Detinguda una dona després d’agredir a la seua mare de 91 anys a València

 

Agents de la Policia Nacional han detingut a València a una dona de 58 anys, d’origen espanyol, com a presumpta autora d’un delicte de maltractaments en l’àmbit familiar, després de pel que sembla agredir a la seua mare de 91 anys per negar-se a donar-li diners.

Els fets van succeir al voltant de les deu de la nit, quan els agents van ser comissionats per la Sala del 091 perquè es dirigiren a un domicili del districte d’Exposició, on pel que sembla una dona hauria sigut agredida per la seua filla.

Una vegada en el lloc, un familiar de la víctima, que va ser qui va donar avís tant a la Policia com a un indicatiu sanitari, després de veure l’estat en el qual es trobava la seua àvia, va facilitar als agents l’entrada en el domicili, observant estos a una dona d’avançada edat asseguda en una cadira en el saló, amb diversos hematomes i esgarrapades en el cos, plorant i molt nerviosa.

Els policies van comprovar que també hi havia objectes trencats escampats pel sòl.

Els agents, després d’entrevistar-se tant amb la víctima, com amb la presumpta agressora i el familiar, van poder saber que moments abans la sospitosa hauria demanat diners a la seua mare, de 91 anys, negant-se esta a donar-li-ho.

Per este motiu, la filla presumptament hauria començat a insultar, escopir i agredir a la seua mare, arribant a tirar-la al sòl, i hauria trencat i llançat diversos objectes.

Per tot això, els policies van detindre a la dona com a presumpta autora d’un delicte de maltractaments en l’àmbit familiar.

L’arrestada, amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Anselmi celebra l’empat a San Mamés i avisa que l’Elche serà un rival molt dur

Martín Anselmi ha elogiat l’esforç del seu equip després de l’empat a San Mamés contra l’Athletic Club i assegura que, jugant així, l’Elche serà un rival molt dur en LALIGA EA Sports.

Buonanotte valora l’empat de l’Elche a San Mamés: “Este punt ens servix de molt”

Facundo Buonanotte ha destacat el valor de l’empat 1-1 de l’Elche a San Mamés davant l’Athletic Club i ha assegurat que l’equip afronta amb confiança el pròxim partit a casa.

L’Elx arranca un punt valuós i talla la ratxa de l’Athletic

Athletic Club i Elx han empatat 1-1 a San Mamés. Buonanotte ha avançat els il·licitans de penal i Iñaki Williams ha igualat al tram final.

Milers de docents omplin el centre de València per exigir una escola pública digna

Milers de docents, famílies i entitats cíviques han marxat pel centre de València i per les altres capitals de la Comunitat Valenciana per exigir una escola pública digna i advertir que el conflicte educatiu continua obert.

Mor un home de 83 anys mentre es banyava a la platja de l’Arenal de Xàbia

Un home de 83 anys ha mort este dijous al matí quan es banyava a la platja de l’Arenal de Xàbia. Els serveis d’emergència han intentat reanimar-lo sense èxit.

Hugo Duro demana perdó per les imatges rient a la banqueta del Valencia

Hugo Duro ha aclarit que no es reia de la difícil situació esportiva del Valencia en les imatges virals del partit contra el Sevilla i ha demanat perdó a lafició. Lel davanter assegura que el seu compromís amb el club és màxim i que assumeix lerror.

El Barça arriba llançat al Ciutat de València davant un Llevant sòlid a casa

El Barcelona visita diumenge el Ciutat de València com a líder incontestable de LaLiga EA Sports per a enfrontar-se a un Llevant reforçat pels seus bons resultats a casa. L’equip blaugrana encadena golejades, mentre que els granotes acumulen sis victòries seguides com a locals.

El pitjor inici del Valencia de Corberán encén totes les alarmes a Mestalla

El Valencia ha igualat el seu pitjor inici històric en LALIGA, amb només un punt de quinze, un sol gol i una afició cada vegada més dividida, mentres les lesions se succeïxen i la continuïtat de Carlos Corberán es qüestiona.