Detenen de nou al presumpte gihadista de Sagunt que havien posat en llibertat

El presumpte gihadista detingut el passat dilluns en sa casa de Sagunt i posat posteriorment en llibertat, ha tornat a ser tdetingut. Mohamed Allal El Bakhti, que havia sigut posat en llibertat per l'Audiència Nacional el dimecres només ser entregat per la policia al magistrat Santiago Pedraz, ja està de nou a la presó. Va ser detingut pels agents d'Estrangeria i Fronteres de la Comissaria de Sgunt, poc abans de les dos de la vesprada d'ahir just quan arribaven a sa casa per primera vegada després de la detenció de dilluns. L'home marroquí, continua imputat per un delicte de terrorisme per l'Audiència Nacinal i un altre de pornografia infantil, arxius que es van descobrir en registrar el seu ordinador, per un jutjat de Sagunt, va tornar de Madrid dimecres, només quedar lliure, però no va anar a sa casa sinó a la d'un germà seu en un municipi de l'Horta Nord. Segons sembla l'home es va dirigir al seu domicili en Sagunt, però a penes va arribar a entrar perquè en el carrer l'esperaven el spolicies de la comissaria de Sagunt, per tronar-s en situació irregular en Espanya.
 

Es posa ara en marxa la via administrativa per a expulsar a Mohamed d'Espanya però podria ser que el jutge no concedira esta mesura, ja que té pendents dos causes judicials diferents, la de terrorista en l'Audiència Nacional i la de pornografia infantil en el jutjat de Sagunt. Sols en el cas que no tinguera cap compte pendent amb els jutjats espanyols, podria traslladar-se al CIE de València per a la seua expulsió. Hui se l'entregarà al jutjat de guàrdia de Sagunt però podria ser que quede de nou lliure, com abans, quan es va considerar que els dèbils indicis d'adoctrinament i reclutament de terroristes no eren suficient.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Film Symphony Orchestra estrena a València el seu concert Wanted dedicat al western

La Film Symphony Orchestra torna al Palau de la Música de València amb el comiat de Toon Story i l'estrena de Wanted, un nou concert dedicat a les grans bandes sonores del western.

El Consell reivindica la seua aposta per crear més i millor ocupació en la Comunitat Valenciana

La Generalitat subratlla el seu compromís amb una ocupació estable i de qualitat, amb especial atenció a jóvens i dones, i destaca la creació de més de 110.000 llocs de treball en l'últim any.

Agricultura i l’UJI assagen el control biològic contra la plaga que amenaça els cirerers

La Conselleria d'Agricultura i l'UJI proven la solta del parasitoide Ganaspis kimorum i reforcen l'ús d'insecticides biològics per a contindre la Drosophila suzukii en cirerers valencians.

Les tempestes deixen 16,4 litres per metre quadrat a Millares en la matinada de l’1 de maig

Les tempestes registrades de matinada han deixat 16,4 litres per metre quadrat a Millares i acumulats significatius en diversos municipis de l'interior de la Comunitat Valenciana, amb cel cobert i ruixats febles en la resta del territori.

Puente acusa la dreta de bloquejar la regularització d’immigrants per a no cedir en res

Óscar Puente defén la regularització extraordinària d'immigrants com a via per a reconéixer drets bàsics i critica que la dreta es negue a repetir processos que abans va aplicar. El ministre també descarta que existisca fonament en les especulacions sobre una candidatura per Alacant.

Vila-real busca la Champions i el Llevant s’aferra a la permanència en La Ceràmica

Vila-real necessita només un punt per a segellar la seua presència en la pròxima Lliga de Campions, mentres que el Llevant està obligat a guanyar per a continuar viu en la lluita per la permanència.

La Policia proposa sancionar al president del Panathinaikos per alterar la seguretat a la Fonteta

La Policia Nacional ha proposat sancionar al president del Panathinaikos, Dimitris Giannakopoulos, per una conducta que considera generadora d'una situació de risc al final del partit d'Eurolliga a València.

L’Audiència Nacional admet a tràmit el recurs de Castella-la Manxa pel transvasament Tajo-Segura

L'Audiència Nacional ha admés a tràmit el recurs de Castella-la Manxa contra el Govern per no adaptar encara les normes del transvasament Tajo-Segura a les sentències del Suprem i als cabals ecològics del Tajo.