Detenen un home la nit de Nadal en València per alertar d’un atemptat fictici

Agents de la Policia Nacional han detingut en el seu domicili de València a un home de 54 anys, de nacionalitat espanyola, com a presumpte autor d'un delicte de desordres públics, després de realitzar una telefonada al 112 en el matí de la nit de Nadal comunicant que el seu cosí, la identitat del qual era fictícia, anava a atemptar contra el Mercat Central i el de Nadal.

Les investigacions es van iniciar el dia 24 al matí quan els agents van tindre coneixement que el 112 havia rebut una telefonada en la qual un home informava que un cosí seu anava a atemptar contra el Mercat Central de València i el de Nadal, segons ha informat la Prefectura Superior de Policia. Durant les recerques, els policies van esbrinar que la cridada telefònica s'havia realitzat des d'una cabina telefònica d'un carrer del districte de Trànsits de València, així com que la identitat de la persona que anava a realitzar l'atemptat que havia facilitat el sospitós era fictícia.

Continuant amb les perquisicions, els agents van esbrinar la identitat de la persona que havia realitzat la telefonada alertant de la comissió d'un atemptat, així com que aquesta mateixa persona el mes de juliol havia realitzat altres dos fets similars.

Segons la Policia, un d'aquests fet va ocórrer al juliol quan va lliurar una nota manuscrita en un hotel de València en la qual alertava de la col·locació d'una bomba i una altra amb una granada de mà, que va resultar ser simulada, en un local d'oci de la ciutat.

Com a conseqüència de les operacions, els policies van detindre al sospitós aquest passat dimecres a la vesprada en el seu domicili del districte de Trànsits de València com a presumpte autor d'un delicte de desordres públics.

El detingut, amb antecedents policials, després de ser sentit en declaració va ser posat en llibertat, després de ser advertit de l'obligació de comparèixer davant l'autoritat judicial quan per a això fóra requerit.

Últimes notícies

Luís Castro destaca la reacció del Llevant tot i el 2-4 contra el Barça

L’entrenador del Llevant, Luís Castro, ha elogiat el seu equip malgrat la derrota per 2-4 contra el Barcelona, subratllant la identitat i l’ambició competitiva mostrades, fins i tot amb tres gols de desavantatge.

El Barça patix però derrota un gran Levante i manté el ple en LALIGA

El FC Barcelona ha guanyat 2-4 al camp del Levante UD en un partit boig al Ciutat de València i continua invicte amb cinc triomfs en cinc jornades. Els granotes han arribat a igualar un 0-3 en contra abans que Adeyemi certificara el triomf blaugrana en l'afegit.

Iñigo Pérez confia en el treball del Vila-real malgrat la mala ratxa

Iñigo Pérez assegura que el Vila-real està en el camí correcte malgrat no haver guanyat encara i preveu un duel obert davant el Betis en LaLiga EA Sports.

El Barça patix però remunta davant un Llevant combatiu i manté la ratxa immaculada

El FC Barcelona ha guanyat 2-4 al Llevant UD al Ciutat de València, en un partit sofrit malgrat arribar a manar de tres gols, i continua invicte en LaLiga EA Sports.

Detingut a Castelló amb quasi 43 quilos de marihuana al cotxe

La Policia Local de Castelló ha detingut un jove de 23 anys després de trobar quasi 43 quilos de marihuana en 31 bosses dins del cotxe que conduïa, amb matrícula francesa, a l’avinguda Pintor Oliet.

Braulio Vázquez torna al València com a nou director esportiu

El València ha contractat Braulio Vázquez com a nou director esportiu hores després de destituir Carlos Corberán i tota l’estructura esportiva anterior.

La Comunitat Valenciana lidera la recuperació de flora amenaçada amb dos de cada tres accions a Espanya

La Comunitat Valenciana concentra el 65,6 % de les actuacions de conservació de flora amenaçada documentades a Espanya, malgrat representar només el 4,6 % de la superfície estatal. El territori destaca també per la colonització assistida i per la seua aportació als bancs de germoplasma europeus.

Mor un home de 80 anys en ser envestit per un bou en els bous al carrer de la Vilavella

Un veí de 80 anys ha mort després de rebre diverses envestides d un bou durant els bous al carrer de la Vilavella. L Ajuntament ha suspés tres dies els actes taurins i ha ajornat un concert previst.