Detenen un jove després d’apunyalar un home per l’esquena en una discoteca de València

 

Un jove de 23 anys va ser detingut la matinada del dissabte per agents de la Policia Nacional com a presumpte autor d’un delicte de lesions, després d’apunyalar per l’esquena a un home de 32 anys en els voltants d’una discoteca. Els fets van ocórrer al voltant de les sis del matí del dissabte encara que ha transcendit ara, en el districte de Marítim de València. Segons sembla, els agents que realitzaven tasques de prevenció van ser alertats per la Sala del 091 perquè es dirigiren a la porta d’una discoteca on una persona acabava de ser apunyalada enfront del local.

  

  

Els agents es van dirigir de seguida al lloc dels fets on van parlar amb el personal de seguretat que es trobaven en el carrer. Aquests els contaren que moments abans, un home estranger, d’origen holandés s’havia acostat a ells demanant ajuda i sagnant, ja que dos homes prèviament l’havien apunyalat per l’esquena. Els guàrdies de seguretat cridaren a una ambulància que el va traslladar de seguida a l’hospital, on es va quedar ingressat en la unitat de crítics. La Policia va parlar amb diversos testimonis que havien presenciat l’agressió i van esbrinar que la víctima estava sentint un grup de joves cantant i donant palmes quan aquests van començar a barallar-se entre ells, per la qual cosa ell va intentar mediar sense èxit. Posteriorment, segons fonts policials, dos d’aquestos joves, d’origen espanyol, s’haurien acostat a la víctima, colpejant-lo en la cara mentre l’altre l’apunyalava per l’esquena per a després fugir en cotxe.

 

Els agents van poder saber les característiques físiques dels agressors, així com del vehicle en el qual havien fugit, el qual va ser localitzat per la mateixa patrulla en el carrer Balears. Van obligar el cotxe a aturar-se però van comprovar que sols hi havia un ocupant en el vehicle, el qual coincidia amb les descripcions físiques que els testimonis havien donat. Així mateix van observar que duia una samarreta tacada d’una cosa que semblava sang, per la qual cosa els agents el van detindre com a presumpte autor d’un delicte de lesions. El detingut, que ja tenia antecedents policials, va passar ahir al matí a disposició judicial; mentrestant les investigacions continuen per a poder esclarir els fets.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Nteka rescata al Raig davant un Elx en inferioritat i acosta la salvació

Un gol de Randy Nteka en la segona part va donar una victòria vital al Raig davant un Elx que va jugar amb deu per l'expulsió de Pedro Bigas i veu frenada la seua reacció en la lluita per la permanència.

De Fruits mira a la Lliga Conferència després d’un triomf clau del Raig davant l’Elx

Jorge de Fruits destaca que la victòria del Raig davant l'Elx suposa un pas de gegant cap a la salvació i anima a somiar amb la Lliga Conferència.

Dituro assenyala l’expulsió de Bigas com a clau en la derrota de l’Elx davant el Raig

Matías Dituro va considerar que l'expulsió de Pedro Bigas va ser determinant en la derrota de l'Elx davant el Rayo Vallecano per 1-0, i va admetre que l'equip queda en una situació delicada en la lluita per la permanència.

Nteka rescata al Raig davant un Elx en inferioritat numèrica

Un gol de Randy Nteka en la recta final va donar la victòria al Rayo Vallecano davant un Elx que va jugar amb deu des del minut 39 i veu complicar-se encara més la seua lluita per la salvació.

Set ferits en un xoc múltiple entre tres cotxes a Vila-real

Set persones han resultat ferides en un accident de trànsit en la N-340 al seu pas per Vila-real, on han xocat tres vehicles i ha sigut necessària l'excarceració de tres ocupants.

El SanSan de Benicàssim reordena el cartell per a recuperar els concerts suspesos pel vent

El festival SanSan de Benicàssim reprograma per a este divendres partix dels concerts suspesos en la primera jornada per l'alerta groga per fortes ratxes de vent, avançant l'obertura de portes per a encaixar el nou horari.

L’Alcora vibra amb més de mil tambors en una Rompida de l’Hora inoblidable

Més de mil tambors i bombos han trencat el silenci en la plaça d'Espanya de l'Alcora en una Rompida de l'Hora marcada per l'emoció i l'homenatge a Melchor Paús Gozalbo.

Rescatat el conductor d’un patinet elèctric atrapat sota un cotxe a Torrent

Un jove de 28 anys que circulava en patinet elèctric ha quedat atrapat sota un turisme després d'una col·lisió en una rotonda de Torrent i ha hagut de ser rescatat pels bombers abans de ser traslladat a l'hospital.