Anuncios

Detenen un home la nit de Nadal en València per alertar d’un atemptat fictici

Agents de la Policia Nacional han detingut en el seu domicili de València a un home de 54 anys, de nacionalitat espanyola, com a presumpte autor d'un delicte de desordres públics, després de realitzar una telefonada al 112 en el matí de la nit de Nadal comunicant que el seu cosí, la identitat del qual era fictícia, anava a atemptar contra el Mercat Central i el de Nadal.

Les investigacions es van iniciar el dia 24 al matí quan els agents van tindre coneixement que el 112 havia rebut una telefonada en la qual un home informava que un cosí seu anava a atemptar contra el Mercat Central de València i el de Nadal, segons ha informat la Prefectura Superior de Policia. Durant les recerques, els policies van esbrinar que la cridada telefònica s'havia realitzat des d'una cabina telefònica d'un carrer del districte de Trànsits de València, així com que la identitat de la persona que anava a realitzar l'atemptat que havia facilitat el sospitós era fictícia.

Continuant amb les perquisicions, els agents van esbrinar la identitat de la persona que havia realitzat la telefonada alertant de la comissió d'un atemptat, així com que aquesta mateixa persona el mes de juliol havia realitzat altres dos fets similars.

Segons la Policia, un d'aquests fet va ocórrer al juliol quan va lliurar una nota manuscrita en un hotel de València en la qual alertava de la col·locació d'una bomba i una altra amb una granada de mà, que va resultar ser simulada, en un local d'oci de la ciutat.

Com a conseqüència de les operacions, els policies van detindre al sospitós aquest passat dimecres a la vesprada en el seu domicili del districte de Trànsits de València com a presumpte autor d'un delicte de desordres públics.

El detingut, amb antecedents policials, després de ser sentit en declaració va ser posat en llibertat, després de ser advertit de l'obligació de comparèixer davant l'autoritat judicial quan per a això fóra requerit.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

La Comunitat Valenciana frega els 2,7 milions de passatgers aeris internacionals fins a març, un 8,8% més

La Comunitat Valenciana va rebre prop de 2,7 milions de passatgers aeris internacionals en el primer trimestre de 2026, un 8,8% més que un any abans, amb un fort impuls al març i un context de creixement general del turisme a Espanya.

La cap de Protecció Civil afirma que va proposar l’És-Alert hora i mitja abans del seu enviament

La responsable de Protecció Civil en la Comunitat Valenciana va declarar davant la jutgessa que va intentar suggerir l'enviament del Es-Alert a les 18.29 hores el dia de la dana, però l'avís massiu no es va llançar fins a les 20.11.

Alacant mou fitxa per a mantindre l’eixida de The Ocean Race més enllà de 2027

L'Ajuntament d'Alacant ha iniciat les negociacions perquè The Ocean Race continue eixint des del seu port després de 2027, secundat per la Generalitat i la Diputació, i reforçant la seua aposta per la innovació i la sostenibilitat marina.

Morant acusa el Consell d’ocultar dades sobre derivacions sanitàries a la privada

Diana Morant critica la falta de transparència del Consell sobre els diners destinats a derivar pacients a la sanitat privada i sosté que eixos recursos millorarien la sanitat pública.

Les Corts fixen el 28 d’abril per a la compareixença dels consellers per la dana

La comissió d'investigació sobre la dana de 2024 en Les Corts reprendrà la seua activitat el 28 d'abril després de dos mesos d'aturada, amb la compareixença de sindicats policials, un tècnic de la presa de Buseo i tres consellers del Consell.

Detingut a Cullera per una plantació de marihuana i galls presumptament usats en baralles

Un home de 29 anys ha sigut detingut a Cullera com a presumpte responsable d'una plantació de marihuana i d'una granja de galls amb lesions compatibles amb baralles, a més de diverses infraccions administratives.

Yerai Cortés reivindica un flamenc popular i cru en el seu nou disc Popular

Yerai Cortés presenta Popular, un àlbum en el qual reivindica un flamenc cru, pròxim al poble i marcat per un procés creatiu distint després d'una greu lesió a la mà.

Tallada l’A-3 a Honrubia per la col·lisió i incendi de dos camions

L'autovia A-3 roman tallada a Honrubia (Conca) en sentit Madrid després de la col·lisió i posterior incendi de dos camions, amb els dos conductors ferits i desviaments habilitats.