Detenen un home la nit de Nadal en València per alertar d’un atemptat fictici

Agents de la Policia Nacional han detingut en el seu domicili de València a un home de 54 anys, de nacionalitat espanyola, com a presumpte autor d'un delicte de desordres públics, després de realitzar una telefonada al 112 en el matí de la nit de Nadal comunicant que el seu cosí, la identitat del qual era fictícia, anava a atemptar contra el Mercat Central i el de Nadal.

Les investigacions es van iniciar el dia 24 al matí quan els agents van tindre coneixement que el 112 havia rebut una telefonada en la qual un home informava que un cosí seu anava a atemptar contra el Mercat Central de València i el de Nadal, segons ha informat la Prefectura Superior de Policia. Durant les recerques, els policies van esbrinar que la cridada telefònica s'havia realitzat des d'una cabina telefònica d'un carrer del districte de Trànsits de València, així com que la identitat de la persona que anava a realitzar l'atemptat que havia facilitat el sospitós era fictícia.

Continuant amb les perquisicions, els agents van esbrinar la identitat de la persona que havia realitzat la telefonada alertant de la comissió d'un atemptat, així com que aquesta mateixa persona el mes de juliol havia realitzat altres dos fets similars.

Segons la Policia, un d'aquests fet va ocórrer al juliol quan va lliurar una nota manuscrita en un hotel de València en la qual alertava de la col·locació d'una bomba i una altra amb una granada de mà, que va resultar ser simulada, en un local d'oci de la ciutat.

Com a conseqüència de les operacions, els policies van detindre al sospitós aquest passat dimecres a la vesprada en el seu domicili del districte de Trànsits de València com a presumpte autor d'un delicte de desordres públics.

El detingut, amb antecedents policials, després de ser sentit en declaració va ser posat en llibertat, després de ser advertit de l'obligació de comparèixer davant l'autoritat judicial quan per a això fóra requerit.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El Suprem veta la retransmissió en directe del juí a Ábalos pels contractes de màscares

El Tribunal Suprem nega la retransmissió en directe del juí a José Luis Ábalos, el seu exasesor Koldo García i el comisionista Víctor de Aldama per presumptes mossegades en contractes de màscares.

Alliberades unes cent persones a Nules en una macrooperació contra el tràfic

Un dispositiu de la Guàrdia Civil a Nules ha permés alliberar a al voltant d'un centenar de persones i precintar quatre immobles en una investigació judicial per tràfic d'éssers humans que seguix baix secret de sumari.

Detinguts tres hòmens en ser sorpresos robant en una nau de fruita a Vinaròs

La Guàrdia Civil va detindre a tres hòmens d'entre 39 i 43 anys després de ser sorpresos robant en una nau industrial d'emmagatzematge de fruita a Vinaròs, on van forçar accessos i portaven una arma blanca.

Presó provisional per a un home acusat de set robatoris en vehicles a Sant Joan de Moró

Un home de 36 anys ingressa a la presó provisional acusat d'un delicte continuat de robatori amb força en set vehicles estacionats en la via pública de Sant Joan de Moró.

Mor un camioner després de bolcar el seu vehicle en la V-31 a l’altura de Silla

Un camioner ha mort en la V-31, a l'altura de Silla, després d'eixir-se de la via i bolcar el vehicle, quedant atrapat sota la cabina malgrat la intervenció dels bombers.

Mor un home de 58 anys en caure del sostre d’una empresa a Vila-real

Un home de 58 anys ha mort després de caure del sostre d'una empresa a Vila-real. Els servicis d'emergències van intentar reanimar-ho, però només van poder certificar la defunció.

Barrachina reivindica al sector agroalimentari com a principal motor econòmic de la Comunitat Valenciana

El conseller Miguel Barrachina situa al sector agroalimentari com el principal motor econòmic de la Comunitat Valenciana després d'un gener rècord en exportacions i superàvit comercial, amb un pes decisiu en la balança exterior i lideratge nacional en fruita.

Cadena humana en Russafa contra un projecte d’apartaments turístics

El veïnat de Russafa organitza una cadena humana per a frenar un projecte que preveu 34 apartaments turístics i dos soterranis d'aparcament en celoberts de diverses finques.