Detenen tres menors a Elx per agredir un xic per robar-li el mòbil

La Policia Local d’Elx va detenir tres menors per ser els presumptes autors d’una agressió per robar-li el mòbil. Els fets van passar al carrer Almorida el diumenge 13 de febrer, cap a les 23.00 hores, moment en què una patrulla va ser alertada per la Sala Operativa (092) quan aquesta es trobava realitzant tasques de vigilància preventiva.

Un cop localitzada pels agents, la víctima va relatar que un menor, d’aproximadament 16 anys, s’havia acostat per la seua esquena, ficant-li la mà a la butxaca dels pantalons amb la intenció de sostreure-li el telèfon. En adonar-se’n, l’afectat li va clavar un cop de mà i, tot seguit, el presumpte lladre i altres menors el van enderrocar i van donar puntades de peu i cops de puny a terra, esquinçant-li la vestimenta.

L’agressió va ser ratificada pels acompanyants de la víctima, dels quals un també va ser objecte de puntades de peu i cops de puny en intentar defensar-la. Un testimoni va facilitar als agents la descripció dels violents que, va manifestar, van emprendre la fugida quan ell mateix i altres vianants van increpar a crits les accions.

Donat el succés, es va donar avís a les patrulles de l’àrea, que després de diverses batudes van localitzar els menors al pont de Canalejas. En adonar-se de la presència policial, aquests van intentar fugir, iniciant-se una persecució a peu fins a finalment donar-los abast al carrer Doctor Caro.

Els presumptes atacants van ser detinguts per una suposada temptativa de robatori amb violència, i van donar avís al Fiscal de Menors i als seus progenitors, mentre que la víctima va ser traslladada al centre de salut.

Últimes notícies

Mora una dona de 61 anys en un greu accident de trànsit al centre d’Alcoi

Una dona de 61 anys ha mort este dimecres a migdia en un atropellament al centre d’Alcoi després que un cotxe col·lisionara, arrancara dos arbres i impactara contra ella. Una altra dona de 79 anys ha resultat ferida amb politraumatismes i ha sigut traslladada a l’Hospital d’Alcoi.

El pressupost dana de 2026 destina 445 milions per a impulsar la recuperació i tancar la reconstrucció

El vicepresident tercer del Consell, Vicente Martínez Mus, anuncia que el pressupost dana de 2026 inclou més de 445 milions, dins d’unes comptes de 1.100 milions, per a culminar la reconstrucció després de les riuades de 2024 i reforçar la prevenció davant fenòmens extrems.

El CSN eleva a nivell 2 un incident a la central nuclear de Cofrents del 2 de maig

El Consell de Seguretat Nuclear ha classificat com a incident de nivell 2 a l'escala internacional el sucsés ocorregut el 2 de maig a la central nuclear de Cofrents, relacionat amb el funcionament anòmal de huit vàlvules d'aïllament de vapor, sense conseqüències per a persones ni medi ambient.

Un club de futbol base investiga un possible espectacle eròtic en una festa amb menors

El CB Bonrepòs i Mirambell ha obert una investigació interna per aclarir si en una celebració del seu equip juvenil en una instal·lació municipal es va fer un espectacle eròtic amb menors presents i ja ha pres mesures cautelars.

Pérez Llorca anuncia una línia rècord de 50 milions per a modernitzar el camp valencià

Juanfran Pérez Llorca anuncia en Carlet la major línia d’ajudes de la història de la Comunitat Valenciana per a modernitzar explotacions agràries, dotada amb 50 milions d’euros i amb especial suport a jóvens i zones rurals.

La castellonenca Sara Monforte continuara al banquet de l’Espanyol fins a 2028

L’entrenadora castellonenca Sara Monforte amplia el seu contracte amb el primer equip femení de l’Espanyol fins al 30 de juny de 2028, després de consolidar el conjunt perico en la Lliga F amb una permanència solvent.

Pérez Llorca demana deixar de costat l’estratègia política i centrar-se en l’educació

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, insta els sindicats docents a no alçar-se de la taula de negociació i defensa que l’acord és possible si es deixen de banda les estratègies polítiques i s’atén el que és important: l’educació pública.

Pérez Llorca insta Diana Morant a centrar-se en presentar els pressupostos d’Espanya

Juanfran Pérez Llorca reprova a Diana Morant que critique els comptes de la Generalitat de 2026 i li reclama que el seu govern presente d’una vegada els pressupostos generals d’Espanya i garantisca una millor financiació per a la Comunitat Valenciana.