Detenen un home per retindre a la seua dona sense menjar durant un mes i obligarla a fer actes sexuals

Agents de la Policia Nacional han detingut en el districte de Marítim a un home de 36 anys com a presumpte autor dels delictes d'agressió sexual, detenció il·legal i maltractaments en l'àmbit familiar, després de presumptament tindre aïllada en una habitació sense proporcionar-li quasi res de menjar i prohibir-li eixir de casa a la seua dona , a la qual també va obligar a realitzar actes sexuals que ella no desitjava. Al no aconseguir-ho, la va colpejar amb punyades per tot el cos. 

Els fets van ocórrer el diumenge sobre les deu del matí quan agents que realitzaven labors de prevenció van ser alertats per la Sala del 091 perquè es dirigiren a un establiment públic del districte de Marítim de València on pel que sembla hi havia una dona en pijama que manifestava haver sigut agredida per la seua parella. 

  

 

 

En arribar al lloc, els policies van esbrinar que moments abans s'havia presentat en un establiment públic una dona en pijama i bata, que no parlava quasi l'espanyol, manifestant que el seu marit li havia agredit, per la qual cosa la van traslladar a dependències policials. 

Els agents van esbrinar que la dona pel que sembla "portava un mes aïllada en una habitació del seu domicili, sense que  li proporcionaren menjar i prohibint-li eixir de casa". "Que encara que l'habitació no estava tancada amb clau, la víctima tenia molta por a eixir per la reacció que poguera tenir el seu home", han explicat. 

  

 

Continuant amb les recerques, els policies van esbrinar que pel que sembla l'home de la víctima li hauria obligat a realitzar actes sexuals violents, encara que no ho va aconseguir. Davant les seues negatives, pel que sembla li havia colpejat amb punyades per tot el cos. Quan el seu marit es va marxar a treballar, la víctima va decidir eixir al carrer a demanar ajuda. 

Com a conseqüència de les investigacions, els agents van esbrinar que el seu marit treballava en un establiment d'alimentació del districte de Marítim, per la qual cosa es van dirigir al mateix i després de realitzar diverses comprovacions el van detindre com a presumpte autor dels delictes d'agressió sexual, detenció il·legal i maltractaments en l'àmbit familiar. El detingut, sense antecedents policials, ha passat a disposició judicial. 

  

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Detingut a Alfafar un home per amenaçar amb una arma de foc al seu company de pis

La Guàrdia Civil ha detingut a Alfafar a un home que, segons la denúncia del seu company de pis, li hauria amenaçat amb una arma de foc després d'arribar a la vivenda en estat embriac.

Dispositiu de la Guàrdia Civil per una amenaça amb arma de foc en un pis d’Alfafar

La Guàrdia Civil manté un operatiu en un pis d'Alfafar després de la denúncia d'un inquilí que assegura haver sigut amenaçat amb una arma de foc pel seu company de vivenda en estat embriac.

Barça i Eó Enforne lideren el sorteig de la Copa del Rei d’handbol a Alacant

Barça i Eó Enforne Alacant seran caps de sèrie en el sorteig de la fase final de la Copa del Rei d'handbol, que se celebrarà este dilluns en el Real Casino Liceu d'Alacant.

El Vila-real firma el seu primer ple de victòries en els derbis valencians en Primera

El Vila-real tanca la temporada amb sis triomfs en sis partits davant València, Llevant i Elx, suma 18 punts en dols autonòmics i assegura per primera vegada la seua segona Champions consecutiva.

El València busca assegurar la permanència davant quatre rivals que ja li van donar cinc punts en la primera volta

El València encara el tram final de Lliga davant Athletic, Raig, Reial Societat i Barcelona, rivals enfront dels quals ja va sumar cinc punts en la primera volta i que la passada temporada li van deixar sense premi.

El Consell celebra que el Govern eximisca de l’IRPF les ajudes de la DANA de 2024

El president Juanfran Pérez Llorca valora que el Govern haja rectificat i estenga a 2024 l'exempció en l'IRPF de les ajudes autonòmiques per la DANA per a empreses i autònoms.

L’incendi en un desballestament d’Orihuela es manté controlat en la campa exterior

L'incendi declarat en la campa exterior d'un desballestament a Orihuela a penes manté flama visible, encara que els bombers continuen treballant en el seu control i retirada progressiva de mitjans.

María Pastor González, de la foguera Esplanada, serà la Bellea del Foc 2026

María Pastor González, representant de la foguera Esplanada, ha sigut proclamada Bellea del Foc 2026 en un espectacle celebrat en la plaça de bous d'Alacant davant més de 6.000 persones.