Detinguda per furtar-li 1.000 euros a un ancià després d’eixir del banc en València

Euros

L’arrestada li va furtar 1.000 euros en efectiu | Pixabay

 

Els agents de la Policia Nacional de València han detingut en l’aeroport de Manises, en la comarca de l’Horta (València), a una xica de 35 anys, d’origen búlgar, després de tindre en vigor una reclamació policial per un delicte de robatori de 1.000 euros a una persona d’avançada edat.

 

Les investigacions es van iniciar a finals de febrer, en tindre coneixement els agents de què a un home de 84 anys li havien furtat 1.000 euros d’una bandolera mentres tornava a sa casa després d’anar al banc, en el districte d’Abastos de València. 

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

Durant les investigacions els policies han descobert que quan la víctima feia algunes gestions en la finestreta de l’entitat bancària, dins hi havia dos dones observant-lo, i en el moment en el què se’n va anar, estes el van seguir fins a sa casa.

 

Continuant amb les investigacions, els agents han descobert que la víctima en arribar a sa casa va vore que els diners que acabava de traure del banc i que havia guardat dins de la bolsa no estaven i quan anava a obrir la porta del portal darrere d’ell hi havia dos dones.

 

Com a conseqüència de les investigacions els policies han descobert la identitat de la presumpta autora que ha sigut detinguda en l’aeroport de Manises quan va arribar en un vol procedent de Sofia (Bulgària). L’arrestada, amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Remuntada del Newcastle a Mestalla i derrota preocupant del València

El València ha perdut 1-2 davant el Newcastle en el Trofeu Taronja, en un partit marcat pel gol inicial d'Ugrinic i l'expulsió de Gayà. Un doblet de Wissa ha capgirat el marcador en una vesprada de pitos a Corberán i reclam de fitxatges.

El Levante tanca la pretemporada amb victòria solvent a Castelló

El Levante UD ha guanyat 1-3 el Castellón en l’últim amistós de pretemporada a porta tancada, amb un doblet d’Iván Romero i gol de Nacho Pérez.

Kiat Lim presencía per primera vegada un partit a Mestalla com a president del València

Kiat Lim ha presenciat per primera vegada un partit del València CF des del palco de Mestalla, en el Trofeu Taronja contra el Newcastle United, més d’un any després d’assumir la presidència.

El Villarreal tanca la pretemporada amb una victòria solvent a Turquia

El Villarreal ha tancat la pretemporada amb un triomf per 1-2 al camp del Galatasaray, en un duel molt obert i ple d’ocasions que ha pogut acabar en golejada grogueta.

L’augment d’humitat dona un respir en l’incendi forestal de Tírig i manté Catí confinada

L’incendi de Tírig es troba sectoritzat en dos sectors i continua en emergència nivell 2, amb Catí confinada. L’augment previst de la humitat fins al 70 % ha de facilitar les tasques d’extinció dels quasi 200 efectius terrestres desplegats.

L’onada de calor dispara les màximes fins als 41,6 °C a Ontinyent

Les màximes han superat este dissabte els 40 graus en diversos punts del sud de la província de València i la Marina Alta. Ontinyent ha registrat 41,6 graus i Carcaixent 41,3, entre les deu temperatures més altes d’Espanya.

Confinat el municipi de Catí per l’incendi forestal de Tírig

L’incendi forestal de Tírig ha obligat a confinar els veïns de Catí per precaució, amb avís massiu mitjançant Es-Alert. Els bombers continuen treballant en una orografia complicada i amb vegetació molt seca.

Aemet activa avís groc per temperatures de fins a 38 °C a l’interior de València

Aemet ha activat per a diumenge l’avís groc per màximes de fins a 38 graus a l’interior de València i 36 al litoral sud d’Alacant, amb alertes també per tempestes i oratge advers a diverses comarques.
FILMOTECA D'ESTIU