Detenen en Palma a un xic que s’allotjava en hotels d’Alacant sense pagar

 

Agents de la Policia Nacional han detingut a un xic de 25 anys que es va allotjar en més d’una dotzena d’hotels en ciutats de tota Espanya, entre elles Alacant, sense pagar la factura de l’estada.

 

Segons han informat fonts policials, l’arrestat està acusat d’estafar una quantitat total de més de 1.300 euros. La investigació va ser duta a terme per agents de les Brigades de Policia Judicial de la Policia Nacional d’Alacant i Palma, que van actuar conjuntament en tindre coneixement que una persona s’allotjava en diferents hotels de la geografia espanyola abandonant els mateixos sense abonar les factures.

 

El ‘modus operandi‘ per a materialitzar les seues estafes, han explicat, consistia en fer una reserva prèvia a través d’internet des d’una pàgina web de plataformes de reserves hoteleres en les que donava un número de targeta de crèdit fictici.

 

Un amic fictici

Una volta es presentava a l’hotel, comunicava al personal que s’allotjava amb un amic que seria l’encarregat d’abonar la factura a la seua arribada.

 

El personal de l’hotel, confiat que el presumpte estafador anava acompanyat per una altra persona que seria l’encarregada d’abonar la factura, li feia lliurament de les claus de l’habitació sense sospitar res durant la seua estada fins que una volta havia abandonat l’hotel, es donaven compte que el suposat amic no existia i que el xic havia pegat a fugir sense abonar cap quantitat econòmica.

 

Després de la seua fugida, els empleats dels hotels intentaven carregar l’import en la targeta bancària que proporcionava el presumpte estafador en les reserves en línia, però les transaccions eren rebutjades, ja que esta numeració no existia.

 

Més d’una dotzena d’hotels estafats

Segons han apuntat, amb tota la informació recaptada dels diferents establiments hotelers en els que s’hauria allotjat els investigadors van comprovar que es tractava de més d’una dotzena. L’impagament de les factures ascendia a més de 1.300 euros.

 

En el transcurs de les investigacions, els agents van descobrir que el presumpte autor es trobava allotjat en un hotel de Palma i davant la sospita que tornara a fer el mateix que en la resta d’hotels, es va dur a terme un operatiu per part de la Policia Nacional amb el que se li va detindre ‘in fraganti’.

 

Un hotel d’Alacant, víctima d’este estafador

El presumpte autor del delicte continuat d’estafa va ser detingut este dissabte passat, i va ser posat a la disposició del Jutjat d’Instrucció de Guàrdia de Palma.

 

La investigació continua oberta i els agents continuen amb la localització de més hotels en els que el detingut poguera haver fet estes estafes usant el mateix mètode. Fins al moment, els hotels afectats estan situats en Múrcia, Alacant, Almeria, Màlaga, Algesires, Sevilla, Madrid i Palma.

Últimes notícies

Fortes tempestes a Toràs amb 141,6 l/m2 i ratxes de 100 km/h

Les fortes tempestes d’este dissabte han deixat fins a 141,6 l/m2 i ratxes de vent de 100 km/h a Toràs, mentre el calor extrem continua en altres punts de la Comunitat Valenciana amb sensacions tèrmiques de fins a 45 graus.

Avís taronja per fortes pluges a l’interior nord de Castelló este diumenge

Aemet ha activat per a este diumenge l’avís taronja a l’interior nord de Castelló per pluges de fins a 40 l/m² en una hora, amb tronades, possible granís i ratxes molt fortes de vent. El litoral nord i l’interior sud de la província estaran en avís groc.

Mor una dona després d’un incendi en una vivenda de Riba-roja de Túria

La Guàrdia Civil investiga la mort d’una dona que havia sigut rescatada amb vida després d’un incendi en una vivenda de Riba-roja de Túria. El foc es va declarar dimecres a la vesprada en un quart pis del carrer Magallanes.

Racing i Villarreal obrin LALIGA amb l’estrena del projecte d’Iñigo Pérez

Racing de Santander i Villarreal es mesuren en la primera jornada de LALIGA, amb el retorn dels càntabres a Primera i l’estrena del projecte d’Iñigo Pérez a la banqueta grogueta.

L’Elx refà el trio ofensiu amb el retorn d’Ezequiel Ponce

L’Elx ha tancat la renovació del seu trident d’atac per a la temporada 2026-27 amb el retorn d’Ezequiel Ponce, que s’unix als fitxatges de Fer Niño i Abiel Osorio en una davantera amb menys experiència en Primera que l’anterior.

El PPCV acusa l’Estat de retardar la justícia per a les víctimes del tren de Bejís

El PPCV denuncia que, quatre anys després de l'accident del tren de Bejís durant l'incendi forestal, les víctimes continuen sense resolució judicial ni indemnitzacions i critica la gestió del Govern central i de l'antic Consell.

El PSPV destaca que el Govern ha avançat 1.620 milions al Consell fins maig

El PSPV-PSOE assenyala que el Govern d’Espanya ha transferit fins maig 1.620 milions al Consell, l’avançament més alt registrat, i defensa el paper de Diana Morant i Arcadi España en la defensa dels interessos valencians.

El nou Llevant de Luís Castro debuta en LALIGA al camp de l’Espanyol sense Carlos Espí

L’Espanyol rep este diumenge el Llevant en l’estrena de LALIGA al RCDE Stadium, amb els valencians iniciant un nou projecte amb Luís Castro i el repte de la permanència sense el davanter Carlos Espí, traspasat al Real Madrid.