Detenen a una parella per deixar a soles al seu fill de 6 anys en casa en Xirivella

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en Xirivella, en l’Horta (València), a una parella de 25 i 26 anys com a presumpta autora d’un delicte d’abandó de menor, després de deixar a soles en casa al seu fill de 6 anys. També se’ls imputa un delicte contra la propietat industrial, ja que tenien gran quantitat d’objectes falsificats, de marques conegudes, que ells mateixos han manifestat que eren per a vendre.

 

Els fets han passat este dimecres cap a les 20.30 hores de la vesprada quan els agents que feien faenes de prevenció van ser alertats per la Sala del 091 perquè es dirigiren a un carrer de la localitat de Xirivella a on, pel que pareix, hi havia un xiquet de poca edat a soles, pujat en la barana d’un balcó, que manifestava que portava dies a soles.

 

Immediatament, els policies es van dirigir al lloc, a on van observar a un xiquet en un balcó d’un quart pis, pel que van pujar ràpidament per a salvar al menor. Els agents van tocar a la porta de la casa, des de la que se sentia el so de dibuixos animats i seguidament la veu d’un xiquet preguntant qui era. Els agents van respondre que eren la patrulla i el menor va obrir la porta en roba interior, espantat i tremolant, manifestant que estava a soles, sense saber precisar durant quants dies.

 

La iaia ha dit que no és la primera volta que passa

La patrulla va verificar que en la casa no hi havia ningú, observant la casa regirada i amb restes de menjar ja que, pel que pareix, el menor s’havia calfat ell el menjar. També van trobar en dos habitacions de la casa una gran quantitat articles falsificats, la majoria sabatilles, de diferents marques conegudes.

 

Els policies van localitzar telefònicament a la iaia del xiquet que en enterar-se que este es trobava a soles en casa, es va enfadar manifestant que no era la primera volta que passava i que arribaria ràpidament per a fer-se càrrec del menor.

 

Posteriorment es van presentar en la casa, per l’avís de la policia, els pares del xiquet, que van donar versions contradictòries de qui estava a càrrec del menor, a demés de manifestar que sabien que els articles eren falsificats i els venien tant per internet com en persona.

 

Finalment els policies, després d’una sèrie de comprovacions, van detindre a la parella com a presumpta autora dels delictes d’abandó de menor i contra la propietat industrial. Els detinguts, amb antecedents policials, han passat a disposició judicial. 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

3-2: El València remunta en el 99, amarga el debut de Quique i s’allunya del descens

El València va voltejar dos punts de Lucas Boyé i va decidir en el 99 amb un penal d'Hugo Duro, per a prendre aire i posar terra pel mig amb el descens.

El València firma la remuntada 3-2 davant l’Alabés amb un penal d’Hugo Duro en el 97

El València va guanyar 3-2 a l'Alabés a Mestalla amb un penal d'Hugo Duro en el 97 després d'empatar en el 90 amb Cömert. Boyé havia marcat dos per als visitants.

Un penal de Boyé en el 3 avança a l’Alabés a Mestalla (0-1)

Lucas Boyé va avançar a l'Alabés des del punt de penal en el minut 3 a Mestalla. El València, incòmode, va disposar d'ocasions per a igualar i no va encertar.

Ginés Marín i Aaron Palacio tallen una orella en una vesprada d’actitud a Castelló

Ginés Marín i Aaron Palacio han obert el capítol de trofeus en la Fira de la Magdalena amb una orella cada un. La correguda de La Quinta va resultar molt desigual i Javier Zulueta es va anar de buit.

El 8M a València rebutja la violència masclista i diu no a les guerres

Milers de persones han marxat a València en el 8M per a exigir igualtat real i mesures efectives contra la violència masclista, amb un missatge clar de no a les guerres.

Pedro Martínez subratlla l’equilibri del València Basket i refreda l’eufòria

El tècnic va valorar la folgada victòria davant UCAM Murcia i, després d'una altra bona imatge en Eurolliga, va demanar prudència: 'hem trobat l'equilibri, però no hi ha fórmula màgica'

110-84: el València Basket atropella al UCAM Murcia amb un Montero decisiu

El València Basket va dominar de principi a fi i va guanyar 110-84 al UCAM Murcia en el Roig Arena, impulsat pels 23 punts i 6 assistències de Jean Montero. Els taronja van arribar a manar per 30 i es van ensenyorir també del basket average.

València Basket atropella 110-84 al UCAM Murcia amb un Jean Montero determinant

València va dominar des del salt inicial i va tancar una àmplia victòria en el Roig Arena, amb Montero (23 i 6) com a referència. La renda esborra el +12 de l'anada.