Detinguda per furtar-li 1.000 euros a un ancià després d’eixir del banc en València

Euros

L’arrestada li va furtar 1.000 euros en efectiu | Pixabay

 

Els agents de la Policia Nacional de València han detingut en l’aeroport de Manises, en la comarca de l’Horta (València), a una xica de 35 anys, d’origen búlgar, després de tindre en vigor una reclamació policial per un delicte de robatori de 1.000 euros a una persona d’avançada edat.

 

Les investigacions es van iniciar a finals de febrer, en tindre coneixement els agents de què a un home de 84 anys li havien furtat 1.000 euros d’una bandolera mentres tornava a sa casa després d’anar al banc, en el districte d’Abastos de València. 

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

Durant les investigacions els policies han descobert que quan la víctima feia algunes gestions en la finestreta de l’entitat bancària, dins hi havia dos dones observant-lo, i en el moment en el què se’n va anar, estes el van seguir fins a sa casa.

 

Continuant amb les investigacions, els agents han descobert que la víctima en arribar a sa casa va vore que els diners que acabava de traure del banc i que havia guardat dins de la bolsa no estaven i quan anava a obrir la porta del portal darrere d’ell hi havia dos dones.

 

Com a conseqüència de les investigacions els policies han descobert la identitat de la presumpta autora que ha sigut detinguda en l’aeroport de Manises quan va arribar en un vol procedent de Sofia (Bulgària). L’arrestada, amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Villarreal busca la revanxa europea al camp del Borussia Dortmund

El Villarreal debuta en la nova Champions al camp del Borussia Dortmund, on va caure 4-0 fa un any, encara sense haver guanyat en Lliga amb Íñigo Pérez.

Giorgeta i Pérez Galdós tornen al trànsit complet abans de la ‘vuelta al cole’

Les avingudes de Giorgeta i Pérez Galdós recuperen entre dilluns i dimarts dos carrils per sentit abans de l’inici del curs escolar, mentres la reurbanització entra en la fase final.

Sis jornades per a reforçar la resposta municipal davant les inundacions a la Comunitat Valenciana

Emergències i Interior ha organitzat sis jornades per a tècnics i càrrecs municipals de les tres províncies per a millorar la prevenció i la coordinació davant inundacions abans de l’època de pluges intenses.

Pastor acusa el PSPV de caure en una espiral d’insults i senyalament

El síndic del PP en Les Corts, Nando Pastor, ha acusat el PSPV-PSOE i la seua direcció valenciana de fomentar una espiral de crispació i insults, arran de la polèmica per un tuit de Vicent Mompó sobre Diana Morant.

Diana Morant descarta deixar el Ministeri i defensa que continua sent útil als valencians

Diana Morant ha descartat, per ara, abandonar el Ministeri de Ciència, Innovació i Universitats per bolcar-se en la seua candidatura a la Generalitat i defensa que des del Govern central és molt útil per als valencians.

Morant rebutja les disculpes de Mompó i reclama responsabilitats pels insults masclistes

Diana Morant rebutja les disculpes de Vicent Mompó pels insults masclistes que li va dirigir en X i anuncia accions polítiques a través del Consell de les Dones del PSPV-PSOE. La ministra defensa que estes actituds no es poden normalitzar en la política i reclama que el president de la Diputació de València assumisca responsabilitats.

Estrenes i grans musicals al Principal d’Alacant fins a gener de 2027

El Teatre Principal d’Alacant ha avançat la programació entre octubre de 2026 i gener de 2027, amb dos estrenes estatals i dos grans musicals. Les entrades es podran comprar des del 7 de setembre pels canals habituals del teatre.

Bonnysa, Congelados Frimar i Tabisam, guardonades als premis de l’empresa familiar d’Alacant

L’AEFA reconeix Bonnysa, Congelados Frimar i Tabisam, així com els empresaris Vicente Berbegal i Coral Erum, en la XXXI edició dels seus premis, que se celebrarà el 29 de setembre a Torrevieja.