La Policia Nacional deté a tres homes per diferents furts en el districte de Marítim a València

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en el districte de Marítim (València) a tres homes, d’entre 23 i 38 anys, com a presumptes autors de dos furts. Pel primer fet s’ha arrestat a un home d’origen espanyol, amb un ampli historial delictiu després d’emportar-se una bossa en un local d’hostaleria i pel segon s’ha detingut a dos homes d’origen algerià, que van sostraure una altra bossa en el passeig marítim

 

Un dels fets va tindre lloc aquest dimarts, al voltant de les tres de la vesprada, quan una patrulla que realitzava labors de prevenció va observar a tres homes amb bicicleta circulant en direcció contrària i a gran velocitat, aparentment fugint d’alguna cosa, per la qual cosa els van interceptar, iniciant la seua fugida a l’instant. 

 

Un dels agents va donar l’alto a un dels sospitosos, que va intentar desfer-se d’un objecte que va resultar ser una barra de llavis, mentre que un altre policia va aconseguir a un altre a diversos carrers. La patrulla va localitzar i va intervindre als dos sospitosos un telèfon mòbil, 45 euros i dues targetes de crèdit a nom d’una dona, manifestant un d’ells que ho havien furtat a la platja.

 

27 detencions i tres identitats diferents

Al mateix temps que s’efectuava la intervenció policial, es va rebre una telefonada en el telèfon mòbil recuperat, manifestant la interlocutora que era la propietària i que acabava de ser víctima d’un furt. Per tot l’anterior, i ja que cap dels homes tenia documentació ni donaven fiança als agents en manifestar diferents domicilis i respostes incongruents, van ser detinguts com a presumptes autors d’un delicte de furt.

L’altre fet va ocórrer a mitjan agost, cap a les dues de la vesprada, quan una dona que es trobava en un establiment hostaler, es va adonar que li faltava la bossa amb les seues pertinences, un telèfon mòbil, unes ulleres de sol, unes altres de visió, targetes de crèdit i 50 euros.

 

Gràcies a les investigacions realitzades, els policies van esbrinar la identitat del sospitós, que va ser detingut el dimarts com a presumpte autor d’un delicte de furt. A l’arrestat li consten més de 27 detencions amb tres identitats diferents, de les quals 11 són per furt.

 

Dels tres detinguts, dos han passat a disposició judicial i l’altre ha sigut posat en llibertat, no sense abans ser advertit de l’obligació de comparéixer davant l’autoritat judicial quan per a això fora requerit.

Últimes notícies

Les víctimes de la dana de València envien un missatge de suport a Veneçuela pel terratrémol

Les principals associacions de víctimes de la dana de València han mostrat la seua solidaritat amb Veneçuela després del terratrémol, amb un manifest en què compartixen el dolor de les famílies i reclamen més ajuda humanitària internacional.

Mor un jove motorista de 20 anys en un accident a la CV-400 a Paiporta

Un jove de 20 anys ha mort després que el ciclomotor que conduïa ha col·lisionat per abast amb un turisme a la CV-400, a l’altura de Paiporta. El sinistre, ocorregut cap a les 16.40 hores, està sota investigació de la Guàrdia Civil.

Torres defensa Zapatero i reclama no interferir en les investigacions judicials

El ministre Angel Victor Torres assegura en Algemesi que, des que fa politica, no es fica ni prejuzga les investigacions judicials i reclama respectar la separacio de poders arran de la causa sobre les joies de José Luis Rodriguez Zapatero.

La Generalitat critica que els nous fons per a la dependència arriben tard i malament

La consellera de Serveis Socials, Elena Albalat, assegura que els 535 milions d’euros addicionals per a la dependència que rebrà la Comunitat Valenciana entre 2026 i 2027 són insuficients, arriben tard i no garantixen el finançament al 50 % que marca la llei.

Així canviarà el Batxillerat valencià per a adaptar-se a les PAU i a la norma estatal

El Consell ha modificat el currículum de Batxillerat per a harmonitzar-lo amb la normativa estatal i garantir la igualtat en les PAU, amb nous continguts i matèries i una aplicació progressiva a partir del curs 2026-2027.

Pérez Llorca replica que és incongruent exigir-li negociar un model de finançament rebutjat per 16 autonomies

Juanfran Pérez Llorca critica en Algemesí que Arcadi España li exigisca negociar un model de finançament autonòmic que, segons assegura, rebutgen 16 de les 17 autonomies.

El Suprem ratifica els quasi huit anys de presó per a Marcos Benavent en el primer juí d’Imelsa

El Tribunal Suprem ha confirmat la sentència de l’Audiència de València que imposa set anys i 10 mesos de presó a Marcos Benavent, l’autodenominat ‘yonqui del dinero’, en el primer juí del cas Imelsa, amb una reducció parcial només de costes i d’una de les penes als condemnats.

Els ajuntaments valencians esperen agilitzar 1.100 milions en obres posdana

El Govern d’Espanya ha validat 1.100 milions d’euros en obres municipals posdana de 2024, però el Consell reclama canvis normatius per a poder executar-les més ràpidament als ajuntaments valencians.