Anuncios

Detenen un home per retindre a la seua dona sense menjar durant un mes i obligarla a fer actes sexuals

Agents de la Policia Nacional han detingut en el districte de Marítim a un home de 36 anys com a presumpte autor dels delictes d'agressió sexual, detenció il·legal i maltractaments en l'àmbit familiar, després de presumptament tindre aïllada en una habitació sense proporcionar-li quasi res de menjar i prohibir-li eixir de casa a la seua dona , a la qual també va obligar a realitzar actes sexuals que ella no desitjava. Al no aconseguir-ho, la va colpejar amb punyades per tot el cos. 

Els fets van ocórrer el diumenge sobre les deu del matí quan agents que realitzaven labors de prevenció van ser alertats per la Sala del 091 perquè es dirigiren a un establiment públic del districte de Marítim de València on pel que sembla hi havia una dona en pijama que manifestava haver sigut agredida per la seua parella. 

Anuncios

  

 

 

En arribar al lloc, els policies van esbrinar que moments abans s'havia presentat en un establiment públic una dona en pijama i bata, que no parlava quasi l'espanyol, manifestant que el seu marit li havia agredit, per la qual cosa la van traslladar a dependències policials. 

Els agents van esbrinar que la dona pel que sembla "portava un mes aïllada en una habitació del seu domicili, sense que  li proporcionaren menjar i prohibint-li eixir de casa". "Que encara que l'habitació no estava tancada amb clau, la víctima tenia molta por a eixir per la reacció que poguera tenir el seu home", han explicat. 

  

 

Continuant amb les recerques, els policies van esbrinar que pel que sembla l'home de la víctima li hauria obligat a realitzar actes sexuals violents, encara que no ho va aconseguir. Davant les seues negatives, pel que sembla li havia colpejat amb punyades per tot el cos. Quan el seu marit es va marxar a treballar, la víctima va decidir eixir al carrer a demanar ajuda. 

Com a conseqüència de les investigacions, els agents van esbrinar que el seu marit treballava en un establiment d'alimentació del districte de Marítim, per la qual cosa es van dirigir al mateix i després de realitzar diverses comprovacions el van detindre com a presumpte autor dels delictes d'agressió sexual, detenció il·legal i maltractaments en l'àmbit familiar. El detingut, sense antecedents policials, ha passat a disposició judicial. 

  

 

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

El València Basket s’agarra al factor Roig Arena en un quint partit decisiu davant Panathinaikos

El València Basket es juga en el Roig Arena el passe a la seua primera Final Four de l'Eurolliga en un quint partit marcat pel clar domini històric dels equips locals, però amb el recent avís de les sorpreses de 2024.

El València Basket perseguix el seu quart títol seguit en la seua sexta final de Lliga Femenina

El València Basket es mesura al Casademont Zaragoza en la final de la Lliga Femenina amb el repte d'aconseguir el seu quart títol consecutiu en la seua sexta final seguida en la competició.

El turisme genera ingressos fiscals suficients per a quasi cobrir la sanitat valenciana

El Consell destaca que la recaptació fiscal vinculada al turisme en 2024 va ascendir a 9.263 milions, una xifra que permetria cobrir pràcticament el cost del sistema sanitari valencià.

La Fiscalia recolza que se cite a Barrachina i Rovira en la causa per la gestió de la dana

La Fiscalia Provincial de València demana a la jutgessa que revoque la seua decisió i cite com a testimonis als consellers Miguel Barrachina i José Antonio Rovira en la investigació penal per la gestió de la dana.

Celta i Llevant es juguen la temporada en Balaídos

Celta i Llevant arriben en bon moment a un partit clau en Balaídos: els gallecs busquen afermar la lluita per Europa i els valencians eixir del descens.

Barrachina reclama una PAC que assegure relleu generacional i continuïtat del camp valencià

El conseller Miguel Barrachina defén una PAC justa i adaptada al camp valencià que garantisca relleu generacional, competitivitat i continuïtat de l'activitat agrària enfront de les retallades i la renacionalització.

València oferix formació gratuïta en intel·ligència artificial a ciutadania i personal municipal

L'Ajuntament de València llança, al costat de Microsoft i Founderz, un programa gratuït de formació i certificació en intel·ligència artificial per a tota la ciutadania i més de 5.500 empleats públics.

El TSJCV manté els servicis mínims per a la vaga indefinida de docents

El Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana rebutja suspendre els servicis mínims fixats per la Generalitat per a la vaga indefinida en l'ensenyança pública no universitària, després de les peticions de CSIF i CCOO.
Anuncios