14.2 C
València
Divendres, 6 febrer, 2026

Detenen de nou al presumpte gihadista de Sagunt que havien posat en llibertat

El presumpte gihadista detingut el passat dilluns en sa casa de Sagunt i posat posteriorment en llibertat, ha tornat a ser tdetingut. Mohamed Allal El Bakhti, que havia sigut posat en llibertat per l'Audiència Nacional el dimecres només ser entregat per la policia al magistrat Santiago Pedraz, ja està de nou a la presó. Va ser detingut pels agents d'Estrangeria i Fronteres de la Comissaria de Sgunt, poc abans de les dos de la vesprada d'ahir just quan arribaven a sa casa per primera vegada després de la detenció de dilluns. L'home marroquí, continua imputat per un delicte de terrorisme per l'Audiència Nacinal i un altre de pornografia infantil, arxius que es van descobrir en registrar el seu ordinador, per un jutjat de Sagunt, va tornar de Madrid dimecres, només quedar lliure, però no va anar a sa casa sinó a la d'un germà seu en un municipi de l'Horta Nord. Segons sembla l'home es va dirigir al seu domicili en Sagunt, però a penes va arribar a entrar perquè en el carrer l'esperaven el spolicies de la comissaria de Sagunt, per tronar-s en situació irregular en Espanya.
 

Es posa ara en marxa la via administrativa per a expulsar a Mohamed d'Espanya però podria ser que el jutge no concedira esta mesura, ja que té pendents dos causes judicials diferents, la de terrorista en l'Audiència Nacional i la de pornografia infantil en el jutjat de Sagunt. Sols en el cas que no tinguera cap compte pendent amb els jutjats espanyols, podria traslladar-se al CIE de València per a la seua expulsió. Hui se l'entregarà al jutjat de guàrdia de Sagunt però podria ser que quede de nou lliure, com abans, quan es va considerar que els dèbils indicis d'adoctrinament i reclutament de terroristes no eren suficient.

Últimes notícies

Barcala ha demanat disculpes per l’escàndol de les VPP i ha jurat depurar adjudicacions

L'alcalde d'Alacant ha demanat disculpes per l'escàndol de les VPP a la Platja de Sant Joan i ha jurat que depurarà responsabilitats. Ha anunciat una revisió de 140 adjudicacions amb possible retracte si es confirma frau.

PSPV, Compromís, EU i Vox exigixen la dimissió de l’alcalde d’Alacant per les VPP

PSPV-PSOE, Compromís, EU-Podem i Vox han demanat que Luis Barcala dimitisca per les irregularitats en l'adjudicació de VPP a la Platja de Sant Joan. El ple extraordinari ha augmentat la pressió després de dimissions ja presentades, inclosa la d'Urbanisme.

Un operari ha resultat ferit per un reble després pel vent durant la rehabilitació de l’edifici incendiat de Campanar

Un treballador ha resultat ferit en ser aconseguit per un reble després per una ràfega de vent mentres es rehabilitava l'edifici de Campanar. El casc va esmorteir el colp; va ser traslladat a l'hospital i està en observació

El vent ha deixat ratxes de 150 km/h a Buñol, nombroses incidències i dos ferits a València

La Comunitat Valenciana seguix en alerta per vent: Buñol ha registrat 150 km/h i a València s'han produït nombrosos incidents i dos ferits. Les autoritats han activat mesures preventives i restriccions puntuals.

Pérez Llorca destaca el front comú amb Andalusia i Múrcia per a defendre l’horta d’Europa

El president de la Generalitat ha subratllat en Fruit Logistica 2026 la coordinació amb Andalusia i Múrcia per a frenar la competència deslleial i ha reclamat controls al Govern.

PSPV, Compromís, EU i Vox exigixen la dimissió de Barcala per les VPP a la Platja de Sant Joan

PSPV-PSOE, Compromís, EU-Podem i Vox han exigit la dimissió de l'alcalde Luis Barcala per les irregularitats en l'adjudicació de VPP a la Platja de Sant Joan. El ple extraordinari s'ha saldat amb dimissions i obri una crisi en el consistori.

Barcala ha demanat disculpes i ha promés depurar l’adjudicació de les VPP a la Platja de Sant Joan

L'alcalde d'Alacant ha demanat disculpes per l'escàndol de les VPP a la Platja de Sant Joan i ha jurat arribar fins al final. L'Ajuntament ha obert una investigació, revisarà les 140 adjudicacions i aplicarà el dret de retracte si detecta frau.

Dimitix el cap de gabinet d’Indústria de la Generalitat per la polèmica de la vivenda a Alacant

Miguel Ángel Sánchez ha presentat la seua renúncia després de la polèmica per presumptes irregularitats en l'adjudicació de vivendes públiques a Alacant. Defén que no va tindre relació amb la promoció ni amb el procediment.