La Policia Nacional deté a tres homes per diferents furts en el districte de Marítim a València

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en el districte de Marítim (València) a tres homes, d’entre 23 i 38 anys, com a presumptes autors de dos furts. Pel primer fet s’ha arrestat a un home d’origen espanyol, amb un ampli historial delictiu després d’emportar-se una bossa en un local d’hostaleria i pel segon s’ha detingut a dos homes d’origen algerià, que van sostraure una altra bossa en el passeig marítim

 

Un dels fets va tindre lloc aquest dimarts, al voltant de les tres de la vesprada, quan una patrulla que realitzava labors de prevenció va observar a tres homes amb bicicleta circulant en direcció contrària i a gran velocitat, aparentment fugint d’alguna cosa, per la qual cosa els van interceptar, iniciant la seua fugida a l’instant. 

 

Un dels agents va donar l’alto a un dels sospitosos, que va intentar desfer-se d’un objecte que va resultar ser una barra de llavis, mentre que un altre policia va aconseguir a un altre a diversos carrers. La patrulla va localitzar i va intervindre als dos sospitosos un telèfon mòbil, 45 euros i dues targetes de crèdit a nom d’una dona, manifestant un d’ells que ho havien furtat a la platja.

 

27 detencions i tres identitats diferents

Al mateix temps que s’efectuava la intervenció policial, es va rebre una telefonada en el telèfon mòbil recuperat, manifestant la interlocutora que era la propietària i que acabava de ser víctima d’un furt. Per tot l’anterior, i ja que cap dels homes tenia documentació ni donaven fiança als agents en manifestar diferents domicilis i respostes incongruents, van ser detinguts com a presumptes autors d’un delicte de furt.

L’altre fet va ocórrer a mitjan agost, cap a les dues de la vesprada, quan una dona que es trobava en un establiment hostaler, es va adonar que li faltava la bossa amb les seues pertinences, un telèfon mòbil, unes ulleres de sol, unes altres de visió, targetes de crèdit i 50 euros.

 

Gràcies a les investigacions realitzades, els policies van esbrinar la identitat del sospitós, que va ser detingut el dimarts com a presumpte autor d’un delicte de furt. A l’arrestat li consten més de 27 detencions amb tres identitats diferents, de les quals 11 són per furt.

 

Dels tres detinguts, dos han passat a disposició judicial i l’altre ha sigut posat en llibertat, no sense abans ser advertit de l’obligació de comparéixer davant l’autoritat judicial quan per a això fora requerit.

Últimes notícies

El València Basket es classifica per a la seua quarta final ACB, de nou contra el Barça

El València Basket ha derrotat l'Asisa Joventut en el tercer partit de semifinals de la Lliga Endesa i disputarà la seua quarta final ACB, la segona consecutiva i la segona contra el Barça.

El Valencia Basket torna a la final ACB: quarta de la seua història i segona seguida contra el Barça

El Valencia Basket ha aconseguit el passe a la seua quarta final de la Lliga ACB després de superar l'Asisa Joventut, i repetirà presència per segon any consecutiu, ara davant el Barça, rival que ja el va superar en la final de 2003.

El Valencia Basket s’impon en Badalona i es classifica per a la final de la Lliga Endesa

El Valencia Basket ha guanyat l’Asisa Joventut a Badalona per 73-87 en el tercer partit de la sèrie i s’ha classificat per a la final de la Lliga Endesa, que disputarà contra el Barça al Roig Arena.

Mor un home de 69 anys mentres es banyava a la platja de Daimús

Un home de 69 anys ha mort este diumenge a la platja de Daimús, a la Safor, després de ser rescatat de l'aigua i no superar les maniobres de reanimació practicades pel SAMU.

L’incendi de vegetació de Segart evoluciona de manera favorable i no arriba a ser forestal

Diverses dotacions del Consorci Provincial i de la Generalitat treballen esta vesprada en un incendi de vegetació a Segart, a la Calderona, que evoluciona de manera positiva i encara no s’ha convertit en incendi forestal.

Rescaten un motorista ferit d’una cuneta en un accident a Cortes de Pallás

Bombers del Consorci Provincial de València han rescatat este diumenge un motorista ferit que havia caigut al fons d’una cuneta després de xocar amb un cotxe a Cortes de Pallás. L’home ha sigut estabilitzat in situ i evacuat en helicòpter fins a l’Hospital La Fe.

Un banc de meduses obliga a alçar la bandera groga a la platja de la Goleta de Tavernes

Un banc de meduses ha causat picadures a diversos participants d’un triatló a la platja de la Goleta de Tavernes de la Valldigna i ha obligat a hissar la bandera groga i l’avís específic de meduses mentre es revisa tot el litoral del municipi.

Castelló neteja més de 115 solars municipals i privats en la campanya 2025-2026

L'Ajuntament de Castelló ha impulsat la limpiesa de més de 115 solars municipals i privats entre 2025 i 2026, exigint als propietaris que complisquen amb el manteniment obligatori dels seus terrenys.