13.6 C
València
Diumenge, 22 febrer, 2026

Detenen un home la nit de Nadal en València per alertar d’un atemptat fictici

Agents de la Policia Nacional han detingut en el seu domicili de València a un home de 54 anys, de nacionalitat espanyola, com a presumpte autor d'un delicte de desordres públics, després de realitzar una telefonada al 112 en el matí de la nit de Nadal comunicant que el seu cosí, la identitat del qual era fictícia, anava a atemptar contra el Mercat Central i el de Nadal.

Les investigacions es van iniciar el dia 24 al matí quan els agents van tindre coneixement que el 112 havia rebut una telefonada en la qual un home informava que un cosí seu anava a atemptar contra el Mercat Central de València i el de Nadal, segons ha informat la Prefectura Superior de Policia. Durant les recerques, els policies van esbrinar que la cridada telefònica s'havia realitzat des d'una cabina telefònica d'un carrer del districte de Trànsits de València, així com que la identitat de la persona que anava a realitzar l'atemptat que havia facilitat el sospitós era fictícia.

Continuant amb les perquisicions, els agents van esbrinar la identitat de la persona que havia realitzat la telefonada alertant de la comissió d'un atemptat, així com que aquesta mateixa persona el mes de juliol havia realitzat altres dos fets similars.

Segons la Policia, un d'aquests fet va ocórrer al juliol quan va lliurar una nota manuscrita en un hotel de València en la qual alertava de la col·locació d'una bomba i una altra amb una granada de mà, que va resultar ser simulada, en un local d'oci de la ciutat.

Com a conseqüència de les operacions, els policies van detindre al sospitós aquest passat dimecres a la vesprada en el seu domicili del districte de Trànsits de València com a presumpte autor d'un delicte de desordres públics.

El detingut, amb antecedents policials, després de ser sentit en declaració va ser posat en llibertat, després de ser advertit de l'obligació de comparèixer davant l'autoritat judicial quan per a això fóra requerit.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Galbiati celebra la Copa i reivindica l’estil Baskonia: defensa feroç i atac veloç

Galbiati es va mostrar exultant després del 89-100 al Reial Madrid que va donar a Baskonia la Copa del Rei i va reivindicar l'estil propi: defensa intensa i atac veloç. Va destacar el gir de ritme per a desordenar la defensa blanca i el 17-33 de l'últim quart com a clau.

El Vila-real remunta al València en una primera part intensa i amb polèmica (2-1)

El Vila-real ha voltejat el 0-1 del València amb punts de Comesaña i Gueye, este de penal. La primera part va deixar dos penes màximes i molta polèmica.

Markus Howard: ‘Som els reis d’Espanya’

L'escorta de Baskonia va celebrar la Copa del Rei guanyada davant el Reial Madrid en el Roig Arena i va proclamar: 'Som els reis d'Espanya'. És el seu primer títol.

Scariolo crida a recompondre’s després de la final: la progressió des d’octubre és la base

El Reial Madrid va caure 89-100 davant el Baskonia en la final de Copa del Rei i Scariolo va demanar autocrítica sense perdre confiança, prenent l'evolució des d'octubre com a punt de partida.

Trent Forrest, MVP de la Copa del Rei amb 38 de valoració en la final

Trent Forrest va ser triat MVP de la Copa del Rei després de liderar el 89-100 del Kosner Baskonia davant el Reial Madrid. Va firmar 22 punts, 11 rebots i 38 de valoració.

89-100: el trident Luwawu, Omoruyi i Forrest corona al Baskonia davant el Reial Madrid

Baskonia es va proclamar campió de la Copa del Rei 17 anys després després de véncer 89-100 al Reial Madrid. Luwawu-Cabarrot, Omoruyi i Forrest van sumar 73 punts i Howard va tancar.

Trent Forrest, MVP de la Copa del Rei amb 38 de valoració en la final

Trent Forrest va ser triat este diumenge MVP de la Copa del Rei després de liderar el triomf del Baskonia davant el Reial Madrid per 89-100. Va firmar 22 punts, 11 rebots i un 38 de valoració, el més alt de la final.

89-100: Luwawu-Cabarrot, Omoruyi i Forrest coronen al Baskonia davant el Reial Madrid

El Baskonia es va proclamar campió de la Copa del Rei després de véncer 89-100 al Reial Madrid. El trident Luwawu-Cabarrot, Omoruyi i Forrest va sumar 73 punts i Howard va resoldre al final.