Detinguda una dona després d’agredir a la seua mare de 91 anys a València

 

Agents de la Policia Nacional han detingut a València a una dona de 58 anys, d’origen espanyol, com a presumpta autora d’un delicte de maltractaments en l’àmbit familiar, després de pel que sembla agredir a la seua mare de 91 anys per negar-se a donar-li diners.

Els fets van succeir al voltant de les deu de la nit, quan els agents van ser comissionats per la Sala del 091 perquè es dirigiren a un domicili del districte d’Exposició, on pel que sembla una dona hauria sigut agredida per la seua filla.

Una vegada en el lloc, un familiar de la víctima, que va ser qui va donar avís tant a la Policia com a un indicatiu sanitari, després de veure l’estat en el qual es trobava la seua àvia, va facilitar als agents l’entrada en el domicili, observant estos a una dona d’avançada edat asseguda en una cadira en el saló, amb diversos hematomes i esgarrapades en el cos, plorant i molt nerviosa.

Els policies van comprovar que també hi havia objectes trencats escampats pel sòl.

Els agents, després d’entrevistar-se tant amb la víctima, com amb la presumpta agressora i el familiar, van poder saber que moments abans la sospitosa hauria demanat diners a la seua mare, de 91 anys, negant-se esta a donar-li-ho.

Per este motiu, la filla presumptament hauria començat a insultar, escopir i agredir a la seua mare, arribant a tirar-la al sòl, i hauria trencat i llançat diversos objectes.

Per tot això, els policies van detindre a la dona com a presumpta autora d’un delicte de maltractaments en l’àmbit familiar.

L’arrestada, amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Les entrades per a l’Elx-Barça costaran entre 95 i 340 euros

L’Elche ha fixat els preus de les entrades per al partit contra el Barcelona del 23 d’agost entre 95 i 340 euros, amb avantatges per a abonats i titulars del Carnet Franjiverde.

Bétera viu la Rodà de les Alfàbegues entre 11 tones de confeti i pólvora

Bétera ha celebrat l’ofrena a la Mare de Déu de l’Assumpció amb 16 Alfàbegues gegants batejades amb noms de dona i més de 11 tones de confeti. La festa continua de vesprada amb processó, Coet de Luxe i una espectacular Cordà de 400 metres.

Or mundial històric per a l’equip espanyol amb les valencianes Cortelles i Muñoz

El conjunt espanyol de gimnàstica rítmica ha conquistat l’or mundial en el concurs complet de Fráncfort, 35 anys després del títol d’Atenes 1991, amb les valencianes Marina Cortelles i Lucía Muñoz com a protagonistes i el bitllet als Jocs de Los Angeles 2028 assegurat.

El Levante viatja a Barcelona amb només 12 inscrits i quatre fitxatges fora de la convocatòria

El Levante ha viatjat al camp de l’Espanyol amb només 12 futbolistes inscrits en LaLiga, un d’ells sancionat, i quatre fitxatges sense desplaçar-se des de València.

Aemet puja a taronja l’avís al nord de l’interior de València per fortes pluges

Aemet ha elevat a taronja l’avís per fortes pluges al nord de l’interior de València, on es poden acumular fins a 50 l/m2 en una hora, amb tempesta, granís i ratxes molt fortes de vent. També hi ha avisos taronja i grocs en distintes comarques de Castelló i Alacant per precipitacions intenses, tempestes i temperatures altes.

Accident múltiple a la V-21 en Foios: una dona morta i dos homes ferits

Una dona ha mort i dos hòmens han resultat ferits en un accident múltiple amb set vehicles implicats este dissabte a la V-21, a l’altura de Foios, que ha generat quasi tres quilòmetres de retencions.

Fortes tempestes a Toràs amb 141,6 l/m2 i ratxes de 100 km/h

Les fortes tempestes d’este dissabte han deixat fins a 141,6 l/m2 i ratxes de vent de 100 km/h a Toràs, mentre el calor extrem continua en altres punts de la Comunitat Valenciana amb sensacions tèrmiques de fins a 45 graus.

Avís taronja per fortes pluges a l’interior nord de Castelló este diumenge

Aemet ha activat per a este diumenge l’avís taronja a l’interior nord de Castelló per pluges de fins a 40 l/m² en una hora, amb tronades, possible granís i ratxes molt fortes de vent. El litoral nord i l’interior sud de la província estaran en avís groc.