Detenen de nou al presumpte gihadista de Sagunt que havien posat en llibertat

El presumpte gihadista detingut el passat dilluns en sa casa de Sagunt i posat posteriorment en llibertat, ha tornat a ser tdetingut. Mohamed Allal El Bakhti, que havia sigut posat en llibertat per l'Audiència Nacional el dimecres només ser entregat per la policia al magistrat Santiago Pedraz, ja està de nou a la presó. Va ser detingut pels agents d'Estrangeria i Fronteres de la Comissaria de Sgunt, poc abans de les dos de la vesprada d'ahir just quan arribaven a sa casa per primera vegada després de la detenció de dilluns. L'home marroquí, continua imputat per un delicte de terrorisme per l'Audiència Nacinal i un altre de pornografia infantil, arxius que es van descobrir en registrar el seu ordinador, per un jutjat de Sagunt, va tornar de Madrid dimecres, només quedar lliure, però no va anar a sa casa sinó a la d'un germà seu en un municipi de l'Horta Nord. Segons sembla l'home es va dirigir al seu domicili en Sagunt, però a penes va arribar a entrar perquè en el carrer l'esperaven el spolicies de la comissaria de Sagunt, per tronar-s en situació irregular en Espanya.
 

Es posa ara en marxa la via administrativa per a expulsar a Mohamed d'Espanya però podria ser que el jutge no concedira esta mesura, ja que té pendents dos causes judicials diferents, la de terrorista en l'Audiència Nacional i la de pornografia infantil en el jutjat de Sagunt. Sols en el cas que no tinguera cap compte pendent amb els jutjats espanyols, podria traslladar-se al CIE de València per a la seua expulsió. Hui se l'entregarà al jutjat de guàrdia de Sagunt però podria ser que quede de nou lliure, com abans, quan es va considerar que els dèbils indicis d'adoctrinament i reclutament de terroristes no eren suficient.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Antonio Tejero ha mort en el seu domicili d’Alzira als 93 anys

L'ex tinent coronel de la Guàrdia Civil ha mort este dimecres a la seua casa d'Alzira, on rebia hospitalització a domicili de l'Hospital de la Ribera. Tenia 93 anys.

Mor en Alzira Antonio Tejero, figura del 23F, als 93 anys

Antonio Tejero ha mort a Alzira als 93 anys. El decés arriba l'endemà passat del 45 aniversari del 23F i coincidix amb la desclassificació de documents.

Antonio Tejero ha mort als 93 anys en el seu domicili d’Alzira

L'ex tinent coronel de la Guàrdia Civil ha mort este dimecres a la seua casa d'Alzira als 93 anys. Rebia hospitalització a domicili de l'Hospital de la Ribera.

Mor Antonio Tejero als 93 anys el mateix dia de la desclassificació del 23F

Antonio Tejero ha mort als 93 anys a Alzira. La seua defunció coincidix amb la desclassificació dels documents del 23F, que detallen la temptativa i el seu paper.

Mor Antonio Tejero als 93 anys a Alzira, figura del 23F

L'extinent coronel de la Guàrdia Civil ha mort als 93 anys a Alzira. El decés ha coincidit amb la desclassificació de documents del 23F.

El PSPV obri expedient a l’alcalde d’Almussafes per amenaça vetlada a Diana Morant

El Comité d'Ètica del PSPV ha obert expedient a Toni González per una amenaça vetlada a Diana Morant i deslleialtat. L'alcalde nega assetjament i denúncia una guerra interna.

Set anys i mig de presó per a un septuagenari per agredir sexualment a la seua neta de quatre anys

L'Audiència d'Alacant ha condemnat a un home a set anys, sis mesos i un dia per agredir sexualment a la seua neta de quatre anys a San Miguel de Salinas. La sentència es recolza en testimonis, agents i restes biològiques, i imposa a més allunyament i llibertat vigilada.

Aena destina 402,1 milions a l’aeroport de València entre 2027 i 2031

Aena preveu invertir 402,1 milions en l'aeroport de València entre 2027 i 2031, molt per damunt dels 60,1 milions de 2022-2026. El pla amplia terminal, seguretat i accessos i contempla una pujada mitjana de tarifes de 35 cèntims.