Detenen tres menors a Elx per agredir un xic per robar-li el mòbil

La Policia Local d’Elx va detenir tres menors per ser els presumptes autors d’una agressió per robar-li el mòbil. Els fets van passar al carrer Almorida el diumenge 13 de febrer, cap a les 23.00 hores, moment en què una patrulla va ser alertada per la Sala Operativa (092) quan aquesta es trobava realitzant tasques de vigilància preventiva.

Un cop localitzada pels agents, la víctima va relatar que un menor, d’aproximadament 16 anys, s’havia acostat per la seua esquena, ficant-li la mà a la butxaca dels pantalons amb la intenció de sostreure-li el telèfon. En adonar-se’n, l’afectat li va clavar un cop de mà i, tot seguit, el presumpte lladre i altres menors el van enderrocar i van donar puntades de peu i cops de puny a terra, esquinçant-li la vestimenta.

L’agressió va ser ratificada pels acompanyants de la víctima, dels quals un també va ser objecte de puntades de peu i cops de puny en intentar defensar-la. Un testimoni va facilitar als agents la descripció dels violents que, va manifestar, van emprendre la fugida quan ell mateix i altres vianants van increpar a crits les accions.

Donat el succés, es va donar avís a les patrulles de l’àrea, que després de diverses batudes van localitzar els menors al pont de Canalejas. En adonar-se de la presència policial, aquests van intentar fugir, iniciant-se una persecució a peu fins a finalment donar-los abast al carrer Doctor Caro.

Els presumptes atacants van ser detinguts per una suposada temptativa de robatori amb violència, i van donar avís al Fiscal de Menors i als seus progenitors, mentre que la víctima va ser traslladada al centre de salut.

Últimes notícies

Jupol denuncia una brutal agressió a un policia nacional a València i reclama més protecció

Jupol denuncia una brutal agressió patida per un policia nacional a València i alerta de l'augment de la violència contra els agents, reclamant més protecció i reconeixement com a professió de risc.

Educació proposa pujar 120 euros el salari als docents valencians en 2027

La Conselleria d'Educació planteja als sindicats una pujada salarial de 120 euros en el complement específic autonòmic per a 2027 i manté una proposta de ràtios similar a l'anterior, amb ajustos en infantil i en les substitucions en Primària.

Baleària culmina la presa de control dels actius d’Armes Trasmediterránea a Canàries

Baleària assumix el control de les rutes d'Armes Trasmediterránea a Canàries i connexions amb la Península, amb més de 50 vaixells, 4.500 empleats i un pla inversor de 45 milions.

Nou ferits i llargues retencions per l’incendi d’un cotxe en l’AP-7 a la Vila Joiosa

El xoc entre quatre vehicles en l'AP-7 a l'altura de la Vila Joiosa va provocar l'incendi d'un cotxe, va deixar nou ferits amb contusions i esquinços cervicals i va causar importants retencions.

Educació i sindicats es tornen a asseure en plena segona setmana de vaga indefinida docent

Educació i els sindicats docents reprenen la negociació en la Comunitat Valenciana en la segona setmana de vaga indefinida, amb el salari, les plantilles i les infraestructures com a punts centrals del conflicte.

PP i Vox imposen en Les Corts el seu dictamen sobre la dana entre dures crítiques de l’oposició

PP i Vox acorden en Les Corts un dictamen de 126 pàgines sobre la dana de 2024 que responsabilitza a l'Estat i a la Generalitat, mentres l'oposició el qualifica d'ignomínia i el compara amb l'informe del metre de 2006.

València llança la campanya de l’Orgull 2026 amb el lema La meta que compartim

València presenta la campanya institucional de l'Orgull LGTBIQ+ 2026, centrada en l'esport i vinculada als XII Gai Games que se celebraran a la ciutat entre el 27 de juny i el 4 de juliol.

L’Enforne Alacant reforça el seu lateral dret amb el portugués Rafael Vasconcelos fins a 2028

L'Enforne Alacant incorpora a l'internacional portugués Rafael Vasconcelos, cedit pel Sporting de Portugal fins a 2028, per a reforçar el lateral dret i la primera línia.