Detinguda per furtar-li 1.000 euros a un ancià després d’eixir del banc en València

Euros

L’arrestada li va furtar 1.000 euros en efectiu | Pixabay

 

Els agents de la Policia Nacional de València han detingut en l’aeroport de Manises, en la comarca de l’Horta (València), a una xica de 35 anys, d’origen búlgar, després de tindre en vigor una reclamació policial per un delicte de robatori de 1.000 euros a una persona d’avançada edat.

 

Les investigacions es van iniciar a finals de febrer, en tindre coneixement els agents de què a un home de 84 anys li havien furtat 1.000 euros d’una bandolera mentres tornava a sa casa després d’anar al banc, en el districte d’Abastos de València. 

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

Durant les investigacions els policies han descobert que quan la víctima feia algunes gestions en la finestreta de l’entitat bancària, dins hi havia dos dones observant-lo, i en el moment en el què se’n va anar, estes el van seguir fins a sa casa.

 

Continuant amb les investigacions, els agents han descobert que la víctima en arribar a sa casa va vore que els diners que acabava de traure del banc i que havia guardat dins de la bolsa no estaven i quan anava a obrir la porta del portal darrere d’ell hi havia dos dones.

 

Com a conseqüència de les investigacions els policies han descobert la identitat de la presumpta autora que ha sigut detinguda en l’aeroport de Manises quan va arribar en un vol procedent de Sofia (Bulgària). L’arrestada, amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Empat de l’Almería a Castàlia i l’eliminatòria es decidirà als Jocs del Mediterrani

Castelló i Almería empaten 1-1 a Castàlia en l’anada de la primera eliminatòria de la promoció a Primera Divisió, en un partit on els albinegres disposen de les millors ocasions.

El Barça s’imposa al Nava sense patir i jugarà una nova final de Copa del Rei

El Barça derrota el Viveros Herol Nava per 27-38 en la semifinal d’Alacant, defensa el títol de Copa del Rei i arriba a la final sense necessitat de mostrar la seua millor versió.

El Bidasoa Irún passa per damunt del Bada Huesca i torna a una final de Copa 30 anys després

El Bidasoa Irún goleja el Bada Huesca per 30-37 en la semifinal de la Copa del Rei a Alacant, torna a una final 30 anys després i es garantix plaça europea per a la pròxima temporada.

El Bidasoa Irún atropella el Bada Huesca i torna a una final de Copa 30 anys després

El Bidasoa Irún goleja el Bada Huesca per 30-37 en la semifinal de la Copa del Rei a Alacant, torna a una final 30 anys després i s’assegura plaça europea per a la pròxima temporada.

Centenars de persones ixen al carrer a València contra el negoci de la vivenda

Centenars de persones es manifesten este dissabte pel centre de València per a denunciar l especulació immobiliària, el model turístic descontrolat i la pèrdua d identitat dels barris, i per a reclamar vivenda digna i lloguers assequibles.

El Barça atropella el Nava a Alacant (27-38) i es planta en una nova final de Copa

El Barça guanya amb autoritat el Viveros Herol Nava per 27-38 en la semifinal de la Copa del Rei d’handbol a Alacant i es classifica per a una nova final, en un partit que va dominar sense necessitat d’exhibir la seua millor versió.

Es cancel·la el Festival de Les Arts de València després de les queixes pel so

El Festival de Les Arts no continua este dissabte a la Ciutat de les Arts i les Ciències de València després de les nombroses queixes per falta de so i de la negativa de l'Ajuntament i la direcció del recinte a permetre l'obertura. L'organització anuncia devolucions i lamenta no haver pogut tindre una reunió amb l'Alcaldia per buscar alternatives.

El Nou Mestalla completa l’anell de compressió i els 50 pilars de la coberta

L’estadi Nou Mestalla ja ha instal·lat l’anell de compressió i els 50 pilars d’acer que sostindran la gran coberta, un pas clau de cara a la seua inauguració prevista per a l’estiu de 2027.