Detenen a José ‘El Francés’: està acusat de maltractaments cap a la seua exparella

 

José Rodríguez Vázquez, més conegut com a José ‘El Francés’, ha sigut detingut per la Policia Local de Marbella després de ser acusat d’agredir a la seua exparella. Segons ha pogut conéixer ‘Diari Sur’, ha sigut la pròpia dona de 46 anys la que ha telefontat al servei d’emergències assegurant que el cantant s’havia presentat a la seua casa i li havia agredit.

La dona va realitzar diverses telefonades al servei d’emergència. En la primera, la víctima va assegurar haver sigut agredida per l’intèrpret i va facilitar les dades del cotxe que conduïa, ja que va declarar que havia marxat de la seua casa després de l’atac.

No obstant això, al cap de pocs minuts la Policia va rebre una altra telefonada de la dona en la qual informava que el cantant havia tornat al domicili i es trobava allí mateix.

En rebre la telefonada, els policies van acudir al domicili de la denunciant on van trobar a José ‘El Francés’ assegut en la cuina. Va ser llavors quan els agents van decidir detindre-li sense rebre cap resistència, segons ha informat ‘Diari Sur’.

Després de la detenció, els agents van mantindre una conversa amb la dona en la qual la víctima descrivia el succeït. Segons la dona, el cantant s’hauria presentat a la seua casa i després d’una discussió li va propinar una espenta amb el qual la dona va perdre l’equilibri, va caure a terra i es va fer una ferida al seu braç.

Després de ser traslladada a un centre mèdic, va ser acompanyada pels agents a la comissaria del Cos Nacional de Policia a Marbella perquè formulara la corresponent denúncia davant la Unitat de Família i Atenció a la Dona (UFAM).

Per part seua, José ‘El francés’ va ser conduït als calabossos de la comissaria de Marbella.

Ja havia sigut detingut anteriorment, encara que per delictes d’una altra naturalesa. L’últim arrest que va transcendir va tindre lloc en 2011 a Granada, quan se’l va acusar de fugir d’un accident i d’atemptat contra l’autoritat. Deu anys va arribar a ingressar a la presó arran d’una condemna per tràfic de drogues.

Últimes notícies

Els EUA carreguen contra l’aliança de Ford amb Geely per la planta d’Almussafes

El secretari de Transport dels Estats Units, Sean P. Duffy, ha advertit a Ford per la seua aliança amb Geely per explotar conjuntament la fàbrica d’Almussafes i per l’ús de tecnologia xinesa, que vincula amb riscos per a la seguretat nacional.

València assumirà tot el cost de l’educació infantil de 0 a 6 anys per a facilitar la conciliació

L’Ajuntament de València finançarà per primera vegada tot el cicle d’educació infantil de 0 a 6 anys amb beques per a escolarització, menjador, escoles matinera i de juliol, amb un pressupost total de 7 milions d’euros.

Detingut a Alacant per robar en un hotel fent-se passar per un client britànic

La Policia Nacional ha detingut a Alacant un home de 36 anys acusat de robar en lhabitació dun hotel després de suplantar la identitat dun hoste britànic, al qual havia furtat abans una motxilla a la Explanada dEspanya.

Catalá veu en la sentència del TSJCV un aval jurídic a l’ampliació nord del port de València

La nova resolució del Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana rebutja el recurs d’Acció Ecologista Agró i, segons l’alcaldessa María José Catalá, reforça el suport jurídic a l’ampliació nord del port de València.

Cultura reunirà dijous les autonomies i la Policia per reforçar la seguretat als museus

El Ministeri de Cultura ha convocat per a este dijous una reunió amb les comunitats autònomes i la Policia Nacional per revisar la seguretat dels museus després dels robatoris a Badajoz, Albacete i Villena, que han obert una polèmica amb la Generalitat i han activat mesures a altres territoris.

Llorca insta els sindicats educatius a tindre voluntat de diàleg per a pactar millores

Juanfran Pérez Llorca reclama als sindicats educatius més voluntat de diàleg davant el nou pla de la Generalitat i defensa mesures com la gratuïtat de 0 a 3 anys i la reducció de ràtios en pobles menuts. El curs arranca amb menys alumnat però amb rècord de professorat i 28 nous centres entre els que obrin ara i els previstos enguany.

Detingut a Vinaròs per enviar 60 quilos de marihuana en paquets postals

La Guàrdia Civil i Vigilància Duanera han intervingut a Vinaròs més de 60 quilos de marihuana enviats en paquets postals i han detingut un home per contraban i delicte contra la salut pública.

Detinguts quatre hòmens per una agressió sexual múltiple a València a la víctima del seu excompany

La Policia Nacional ha detingut a València quatre hòmens d’entre 44 i 53 anys per una presumpta agressió sexual en grup a l’exparella sentimental d’un d’ells, a qui també s’atribueix un delicte de maltractaments en l’àmbit de la violència de gènere.