Detenen un jove després d’apunyalar un home per l’esquena en una discoteca de València

 

Un jove de 23 anys va ser detingut la matinada del dissabte per agents de la Policia Nacional com a presumpte autor d’un delicte de lesions, després d’apunyalar per l’esquena a un home de 32 anys en els voltants d’una discoteca. Els fets van ocórrer al voltant de les sis del matí del dissabte encara que ha transcendit ara, en el districte de Marítim de València. Segons sembla, els agents que realitzaven tasques de prevenció van ser alertats per la Sala del 091 perquè es dirigiren a la porta d’una discoteca on una persona acabava de ser apunyalada enfront del local.

  

  

Els agents es van dirigir de seguida al lloc dels fets on van parlar amb el personal de seguretat que es trobaven en el carrer. Aquests els contaren que moments abans, un home estranger, d’origen holandés s’havia acostat a ells demanant ajuda i sagnant, ja que dos homes prèviament l’havien apunyalat per l’esquena. Els guàrdies de seguretat cridaren a una ambulància que el va traslladar de seguida a l’hospital, on es va quedar ingressat en la unitat de crítics. La Policia va parlar amb diversos testimonis que havien presenciat l’agressió i van esbrinar que la víctima estava sentint un grup de joves cantant i donant palmes quan aquests van començar a barallar-se entre ells, per la qual cosa ell va intentar mediar sense èxit. Posteriorment, segons fonts policials, dos d’aquestos joves, d’origen espanyol, s’haurien acostat a la víctima, colpejant-lo en la cara mentre l’altre l’apunyalava per l’esquena per a després fugir en cotxe.

 

Els agents van poder saber les característiques físiques dels agressors, així com del vehicle en el qual havien fugit, el qual va ser localitzat per la mateixa patrulla en el carrer Balears. Van obligar el cotxe a aturar-se però van comprovar que sols hi havia un ocupant en el vehicle, el qual coincidia amb les descripcions físiques que els testimonis havien donat. Així mateix van observar que duia una samarreta tacada d’una cosa que semblava sang, per la qual cosa els agents el van detindre com a presumpte autor d’un delicte de lesions. El detingut, que ja tenia antecedents policials, va passar ahir al matí a disposició judicial; mentrestant les investigacions continuen per a poder esclarir els fets.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Gayà passa pàgina després de la remuntada del Cèltic i es bolca en el dol davant l’Elx

Gayà assumix com una pena la remuntada encaixada davant el Celta a Mestalla, però recalca que el vestuari ja mira al dol contra l'Elx, al qual s'aferren per a sumar tres punts clau.

Pedro Martínez fixa com a objectiu del València Basket assegurar el play off d’Eurolliga

Pedro Martínez considera que el València Basket té el play in encarrilat en l'Eurolliga i centra ara l'objectiu a assegurar l'accés directe al play off, sense perdre de vista el dol clau davant el Milà.

L’atur baixa al març en la Comunitat Valenciana i se situa en 288.162 persones

L'atur registrat en la Comunitat Valenciana baixa al març en 2.467 persones, un 0,85% menys que al febrer, i situa el total d'aturats en 288.162. La caiguda anual aconseguix les 19.440 persones, amb descensos en les tres províncies i suport de l'estirada de l'ocupació per Setmana Santa.

Pedro Martínez ressalta la victòria coral del València Basket davant el Riu Breogán

Pedro Martínez celebra el triomf del València Basket davant el Riu Breogán com una victòria coral en la qual subratlla l'aportació defensiva d'Isaac Nogués i la bona faena de Yankuba Avenc i Kameron Taylor.

Montero lidera un València Basket coral per a doblegar al Riu Breogán (105-88)

València Basket s'imposa al Riu Breogán per 105-88 en el Roig Arena, en un triomf coral liderat pel dominicà Jean Montero i sustentat en la potència ofensiva local.

Mor als 78 anys Josep Piera, poeta i referent de la literatura valenciana

El poeta i narrador valencià Josep Piera, figura clau de la Generació dels 70 i autor àmpliament premiat, ha mort als 78 anys. Institucions i representants públics destaquen el seu llegat literari i el seu compromís amb la cultura valenciana.

Dos morts en la segona fase de l’operació de trànsit de Setmana Santa en la Comunitat Valenciana

La segona fase de l'operació especial de trànsit de Setmana Santa registra dos víctimes mortals a Vila-real i Calp i un alt volum de desplaçaments per carretera.

Remuntada del Celta a Mestalla per a afermar-se en llocs europeus

El Celta de Vigo remunta al València amb una espectacular segona part a Mestalla, s'aferra a la zona europea i deixa al conjunt local sense premi malgrat el doblet de Guido Rodríguez.