14 C
València
Dilluns, 12 gener, 2026

Detenen de nou al presumpte gihadista de Sagunt que havien posat en llibertat

El presumpte gihadista detingut el passat dilluns en sa casa de Sagunt i posat posteriorment en llibertat, ha tornat a ser tdetingut. Mohamed Allal El Bakhti, que havia sigut posat en llibertat per l'Audiència Nacional el dimecres només ser entregat per la policia al magistrat Santiago Pedraz, ja està de nou a la presó. Va ser detingut pels agents d'Estrangeria i Fronteres de la Comissaria de Sgunt, poc abans de les dos de la vesprada d'ahir just quan arribaven a sa casa per primera vegada després de la detenció de dilluns. L'home marroquí, continua imputat per un delicte de terrorisme per l'Audiència Nacinal i un altre de pornografia infantil, arxius que es van descobrir en registrar el seu ordinador, per un jutjat de Sagunt, va tornar de Madrid dimecres, només quedar lliure, però no va anar a sa casa sinó a la d'un germà seu en un municipi de l'Horta Nord. Segons sembla l'home es va dirigir al seu domicili en Sagunt, però a penes va arribar a entrar perquè en el carrer l'esperaven el spolicies de la comissaria de Sagunt, per tronar-s en situació irregular en Espanya.
 

Es posa ara en marxa la via administrativa per a expulsar a Mohamed d'Espanya però podria ser que el jutge no concedira esta mesura, ja que té pendents dos causes judicials diferents, la de terrorista en l'Audiència Nacional i la de pornografia infantil en el jutjat de Sagunt. Sols en el cas que no tinguera cap compte pendent amb els jutjats espanyols, podria traslladar-se al CIE de València per a la seua expulsió. Hui se l'entregarà al jutjat de guàrdia de Sagunt però podria ser que quede de nou lliure, com abans, quan es va considerar que els dèbils indicis d'adoctrinament i reclutament de terroristes no eren suficient.

Últimes notícies

Pradas diu que es va sentir persuadida des de Presidència per a no confinar durant la dana

Pradas ha declarat que es va sentir persuadida des de Presidència per a no ordenar el confinament durant la dana. Cuenca ho ha negat en un acarament marcat per protestes.

El PP afirma que li agradaria un acarament entre Pilar Bernabé i Miguel Polo per la dana

La portaveu adjunta del PP en Les Corts, Laura Chuliá, va demanar un acarament entre Pilar Bernabé i Miguel Polo per a aclarir la gestió de la dana. També va defendre que José Manuel Cuenca retornara el seu mòbil 'reinicialitzat' i va retraure que els dos responsables només es connectaren al Cecopi i rebutjaren acudir a la comissió d'investigació.

L’Hèrcules tanca una primera volta irregular i queda lluny de l’ascens

El 1-1 a Múrcia va tancar una primera volta de vaivens per a l'Hèrcules: nové amb 26 punts, a 4 del playoff i a 12 del líder, malgrat l'impuls de Company.

El Llevant de Luís Castro viu la seua millor ratxa del curs

Luís Castro ha sumat quatre punts en dos partits i ha enllaçat tres jornades sense perdre, la millor ratxa del Llevant este curs. L'equip continua penúltim amb 14 punts, a quatre de la salvació i amb un partit menys.

Compromís sosté que l’acarament per la dana ha de ser a tres i incloure a Mazón

Compromís ha reclamat que l'acarament judicial per la gestió de la dana no es limite a Pradas i Cuenca i incloga també a Mazón. Baldoví ha criticat l'esborrament del mòbil oficial de Conca i l'aforament del expresident.

Tosha Schareina acaba quart en l’etapa i s’allunya del podi en motos

Tosha Schareina va acabar quart de l'etapa, a 9.47 del guanyador Luciano Benavides, i veu com es complica el podi en motos: és quart de la general a 20.13. Benavides es va emportar la seua tercera etapa i va prendre el lideratge amb 10 segons sobre Daniel Sanders.

Pradas sosté davant la jutgessa que Conca va poder parlar amb Mazón o amb Presidència abans de rebutjar el confinament

Pradas ha afirmat davant la jutgessa que Conca va poder consultar amb Mazón o amb la Secretaria de Presidència abans de respondre-li 'de confinar res' durant la DANA. L'acarament busca aclarir si va haver-hi pressions o instruccions i la gestió dels mòbils centra part del debat.

Li demanen 17 anys i mig per quasi deu incendis en horts i zones rurals d’Elx

La fiscalia sol·licita 17 anys i mig de presó per a un acusat de provocar prop d'una desena d'incendis a Elx en la nit del 29 de juny de 2019. El juí se celebrarà el 13 de gener en la Secció Sèptima de l'Audiència Provincial amb seu a la ciutat.