a una dona quan intentava introduir droga en la presó de Castelló II

La Guàrdia Civil ha detingut a una dona de 41 anys durant un control d'accés a visitants a la presó de Castelló II. Se li van intervindre 78 g de presumpte haixix i 2,20 g de suposada cocaïna ocults a l'interior del cos.

Detenen a una dona quan intentava introduir droga en la presó Castelló II

Una dona de 41 anys va ser arrestada en intentar introduir haixixs i suposada cocaïna a Castelló II. L'alerta d'un gos detector va permetre intervindre els embolcalls ocults.

Startup València, Alicantec i Xarxatec acorden constituir la federació Comunitat Startup amb més de 550 empreses

Les tres associacions de l'ecosistema emprenedor han pactat crear una federació regional que representarà a més de 550 empreses tecnològiques. La iniciativa busca una veu única i interlocució més eficaç amb institucions, amb suport empresarial i de la Generalitat.

Aerte xifra l’ocupació de les residències de majors en la Comunitat en el 95,5% i alerta de dèficit de places

Aerte corregix el 61,3% difós i situa l'ocupació mitjana en el 95,5% després d'analitzar més de 10.000 places. Reclama una resposta sostinguda davant la demanda.

Presó provisional per a quatre detinguts per l’assalt a una vivenda a Alacant

Un jutge ha decretat presó provisional per a quatre hòmens vinculats a un assalt violent a Alacant. La Policia va trobar armes i material per a immobilitzar a la víctima.

Detinguts pare i fill i desarticulat un punt de venda de droga a València

La Policia Nacional ha desarticulat un punt de venda de droga en una vivenda de València i ha detingut a un pare i al seu fill. En el registre s'han intervingut cocaïna, marihuana, substància de tall, balances de precisió i més de 4.600 euros.

Sindicats denuncien 11 acomiadaments en Grup Segura i ús de ETT a València

CCOO i UGT han denunciat l'acomiadament d'11 treballadors en Grup Segura a València i l'ús de ETT. L'empresa ho vincula a la fi del tercer torn i defén el seu compromís laboral.