Detinguda una dona després d’agredir a la seua mare de 91 anys a València

 

Agents de la Policia Nacional han detingut a València a una dona de 58 anys, d’origen espanyol, com a presumpta autora d’un delicte de maltractaments en l’àmbit familiar, després de pel que sembla agredir a la seua mare de 91 anys per negar-se a donar-li diners.

Els fets van succeir al voltant de les deu de la nit, quan els agents van ser comissionats per la Sala del 091 perquè es dirigiren a un domicili del districte d’Exposició, on pel que sembla una dona hauria sigut agredida per la seua filla.

Una vegada en el lloc, un familiar de la víctima, que va ser qui va donar avís tant a la Policia com a un indicatiu sanitari, després de veure l’estat en el qual es trobava la seua àvia, va facilitar als agents l’entrada en el domicili, observant estos a una dona d’avançada edat asseguda en una cadira en el saló, amb diversos hematomes i esgarrapades en el cos, plorant i molt nerviosa.

Els policies van comprovar que també hi havia objectes trencats escampats pel sòl.

Els agents, després d’entrevistar-se tant amb la víctima, com amb la presumpta agressora i el familiar, van poder saber que moments abans la sospitosa hauria demanat diners a la seua mare, de 91 anys, negant-se esta a donar-li-ho.

Per este motiu, la filla presumptament hauria començat a insultar, escopir i agredir a la seua mare, arribant a tirar-la al sòl, i hauria trencat i llançat diversos objectes.

Per tot això, els policies van detindre a la dona com a presumpta autora d’un delicte de maltractaments en l’àmbit familiar.

L’arrestada, amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Controlat l’incendi forestal d’Aras de los Olmos després d’una nit de treball

L’incendi forestal declarat diumenge a la nit a Aras de los Olmos (València) ha quedat controlat este dilluns de bon matí després d’una nit d’intens treball dels serveis d’emergència.

Els mitjans aeris s’incorporen a l’incendi de Tírig després de la tercera nit d’atac terrestre

Un total de 18 mitjans aeris s’han afegit ja a l’extinció de l’incendi forestal de Tírig, que ha cremat 684 hectàrees i ha obligat a evacuar Catí, mentres es manté el risc extrem d’incendis en tota la Comunitat Valenciana.

Xubascos molt forts amb pedra gran en l’interior de Castelló i València este dilluns

La Aemet ha activat un avís per ruixats i tempestes molt fortes o torrencials en l’interior de Castelló i València, amb pedra gran i ratxes de vent molt intenses, i perill també al litoral sud valencià.

L’incendi de Tírig continua actiu però la nit es preveu favorable

L’incendi forestal de Tírig seguix actiu i ha obligat a evacuar Catí, però la previsió per a esta nit és bona i 250 efectius terrestres continuaran treballant per frenar el foc i protegir vivendes i més de 60 granges.

El vent afluixa en l’incendi de Tírig i dona un respir a l’extinció

Aemet preveu que el vent vaja perdent força esta nit en la zona de l’incendi de Tírig, fet que pot facilitar els treballs d’extinció, centrats sobretot en la protecció de Catí i de les explotacions ramaderes pròximes.

Ordre d’evacuació a Catí per l’incendi forestal de Tírig via Es-Alert

Emergències ha ordenat evacuar Catí per l’avanç de l’incendi forestal de Tírig i ha avisat la població amb un Es-Alert. Els veïns han de eixir per la CV-128 o la N-232 en direcció a Xert i seguir les indicacions de la Guàrdia Civil.

224 vivendes públiques per a famílies vulnerables en la Comunitat Valenciana

La Generalitat ha adjudicat en l’últim any 224 vivendes del parc públic a famílies vulnerables, la majoria a la província de València, amb un servici d’acompanyament social per a garantir una integració estable.

Castelló ultima els preparatius per a viure l’eclipsi solar com un esdeveniment històric

Castelló ha posat en marxa dos grans escenaris a les platges del Gurugú i del Pinar per a seguir l’eclipsi total de sol del 12 d’agost, amb divulgadors científics de primer nivell. L’Ajuntament ha treballat més de dos anys per convertir la cita en un esdeveniment històric.