13.8 C
València
Dimarts, 18 novembre, 2025

Detenen un home per retindre a la seua dona sense menjar durant un mes i obligarla a fer actes sexuals

Agents de la Policia Nacional han detingut en el districte de Marítim a un home de 36 anys com a presumpte autor dels delictes d'agressió sexual, detenció il·legal i maltractaments en l'àmbit familiar, després de presumptament tindre aïllada en una habitació sense proporcionar-li quasi res de menjar i prohibir-li eixir de casa a la seua dona , a la qual també va obligar a realitzar actes sexuals que ella no desitjava. Al no aconseguir-ho, la va colpejar amb punyades per tot el cos. 

Els fets van ocórrer el diumenge sobre les deu del matí quan agents que realitzaven labors de prevenció van ser alertats per la Sala del 091 perquè es dirigiren a un establiment públic del districte de Marítim de València on pel que sembla hi havia una dona en pijama que manifestava haver sigut agredida per la seua parella. 

  

 

 

En arribar al lloc, els policies van esbrinar que moments abans s'havia presentat en un establiment públic una dona en pijama i bata, que no parlava quasi l'espanyol, manifestant que el seu marit li havia agredit, per la qual cosa la van traslladar a dependències policials. 

Els agents van esbrinar que la dona pel que sembla "portava un mes aïllada en una habitació del seu domicili, sense que  li proporcionaren menjar i prohibint-li eixir de casa". "Que encara que l'habitació no estava tancada amb clau, la víctima tenia molta por a eixir per la reacció que poguera tenir el seu home", han explicat. 

  

 

Continuant amb les recerques, els policies van esbrinar que pel que sembla l'home de la víctima li hauria obligat a realitzar actes sexuals violents, encara que no ho va aconseguir. Davant les seues negatives, pel que sembla li havia colpejat amb punyades per tot el cos. Quan el seu marit es va marxar a treballar, la víctima va decidir eixir al carrer a demanar ajuda. 

Com a conseqüència de les investigacions, els agents van esbrinar que el seu marit treballava en un establiment d'alimentació del districte de Marítim, per la qual cosa es van dirigir al mateix i després de realitzar diverses comprovacions el van detindre com a presumpte autor dels delictes d'agressió sexual, detenció il·legal i maltractaments en l'àmbit familiar. El detingut, sense antecedents policials, ha passat a disposició judicial. 

  

 

Últimes notícies

El Govern exposa a les pedanies del sud de València el pla de resiliència enfront d’inundacions

El Govern ha exposat a veïns de Forn de Alcedo, Castellar-Oliveral i La Torre el Pla de Millora de la Resiliència enfront d'inundacions, amb 530 milions d'inversió. Ahir es va aprovar licitar per 3,8 milions la redacció de deu projectes amb desviaments al nou llit del Túria i millores de drenatge en infraestructures.

Raúl Fernández lidera els primers test de 2026 de MotoGP a Cheste

Raúl Fernández ha encapçalat el primer test de 2026 a Cheste amb un 1.29.373. La jornada, de set hores, ha deixat debuts, molt de rodatge i poques incidències.

La Generalitat al·lega que no pot recuperar el llistat de personal que va rebre alertes de premsa del 29-O

La Generalitat sosté que no és tècnicament possible reconstruir el llistat d'empleats que van rebre les alertes de premsa els dies 28 i 29 d'octubre. L'administració remitent les alertes rebudes, però afirma que no pot identificar a tots els subscriptors d'eixes dates.

La Fiscalia secunda transcriure les comunicacions per ràdio del CCE del 29 d’octubre

La Fiscalia recolza la petició d'Intersindical Valenciana per a transcriure i obtindre còpia de les comunicacions per ràdio del CCE del 29-O i suggerix delimitar la franja horària.

Sergio de Larrea es va mostrar ‘súper tranquil’ després de tres descartes i va confiar en més oportunitats

El base de València Basket va relativitzar les seues tres descartes per decisió tècnica, va assegurar no tindre problemes físics i va confiar que arribaran més oportunitats.

Sergio García posposa la seua final de temporada per a jugar el Saudita Internacional de Riad

El castellonenc disputarà des del dimecres el Saudita Internacional del circuit asiàtic i retarda el tancament del seu any competitiu després de l'Obert d'Espanya. Va perdre la targeta del DP World Tour al no complir el mínim de tornejos.

Camps demana un congrés del PPCV amb ‘un militant, un vot’ per a renovar la direcció

El portaveu del projecte de Francisco Camps, José Miguel Tolosa, ha reclamat un congrés del PPCV amb 'un militant, un vot' per a elegir la nova direcció després de l'anunci sobre Carlos Mazón. La proposta pretén obrir un debat d'idees i reforçar la legitimitat interna.

Rosa Touris deixa el seu càrrec a petició pròpia després de coordinar la comunicació de l’emergència per la dana

El Consell ha aprovat el cessament a petició pròpia de Rosa María Touris com a directora general de prevenció d'incendis, després de liderar la comunicació de l'emergència per la dana del 29 d'octubre. El Govern valencià ha garantit que el telèfon d'atenció a familiars seguirà actiu i que una altra directora general assumirà eixa interlocució.