Detenen un jove després d’apunyalar un home per l’esquena en una discoteca de València

 

Un jove de 23 anys va ser detingut la matinada del dissabte per agents de la Policia Nacional com a presumpte autor d’un delicte de lesions, després d’apunyalar per l’esquena a un home de 32 anys en els voltants d’una discoteca. Els fets van ocórrer al voltant de les sis del matí del dissabte encara que ha transcendit ara, en el districte de Marítim de València. Segons sembla, els agents que realitzaven tasques de prevenció van ser alertats per la Sala del 091 perquè es dirigiren a la porta d’una discoteca on una persona acabava de ser apunyalada enfront del local.

  

  

Els agents es van dirigir de seguida al lloc dels fets on van parlar amb el personal de seguretat que es trobaven en el carrer. Aquests els contaren que moments abans, un home estranger, d’origen holandés s’havia acostat a ells demanant ajuda i sagnant, ja que dos homes prèviament l’havien apunyalat per l’esquena. Els guàrdies de seguretat cridaren a una ambulància que el va traslladar de seguida a l’hospital, on es va quedar ingressat en la unitat de crítics. La Policia va parlar amb diversos testimonis que havien presenciat l’agressió i van esbrinar que la víctima estava sentint un grup de joves cantant i donant palmes quan aquests van començar a barallar-se entre ells, per la qual cosa ell va intentar mediar sense èxit. Posteriorment, segons fonts policials, dos d’aquestos joves, d’origen espanyol, s’haurien acostat a la víctima, colpejant-lo en la cara mentre l’altre l’apunyalava per l’esquena per a després fugir en cotxe.

 

Els agents van poder saber les característiques físiques dels agressors, així com del vehicle en el qual havien fugit, el qual va ser localitzat per la mateixa patrulla en el carrer Balears. Van obligar el cotxe a aturar-se però van comprovar que sols hi havia un ocupant en el vehicle, el qual coincidia amb les descripcions físiques que els testimonis havien donat. Així mateix van observar que duia una samarreta tacada d’una cosa que semblava sang, per la qual cosa els agents el van detindre com a presumpte autor d’un delicte de lesions. El detingut, que ja tenia antecedents policials, va passar ahir al matí a disposició judicial; mentrestant les investigacions continuen per a poder esclarir els fets.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El PSOE expulsa a l’alcalde d’Almussafes, Toni González, per les seues declaracions contra les denunciants

El PSOE ha expulsat a l'alcalde d'Almussafes, Toni González, per les seues declaracions contra les dones que el van denunciar per assetjament sexual, en considerar-les una revictimització. La decisió arriba després de la seua suspensió de militància al desembre i un expedient obert al febrer.

El PSOE expulsa a l’alcalde d’Almussafes, Toni González, després dels seus atacs a les denunciants d’assetjament sexual

El PSOE ha expulsat a Toni González, alcalde d'Almussafes, per declaracions contra les dones que li van denunciar per assetjament, qualificades de 'revictimación'. Al desembre va ser suspés i el 25 de febrer va afrontar un expedient per 'amenaça vetlada', 'menyspreu' i deslleialtat.

Pluges superiors a 150 l/m² a Xert i Catí en 48 hores, a l’interior de Castelló

En 48 hores s'han superat els 150 l/m² a Xert i Catí. L'episodi ha deixat acumulats molt alts a l'interior de Castelló i registres notables a València i Alacant.

El Consell destina 854 milions al transport sanitari per quatre anys prorrogables a cinc

El Consell ha autoritzat este divendres el contracte del transport sanitari urgent i no urgent en la Comunitat Valenciana: 853,9 milions per a 4+1 anys i 23 vehicles més, fins a 739.

El Consell denuncia que el Govern no ha pagat 4 de cada 5 ajudes de primera necessitat per la dana

El Consell ha denunciat que la majoria de les ajudes de primera necessitat per la dana no s'han abonat i ha atribuït el bloqueig a traves burocràtiques estatals. Alhora, ha destacat avanços del Pla Endavant.

El Consell aprova una deducció de fins a 150 € per formació musical i instruments en la Comunitat Valenciana

El Consell ha aprovat una nova deducció autonòmica de fins a 150 € en l'IRPF per gastos de foment i formació musical. La mesura serà efectiva en la campanya que arranca el 8 d'abril i té efecte retroactiu des de l'1 de gener de 2025.

Es normalitza la circulació en les línies 6 i 4 del tramvia de València després del trencament d’una catenària

La L6 va recuperar tot el seu recorregut i la L4 va restablir el tram entre Doctor Lluch i Pont d'Assot cap a les 15.00, després de reparar una catenària danyada. La incidència es va originar sobre les 12.30 pel colp d'un camió en l'avinguda de Catalunya.

La Policia Nacional busca al sospitós de violar a una menor de 16 anys a Xirivella

La UFAM de la Policia Nacional a Xirivella busca a un home sospitós d'haver violat a una menor de 16 anys. L'agressió es va produir el 26 de febrer i es reserven detalls per protecció de la víctima.