Detenen un jove després d’apunyalar un home per l’esquena en una discoteca de València

 

Un jove de 23 anys va ser detingut la matinada del dissabte per agents de la Policia Nacional com a presumpte autor d’un delicte de lesions, després d’apunyalar per l’esquena a un home de 32 anys en els voltants d’una discoteca. Els fets van ocórrer al voltant de les sis del matí del dissabte encara que ha transcendit ara, en el districte de Marítim de València. Segons sembla, els agents que realitzaven tasques de prevenció van ser alertats per la Sala del 091 perquè es dirigiren a la porta d’una discoteca on una persona acabava de ser apunyalada enfront del local.

  

  

Els agents es van dirigir de seguida al lloc dels fets on van parlar amb el personal de seguretat que es trobaven en el carrer. Aquests els contaren que moments abans, un home estranger, d’origen holandés s’havia acostat a ells demanant ajuda i sagnant, ja que dos homes prèviament l’havien apunyalat per l’esquena. Els guàrdies de seguretat cridaren a una ambulància que el va traslladar de seguida a l’hospital, on es va quedar ingressat en la unitat de crítics. La Policia va parlar amb diversos testimonis que havien presenciat l’agressió i van esbrinar que la víctima estava sentint un grup de joves cantant i donant palmes quan aquests van començar a barallar-se entre ells, per la qual cosa ell va intentar mediar sense èxit. Posteriorment, segons fonts policials, dos d’aquestos joves, d’origen espanyol, s’haurien acostat a la víctima, colpejant-lo en la cara mentre l’altre l’apunyalava per l’esquena per a després fugir en cotxe.

 

Els agents van poder saber les característiques físiques dels agressors, així com del vehicle en el qual havien fugit, el qual va ser localitzat per la mateixa patrulla en el carrer Balears. Van obligar el cotxe a aturar-se però van comprovar que sols hi havia un ocupant en el vehicle, el qual coincidia amb les descripcions físiques que els testimonis havien donat. Així mateix van observar que duia una samarreta tacada d’una cosa que semblava sang, per la qual cosa els agents el van detindre com a presumpte autor d’un delicte de lesions. El detingut, que ja tenia antecedents policials, va passar ahir al matí a disposició judicial; mentrestant les investigacions continuen per a poder esclarir els fets.

Últimes notícies

L’atur baixa en 2.445 persones al juny a la Comunitat Valenciana i se situa en 281.651 inscrits

L’atur registrat a la Comunitat Valenciana ha baixat en 2.445 persones al juny i suma 11.964 desocupats menys que fa un any. La província de València ha reduït 414 aturats i la afiliació a la Seguretat Social ha crescut en 12.374 persones.

Nits tòrrides a la Comunitat: les mínimes no baixen dels 25 graus i arriben als 26,3

Les mínimes han tornat a quedar-se esta matinada per damunt dels 25 graus en nombrosos municipis valencians, amb un valor màxim de 26,3 ºC a Benidorm i nits molt càlides especialment a la província de València.

Oratge més fresc i possibles pluges febles entre el nord d’Alacant i el sud de València

La Comunitat Valenciana espera este dijous intervals de núvols, possibles pluges febles al nord d’Alacant i sud de València i un descens de les màximes, abans d’un divendres més solejat i càlid, sobretot a l’interior de la província de València.

Diana Morant es presenta a les primàries del PSPV per optar a la Presidència de la Generalitat

La secretària general del PSPV-PSOE i ministra Diana Morant ha anunciat a Gandia que concorrerà a les primàries del partit per ser la primera presidenta de la Generalitat, amb un projecte centrat en educació, sanitat, vivenda i reactivació econòmica.

Tres detinguts per una estafa massiva amb falses inversions en criptomonedes destapada a Castelló

La Guàrdia Civil ha desarticulat una xarxa que presumptament estafava grans quantitats de diners amb falses inversions en criptomonedes, arran de la denúncia d’un veí d’Orpesa enganyat amb prop de 340.000 euros.

Detingut a Múrcia per estafar 5.000 euros a una dona amb la falsa promesa de regularitzar-la

La Policia Nacional ha detingut a Múrcia un home acusat d'estafar 5.000 euros a una dona estrangera en situació irregular amb la promesa falsa d'aconseguir-li permís de residència i treball. La víctima, que exercia la prostitució, el va conéixer en un club d'alterne d'Elx i va acabar denunciant-lo per estafa i coaccions.

L’Autocine Star torna a encendre la pantalla a València coincidint amb el seu 45é aniversari

L’Autocine Star de València ha reobert després d’una renovació completa del recinte de més de 10.000 metres quadrats i incorpora una nova proposta gastronòmica i millores ambientals, coincidint amb el 45é aniversari.

Així queden els 11 diumenges i festius amb obertura comercial autoritzada per a 2027

L’Observatori del Comerç Valencià ha fixat els 11 diumenges i festius amb obertura comercial autoritzada per a 2027 i ha obert la porta a canviar-los si hi ha alertes meteorològiques o sanitàries.