12.2 C
València
Dissabte, 17 gener, 2026

Detenen a un tio i el seu nebot com a presumptes autors dels delictes de robatori i extorsió

Agents de la Policia Nacional han detingut a València a dos homes, de 43 i 72 anys, d'origen espanyol, com a presumptes autors dels delictes de robatori i extorsió, després de pel que sembla sostreure efectes de numismàtica i filatèlia valorats en 7.000 euros i posteriorment exigir-li a la víctima 3.000 per recuperar-los. La víctima va denunciar immediatament el que li estava succeint. 

 

  

  

Les recerques es van iniciar el dimarts en tenir coneixement els policies de que a un home li havien exigit 3.000 euros per recuperar uns segells i monedes antigues que li havien sostret valorats en uns 7.000 euros.

 

  

  

Els policies van esbrinar la identitat del sospitós, així com que havia aprofitat un moment en què s'havia quedat solament en l'establiment i hauria introduït tot el material en una borsa d'escombraries per a continuació marxar-se. La víctima al percatar-se de la substracció li hauria reclamat al sospitós que l'hi ho retornara i pel que sembla aquest li havia remès al seu nebot. 

Últimes notícies

València atorgarà la Medalla d’Or a la Real Germanor de Sant Antoni Abad

L'Ajuntament concedirà la seua màxima distinció a la Real Germanor de Sant Antoni Abad. El lliurament serà el 9 d'Octubre, després de rebre el títol de 'Real' i a les portes del seu 75 aniversari.

Mor un jove de 19 anys en ennuegar-se amb un grilló de mandarina a Alacant

Un jove de 19 anys ha mort a la Platja de Sant Joan després d'ennuegar-se amb un grilló de mandarina mentres estava amb amics. Els equips d'emergència no han aconseguit reanimar-ho i s'ha ordenat l'autòpsia.

Corberán crida a rebel·lar-se en Lliga davant el Getafe

El tècnic del València apel·la a caràcter i determinació per a competir en el Coliseum després de menys de 72 hores de descans. Assenyala pilota parada, transicions i defensa com a claus.

Final per la supervivència: Getafe i València es juguen aire en el Coliseum

Getafe i València disputen un dol directe per la permanència. Els azulones arriben en mala ratxa i amb tres reforços, mentres els che busquen el seu primer triomf fora.

Alliberat un octogenari explotat per una xarxa de Bizkaia per a estafes per internet

La Guàrdia Civil ha alliberat un home de més de 80 anys utilitzat per una xarxa assentada en Bizkaia per a estafes en línia. Hi ha 19 detinguts, 121 víctimes identificades i 57 comptes bloquejats.

Montero critica als barons del PP per parlar sense propostes sobre finançament autonòmic

La vicepresidenta primera ha retret al PP que convoque un cim per a debatre sense plantejar alternatives i ha defés una proposta de 21.000 milions.

La família del naufragi a Indonèsia s’acomiada entre dolor i pau i demana justícia

L'única supervivent adulta del naufragi a Indonèsia ha agraït el suport en el funeral a València i ha reclamat una justícia sense odi ni rancor. La família demana a la societat que no s'oblide i recorda que seguix desaparegut un xiquet.

El PSPV impulsa mocions en tots els ajuntaments per a recolzar el nou model de finançament

El PSPV-PSOE presentarà mocions en tots els ajuntaments de la Comunitat Valenciana per a recolzar el nou sistema de finançament autonòmic. La proposta preveu 21.000 milions extra i 3.669 per a la Comunitat en 2027, amb impacte directe en servicis públics