13.6 C
València
Diumenge, 22 febrer, 2026

Detenen a un tio i el seu nebot com a presumptes autors dels delictes de robatori i extorsió

Agents de la Policia Nacional han detingut a València a dos homes, de 43 i 72 anys, d'origen espanyol, com a presumptes autors dels delictes de robatori i extorsió, després de pel que sembla sostreure efectes de numismàtica i filatèlia valorats en 7.000 euros i posteriorment exigir-li a la víctima 3.000 per recuperar-los. La víctima va denunciar immediatament el que li estava succeint. 

 

  

  

Les recerques es van iniciar el dimarts en tenir coneixement els policies de que a un home li havien exigit 3.000 euros per recuperar uns segells i monedes antigues que li havien sostret valorats en uns 7.000 euros.

 

  

  

Els policies van esbrinar la identitat del sospitós, així com que havia aprofitat un moment en què s'havia quedat solament en l'establiment i hauria introduït tot el material en una borsa d'escombraries per a continuació marxar-se. La víctima al percatar-se de la substracció li hauria reclamat al sospitós que l'hi ho retornara i pel que sembla aquest li havia remès al seu nebot. 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El Vila-real remunta al València en una primera part intensa i amb polèmica (2-1)

El Vila-real ha voltejat el 0-1 del València amb punts de Comesaña i Gueye, este de penal. La primera part va deixar dos penes màximes i molta polèmica.

Markus Howard: ‘Som els reis d’Espanya’

L'escorta de Baskonia va celebrar la Copa del Rei guanyada davant el Reial Madrid en el Roig Arena i va proclamar: 'Som els reis d'Espanya'. És el seu primer títol.

Scariolo crida a recompondre’s després de la final: la progressió des d’octubre és la base

El Reial Madrid va caure 89-100 davant el Baskonia en la final de Copa del Rei i Scariolo va demanar autocrítica sense perdre confiança, prenent l'evolució des d'octubre com a punt de partida.

Trent Forrest, MVP de la Copa del Rei amb 38 de valoració en la final

Trent Forrest va ser triat MVP de la Copa del Rei després de liderar el 89-100 del Kosner Baskonia davant el Reial Madrid. Va firmar 22 punts, 11 rebots i 38 de valoració.

89-100: el trident Luwawu, Omoruyi i Forrest corona al Baskonia davant el Reial Madrid

Baskonia es va proclamar campió de la Copa del Rei 17 anys després després de véncer 89-100 al Reial Madrid. Luwawu-Cabarrot, Omoruyi i Forrest van sumar 73 punts i Howard va tancar.

Trent Forrest, MVP de la Copa del Rei amb 38 de valoració en la final

Trent Forrest va ser triat este diumenge MVP de la Copa del Rei després de liderar el triomf del Baskonia davant el Reial Madrid per 89-100. Va firmar 22 punts, 11 rebots i un 38 de valoració, el més alt de la final.

89-100: Luwawu-Cabarrot, Omoruyi i Forrest coronen al Baskonia davant el Reial Madrid

El Baskonia es va proclamar campió de la Copa del Rei després de véncer 89-100 al Reial Madrid. El trident Luwawu-Cabarrot, Omoruyi i Forrest va sumar 73 punts i Howard va resoldre al final.

El Baskonia conquista la seua sèptima Copa del Rei 17 anys després en superar al Reial Madrid (89-100)

El Kosner Baskonia es va imposar 89-100 al Reial Madrid en una final igualada disputada en el Roig Arena. Va aconseguir la seua sèptima Copa del Rei i va frenar l'intent blanc de conquistar la trentena.