Detenen un jove després d’apunyalar un home per l’esquena en una discoteca de València

 

Un jove de 23 anys va ser detingut la matinada del dissabte per agents de la Policia Nacional com a presumpte autor d’un delicte de lesions, després d’apunyalar per l’esquena a un home de 32 anys en els voltants d’una discoteca. Els fets van ocórrer al voltant de les sis del matí del dissabte encara que ha transcendit ara, en el districte de Marítim de València. Segons sembla, els agents que realitzaven tasques de prevenció van ser alertats per la Sala del 091 perquè es dirigiren a la porta d’una discoteca on una persona acabava de ser apunyalada enfront del local.

  

  

Els agents es van dirigir de seguida al lloc dels fets on van parlar amb el personal de seguretat que es trobaven en el carrer. Aquests els contaren que moments abans, un home estranger, d’origen holandés s’havia acostat a ells demanant ajuda i sagnant, ja que dos homes prèviament l’havien apunyalat per l’esquena. Els guàrdies de seguretat cridaren a una ambulància que el va traslladar de seguida a l’hospital, on es va quedar ingressat en la unitat de crítics. La Policia va parlar amb diversos testimonis que havien presenciat l’agressió i van esbrinar que la víctima estava sentint un grup de joves cantant i donant palmes quan aquests van començar a barallar-se entre ells, per la qual cosa ell va intentar mediar sense èxit. Posteriorment, segons fonts policials, dos d’aquestos joves, d’origen espanyol, s’haurien acostat a la víctima, colpejant-lo en la cara mentre l’altre l’apunyalava per l’esquena per a després fugir en cotxe.

 

Els agents van poder saber les característiques físiques dels agressors, així com del vehicle en el qual havien fugit, el qual va ser localitzat per la mateixa patrulla en el carrer Balears. Van obligar el cotxe a aturar-se però van comprovar que sols hi havia un ocupant en el vehicle, el qual coincidia amb les descripcions físiques que els testimonis havien donat. Així mateix van observar que duia una samarreta tacada d’una cosa que semblava sang, per la qual cosa els agents el van detindre com a presumpte autor d’un delicte de lesions. El detingut, que ja tenia antecedents policials, va passar ahir al matí a disposició judicial; mentrestant les investigacions continuen per a poder esclarir els fets.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Diego Ventura imposa el seu mestratge a Castelló i tala una orella

Diego Ventura va destacar en la segona d'abonament de la Magdalena amb una actuació de tremp i domini que li va valdre una orella i una ovació. Rui Fernandes i Llija Vicens van marxar de buit davant un tancament noble però amb poca transmissió dels Espartars.

La Fiscalia sosté que Mazón no tenia competències en emergències i que no està provat que donara ordes

La Fiscalia Superior de la Comunitat Valenciana afirma que la llei no atribuïx al president competències directes en protecció civil i que no hi ha proves d'ordes seues durant la dana. El comandament únic corresponia a Interior i només canviaria si apareixen noves evidències.

El nou centre de salut Rincón de Loix millora l’atenció a 20.000 persones i tindrà urgències 24 hores abans de l’estiu

El president Juanfran Pérez Llorca ha destacat l'accessibilitat i el reforç de servicis del nou centre, operatiu des del 2 de març després de 5,5 milions d'inversió. L'edifici suma més consultes, àrees específiques i preveu rehabilitació i urgències 24 hores abans de l'estiu.

Pérez Llorca destaca en els seus 100 dies la recuperació de la normalitat en la Generalitat

El president ha reivindicat que estos primers 100 dies han retornat la normalitat i l'estabilitat, amb més de la mitat dels seus compromisos ja en marxa.

Oliu confirma que Banc Sabadell ha eixit enfortit després de l’OPA fallida del BBVA

Josep Oliu ha assegurat que Banc Sabadell ha eixit enfortit després de l'OPA fallida del BBVA i ha fixat com a repte seguir el ritme de la innovació i la IA. També ha defés que la independència preserva la competència per a les pimes i ha reclamat simplificació reguladora a Europa.

Avís groc este dimarts per pluges de fins a 20 l/m² en una hora en la Comunitat Valenciana

Aemet ha establit el nivell groc per precipitacions intenses. Alacant, Castelló i València activen l'avís amb diferents franges i acumulats.

La Generalitat oferix suport a Benidorm per a complir la sentència de la serra Gelada

La Generalitat Valenciana ha oferit suport i ajuda a l'Ajuntament de Benidorm per a complir la sentència que li imposa 350 milions per la serra Gelada. El Consell ha garantit col·laboració per a executar la fallada i ha desvinculat a l'actual govern local de l'origen del conflicte

Catalá critica que Renfe no habilite autobusos des d’Albal durant la mascletà

L'alcaldessa de València ha enlletgit a Renfe que no preveja autobusos llançadora des d'Albal durant les hores de la mascletà. La Delegació del Govern defén la mesura per seguretat i l'atribuïx a instruccions municipals.