Anuncios

Detenen a un tio i el seu nebot com a presumptes autors dels delictes de robatori i extorsió

Agents de la Policia Nacional han detingut a València a dos homes, de 43 i 72 anys, d'origen espanyol, com a presumptes autors dels delictes de robatori i extorsió, després de pel que sembla sostreure efectes de numismàtica i filatèlia valorats en 7.000 euros i posteriorment exigir-li a la víctima 3.000 per recuperar-los. La víctima va denunciar immediatament el que li estava succeint. 

 

  

  

Les recerques es van iniciar el dimarts en tenir coneixement els policies de que a un home li havien exigit 3.000 euros per recuperar uns segells i monedes antigues que li havien sostret valorats en uns 7.000 euros.

 

Anuncios

  

  

Els policies van esbrinar la identitat del sospitós, així com que havia aprofitat un moment en què s'havia quedat solament en l'establiment i hauria introduït tot el material en una borsa d'escombraries per a continuació marxar-se. La víctima al percatar-se de la substracció li hauria reclamat al sospitós que l'hi ho retornara i pel que sembla aquest li havia remès al seu nebot. 

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Controlen un incendi en una fàbrica de teules d’Agost sense causar ferits

Un incendi declarat en una fàbrica de teules d'Agost, al costat de la CV-820, evoluciona de manera favorable i no ha causat ferits, segons el Consorci Provincial de Bombers.

Román aconseguix una orella insuficient davant un gran bou de Conde de Mayalde a San Isidro

Román només va obtindre una orella considerada curta enfront del millor bou de Conde de Mayalde en una llarga vesprada de San Isidro marcada per la lesió de David Galván i per fins a cinc avisos.

Pedro Martínez destaca la reacció del València Basket malgrat la derrota davant Baskonia

Pedro Martínez ressalta l'actitud competitiva de València Basket després de remuntar catorze punts i fregar la victòria davant Baskonia abans d'un decisiu dol d'Eurolliga.

Segon PCR negatiu descarta ara com ara hantavirus en la dona aïllada a Alacant

La dona aïllada en un hospital d'Alacant per sospita de hantavirus ha donat negatiu en una segona PCR, encara que Sanitat manté l'aïllament i repetirà la prova en 48 hores.

El Baskonia assalta el Roig Arena i s’enganxa a la lluita per la zona alta

El Baskonia es va imposar 86-88 al València Basket en el Roig Arena després d'un dol ple d'alternatives, aprofitant el desgast europeu del quadre taronja malgrat la remuntada final local.

Gayá reivindica al València després de guanyar en San Mamés: hem demostrat que no ens rendim

José Luis Gayá celebra el triomf del València en San Mamés, destaca que l'equip no es rendix i defén a Hugo Duro i Dimitrievski després d'un partit clau per a aconseguir els 42 punts en LaLiga.

Empat sense gols al descans en San Mamés després del penal fallat d’Hugo Duro i la lesió de Nico Williams

Athletic i València arriben al descans amb 0-0 en San Mamés després d'un penal al travesser d'Hugo Duro i la lesió muscular de Nico Williams, substituït per Iñaki.

Les llargues cues en les firmes coronen l’èxit de la 61 Fira del Llibre de València

La 61 Fira del Llibre de València tanca edició amb més d'un milió d'euros de facturació, augment d'expositors i llargues cues en les firmes, especialment d'autores juvenils.
Anuncios