Tal com publica 'Mediterráneo', una anciana de 77 anys i veïna de Vinaròs, de la comarca Baix Maestrat, va ser ahir detinguda per la Guàrdia Civil després de fingir que havia patit un robatori en el seu domicili. Així, l'anciana va denunciar en la comandància que havien entrat en la seua vivenda i li havien sostret el televisor i la seua cartera amb diners efectius. Els agents iniciaren una investigació, acudiren al domicili i sospitaren quan observaren que el televisor continuava en el menjador de la casa de la presumpta víctima. A més, s'adonaren que el pany no estava forçat, tot i que l'anciana els havia dit el contrari. Per tot això, els guàrdies civils l'han detingut com a presumpta autora dels delictes d'estafa i simulació de delicte.
Últimes notícies
Salut
El Govern impulsa una llei que limita la sanitat privada a supòsits excepcionals
El Consell de Ministres aprova la llei de Gestió Pública i Integritat del Sistema Nacional de Salut, que blinda la sanitat pública i reduïx la gestió privada a situacions estrictament justificades.
Esports
El València Basket busca en el Roig Arena una remuntada històrica cap a la seua primera Final a Quatre
El València Basket es juga davant el Panathinaikos, en un quint partit carregat de tensió en el Roig Arena, el passe a la seua primera Final a Quatre de l'Eurolliga després de remuntar un 0-2 en la sèrie.
Esports
El Barça obri els quarts de la Copa del Rei davant Recol·lectes Valladolid i Enforne-Huesca els tanca
El Barça, dominador del torneig, inaugurarà el 5 de juny els quarts de final de la Copa del Rei d'handbol davant Recol·lectes Atlètic Valladolid, mentres que Enforne Alacant i Bada Huesca tancaran la jornada en el Centre de Tecnificació d'Alacant.
Medi ambient
AVA-ASAJA alerta de la sembra d’arròs més cara per l’encariment del gasoil i la urea
AVA-ASAJA calcula que els arrossers de l'Albufera pagaran uns 3 milions d'euros més esta campanya per l'augment del 7% dels costos, especialment en gasoil i urea.
Economia
Segona jornada de vaga docent: sindicats eleven el seguiment al 75% enfront del 32% que xifra Educació
La segona jornada de vaga indefinida del professorat en la Comunitat Valenciana registra un seguiment del 32,11% segons la Conselleria d'Educació i del 75% segons els sindicats, que mantenen les protestes i reclamen una negociació real.
Política
Muñoz nega una gran decepció socialista i confia que Compromís reactive a l’electorat d’esquerres
José Muñoz rebutja que hi haja molts socialistes decebuts i veu en Compromís un aliat per a recuperar a l'electorat d'esquerres que es va abstindre en 2023, destacant el lideratge de Pedro Sánchez en l'espai progressista.
Local
Compromís reunix més de 5.000 avisos per possibles pisos turístics il·legals a València
Compromís afirma que la web quenotetiren.com ha rebut més de 5.000 denúncies veïnals sobre possibles pisos turístics il·legals a València i acusa el govern local d'inacció davant la crisi de vivenda.
Esports
Braxton Key prova una màscara per la seua fractura nasal i seguix en dubte davant el Panathinaikos
Braxton Key es testa amb una màscara protectora per a la seua fractura nasal, però la seua presència en el decisiu València Basket-Panathinaikos d'Eurolliga seguix en l'aire.
Anuncios







