Detenen a una parella per deixar a soles al seu fill de 6 anys en casa en Xirivella

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en Xirivella, en l’Horta (València), a una parella de 25 i 26 anys com a presumpta autora d’un delicte d’abandó de menor, després de deixar a soles en casa al seu fill de 6 anys. També se’ls imputa un delicte contra la propietat industrial, ja que tenien gran quantitat d’objectes falsificats, de marques conegudes, que ells mateixos han manifestat que eren per a vendre.

 

Els fets han passat este dimecres cap a les 20.30 hores de la vesprada quan els agents que feien faenes de prevenció van ser alertats per la Sala del 091 perquè es dirigiren a un carrer de la localitat de Xirivella a on, pel que pareix, hi havia un xiquet de poca edat a soles, pujat en la barana d’un balcó, que manifestava que portava dies a soles.

Anuncios

 

Immediatament, els policies es van dirigir al lloc, a on van observar a un xiquet en un balcó d’un quart pis, pel que van pujar ràpidament per a salvar al menor. Els agents van tocar a la porta de la casa, des de la que se sentia el so de dibuixos animats i seguidament la veu d’un xiquet preguntant qui era. Els agents van respondre que eren la patrulla i el menor va obrir la porta en roba interior, espantat i tremolant, manifestant que estava a soles, sense saber precisar durant quants dies.

 

La iaia ha dit que no és la primera volta que passa

La patrulla va verificar que en la casa no hi havia ningú, observant la casa regirada i amb restes de menjar ja que, pel que pareix, el menor s’havia calfat ell el menjar. També van trobar en dos habitacions de la casa una gran quantitat articles falsificats, la majoria sabatilles, de diferents marques conegudes.

 

Els policies van localitzar telefònicament a la iaia del xiquet que en enterar-se que este es trobava a soles en casa, es va enfadar manifestant que no era la primera volta que passava i que arribaria ràpidament per a fer-se càrrec del menor.

 

Posteriorment es van presentar en la casa, per l’avís de la policia, els pares del xiquet, que van donar versions contradictòries de qui estava a càrrec del menor, a demés de manifestar que sabien que els articles eren falsificats i els venien tant per internet com en persona.

 

Finalment els policies, després d’una sèrie de comprovacions, van detindre a la parella com a presumpta autora dels delictes d’abandó de menor i contra la propietat industrial. Els detinguts, amb antecedents policials, han passat a disposició judicial. 

Anuncios

Últimes notícies

Pluges intenses i tempestes en gran part de la Comunitat Valenciana, sobretot entre València i Alacant

La Comunitat Valenciana registra hui ruixats generalitzats, localment molt forts i amb tempesta entre el sud de València i el nord d'Alacant, amb descens de màximes a l'interior i situació marítima una mica alterada.

Urpa de Cap Verd el creuer amb brot de hantavirus rumb a Canàries

El creuer MV Hondius ha partit de Cap Verd cap al port de Granadilla de Abona, a Tenerife, després d'evacuar a tres persones amb hantavirus. A la seua arribada s'activarà un dispositiu sanitari per a avaluar i repatriar a tot el passatge, inclosos els espanyols a bord.

València Basket assalta el OAKA, força el 1-2 i allarga la sèrie davant el Panathinaikos

València Basket firma una exhibició col·lectiva en el OAKA, derrota al Panathinaikos per 87-91 i manté visca l'eliminatòria de quarts de final de l'Eurolliga.

El Crystal Palace s’interessa per Marcelino per a rellevar a Glasner

El Crystal Palace ha realitzat un primer sondeig per Marcelino García Toral per a ocupar la banqueta la pròxima temporada després de l'eixida anunciada d'Oliver Glasner, que deixarà el club al final del curs.

Aemet alerta de tempestes intenses en la serra que poden causar inundacions locals

Aemet manté avisos taronja i groc per tempestes que poden descarregar més de 40 litres per metre quadrat en una hora en el sud de València i nord d'Alacant, amb el risc d'inundacions locals.

Els bombers rescaten a un conductor atrapat per la pala d’un carretó en un polígon de Rafelbunyol

Un conductor ha resultat atrapat en el seu turisme en incrustar-se la pala d'un carretó en l'habitacle i ha hagut de ser rescatat pels bombers en un polígon industrial de Rafelbunyol.

Denuncien un intent d’agressió amb un cristall d’un pres de Picassent a diversos funcionaris

Acaip UGT denuncia que un pres del centre penitenciari de Picassent va intentar agredir amb un tros de cristall a diversos funcionaris, que van resultar ferits de diversa consideració.

València estrenarà este estiu punts de bany a la platja per a persones amb paràlisi cerebral

L'Ajuntament de València posarà en marxa este estiu un projecte pilot de punts de bany adaptats per a persones amb paràlisi cerebral a la platja del Cabanyal, que s'estendrà posteriorment a altres trams del litoral.