Tal com publica 'Mediterráneo', una anciana de 77 anys i veïna de Vinaròs, de la comarca Baix Maestrat, va ser ahir detinguda per la Guàrdia Civil després de fingir que havia patit un robatori en el seu domicili. Així, l'anciana va denunciar en la comandància que havien entrat en la seua vivenda i li havien sostret el televisor i la seua cartera amb diners efectius. Els agents iniciaren una investigació, acudiren al domicili i sospitaren quan observaren que el televisor continuava en el menjador de la casa de la presumpta víctima. A més, s'adonaren que el pany no estava forçat, tot i que l'anciana els havia dit el contrari. Per tot això, els guàrdies civils l'han detingut com a presumpta autora dels delictes d'estafa i simulació de delicte.
Detinguda una anciana de 77 anys per fingir un robatori en la seua casa a Vinaròs
Últimes notícies
Oratge
Fortes tempestes amb granís de fins a 3 cm al nord interior de València
El nord interior de la província de València ha registrat esta vesprada tempestes fortes amb granís de fins a 3 centímetres i avís taronja activat per Aemet, especialment a la zona d’Utiel i el Rincón de Ademuz.
Esports
L’Elx fitxa el migcampista Javier Morcillo fins a 2030
L’Elx ha tancat la incorporació del migcampista català Javier Morcillo, procedent de l’Atlético de Madrid, amb contracte fins a juny de 2030, ampliable una temporada més per objectius.
Successos
Detenen a Castelló una cuidadora per traure 24.000 € del compte d’una anciana que atenia
Una cuidadora ha sigut detinguda a Castelló per retirar durant mesos quasi 24.000 euros del compte d’una anciana i vendre una joia seua sense consentiment familiar, descobert tot després de la mort de la víctima.
Medi ambient
Les platges valencianes estrenen sensors per controlar la qualitat de l’aigua en temps real
La Generalitat ha posat en marxa una prova pilot amb biosensors intel·ligents a Port Saplaya i Meliana per controlar en temps real la qualitat de l’aigua de les platges i reforçar la seguretat sanitària.
Ciència i tecnologia
Guia per a vore l’eclipsi solar amb seguretat a la Comunitat Valenciana
La Generalitat ha activat un dispositiu especial per l’eclipsi del 12 d’agost, amb nivell 3 de preemergència forestal, tancament de parcs naturals i un decàleg de consells per a una observació segura.
Economia
Canet lo Roig, la Jana i Traiguera asseguren l’aigua potable amb una obra solar de 4,3 milions
Canet lo Roig, la Jana i Traiguera ja tenen garantit l’abastiment d’aigua potable gràcies a una infraestructura de 4,3 milions d’euros alimentada amb energia solar, declarada d’emergència per la sequera extraordinària a la demarcació del Xúquer.
Social
Les residències per a víctimes de violència atenen 305 dones en mig any
Els centres residencials de la Generalitat han acollit 305 dones i 115 menors víctimes de violència en el primer semestre de 2026. Susana Camarero destaca el reforç de la xarxa assistencial i la nova Estratègia Valenciana contra la tracta.
Cultura
Sagunt a Escena porta al Teatre Romà ‘La òpera dels tres cèntims’ amb Coque Malla
Sagunt a Escena programa este cap de setmana 'La òpera dels tres cèntims', protagonitzada per Coque Malla, i l'espectacle de dansa contemporània 'Públic' de la companyia valenciana Fil d'Arena.












