Detenen un home per retindre a la seua dona sense menjar durant un mes i obligarla a fer actes sexuals

Agents de la Policia Nacional han detingut en el districte de Marítim a un home de 36 anys com a presumpte autor dels delictes d'agressió sexual, detenció il·legal i maltractaments en l'àmbit familiar, després de presumptament tindre aïllada en una habitació sense proporcionar-li quasi res de menjar i prohibir-li eixir de casa a la seua dona , a la qual també va obligar a realitzar actes sexuals que ella no desitjava. Al no aconseguir-ho, la va colpejar amb punyades per tot el cos. 

Els fets van ocórrer el diumenge sobre les deu del matí quan agents que realitzaven labors de prevenció van ser alertats per la Sala del 091 perquè es dirigiren a un establiment públic del districte de Marítim de València on pel que sembla hi havia una dona en pijama que manifestava haver sigut agredida per la seua parella. 

  

 

 

En arribar al lloc, els policies van esbrinar que moments abans s'havia presentat en un establiment públic una dona en pijama i bata, que no parlava quasi l'espanyol, manifestant que el seu marit li havia agredit, per la qual cosa la van traslladar a dependències policials. 

Els agents van esbrinar que la dona pel que sembla "portava un mes aïllada en una habitació del seu domicili, sense que  li proporcionaren menjar i prohibint-li eixir de casa". "Que encara que l'habitació no estava tancada amb clau, la víctima tenia molta por a eixir per la reacció que poguera tenir el seu home", han explicat. 

  

 

Continuant amb les recerques, els policies van esbrinar que pel que sembla l'home de la víctima li hauria obligat a realitzar actes sexuals violents, encara que no ho va aconseguir. Davant les seues negatives, pel que sembla li havia colpejat amb punyades per tot el cos. Quan el seu marit es va marxar a treballar, la víctima va decidir eixir al carrer a demanar ajuda. 

Com a conseqüència de les investigacions, els agents van esbrinar que el seu marit treballava en un establiment d'alimentació del districte de Marítim, per la qual cosa es van dirigir al mateix i després de realitzar diverses comprovacions el van detindre com a presumpte autor dels delictes d'agressió sexual, detenció il·legal i maltractaments en l'àmbit familiar. El detingut, sense antecedents policials, ha passat a disposició judicial. 

  

 

Últimes notícies

Vaga dels vigilants de prevenció d’incendis en Vaersa el 30 i 31 d’agost

STAS-Intersindical, UGT i CCOO han convocat vaga del personal vigilant-operari de prevenció d'incendis forestals en Vaersa els dies 30 i 31 d'agost i mantindran demà una nova protesta davant el Palau de la Generalitat per exigir millores laborals i de servei.

Xàtiva, Alzira i Guadasséquies baten rècords de calor amb més de 44 graus

Xàtiva ha marcat este dimecres 44,1 graus i s’ha situat com la temperatura més alta d’Espanya, mentre que Alzira ha arribat als 44,7 graus i Guadasséquies als 44,2, segons Aemet i Avamet.

Cinc municipis valencians ja superen els 42 graus, les temperatures més altes d’Espanya

Carcaixent, Xàtiva, l’aeroport de València, Polinyà del Xúquer i València ciutat encapçalen hui les màximes d’Espanya, superant totes els 42 graus, amb avís roig activat al litoral valencià.

Incendi al barranc del Carraixet en un dia roig per calor extrema

Diversos equips terrestres i quatre mitjans aeris treballen en l’extinció d’un incendi de vegetació al barranc del Carraixet, en Bonrepòs i Mirambell, en una jornada de risc extrem per calor a la província de València.

Detingut a València per un tiroteig a l’accés sud de la ciutat

La Policia Nacional ha detingut un jove de 22 anys a València com a presumpte autor d’un tiroteig al principal accés sud de la ciutat, a la zona de la rotonda dels Anzuelos. No s’han registrat ferits, encara que la investigació continua oberta.

Bioparc adapta la dieta i crea pluja artificial per a cuidar els animals davant l’onada de calor

Bioparc València ha reforçat el seu protocol d’estiu per l’alerta roja per calor amb gelats especials, sistemes de pluja artificial i seguiment dels animals més vulnerables.

Reforma integral a Pont de Fusta per a modernitzar la Policia de la Generalitat

La Conselleria d’Emergències i Interior està reformant íntegrament la comissaria de Pont de Fusta, seu central de la Policia de la Generalitat, amb una inversió de 2,13 milions i un termini de 16 mesos, per a millorar ús, seguretat, accessibilitat i eficiència energètica d’un edifici històric protegit.

Trobada una bossa amb ossos humans a l’albelló de València

La Policia Nacional investiga una bossa amb restes òssies, presumptament humanes, localitzada en la xarxa d’albellons de València, a prop de la bomba de Cantarranas, al barri de Natzaret.