La Policia Nacional deté a tres homes per diferents furts en el districte de Marítim a València

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en el districte de Marítim (València) a tres homes, d’entre 23 i 38 anys, com a presumptes autors de dos furts. Pel primer fet s’ha arrestat a un home d’origen espanyol, amb un ampli historial delictiu després d’emportar-se una bossa en un local d’hostaleria i pel segon s’ha detingut a dos homes d’origen algerià, que van sostraure una altra bossa en el passeig marítim

 

Un dels fets va tindre lloc aquest dimarts, al voltant de les tres de la vesprada, quan una patrulla que realitzava labors de prevenció va observar a tres homes amb bicicleta circulant en direcció contrària i a gran velocitat, aparentment fugint d’alguna cosa, per la qual cosa els van interceptar, iniciant la seua fugida a l’instant. 

 

Un dels agents va donar l’alto a un dels sospitosos, que va intentar desfer-se d’un objecte que va resultar ser una barra de llavis, mentre que un altre policia va aconseguir a un altre a diversos carrers. La patrulla va localitzar i va intervindre als dos sospitosos un telèfon mòbil, 45 euros i dues targetes de crèdit a nom d’una dona, manifestant un d’ells que ho havien furtat a la platja.

 

27 detencions i tres identitats diferents

Al mateix temps que s’efectuava la intervenció policial, es va rebre una telefonada en el telèfon mòbil recuperat, manifestant la interlocutora que era la propietària i que acabava de ser víctima d’un furt. Per tot l’anterior, i ja que cap dels homes tenia documentació ni donaven fiança als agents en manifestar diferents domicilis i respostes incongruents, van ser detinguts com a presumptes autors d’un delicte de furt.

L’altre fet va ocórrer a mitjan agost, cap a les dues de la vesprada, quan una dona que es trobava en un establiment hostaler, es va adonar que li faltava la bossa amb les seues pertinences, un telèfon mòbil, unes ulleres de sol, unes altres de visió, targetes de crèdit i 50 euros.

 

Gràcies a les investigacions realitzades, els policies van esbrinar la identitat del sospitós, que va ser detingut el dimarts com a presumpte autor d’un delicte de furt. A l’arrestat li consten més de 27 detencions amb tres identitats diferents, de les quals 11 són per furt.

 

Dels tres detinguts, dos han passat a disposició judicial i l’altre ha sigut posat en llibertat, no sense abans ser advertit de l’obligació de comparéixer davant l’autoritat judicial quan per a això fora requerit.

Últimes notícies

Sorprès robant material en una obra de Paiporta i detingut per la Policia Local

La Policia Local de Paiporta ha detingut un home en ser sorprés carregant material robat d'una obra en un vehicle dins del terme municipal.

Descomptes i més talent valencià en la sisena edició del festival FRESCA! a Alacant

La sisena edició del festival FRESCA!, del 17 al 25 de juliol a Alacant, reforça el talent valencià i amplia els descomptes per a públic jove i familiar.

Un any de presó per distribuir pornografia infantil amb més de 1.700 arxius pedòfils

Un home ha sigut condemnat per l’Audiència d’Alacant a un any de presó per distribuir pornografia infantil a internet, després de trobar-li més de 1.700 arxius pedòfils i reconéixer els fets. La pena de presó queda suspesa durant tres anys amb la condició que no torne a delinquir.

Arcadi España dona per fet que les explicacions de Zapatero pel cas Plus Ultra seran satisfactòries

El ministre d'Hisenda, Arcadi España, ha assegurat a València que està segur que les explicacions de José Luis Rodríguez Zapatero com a investigat pel cas Plus Ultra seran satisfactòries i ha defensat la professionalitat de l'Agència Tributària.

Lydia Rodríguez deixa Presuntos Implicados i denuncia maltractament i control extrem

La cantant Lydia Rodríguez ha anunciat que abandona Presuntos Implicados després de 17 anys i acusa el grup i el seu entorn de control extrem sobre el seu físic i maltractament psicològic. El músic Nacho Mañó ha contestat indignat i defensa la seua honorabilitat.

Baldoví acusa Pérez Llorca de fer més de correveidile de Feijóo i Ayuso que de president dels valencians

Joan Baldoví ha acusat Juanfran Pérez Llorca de prioritzar els interessos de Feijóo i Ayuso davant del nou model de finançament autonòmic i la condonació del deute, aprofitant la seua reunió amb el ministre d’Hisenda, Arcadi España.

Arcadi España dona per bones les explicacions que Zapatero oferirà pel cas Plus Ultra

El ministre d’Hisenda, Arcadi España, ha assegurat a València que està segur que les explicacions de José Luis Rodríguez Zapatero pel cas Plus Ultra seran satisfactòries i ha reivindicat la professionalitat de l’Agència Tributària.

El sector azuleter reclama un marc estable per a mantindre la cogeneració i els llocs de faena a Castelló

La patronal Ascer i representants institucionals han reclamat a Castelló un marc regulador estable per a la cogeneració industrial, que consideren essencial per a la competitivitat, l’ocupació i el futur de la indústria ceràmica.