La Policia Nacional deté a tres homes per diferents furts en el districte de Marítim a València

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en el districte de Marítim (València) a tres homes, d’entre 23 i 38 anys, com a presumptes autors de dos furts. Pel primer fet s’ha arrestat a un home d’origen espanyol, amb un ampli historial delictiu després d’emportar-se una bossa en un local d’hostaleria i pel segon s’ha detingut a dos homes d’origen algerià, que van sostraure una altra bossa en el passeig marítim

 

Un dels fets va tindre lloc aquest dimarts, al voltant de les tres de la vesprada, quan una patrulla que realitzava labors de prevenció va observar a tres homes amb bicicleta circulant en direcció contrària i a gran velocitat, aparentment fugint d’alguna cosa, per la qual cosa els van interceptar, iniciant la seua fugida a l’instant. 

 

Un dels agents va donar l’alto a un dels sospitosos, que va intentar desfer-se d’un objecte que va resultar ser una barra de llavis, mentre que un altre policia va aconseguir a un altre a diversos carrers. La patrulla va localitzar i va intervindre als dos sospitosos un telèfon mòbil, 45 euros i dues targetes de crèdit a nom d’una dona, manifestant un d’ells que ho havien furtat a la platja.

 

27 detencions i tres identitats diferents

Al mateix temps que s’efectuava la intervenció policial, es va rebre una telefonada en el telèfon mòbil recuperat, manifestant la interlocutora que era la propietària i que acabava de ser víctima d’un furt. Per tot l’anterior, i ja que cap dels homes tenia documentació ni donaven fiança als agents en manifestar diferents domicilis i respostes incongruents, van ser detinguts com a presumptes autors d’un delicte de furt.

L’altre fet va ocórrer a mitjan agost, cap a les dues de la vesprada, quan una dona que es trobava en un establiment hostaler, es va adonar que li faltava la bossa amb les seues pertinences, un telèfon mòbil, unes ulleres de sol, unes altres de visió, targetes de crèdit i 50 euros.

 

Gràcies a les investigacions realitzades, els policies van esbrinar la identitat del sospitós, que va ser detingut el dimarts com a presumpte autor d’un delicte de furt. A l’arrestat li consten més de 27 detencions amb tres identitats diferents, de les quals 11 són per furt.

 

Dels tres detinguts, dos han passat a disposició judicial i l’altre ha sigut posat en llibertat, no sense abans ser advertit de l’obligació de comparéixer davant l’autoritat judicial quan per a això fora requerit.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Set ferits en un xoc múltiple entre tres cotxes a Vila-real

Set persones han resultat ferides en un accident de trànsit en la N-340 al seu pas per Vila-real, on han xocat tres vehicles i ha sigut necessària l'excarceració de tres ocupants.

El SanSan de Benicàssim reordena el cartell per a recuperar els concerts suspesos pel vent

El festival SanSan de Benicàssim reprograma per a este divendres partix dels concerts suspesos en la primera jornada per l'alerta groga per fortes ratxes de vent, avançant l'obertura de portes per a encaixar el nou horari.

L’Alcora vibra amb més de mil tambors en una Rompida de l’Hora inoblidable

Més de mil tambors i bombos han trencat el silenci en la plaça d'Espanya de l'Alcora en una Rompida de l'Hora marcada per l'emoció i l'homenatge a Melchor Paús Gozalbo.

Rescatat el conductor d’un patinet elèctric atrapat sota un cotxe a Torrent

Un jove de 28 anys que circulava en patinet elèctric ha quedat atrapat sota un turisme després d'una col·lisió en una rotonda de Torrent i ha hagut de ser rescatat pels bombers abans de ser traslladat a l'hospital.

Europa i la permanència es juguen a Anoeta

Reial Societat i Llevant s'enfronten a Anoeta en un partit decisiu: els donostiarres busquen consolidar la seua plaça europea i els granotas escapar del descens.

La Línia Dona 24 hores atén 84.688 crides en 2025 després de créixer un 18%

La Línia Dona 24 hores de la Generalitat va augmentar un 17,62% la seua activitat en 2025, amb 84.688 trucades ateses i un fort repunt dels casos relacionats amb violències sexuals.

La Setmana Santa Marinera de València honra als seus difunts amb una oració a la platja

La Setmana Santa Marinera de València celebra la tradicional oració a la platja per confrares i mariners morts, abans de les grans processons de Divendres Sant i Diumenge de Pasqua.

Dones i menors de 25 anys concentren l’ús de Metrovalencia, segons l’últim índex de satisfacció

L'ultime indexe de satisfaccion de Metrovalencia revela que les dones i els menors de 25 anys són els principals usuaris del metre i tranvia, amb alta presència d'estudiants i un perfil socioeconomico majoritari mitjà.