Detenen de nou al presumpte gihadista de Sagunt que havien posat en llibertat

El presumpte gihadista detingut el passat dilluns en sa casa de Sagunt i posat posteriorment en llibertat, ha tornat a ser tdetingut. Mohamed Allal El Bakhti, que havia sigut posat en llibertat per l'Audiència Nacional el dimecres només ser entregat per la policia al magistrat Santiago Pedraz, ja està de nou a la presó. Va ser detingut pels agents d'Estrangeria i Fronteres de la Comissaria de Sgunt, poc abans de les dos de la vesprada d'ahir just quan arribaven a sa casa per primera vegada després de la detenció de dilluns. L'home marroquí, continua imputat per un delicte de terrorisme per l'Audiència Nacinal i un altre de pornografia infantil, arxius que es van descobrir en registrar el seu ordinador, per un jutjat de Sagunt, va tornar de Madrid dimecres, només quedar lliure, però no va anar a sa casa sinó a la d'un germà seu en un municipi de l'Horta Nord. Segons sembla l'home es va dirigir al seu domicili en Sagunt, però a penes va arribar a entrar perquè en el carrer l'esperaven el spolicies de la comissaria de Sagunt, per tronar-s en situació irregular en Espanya.
 

Es posa ara en marxa la via administrativa per a expulsar a Mohamed d'Espanya però podria ser que el jutge no concedira esta mesura, ja que té pendents dos causes judicials diferents, la de terrorista en l'Audiència Nacional i la de pornografia infantil en el jutjat de Sagunt. Sols en el cas que no tinguera cap compte pendent amb els jutjats espanyols, podria traslladar-se al CIE de València per a la seua expulsió. Hui se l'entregarà al jutjat de guàrdia de Sagunt però podria ser que quede de nou lliure, com abans, quan es va considerar que els dèbils indicis d'adoctrinament i reclutament de terroristes no eren suficient.

Últimes notícies

Pérez Llorca assegura que no hi ha alternativa al PP en 2027

Juanfran Pérez Llorca afirma en un acte al Puig de Santa Maria que les eleccions de 2027 entren en l’‘esprint final’ i que no veu alternativa al PP, en al·lusió directa a Diana Morant. La portaveu popular al Congrés, Esther Muñoz, dona per fets els ‘últims mesos’ de Pedro Sánchez a la Moncloa i contraposa la seua gestió a la d’Alberto Núñez Feijóo.

Xàtiva arriba als 31,9 graus i encapçala la pujada de temperatures

Les màximes han pujat fins a 4 graus en diverses localitats de la Comunitat Valenciana, amb Xàtiva al capdavant amb 31,9 graus, la més alta del dia.

Vapejadors i pornografia als 8 anys: alarma entre menors a Alzira

La UPCCA d’Alzira ha detectat vapejadors i consum de pornografia en menors de huit i nou anys, alguns com a regal de comunió o venuts per altres xiquets. L’Ajuntament prepara noves accions i ampliarà l’estudi a Primària davant l’augment d’addiccions a pantalles i nicotina.

Paiporta comença a enderrocar el Pont Vell per alçar un pas més segur després de la dana

Paiporta ha iniciat l’enderroc del Pont Vell, molt danyat per la dana del 29 d’octubre de 2024, per substituir-lo per una nova estructura més segura i amb un 45 % més de capacitat hidràulica.

Louzán defensa que la final del Mundial 2030 es jugue a Espanya i apunta València com a nova seu

El president de la RFEF, Rafael Louzán, ha insistit que la final del Mundial 2030 s’ha de disputar a Espanya i ha obert la porta que València entre en el llistat de seus després de la caiguda de Màlaga i A Coruña.

L’Eldense viu en tensió per la possible arribada de Messi com a propietari

La plantilla i el tècnic interí de l’Eldense, Josep Ferrando, han admés que viuen una setmana especial davant l’interés de Lionel Messi per comprar el club, encara que intenten centrar-se en el pròxim partit davant l’Sporting a El Molinón.

Desmantellada una macroxarxa que portava cocaïna a Menorca des de València

Interior ha desarticulat una banda que introduïa cocaïna a gran escala a Menorca des de València, Barcelona i Mallorca, amb onze detinguts i més de sis quilos intervinguts.

El dèficit públic valencià baixa fins a 1.694 milions però continua en l’1,02 % del PIB

El dèficit públic de la Comunitat Valenciana ha arribat en el primer semestre a 1.694 milions d’euros, l’1,02 % del PIB, per davall dels 1.960 milions i l’1,25 % d’un any abans. A Espanya, el dèficit de les administracions públiques (sense locals) ha pujat un 6,4 % fins als 33.668 milions, l’1,89 % del PIB.