14.2 C
València
Dilluns, 26 gener, 2026

Detenen a una parella per deixar a soles al seu fill de 6 anys en casa en Xirivella

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en Xirivella, en l’Horta (València), a una parella de 25 i 26 anys com a presumpta autora d’un delicte d’abandó de menor, després de deixar a soles en casa al seu fill de 6 anys. També se’ls imputa un delicte contra la propietat industrial, ja que tenien gran quantitat d’objectes falsificats, de marques conegudes, que ells mateixos han manifestat que eren per a vendre.

 

Els fets han passat este dimecres cap a les 20.30 hores de la vesprada quan els agents que feien faenes de prevenció van ser alertats per la Sala del 091 perquè es dirigiren a un carrer de la localitat de Xirivella a on, pel que pareix, hi havia un xiquet de poca edat a soles, pujat en la barana d’un balcó, que manifestava que portava dies a soles.

 

Immediatament, els policies es van dirigir al lloc, a on van observar a un xiquet en un balcó d’un quart pis, pel que van pujar ràpidament per a salvar al menor. Els agents van tocar a la porta de la casa, des de la que se sentia el so de dibuixos animats i seguidament la veu d’un xiquet preguntant qui era. Els agents van respondre que eren la patrulla i el menor va obrir la porta en roba interior, espantat i tremolant, manifestant que estava a soles, sense saber precisar durant quants dies.

 

La iaia ha dit que no és la primera volta que passa

La patrulla va verificar que en la casa no hi havia ningú, observant la casa regirada i amb restes de menjar ja que, pel que pareix, el menor s’havia calfat ell el menjar. També van trobar en dos habitacions de la casa una gran quantitat articles falsificats, la majoria sabatilles, de diferents marques conegudes.

 

Els policies van localitzar telefònicament a la iaia del xiquet que en enterar-se que este es trobava a soles en casa, es va enfadar manifestant que no era la primera volta que passava i que arribaria ràpidament per a fer-se càrrec del menor.

 

Posteriorment es van presentar en la casa, per l’avís de la policia, els pares del xiquet, que van donar versions contradictòries de qui estava a càrrec del menor, a demés de manifestar que sabien que els articles eren falsificats i els venien tant per internet com en persona.

 

Finalment els policies, després d’una sèrie de comprovacions, van detindre a la parella com a presumpta autora dels delictes d’abandó de menor i contra la propietat industrial. Els detinguts, amb antecedents policials, han passat a disposició judicial. 

Últimes notícies

El Tenerife tanca el cartell de la Copa i UCAM o Baskonia barallaran per ser cap de sèrie

La Llacuna Tenerife segellarà l'octau bitllet després de guanyar 82-89 a Barcelona. El sorteig de quarts serà el dilluns a les 12 h i queda un cap de sèrie per definir entre UCAM i Baskonia.

Guido Rodríguez arriba al València per a sumar després de la pressió de totes les parts

El migcampista argentí va aterrar a Manises per a tancar la seua incorporació fins a final de temporada i va remarcar que ve a sumar des del seu lloc.

Alacant aconseguix 20 graus en una altra jornada de vent amb ratxes de 132 km/h a La Pobla de Benifassà

Les màximes han pujat de forma generalitzada este diumenge en la Comunitat Valenciana. El dia ha estat marcat per ratxes molt fortes de vent que han arribat a 132 km/h a La Pobla de Benifassà.

El Fòrum Jaume I 2038 aplaudix la declaració de 2026 com a Any Jaume I

El Fòrum Jaume I 2038 valora l’Any Jaume I 2026 i s’oferix a col·laborar en els actes del 750 aniversari de la mort del fundador del Regne de València.

Rescaten a Alacant a un corredor lesionat en el Ponoig i a un senderista en Bernia

Els bombers han realitzat dos rescats de muntanya a la província: un corredor lesionat en el Ponoig i un senderista amb traumatisme cranioencefàlic en Bernia. Els dos han sigut evacuats en helicòpter.

El València Basket serà cap de sèrie en el sorteig de quarts

L'equip taronja serà cap de sèrie en el sorteig de quarts de la Copa del Rei després de tancar la primera volta entre els quatre primers. El seu triomf en Gran Canària i el 13-4 de balanç li garantixen evitar als altres favorits en l'estrena.

Presó per a l’amo dels gossos que van matar a un home per impagament de la indemnització

Un jutge d'Alacant revoca la suspensió de la pena a Juan de Dios P. m. per reduir unilateralment els pagaments i ordena el seu ingrés a la presó. L'acte és recurrible.

Les Corts interrompran el dijous les vacacions per a convalidar quatre decrets del Consell

La diputació permanent es reunirà a les 11 hores per a validar quatre decrets: Simplifica II, pujada salarial, control del senglar i tarifes de transport. L'oposició critica l'absència de compareixences i d'una sessió de control.