Detinguda una dona després d’agredir a la seua mare de 91 anys a València

 

Agents de la Policia Nacional han detingut a València a una dona de 58 anys, d’origen espanyol, com a presumpta autora d’un delicte de maltractaments en l’àmbit familiar, després de pel que sembla agredir a la seua mare de 91 anys per negar-se a donar-li diners.

Els fets van succeir al voltant de les deu de la nit, quan els agents van ser comissionats per la Sala del 091 perquè es dirigiren a un domicili del districte d’Exposició, on pel que sembla una dona hauria sigut agredida per la seua filla.

Una vegada en el lloc, un familiar de la víctima, que va ser qui va donar avís tant a la Policia com a un indicatiu sanitari, després de veure l’estat en el qual es trobava la seua àvia, va facilitar als agents l’entrada en el domicili, observant estos a una dona d’avançada edat asseguda en una cadira en el saló, amb diversos hematomes i esgarrapades en el cos, plorant i molt nerviosa.

Els policies van comprovar que també hi havia objectes trencats escampats pel sòl.

Els agents, després d’entrevistar-se tant amb la víctima, com amb la presumpta agressora i el familiar, van poder saber que moments abans la sospitosa hauria demanat diners a la seua mare, de 91 anys, negant-se esta a donar-li-ho.

Per este motiu, la filla presumptament hauria començat a insultar, escopir i agredir a la seua mare, arribant a tirar-la al sòl, i hauria trencat i llançat diversos objectes.

Per tot això, els policies van detindre a la dona com a presumpta autora d’un delicte de maltractaments en l’àmbit familiar.

L’arrestada, amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Javi Guerra tanca la temporada amb un sabor agredolç malgrat la victòria davant el Barcelona

Javi Guerra celebra el triomf del València per 3-1 davant el Barcelona, però admet que la temporada deixa un sabor agredolç per les opcions perdudes de jugar a Europa.

València tanca la presentació de les germanors de la Rosada després de més de deu hores de desfilada

La Germanor de València ha posat fi a més de deu hores de presentacions de les 127 filials davant la Germanor Matriu de Almonte en La Rosada, abans de l'esperada processó de la Verge pel llogaret.

El València encadena la seua pitjor ratxa històrica sense competicions europees

El València encadenarà set temporades consecutives sense classificar-se per a competicions europees i superarà el seu rècord de dies seguits sense jugar en el continent, un contrast amb el seu exitós passat.

Carlos Espí celebra la permanència del Llevant com el millor moment de la seua carrera

Carlos Espí, autor del gol del Llevant davant el Betis, definix la permanència reeixida en La Cartoixa com el millor de la seua carrera i una salvació molt complicada fa uns mesos.

Álvaro Rodríguez posa per davant a l’Elx a Girona al descans

Un gol d'Álvaro Rodríguez en el minut 39 dona avantatge provisional a l'Elx en Montilivi i deixa al Girona molt prop del descens a LaLiga Hypermotion.

Empat al descans entre Betis i Llevant en La Cartoixa amb gols de Abde i Carlos Espí

Betis i Llevant marxen al descans amb 1-1 en La Cartoixa després dels gols matiner de Abde i el de Carlos Espí a la vora del descans, un marcador que asseguraria la permanència matemàtica dels valencians.

El València domina al Barça però es queda sense premi a Mestalla

El València va sotmetre al Barcelona amb un setge constant en la primera part a Mestalla, però va malgastar diverses ocasions clares i va acabar firmant un 0-0 que li complica l'accés a la Lliga Conferència.

DocsValencia premia un retrat humà del moviment veïnal després de la DANA

La desena edició de DocsValencia reconeix documentals i curts que posen el focus en el moviment veïnal sorgit després de la DANA, la preservació de llengües minoritàries i la memòria del territori.