Detenen en Palma a un xic que s’allotjava en hotels d’Alacant sense pagar

 

Agents de la Policia Nacional han detingut a un xic de 25 anys que es va allotjar en més d’una dotzena d’hotels en ciutats de tota Espanya, entre elles Alacant, sense pagar la factura de l’estada.

 

Segons han informat fonts policials, l’arrestat està acusat d’estafar una quantitat total de més de 1.300 euros. La investigació va ser duta a terme per agents de les Brigades de Policia Judicial de la Policia Nacional d’Alacant i Palma, que van actuar conjuntament en tindre coneixement que una persona s’allotjava en diferents hotels de la geografia espanyola abandonant els mateixos sense abonar les factures.

 

El ‘modus operandi‘ per a materialitzar les seues estafes, han explicat, consistia en fer una reserva prèvia a través d’internet des d’una pàgina web de plataformes de reserves hoteleres en les que donava un número de targeta de crèdit fictici.

 

Un amic fictici

Una volta es presentava a l’hotel, comunicava al personal que s’allotjava amb un amic que seria l’encarregat d’abonar la factura a la seua arribada.

 

El personal de l’hotel, confiat que el presumpte estafador anava acompanyat per una altra persona que seria l’encarregada d’abonar la factura, li feia lliurament de les claus de l’habitació sense sospitar res durant la seua estada fins que una volta havia abandonat l’hotel, es donaven compte que el suposat amic no existia i que el xic havia pegat a fugir sense abonar cap quantitat econòmica.

 

Després de la seua fugida, els empleats dels hotels intentaven carregar l’import en la targeta bancària que proporcionava el presumpte estafador en les reserves en línia, però les transaccions eren rebutjades, ja que esta numeració no existia.

 

Més d’una dotzena d’hotels estafats

Segons han apuntat, amb tota la informació recaptada dels diferents establiments hotelers en els que s’hauria allotjat els investigadors van comprovar que es tractava de més d’una dotzena. L’impagament de les factures ascendia a més de 1.300 euros.

 

En el transcurs de les investigacions, els agents van descobrir que el presumpte autor es trobava allotjat en un hotel de Palma i davant la sospita que tornara a fer el mateix que en la resta d’hotels, es va dur a terme un operatiu per part de la Policia Nacional amb el que se li va detindre ‘in fraganti’.

 

Un hotel d’Alacant, víctima d’este estafador

El presumpte autor del delicte continuat d’estafa va ser detingut este dissabte passat, i va ser posat a la disposició del Jutjat d’Instrucció de Guàrdia de Palma.

 

La investigació continua oberta i els agents continuen amb la localització de més hotels en els que el detingut poguera haver fet estes estafes usant el mateix mètode. Fins al moment, els hotels afectats estan situats en Múrcia, Alacant, Almeria, Màlaga, Algesires, Sevilla, Madrid i Palma.

Últimes notícies

Mazón i Argüeso hauran de donar explicacions sobre la DANA al Congrés el 21 de setembre

L’expresident de la Generalitat Carlos Mazón i l’exsecretari autonòmic d’Emergències Emilio Argüeso compareixeran el 21 de setembre davant la comissió de la DANA al Congrés, en plena pressió política perquè s’amplien les declaracions sobre la gestió de la tragèdia del 29 d’octubre de 2024.

Preemergència hidrològica groga al baix Xúquer i Túria per risc d’inundacions

El Centre de Coordinació d’Emergències ha activat la preemergència hidrològica groga al baix Xúquer i baix Túria i demana als ajuntaments que posen en marxa els seus plans municipals davant el risc d’inundacions.

Elx arriba als 36,9 graus malgrat la brusca baixada de temperatures per un front fred

Un front fred ha travessat este dimecres la Comunitat Valenciana i ha fet baixar les temperatures entre 4 i 8 graus en pocs minuts, encara que Elx ha registrat la màxima del dia amb 36,9 graus. Altres localitats del sud com Orihuela o Pego també han superat els 35 graus.

L’Elx veu amb bons ulls que Messi entre en el projecte de l’Eldense

El director general de l’Elx, Pedro Schinocca, ha assegurat que seria un orgull tindre Leo Messi com a líder del projecte del Deportivo Eldense, i ha ratificat la confiança en l’entrenador Martín Anselmi tot i el mal inici de Lliga.

Diakhaby es lesiona a l’aductor i deixa el centre de la defensa en quadre

Mouctar Diakhaby patix una lesió a l’aductor llarg de la cama esquerra i estarà diverses setmanes de baixa, deixant només un central del primer equip disponible.

Lemar reivindica l’alt nivell de la plantilla de l’Elx malgrat el mal inici

Thomas Lemar assegura en la seua presentació amb l’Elx que la plantilla té molt nivell i que, tot i el mal inici, el grup és fort i unit. El lateral Rubén Sánchez també confia en el projecte il·licità i es definix com un jugador potent i versàtil.

Eze Ponce torna a lElx motivat per LaLiga: oportunitat irrebutjable

Eze Ponce ha sigut presentat com a nou davanter de lElx amb un contracte duna temporada més una opcional i ha remarcat que tornar a LaLiga era una ocasió que no podia deixar passar, tot i el mal inici dequip.

Kevin Lomónaco es presenta amb l’Elx: ‘Sabia el club que era i era un somni’

El central argentí Kevin Lomónaco, de 24 anys, s’ha presentat com a nou jugador de l’Elx i ha assegurat que fitxar pel club il·licità era un somni. El defensa ha signat per quatre temporades, es veu preparat per debutar contra l’Athletic Club i confia a ajudar l’equip a revertir la situació.