Detenen a José ‘El Francés’: està acusat de maltractaments cap a la seua exparella

 

José Rodríguez Vázquez, més conegut com a José ‘El Francés’, ha sigut detingut per la Policia Local de Marbella després de ser acusat d’agredir a la seua exparella. Segons ha pogut conéixer ‘Diari Sur’, ha sigut la pròpia dona de 46 anys la que ha telefontat al servei d’emergències assegurant que el cantant s’havia presentat a la seua casa i li havia agredit.

La dona va realitzar diverses telefonades al servei d’emergència. En la primera, la víctima va assegurar haver sigut agredida per l’intèrpret i va facilitar les dades del cotxe que conduïa, ja que va declarar que havia marxat de la seua casa després de l’atac.

No obstant això, al cap de pocs minuts la Policia va rebre una altra telefonada de la dona en la qual informava que el cantant havia tornat al domicili i es trobava allí mateix.

En rebre la telefonada, els policies van acudir al domicili de la denunciant on van trobar a José ‘El Francés’ assegut en la cuina. Va ser llavors quan els agents van decidir detindre-li sense rebre cap resistència, segons ha informat ‘Diari Sur’.

Després de la detenció, els agents van mantindre una conversa amb la dona en la qual la víctima descrivia el succeït. Segons la dona, el cantant s’hauria presentat a la seua casa i després d’una discussió li va propinar una espenta amb el qual la dona va perdre l’equilibri, va caure a terra i es va fer una ferida al seu braç.

Després de ser traslladada a un centre mèdic, va ser acompanyada pels agents a la comissaria del Cos Nacional de Policia a Marbella perquè formulara la corresponent denúncia davant la Unitat de Família i Atenció a la Dona (UFAM).

Per part seua, José ‘El francés’ va ser conduït als calabossos de la comissaria de Marbella.

Ja havia sigut detingut anteriorment, encara que per delictes d’una altra naturalesa. L’últim arrest que va transcendir va tindre lloc en 2011 a Granada, quan se’l va acusar de fugir d’un accident i d’atemptat contra l’autoritat. Deu anys va arribar a ingressar a la presó arran d’una condemna per tràfic de drogues.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Les Falles de València s’acomiaden amb la Cremà i obrin el debat sobre el seu futur

Les Falles de València tanquen hui els seus dies grans amb la mascletà i la Cremà de quasi 760 monuments, en una edició massiva i sense incidents rellevants que deixa diversos debats pendents.

L’Ofrena de València suma més de 114.000 falleres i fallers, un 10% més que en 2025

L'Ofrena de flors a la Verge dels Desemparats reunix enguany 114.275 falleres i fallers, amb un creixement del 10% i més de deu mil participants addicionals.

Identificat un menor per agredir amb un bat de beisbol a una dona a Torrent

La Policia Nacional investiga l'agressió amb un bat de beisbol a una dona de 52 anys en el portal del seu edifici a Torrent i ha identificat a un menor de 17 anys com a presumpte autor.

Dos detinguts a Albatera després d’un control amb metamfetamina i haixix

Dos persones són detingudes a Albatera després de trobar-se metamfetamina, haixix, pastilles i diners en efectiu en un control de trànsit conjunt de Guàrdia Civil i Policia Local.

Detinguda a Alacant per injectar àcid hialurònic a una menor sense titulació ni permís patern

La Policia Nacional ha detingut a Alacant a una dona de 40 anys per presumpte intrusisme laboral i lesions després d'injectar àcid hialurònic en els llavis d'una menor sense titulació mèdica ni consentiment dels seus progenitors.

Les Falles de València s’acomiaden amb la Cremà i obrin el debat sobre el seu futur

Les Falles de València culminen hui amb la mascletà i la Cremà de prop de 760 monuments, en una edició marcada per l'auge turístic i els reptes de gestió per a pròxims anys.

Pérez Llorca viu amb emoció l’Ofrena a la Verge dels Desemparats en un dia molt important

El president de la Generalitat Juanfran Pérez Llorca desfila en l'Ofrena a la Verge dels Desemparats molt emocionat, destacant el privilegi de participar al costat de la seua filla en un dia molt important per a ell.

La Cantina planta una falla per a no oblidar la DANA i homenatjar les víctimes

El centre de voluntariat La Cantina planta per segon any la falla No oblidar la DANA en Russafa com a monument a la memòria i homenatge a les víctimes de les inundacions.