Detinguda per furtar-li 1.000 euros a un ancià després d’eixir del banc en València

Euros

L’arrestada li va furtar 1.000 euros en efectiu | Pixabay

 

Els agents de la Policia Nacional de València han detingut en l’aeroport de Manises, en la comarca de l’Horta (València), a una xica de 35 anys, d’origen búlgar, després de tindre en vigor una reclamació policial per un delicte de robatori de 1.000 euros a una persona d’avançada edat.

 

Les investigacions es van iniciar a finals de febrer, en tindre coneixement els agents de què a un home de 84 anys li havien furtat 1.000 euros d’una bandolera mentres tornava a sa casa després d’anar al banc, en el districte d’Abastos de València. 

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

Durant les investigacions els policies han descobert que quan la víctima feia algunes gestions en la finestreta de l’entitat bancària, dins hi havia dos dones observant-lo, i en el moment en el què se’n va anar, estes el van seguir fins a sa casa.

 

Continuant amb les investigacions, els agents han descobert que la víctima en arribar a sa casa va vore que els diners que acabava de traure del banc i que havia guardat dins de la bolsa no estaven i quan anava a obrir la porta del portal darrere d’ell hi havia dos dones.

 

Com a conseqüència de les investigacions els policies han descobert la identitat de la presumpta autora que ha sigut detinguda en l’aeroport de Manises quan va arribar en un vol procedent de Sofia (Bulgària). L’arrestada, amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Girona busca allunyar-se del descens davant un Vila-real que frega la Champions

Girona i Vila-real es mesuren en Montilivi amb objectius molt distints: els locals volen fugir del descens i somiar amb Europa, i els visitants afermar la plaça de Champions.

Retencions en l’A-3 cap a Madrid i boira densa en la V-21 compliquen el retorn de Setmana Santa

Les primeres retencions importants es registren en l'A-3 en sentit Madrid, amb cues que aconseguixen els dotze quilòmetres, mentres un banc de boira en la V-21 ha dificultat la visibilitat durant diverses hores.

Localitzen en internet un manuscrit del segle XVII desaparegut de l’Arxiu de la Seda de València

La Policia de la Generalitat ha localitzat en internet un manuscrit del segle XVII del Gremi de Velluters, desaparegut de l'Arxiu del Col·legi de l'Art Major de la Seda de València a inicis del segle XX i lloc a la venda per 71.900 euros.

Marcelino apel·la a la millor versió del Vila-real per a afermar la tercera plaça a Girona

Marcelino García Toral insistix que el Vila-real ha d'oferir la seua millor versió en el camp del Girona per a fer un pas clau en la lluita per la tercera plaça i la classificació a la Champions.

El Consell eleva un 22% les ajudes a la innovació fins a 59 milions d’euros

El Consell incrementa un 22% el pressupost d'ajudes del Ivace+i Innovació fins a 59 milions, amb menys tràmits i major impacte exigit en les empreses.

Un any i mig després de la dana encara queden 471 ascensors sense reparar a València

La dana d'octubre de 2024 va deixar inutilitzats 7.530 ascensors en vivendes de València i, any i mig després, encara queden 471 per reparar o substituir, molts bloquejats pel cost i la complexitat de les obres.

Domingo estable i solejat en la Comunitat Valenciana amb lleuger ascens de les temperatures

La Comunitat Valenciana viu un diumenge estable, amb intervals de núvols alts, temperatures a l'alça i vent fluix variable, que guanyarà component este i sud a la vesprada. El dilluns es mantindrà l'ambient tranquil, amb lleuger descens de les màximes a València i Castelló i canvis en el vent i l'estat de la mar.

Rescaten a una dona bloquejada en una via ferrata d’Argelita per una fallada en el mosquetó

Bombers del Consorci de Castelló han rescatat en la via ferrata d'Argelita a una dona que va quedar bloquejada a uns 20 metres d'altura per un problema amb el mosquetó dels seus caps d'ancoratge.