Detenen als lladres del metro de València

La Guàrdia Civil de València deté als autors de diversos furts de terminals mòbils patits en el metro de València, els qui esgrimien armes blanques per a intimidar a les víctimes que oposaven resistència, arribant fins i tot a assestar 3 punyalades a una d’elles.

Els agents de la Guàrdia Civil, des de començaments del passat mes d’abril, van tindre coneixement de diversos furts que estaven tenint lloc en el metro de València (parades de València Sud, Paiporta i Picanya) en els quals testimonis afirmaven que dos homes aprofitaven els últims instants abans de tancar-se les portes del metre per a arrabassar el terminal telefònic de les persones que es trobaven més pròximes a les portes d’accés, preferiblement persones majors i dones.

En alguns dels fets els autors esgrimien armes per a assegurar la fugida si la víctima oferia algun tipus de resistència. Es van arribar a produir diversos enfrontaments, arribant, en una ocasió, a provocar lesions greus a una de les víctimes, en assestar-li 3 punyalades en el pit i al braç, per la qual cosa va haver de ser traslladat d’urgència a l’hospital.

Donada la gravetat dels fets, els agents de la Guàrdia Civil de València, en el marc de l’Operació ‘NAVATRO’, van prioritzar la localització i identificació d’aquestes dos persones, produint-se la primera detenció a mitjan mes d’abril i la segona el mes de maig passat.

Els detinguts són dos homes de 27 i 31 anys i de nacionalitat algeriana als quals se’ls imputen 4 delictes de robatori amb violència, 2 delictes de furt i 1 delicte de lesions.

En el moment de la detenció els van ser intervinguts els següents efectes: 1 navalla, 1 terminal telefònic i la roba utilitzada en els furts, captada per les càmeres de vigilància del metro.

Les diligències han sigut entregades en el Jutjat de Primera Instància i Instrucció Número 18 de València.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El Girona s’imposa al Vila-real amb un autogol i frega la salvació

Un autogol de Pau Navarro va donar al Girona una victòria treballada davant el Vila-real que li allunya del descens i reforça la seua candidatura a mirar de nou cap a Europa.

Gerard Moreno demana calma després de la derrota del Vila-real a Girona

Gerard Moreno assumix el mal partit del Vila-real a Girona, però reclama calma i recorda que l'equip continua tercer i depén de si mateix per a la Champions.

El Girona tomba al Vila-real i s’acosta a la salvació amb un autogol decisiu

El Girona s'imposa per la mínima al Vila-real en Montilivi gràcies a un autogol de Pau Navarro i s'allunya del descens mentres compromet la lluita groga per la tercera plaça.

Quinze quilòmetres de retenció en l’A-3 a Requena en el retorn de Setmana Santa

La volta de les vacacions de Setmana Santa i Pasqua provoca fins a quinze quilòmetres de circulació lenta en l'A-3 a l'altura de Requena i complicacions en altres vies de la Comunitat Valenciana.

Atzeneta del Maestrat registra la temperatura màxima del Dilluns de Pasqua amb 23,7 graus

Atzeneta del Maestrat ha liderat les temperatures diürnes del Dilluns de Pasqua en la Comunitat Valenciana amb 23,7 graus, per davant de Xàtiva i Carcaixent. Les capitals de província s'han quedat entorn dels 20 graus i el dimarts s'esperen pocs canvis.

La Gladiadora de The VicBros s’imposa en The Champions Burger de la Platja de Sant Joan

L'hamburguesa La Gladiadora, del local alacantí The VicBros Burger, s'alça amb la victòria en The Champions Burger de la Platja de Sant Joan i encadena el seu tercer triomf parcial després de Múrcia i Sevilla.

La Generalitat arranca les obres de la nova depuradora de Parc Sagunt II

La Generalitat ha iniciat els treballs de desbrossament i excavació per a construir la nova depuradora de Parc Sagunt II, una infraestructura clau que donarà servici a l'àrea industrial i a diversos municipis de l'entorn.

L’Albufera marca rècord d’aus aquàtiques després de la dana amb 132.000 exemplars de 78 espècies

El cens hivernal al Parc Natural de L'Albufera aconseguix prop de 132.000 aus aquàtiques de 78 espècies, un 52,5% més que en 2025, i marca un màxim històric després de la dana de 2024.