Anuncios

Detinguda per furtar-li 1.000 euros a un ancià després d’eixir del banc en València

Euros

L’arrestada li va furtar 1.000 euros en efectiu | Pixabay

 

Els agents de la Policia Nacional de València han detingut en l’aeroport de Manises, en la comarca de l’Horta (València), a una xica de 35 anys, d’origen búlgar, després de tindre en vigor una reclamació policial per un delicte de robatori de 1.000 euros a una persona d’avançada edat.

 

Anuncios

Les investigacions es van iniciar a finals de febrer, en tindre coneixement els agents de què a un home de 84 anys li havien furtat 1.000 euros d’una bandolera mentres tornava a sa casa després d’anar al banc, en el districte d’Abastos de València. 

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

Durant les investigacions els policies han descobert que quan la víctima feia algunes gestions en la finestreta de l’entitat bancària, dins hi havia dos dones observant-lo, i en el moment en el què se’n va anar, estes el van seguir fins a sa casa.

 

Continuant amb les investigacions, els agents han descobert que la víctima en arribar a sa casa va vore que els diners que acabava de traure del banc i que havia guardat dins de la bolsa no estaven i quan anava a obrir la porta del portal darrere d’ell hi havia dos dones.

 

Com a conseqüència de les investigacions els policies han descobert la identitat de la presumpta autora que ha sigut detinguda en l’aeroport de Manises quan va arribar en un vol procedent de Sofia (Bulgària). L’arrestada, amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Benavent reclama una caritat sincera i condemna les guerres en la festa de la Verge dels Desemparats

L'arquebisbe Enric Benavent condemna les guerres i demana una caritat sincera durant la Missa d'Infants de la Verge dels Desemparats, davant les principals autoritats valencianes.

Sanitat envia una segona mostra de la pacient ingressada a Alacant per possible hantavirus

Sanitat ha remés una segona mostra de la dona ingressada a Alacant per sospita de hantavirus al Centre Nacional de Microbiologia per a una nova PCR, després d'un primer resultat negatiu.

Arranca el desembarcament dels passatgers espanyols del creuer Hondius després del brot de hantavirus

Comença el desembarcament dels 14 passatgers espanyols del creuer Hondius, afectat per un brot de hantavirus, que seran traslladats a Madrid per a passar la quarantena.

Detinguda a València una parella per forçar el matrimoni de la seua filla de 16 anys

La Policia Nacional ha detingut a València a una parella acusada de tràfic d'éssers humans amb finalitats de matrimoni forçat per intentar enviar a la seua filla de 16 anys al seu país d'origen per a casar-la en contra de la seua voluntat.

Álvaro Rodríguez reforça la fe de l’Elx en la permanència

Álvaro Rodríguez assegura que el vestuari de l'Elx manté intacta la confiança a aconseguir la permanència en Primera Divisió i assumix els pròxims tres partits com a finals.

Residus de palmera per a fabricar taulers d’aglomerat sense cola

Una empresa vinculada a la Universitat Miguel Hernández ha patentat taulers d'aglomerat fabricats amb residus de palmera que no necessiten coles químiques i poden reemplaçar a la fusta convencional.

El comissionat de la DANA autonòmic tanca les compareixences en Les Corts

La comissió d'investigació de Les Corts sobre la DANA del 29 d'octubre de 2024 celebra la seua última sessió de compareixences amb la intervenció del comissionat per a la recuperació i altres dos responsables implicats.

Una empresa alacantina patenta taulers d’aglomerat amb residus de palmera i sense coles

Una spin off de la Universitat Miguel Hernández ha patentat taulers d'aglomerat fabricats amb residus de palmera i sense coles, aprofitant milers de tones que hui acaben en abocadors.
Anuncios