Detenen a José ‘El Francés’: està acusat de maltractaments cap a la seua exparella

 

José Rodríguez Vázquez, més conegut com a José ‘El Francés’, ha sigut detingut per la Policia Local de Marbella després de ser acusat d’agredir a la seua exparella. Segons ha pogut conéixer ‘Diari Sur’, ha sigut la pròpia dona de 46 anys la que ha telefontat al servei d’emergències assegurant que el cantant s’havia presentat a la seua casa i li havia agredit.

La dona va realitzar diverses telefonades al servei d’emergència. En la primera, la víctima va assegurar haver sigut agredida per l’intèrpret i va facilitar les dades del cotxe que conduïa, ja que va declarar que havia marxat de la seua casa després de l’atac.

No obstant això, al cap de pocs minuts la Policia va rebre una altra telefonada de la dona en la qual informava que el cantant havia tornat al domicili i es trobava allí mateix.

En rebre la telefonada, els policies van acudir al domicili de la denunciant on van trobar a José ‘El Francés’ assegut en la cuina. Va ser llavors quan els agents van decidir detindre-li sense rebre cap resistència, segons ha informat ‘Diari Sur’.

Després de la detenció, els agents van mantindre una conversa amb la dona en la qual la víctima descrivia el succeït. Segons la dona, el cantant s’hauria presentat a la seua casa i després d’una discussió li va propinar una espenta amb el qual la dona va perdre l’equilibri, va caure a terra i es va fer una ferida al seu braç.

Després de ser traslladada a un centre mèdic, va ser acompanyada pels agents a la comissaria del Cos Nacional de Policia a Marbella perquè formulara la corresponent denúncia davant la Unitat de Família i Atenció a la Dona (UFAM).

Per part seua, José ‘El francés’ va ser conduït als calabossos de la comissaria de Marbella.

Ja havia sigut detingut anteriorment, encara que per delictes d’una altra naturalesa. L’últim arrest que va transcendir va tindre lloc en 2011 a Granada, quan se’l va acusar de fugir d’un accident i d’atemptat contra l’autoritat. Deu anys va arribar a ingressar a la presó arran d’una condemna per tràfic de drogues.

Últimes notícies

Diana Morant agraïx a Ana Barceló la seua tasca després de renunciar a repetir com a alcaldessa d’Alacant

La ministra Diana Morant ha reconegut públicament el treball i el compromís d’Ana Barceló després que l’exconsellera de Sanitat haja anunciat que no repetirà com a candidata a l’alcaldia d’Alacant en 2027. La líder del PSPV ha destacat en xarxes socials la seua manera de fer política, centrada a millorar la vida de la gent.

Cullera activa un macrodispositiu amb 700 efectius per al festival Zevra

Cullera ha activat un dispositiu especial de més de 700 persones per garantir la seguretat del Zevra Festival, que espera més de 150.000 assistents en tres dies. L’Ajuntament remarca l’esforç de coordinació entre cossos policials i administracions per assegurar convivència i resposta ràpida davant emergències.

Les màximes es moderen al final de la tercera onada de calor però freguen encara els 40 graus

Les màximes han baixat fins a nou graus en la Comunitat Valenciana respecte a dijous, però moltes poblacions continuen acostant-se als 40. Requena, Beneixama, Teresa de Cofrentes i Alcoi han tornat a registrar valors molt alts.

PSPV i Compromís carreguen contra la deriva racista de PP i Vox en la llei d’acompanyament

PSPV i Compromís han acusat PP i Vox d’impulsar una deriva racista i xenòfoba en la llei d’acompanyament als pressupostos de la Generalitat i han anunciat mesures com un recurs d’inconstitucionalitat. Les crítiques se centren en la introducció del principi de prioritat nacional en normes socials com la Renda Valenciana d’Inclusió i la Llei de Serveis Socials.

Josan Ferrández seguirà un any més com a capità de l’Elx

L’Elx ha confirmat la renovació per una temporada del capità Josan Ferrández, que encadenarà així el seu desé curs al primer equip franjiverd.

PP i Vox blinden la ‘prioritat nacional’ en ajudes socials i funció pública

PP i Vox han pactat una trentena d'esmenes a la llei d'acompanyament perquè la 'prioritat nacional' regisca l'accés a prestacions socials i introduïxen noves obligacions en la funció pública, com treballar amb el rostre descobert.

El PP veu en el relleu de Barceló un intent del PSOE d’evitar un nou desastre electoral a Alacant

La portaveu del PP a Alacant, Mari Carmen de España, interpreta la renúncia d’Ana Barceló a repetir com a candidata a l’Alcaldia el 2027 com un moviment desesperat del PSOE per frenar un altre mal resultat a la ciutat.

El Consell rebutja la quita com a parxe i reclama una solució global a la infrafinançació

El portaveu del Consell, Miguel Barrachina, considera que la quita de 11.000 milions plantejada pel Govern central és només un parxe i reclama un nou model de finançament autonòmic pactat per totes les comunitats, amb un fons de nivellació.