Detenen a José ‘El Francés’: està acusat de maltractaments cap a la seua exparella

 

José Rodríguez Vázquez, més conegut com a José ‘El Francés’, ha sigut detingut per la Policia Local de Marbella després de ser acusat d’agredir a la seua exparella. Segons ha pogut conéixer ‘Diari Sur’, ha sigut la pròpia dona de 46 anys la que ha telefontat al servei d’emergències assegurant que el cantant s’havia presentat a la seua casa i li havia agredit.

La dona va realitzar diverses telefonades al servei d’emergència. En la primera, la víctima va assegurar haver sigut agredida per l’intèrpret i va facilitar les dades del cotxe que conduïa, ja que va declarar que havia marxat de la seua casa després de l’atac.

No obstant això, al cap de pocs minuts la Policia va rebre una altra telefonada de la dona en la qual informava que el cantant havia tornat al domicili i es trobava allí mateix.

En rebre la telefonada, els policies van acudir al domicili de la denunciant on van trobar a José ‘El Francés’ assegut en la cuina. Va ser llavors quan els agents van decidir detindre-li sense rebre cap resistència, segons ha informat ‘Diari Sur’.

Després de la detenció, els agents van mantindre una conversa amb la dona en la qual la víctima descrivia el succeït. Segons la dona, el cantant s’hauria presentat a la seua casa i després d’una discussió li va propinar una espenta amb el qual la dona va perdre l’equilibri, va caure a terra i es va fer una ferida al seu braç.

Després de ser traslladada a un centre mèdic, va ser acompanyada pels agents a la comissaria del Cos Nacional de Policia a Marbella perquè formulara la corresponent denúncia davant la Unitat de Família i Atenció a la Dona (UFAM).

Per part seua, José ‘El francés’ va ser conduït als calabossos de la comissaria de Marbella.

Ja havia sigut detingut anteriorment, encara que per delictes d’una altra naturalesa. L’últim arrest que va transcendir va tindre lloc en 2011 a Granada, quan se’l va acusar de fugir d’un accident i d’atemptat contra l’autoritat. Deu anys va arribar a ingressar a la presó arran d’una condemna per tràfic de drogues.

Últimes notícies

La ciència guia l’extinció dels grans incendis de Castelló, Madrid, Toledo i Àvila

Un equip del CSIC assessora en temps real sobre vent i zones cremades en els incendis de La Vall d'Uixò, Madrid, Toledo i Àvila per a millorar l’estratègia d’extinció.

Un miler de veïns torna a casa per l’avenç en l’incendi de la Vall d’Uixó

L’incendi forestal de la Vall d’Uixó ja ha arrasat 9.644 hectàrees i manté 7.000 persones confinades, però l’avenç en l’extinció ha permés el retorn d’un miler de veïns desallotjats.

‘Visitants’ obri Sagunt a Escena amb una mirada actual i participativa als grans clàssics

La companyia castellonenca inaugura este dissabte la 43a edició del festival amb l’espectacle de carrer ‘I si fem un clàssic?’

La quarta ona de calor dispara les màximes a l’interior i prelitoral de València fins als 40 °C

La Comunitat Valenciana viu la segona jornada de la quarta ona de calor de l’estiu, amb màximes de fins a 40 graus a l’interior i prelitoral de València i nits tropicals en les capitals. El vent bufarà fluix de components marítims i hi haurà pols en suspensió i lleugera inestabilitat de vesprada.

L’incendi de la Vall d’Uixó entra en el sisé dia amb el foc actiu però perimetrat

L’incendi forestal declarat dissabte a la Vall d’Uixó encadena sis dies actiu, ha cremat 9.300 hectàrees i continua sense control, amb catorze municipis evacuats.

Un velatori-concentració a València reclama llevar l’aforament a Mazón per la dana

Centenars de persones s’han concentrat davant el Palau de la Generalitat, en un acte-velatori, per exigir que es retire l’aforament a Carlos Mazón per la seua gestió de la dana que va causar 231 morts fa 21 mesos.

Nit decisiva a la Vall d’Uixó: l’incendi continua actiu i manté el perímetre

L'incendi forestal de la Vall d'Uixó continua actiu però manté el perímetre de 82 quilòmetres i unes 9.300 hectàrees afectades, mentre els equips d'emergències es preparen per a una nit clau per a la seua possible estabilització. Es mantenen evacuacions, confinaments i recomanacions sanitàries en diversos municipis de Castelló.

Golejada del Vila-real en el seu debut en el Torneig de Como (3-0)

El Vila-real ha debutat en el Torneig de Como amb un contundent 3-0 davant l’Al-Ula Club, gràcies a un doblet d’Ayoze i un gol de Cardona en un duel de 45 minuts totalment dominat pels grocs.
FILMOTECA D'ESTIU