La Policia Nacional deté a tres homes per diferents furts en el districte de Marítim a València

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en el districte de Marítim (València) a tres homes, d’entre 23 i 38 anys, com a presumptes autors de dos furts. Pel primer fet s’ha arrestat a un home d’origen espanyol, amb un ampli historial delictiu després d’emportar-se una bossa en un local d’hostaleria i pel segon s’ha detingut a dos homes d’origen algerià, que van sostraure una altra bossa en el passeig marítim

 

Un dels fets va tindre lloc aquest dimarts, al voltant de les tres de la vesprada, quan una patrulla que realitzava labors de prevenció va observar a tres homes amb bicicleta circulant en direcció contrària i a gran velocitat, aparentment fugint d’alguna cosa, per la qual cosa els van interceptar, iniciant la seua fugida a l’instant. 

 

Un dels agents va donar l’alto a un dels sospitosos, que va intentar desfer-se d’un objecte que va resultar ser una barra de llavis, mentre que un altre policia va aconseguir a un altre a diversos carrers. La patrulla va localitzar i va intervindre als dos sospitosos un telèfon mòbil, 45 euros i dues targetes de crèdit a nom d’una dona, manifestant un d’ells que ho havien furtat a la platja.

 

27 detencions i tres identitats diferents

Al mateix temps que s’efectuava la intervenció policial, es va rebre una telefonada en el telèfon mòbil recuperat, manifestant la interlocutora que era la propietària i que acabava de ser víctima d’un furt. Per tot l’anterior, i ja que cap dels homes tenia documentació ni donaven fiança als agents en manifestar diferents domicilis i respostes incongruents, van ser detinguts com a presumptes autors d’un delicte de furt.

L’altre fet va ocórrer a mitjan agost, cap a les dues de la vesprada, quan una dona que es trobava en un establiment hostaler, es va adonar que li faltava la bossa amb les seues pertinences, un telèfon mòbil, unes ulleres de sol, unes altres de visió, targetes de crèdit i 50 euros.

 

Gràcies a les investigacions realitzades, els policies van esbrinar la identitat del sospitós, que va ser detingut el dimarts com a presumpte autor d’un delicte de furt. A l’arrestat li consten més de 27 detencions amb tres identitats diferents, de les quals 11 són per furt.

 

Dels tres detinguts, dos han passat a disposició judicial i l’altre ha sigut posat en llibertat, no sense abans ser advertit de l’obligació de comparéixer davant l’autoritat judicial quan per a això fora requerit.

Últimes notícies

Vaga dels vigilants de prevenció d’incendis en Vaersa el 30 i 31 d’agost

STAS-Intersindical, UGT i CCOO han convocat vaga del personal vigilant-operari de prevenció d'incendis forestals en Vaersa els dies 30 i 31 d'agost i mantindran demà una nova protesta davant el Palau de la Generalitat per exigir millores laborals i de servei.

Xàtiva, Alzira i Guadasséquies baten rècords de calor amb més de 44 graus

Xàtiva ha marcat este dimecres 44,1 graus i s’ha situat com la temperatura més alta d’Espanya, mentre que Alzira ha arribat als 44,7 graus i Guadasséquies als 44,2, segons Aemet i Avamet.

Cinc municipis valencians ja superen els 42 graus, les temperatures més altes d’Espanya

Carcaixent, Xàtiva, l’aeroport de València, Polinyà del Xúquer i València ciutat encapçalen hui les màximes d’Espanya, superant totes els 42 graus, amb avís roig activat al litoral valencià.

Incendi al barranc del Carraixet en un dia roig per calor extrema

Diversos equips terrestres i quatre mitjans aeris treballen en l’extinció d’un incendi de vegetació al barranc del Carraixet, en Bonrepòs i Mirambell, en una jornada de risc extrem per calor a la província de València.

Detingut a València per un tiroteig a l’accés sud de la ciutat

La Policia Nacional ha detingut un jove de 22 anys a València com a presumpte autor d’un tiroteig al principal accés sud de la ciutat, a la zona de la rotonda dels Anzuelos. No s’han registrat ferits, encara que la investigació continua oberta.

Bioparc adapta la dieta i crea pluja artificial per a cuidar els animals davant l’onada de calor

Bioparc València ha reforçat el seu protocol d’estiu per l’alerta roja per calor amb gelats especials, sistemes de pluja artificial i seguiment dels animals més vulnerables.

Reforma integral a Pont de Fusta per a modernitzar la Policia de la Generalitat

La Conselleria d’Emergències i Interior està reformant íntegrament la comissaria de Pont de Fusta, seu central de la Policia de la Generalitat, amb una inversió de 2,13 milions i un termini de 16 mesos, per a millorar ús, seguretat, accessibilitat i eficiència energètica d’un edifici històric protegit.

Trobada una bossa amb ossos humans a l’albelló de València

La Policia Nacional investiga una bossa amb restes òssies, presumptament humanes, localitzada en la xarxa d’albellons de València, a prop de la bomba de Cantarranas, al barri de Natzaret.