Detenen tres menors a Elx per agredir un xic per robar-li el mòbil

La Policia Local d’Elx va detenir tres menors per ser els presumptes autors d’una agressió per robar-li el mòbil. Els fets van passar al carrer Almorida el diumenge 13 de febrer, cap a les 23.00 hores, moment en què una patrulla va ser alertada per la Sala Operativa (092) quan aquesta es trobava realitzant tasques de vigilància preventiva.

Un cop localitzada pels agents, la víctima va relatar que un menor, d’aproximadament 16 anys, s’havia acostat per la seua esquena, ficant-li la mà a la butxaca dels pantalons amb la intenció de sostreure-li el telèfon. En adonar-se’n, l’afectat li va clavar un cop de mà i, tot seguit, el presumpte lladre i altres menors el van enderrocar i van donar puntades de peu i cops de puny a terra, esquinçant-li la vestimenta.

L’agressió va ser ratificada pels acompanyants de la víctima, dels quals un també va ser objecte de puntades de peu i cops de puny en intentar defensar-la. Un testimoni va facilitar als agents la descripció dels violents que, va manifestar, van emprendre la fugida quan ell mateix i altres vianants van increpar a crits les accions.

Donat el succés, es va donar avís a les patrulles de l’àrea, que després de diverses batudes van localitzar els menors al pont de Canalejas. En adonar-se de la presència policial, aquests van intentar fugir, iniciant-se una persecució a peu fins a finalment donar-los abast al carrer Doctor Caro.

Els presumptes atacants van ser detinguts per una suposada temptativa de robatori amb violència, i van donar avís al Fiscal de Menors i als seus progenitors, mentre que la víctima va ser traslladada al centre de salut.

Últimes notícies

Els veïns de Gàtova ja poden eixir de casa i reobri la CV-25 després de l’incendi

La Generalitat ha alçat el confinament domiciliari dels veïns de Gàtova decretat per l’incendi de Segorbe i ha reobert la CV-25, encara que les pistes forestals i senders continuen tancats.

Un València exhaust rep un Betis en ratxa en un Mestalla molt exigent

València i Betis es veuen este dimarts en Mestalla en el partit ajornat de la primera jornada, amb el conjunt local cansat i sota pressió i un Betis reforçat pel seu bon inici de Lliga.

Oltra insta les autonomies a acollir els menors que han arribat sols a Ceuta

Mónica Oltra, candidata de Compromís a l’Ajuntament de València, reclama que totes les comunitats autònomes col·laboren per a acollir els xiquets i xiquetes que han arribat sols a Ceuta i que considera en una situació de màxima vulnerabilitat.

Leticia Romero reivindica la identitat competitiva del València Basket

La capitana del València Basket, Leticia Romero, assegura que l’equip mantindrà l’ambició per tots els títols en el nou cicle amb Javi Torralba, malgrat les absències inicials per la WNBA i el Mundial.

Maffeo es presenta amb un missatge clar: compromís total amb el Valencia

Pablo Maffeo s’ha presentat com a nou lateral dret del Valencia destacant el seu compromís, el desig de quedar-se molts anys i el pes personal de tornar a València, on viu la seua filla.

El Elche encadena davant el Barça la seua segona pitjor golejada com a local en Primera

El Elche ha caigut 0-5 davant el Barcelona al Martínez Valero i ha patit la segona derrota més ampla de la seua història com a local en Primera Divisió, només superada pel 0-6 també davant el Barça en la temporada 2014-15.

La FVMP reclama a la CHJ netejar amb urgència el nou llit del Túria i els barrancs

La Federació Valenciana de Municipis i Províncies exigix a la Confederación Hidrográfica del Júcar actuacions prioritàries de neteja i manteniment al nou llit del Túria i a diversos barrancs abans de les pluges de la tardor.

Corberán denuncia la desigualtat de descans del Valencia davant el Betis

Carlos Corberán assegura que el Valencia arribarà al partit de Lliga contra el Betis amb un dia menys de descans i un 33 % menys de recuperació física, cosa que considera una situació injusta, encara que desvincula el club sevillà de la responsabilitat.