Detenen un home per retindre a la seua dona sense menjar durant un mes i obligarla a fer actes sexuals

Agents de la Policia Nacional han detingut en el districte de Marítim a un home de 36 anys com a presumpte autor dels delictes d'agressió sexual, detenció il·legal i maltractaments en l'àmbit familiar, després de presumptament tindre aïllada en una habitació sense proporcionar-li quasi res de menjar i prohibir-li eixir de casa a la seua dona , a la qual també va obligar a realitzar actes sexuals que ella no desitjava. Al no aconseguir-ho, la va colpejar amb punyades per tot el cos. 

Els fets van ocórrer el diumenge sobre les deu del matí quan agents que realitzaven labors de prevenció van ser alertats per la Sala del 091 perquè es dirigiren a un establiment públic del districte de Marítim de València on pel que sembla hi havia una dona en pijama que manifestava haver sigut agredida per la seua parella. 

  

 

 

En arribar al lloc, els policies van esbrinar que moments abans s'havia presentat en un establiment públic una dona en pijama i bata, que no parlava quasi l'espanyol, manifestant que el seu marit li havia agredit, per la qual cosa la van traslladar a dependències policials. 

Els agents van esbrinar que la dona pel que sembla "portava un mes aïllada en una habitació del seu domicili, sense que  li proporcionaren menjar i prohibint-li eixir de casa". "Que encara que l'habitació no estava tancada amb clau, la víctima tenia molta por a eixir per la reacció que poguera tenir el seu home", han explicat. 

  

 

Continuant amb les recerques, els policies van esbrinar que pel que sembla l'home de la víctima li hauria obligat a realitzar actes sexuals violents, encara que no ho va aconseguir. Davant les seues negatives, pel que sembla li havia colpejat amb punyades per tot el cos. Quan el seu marit es va marxar a treballar, la víctima va decidir eixir al carrer a demanar ajuda. 

Com a conseqüència de les investigacions, els agents van esbrinar que el seu marit treballava en un establiment d'alimentació del districte de Marítim, per la qual cosa es van dirigir al mateix i després de realitzar diverses comprovacions el van detindre com a presumpte autor dels delictes d'agressió sexual, detenció il·legal i maltractaments en l'àmbit familiar. El detingut, sense antecedents policials, ha passat a disposició judicial. 

  

 

Últimes notícies

Rescatades dues pateres amb 43 persones a bord i tres patrons detinguts a la costa d’Alacant

S’han rescatat 43 persones, huit d’elles menors, de dues pateres davant la costa d’Alacant i la Policia Nacional ha detingut tres presumptes patrons acusats de facilitar la immigració il·legal.

Les comarques d’interior de València arriben als 39 graus abans del pic de la nova ona de calor

Zarra ha arribat este dimecres als 39,1 graus i altres municipis d’interior de València s’han acostat als 38, a les portes del pic de l’ona de calor previst per a la vesprada de dijous, quan la Aemet espera fins a 40 graus i ha activat l’avís taronja a València i Alacant.

Peter Lim torna a València quasi set anys després per a vore el Nou Mestalla

Peter Lim ha tornat a València després de quasi set anys per a reunir-se amb la direcció del club, visitar el Nou Mestalla i interessar-se per l’estat de salut de la directora financera.

Peter Lim torna a València quasi set anys després per a vore el Nou Mestalla

Peter Lim ha viatjat a València després de quasi set anys d’absència per a visitar el Nou Mestalla, reunir-se amb la cúpula del club i analitzar el mercat d’estiu.

Risc extrem d’incendis este dijous: nivell 3 de preemergència a tota la Comunitat

La Generalitat ha activat per a este dijous 23 de juliol el nivell 3 de preemergència per risc extrem d’incendis forestals en tota la Comunitat Valenciana i ha demanat màxima precaució per l’onada de calor.

La Coordinadora Feminista d’Elx denuncia a Govern i Consell la prohibició de xiquetes al Misteri

La Coordinadora Feminista d’Elx ha denunciat davant el Govern central i la Generalitat que les xiquetes continuen excloses de l’Escolania i de les representacions del Misteri d’Elx, i reclama la seua incorporació immediata.

Unes obres en un col·lector provoquen un abocament que tanca platges a La Pobla de Farnals

La Pobla de Farnals ha atribuït a unes obres de reparació en un col·lector de l’EPSAR l’abocament d’aigües residuals que ha obligat a tancar temporalment la Platja Nord al bany, mentres es vigila l’evolució de la taca i s’esperen analítiques.

Almussafes veu en l’aliança de Ford amb Geely una oportunitat per a reforçar el seu futur

L’Ajuntament d’Almussafes celebra l’acord de Ford amb Geely i considera que pot reforçar la càrrega de treball, la competitivitat i l’ocupació de la planta valenciana.