Detenen als lladres del metro de València

La Guàrdia Civil de València deté als autors de diversos furts de terminals mòbils patits en el metro de València, els qui esgrimien armes blanques per a intimidar a les víctimes que oposaven resistència, arribant fins i tot a assestar 3 punyalades a una d’elles.

Els agents de la Guàrdia Civil, des de començaments del passat mes d’abril, van tindre coneixement de diversos furts que estaven tenint lloc en el metro de València (parades de València Sud, Paiporta i Picanya) en els quals testimonis afirmaven que dos homes aprofitaven els últims instants abans de tancar-se les portes del metre per a arrabassar el terminal telefònic de les persones que es trobaven més pròximes a les portes d’accés, preferiblement persones majors i dones.

En alguns dels fets els autors esgrimien armes per a assegurar la fugida si la víctima oferia algun tipus de resistència. Es van arribar a produir diversos enfrontaments, arribant, en una ocasió, a provocar lesions greus a una de les víctimes, en assestar-li 3 punyalades en el pit i al braç, per la qual cosa va haver de ser traslladat d’urgència a l’hospital.

Donada la gravetat dels fets, els agents de la Guàrdia Civil de València, en el marc de l’Operació ‘NAVATRO’, van prioritzar la localització i identificació d’aquestes dos persones, produint-se la primera detenció a mitjan mes d’abril i la segona el mes de maig passat.

Els detinguts són dos homes de 27 i 31 anys i de nacionalitat algeriana als quals se’ls imputen 4 delictes de robatori amb violència, 2 delictes de furt i 1 delicte de lesions.

En el moment de la detenció els van ser intervinguts els següents efectes: 1 navalla, 1 terminal telefònic i la roba utilitzada en els furts, captada per les càmeres de vigilància del metro.

Les diligències han sigut entregades en el Jutjat de Primera Instància i Instrucció Número 18 de València.

Últimes notícies

Compromís exigix la compareixença de Juanfran Pérez Llorca pel gran incendi de la Vall d’Uixó

Compromís ha sol·licitat un ple extraordinari a Les Corts perquè el president Juanfran Pérez Llorca i el conseller d'Emergències expliquen la gestió de l'incendi de la Vall d'Uixó, que ha cremat ja 7.000 hectàrees. La coalició reclama redirigir el milió d'euros per a la Fundación Toro de Lidia a emergències i reclama 'menys toreros i més bombers'.

Morata continuarà al capdavant de les Cambres de Comerç de la Comunitat fins a 2030

El Consell de Cambres de la Comunitat Valenciana ha constituït el nou ple per al període 2026-2030 i ha reelegit José Vicente Morata com a president, amb un nou comité executiu format pels principals responsables de les cambres territorials.

El PSPV reclama centrar tots els esforços en l’incendi de la Vall d’Uixó

El diputat socialista José Díaz ha demanat deixar a un costat les crítiques polítiques i centrar tots els esforços en l’emergència per l’incendi de la Vall d’Uixó, que afecta la província de Castelló.

Detinguda de nou una menor per vendre cocaïna rosa a jóvens a Torrent

La Policia Nacional ha tornat a detindre una menor a Torrent per vendre cocaïna rosa o 'tusi' a altres jóvens des d’una vivenda. La jove ja havia sigut arrestada fa poc més d’un any per facilitar la mateixa droga a una altra menor dins d’un centre educatiu.

El foc de la Vall d’Uixó es conté i s’exigix exemplaritat en la recuperació

L'incendi forestal a la Vall d'Uixó continua sent molt complicat però el front es reduïx. Les autoritats reclamen ara la mateixa exemplaritat en la fase de recuperació.

L’Elx accelera la posada a punt davant l’Al Ain a tres setmanes de LaLiga

L’Elx juga este dimarts el seu tercer amistós de pretemporada davant l’Al Ain als camps de Pinatar Arena, amb molts minuts per al planter i tres setmanes per a l’estrena en LaLiga.

Els treballadors afectats pels incendis tindran una nova prestació amb tots els salaris coberts

Treball ha dissenyat una prestació extraordinària perquè els treballadors afectats pels incendis puguen faltar a la faena amb el sou i les cotitzacions cobertes per l’Estat, inclosos desplaçats i persones evacuades.

Pepelu i Sadiq es queden al marge per molèsties abans del viatge del València CF al Regne Unit

Pepelu i Sadiq Umar no s’han entrenat amb el grup en la sessió de Paterna per molèsties arran de l’amistós contra el Castellón, just abans del viatge del València CF a Birmingham.