Detenen en Palma a un xic que s’allotjava en hotels d’Alacant sense pagar

 

Agents de la Policia Nacional han detingut a un xic de 25 anys que es va allotjar en més d’una dotzena d’hotels en ciutats de tota Espanya, entre elles Alacant, sense pagar la factura de l’estada.

 

Segons han informat fonts policials, l’arrestat està acusat d’estafar una quantitat total de més de 1.300 euros. La investigació va ser duta a terme per agents de les Brigades de Policia Judicial de la Policia Nacional d’Alacant i Palma, que van actuar conjuntament en tindre coneixement que una persona s’allotjava en diferents hotels de la geografia espanyola abandonant els mateixos sense abonar les factures.

 

El ‘modus operandi‘ per a materialitzar les seues estafes, han explicat, consistia en fer una reserva prèvia a través d’internet des d’una pàgina web de plataformes de reserves hoteleres en les que donava un número de targeta de crèdit fictici.

 

Un amic fictici

Una volta es presentava a l’hotel, comunicava al personal que s’allotjava amb un amic que seria l’encarregat d’abonar la factura a la seua arribada.

 

El personal de l’hotel, confiat que el presumpte estafador anava acompanyat per una altra persona que seria l’encarregada d’abonar la factura, li feia lliurament de les claus de l’habitació sense sospitar res durant la seua estada fins que una volta havia abandonat l’hotel, es donaven compte que el suposat amic no existia i que el xic havia pegat a fugir sense abonar cap quantitat econòmica.

 

Després de la seua fugida, els empleats dels hotels intentaven carregar l’import en la targeta bancària que proporcionava el presumpte estafador en les reserves en línia, però les transaccions eren rebutjades, ja que esta numeració no existia.

 

Més d’una dotzena d’hotels estafats

Segons han apuntat, amb tota la informació recaptada dels diferents establiments hotelers en els que s’hauria allotjat els investigadors van comprovar que es tractava de més d’una dotzena. L’impagament de les factures ascendia a més de 1.300 euros.

 

En el transcurs de les investigacions, els agents van descobrir que el presumpte autor es trobava allotjat en un hotel de Palma i davant la sospita que tornara a fer el mateix que en la resta d’hotels, es va dur a terme un operatiu per part de la Policia Nacional amb el que se li va detindre ‘in fraganti’.

 

Un hotel d’Alacant, víctima d’este estafador

El presumpte autor del delicte continuat d’estafa va ser detingut este dissabte passat, i va ser posat a la disposició del Jutjat d’Instrucció de Guàrdia de Palma.

 

La investigació continua oberta i els agents continuen amb la localització de més hotels en els que el detingut poguera haver fet estes estafes usant el mateix mètode. Fins al moment, els hotels afectats estan situats en Múrcia, Alacant, Almeria, Màlaga, Algesires, Sevilla, Madrid i Palma.

Últimes notícies

Detenen una conductora a Pilar de la Horadada per conducció temerària i mossegar un policia

Una dona ha sigut detinguda a Pilar de la Horadada després de conduir a gran velocitat en sentit contrari i mossegar un policia local quan l’anaven a sotmetre a una prova d’alcoholèmia.

Lesió de Bigas i De Santiago complica la pretemporada de l’Elx

Pedro Bigas i Yago de Santiago encara no han jugat cap minut amb l’Elx en esta pretemporada per problemes físics. Altres jugadors com Adam Boayar, Matías Dituro i Abiel Osorio també continuen fora de combat per lesió o tràmits burocràtics.

El Consell retreu al PSPV la precarietat del servici de bombers forestals en época del Botànic

La Generalitat ha acusat el PSPV-PSOE de cinisme polític i d’haver precaritzat el servici de bombers forestals durant els governs del Botànic, després que els socialistes denunciaran que el Consell del PP no va executar el 21 % del pressupost de contractació de 2025. L’Executiu actual defensa que ha impulsat la major transformació de la SGISE, amb més unitats operatives tot l’any i un augment de la plantilla.

Els bombers continuen refrescant Tales i Eslida després de l’incendi de la Vall d’Uixó

Cinc unitats de Bombers Forestals i diversos efectius del Consorci de Castelló treballen hui en la fase de refresc de l’incendi de la Vall d’Uixó, amb especial vigilància a Tales i Eslida després de cremar 9.568 hectàrees.

Nou dispositiu psicològic immediat per a emergències de la DANA a la Comunitat Valenciana

La Generalitat i les associacions de víctimes de la DANA impulsaran un dispositiu d’intervenció psicològica immediata dins del sistema públic valencià i un programa de formació per a municipis, escoles i serveis socials.

Un nou xip fotònic valencià multiplica tasques per a comunicacions i IA

Investigadors de la UPV han contribuït a un processador fotònic programable capaç de fer diverses funcions alhora en un únic xip, clau per a futures xarxes de comunicacions, centres de dades i aplicacions d’intel·ligència artificial.

Carlos Espí s’acomiada del Llevant rumb al Real Madrid

El davanter valencià Carlos Espí ha fet públic el seu acomiadament del Llevant UD en un emotiu missatge a les xarxes socials després del seu traspàs al Real Madrid, agraint el suport rebut i assegurant que se'n va amb la tranquil·litat d'haver-ho donat tot pel club granota.

El PSPV acusa el Consell de deixar sense gastar un 21% per a bombers forestals

El PSPV-PSOE denuncia que el Consell del PP ha deixat sense executar el 21% del pressupost de 2025 per a contractar bombers forestals i critica que la plantilla de la SGISE només ha crescut en dos efectius, de 889 a 891.
FILMOTECA D'ESTIU