Detenen en Palma a un xic que s’allotjava en hotels d’Alacant sense pagar

 

Agents de la Policia Nacional han detingut a un xic de 25 anys que es va allotjar en més d’una dotzena d’hotels en ciutats de tota Espanya, entre elles Alacant, sense pagar la factura de l’estada.

 

Segons han informat fonts policials, l’arrestat està acusat d’estafar una quantitat total de més de 1.300 euros. La investigació va ser duta a terme per agents de les Brigades de Policia Judicial de la Policia Nacional d’Alacant i Palma, que van actuar conjuntament en tindre coneixement que una persona s’allotjava en diferents hotels de la geografia espanyola abandonant els mateixos sense abonar les factures.

 

El ‘modus operandi‘ per a materialitzar les seues estafes, han explicat, consistia en fer una reserva prèvia a través d’internet des d’una pàgina web de plataformes de reserves hoteleres en les que donava un número de targeta de crèdit fictici.

 

Un amic fictici

Una volta es presentava a l’hotel, comunicava al personal que s’allotjava amb un amic que seria l’encarregat d’abonar la factura a la seua arribada.

 

El personal de l’hotel, confiat que el presumpte estafador anava acompanyat per una altra persona que seria l’encarregada d’abonar la factura, li feia lliurament de les claus de l’habitació sense sospitar res durant la seua estada fins que una volta havia abandonat l’hotel, es donaven compte que el suposat amic no existia i que el xic havia pegat a fugir sense abonar cap quantitat econòmica.

 

Després de la seua fugida, els empleats dels hotels intentaven carregar l’import en la targeta bancària que proporcionava el presumpte estafador en les reserves en línia, però les transaccions eren rebutjades, ja que esta numeració no existia.

 

Més d’una dotzena d’hotels estafats

Segons han apuntat, amb tota la informació recaptada dels diferents establiments hotelers en els que s’hauria allotjat els investigadors van comprovar que es tractava de més d’una dotzena. L’impagament de les factures ascendia a més de 1.300 euros.

 

En el transcurs de les investigacions, els agents van descobrir que el presumpte autor es trobava allotjat en un hotel de Palma i davant la sospita que tornara a fer el mateix que en la resta d’hotels, es va dur a terme un operatiu per part de la Policia Nacional amb el que se li va detindre ‘in fraganti’.

 

Un hotel d’Alacant, víctima d’este estafador

El presumpte autor del delicte continuat d’estafa va ser detingut este dissabte passat, i va ser posat a la disposició del Jutjat d’Instrucció de Guàrdia de Palma.

 

La investigació continua oberta i els agents continuen amb la localització de més hotels en els que el detingut poguera haver fet estes estafes usant el mateix mètode. Fins al moment, els hotels afectats estan situats en Múrcia, Alacant, Almeria, Màlaga, Algesires, Sevilla, Madrid i Palma.

Últimes notícies

Exhibició històrica del València Basket: doble rècord de valoració en la final de la Lliga Endesa

El València Basket ha signat dos rècords de valoració en només 48 hores en la final de la Lliga Endesa davant el Barcelona, amb un tope de 131 crèdits en el segon partit i una victòria contundent per 102-75.

Pradilla alça la veu abans del tercer partit a Barcelona: “Serà una altra guerra”

Jaime Pradilla destaca la solidesa defensiva del Valencia Basket en el triomf davant el Barça i adverteix que el tercer partit de la final ACB a Barcelona serà “una altra guerra”. L’interior també agraïx el suport de l’afició taronja a la Fonteta.

Pedro Martínez rebaixa l’eufòria després de l’exhibició de València Basket davant el Barça

L’entrenador del València Basket subratlla que el 112-75 és anecdòtic, recorda que la sèrie està 1-1 i que el Barça ha complit l’objectiu de guanyar a la Fonteta.

Valencia Basket arrasa el Barça i iguala la final abans d’anar al Palau

Valencia Basket ha passat per damunt del Barça en el segon partit de la final de la Lliga Endesa al Roig Arena (102-75) i ha igualat l’eliminatòria (1-1) abans que la sèrie viatge a Barcelona.

La marxa de l’Orgull ompli València i crida a actuar per a defensar els drets LGTBIAQ+

Milers de persones participen este dissabte en la marxa de l’Orgull LGTBIAQ+ 2026 a València per a defensar els drets aconseguits i reclamar seguir ocupant l’espai públic davant dels discursos d’odi i els retalls en servicis bàsics.

Diana Morant acusa el jutge Peinado de pagar favors a Ayuso per la seua vinculació amb el PP

La ministra Diana Morant ha assegurat a València que el jutge Peinado està pagant favors a Isabel Díaz Ayuso per la vinculació laboral de la seua dona i la seua filla amb ajuntaments del PP, i ha qualificat de polítiques les mesures cautelars contra Begoña Gómez.

La foguera infantil d Ángeles-Felipe Bergé triomfa a Alacant amb el primer premi Especial

El monument infantil d Ángeles-Felipe Bergé, amb el lema Mediterránea i obra d Ausiàs Estrugo, ha aconseguit el primer premi de la categoria Especial infantil de les Fogueres de Sant Joan 2026 a Alacant, per davant de Mercado Central i Foguerer Carolinas.

Una mascletà de Pirotècnia Turís aplega als 125 decibels en la plaça dels Luceros

La mascletà de Pirotècnia Turís ha assolit un pic de 125 decibels i més de cinc minuts i mig de duració en el segon dispar del concurs oficial de les Fogueres de Sant Joan a la plaça dels Luceros dAlacant.