Detinguda després d’apunyalar a la seua parella a València

 

 

Agents de la Policia Nacional han detingut a una dona de 50 anys com a presumpta autora dels delictes de maltractaments en l’àmbit familiar i lesions, després de pel que sembla apunyalar al braç a la seua parella i causar-li una ferida sagnant.

Els fets van ocórrer al voltant de les huit de la vesprada, quan els policies van ser comissionats per la Sala del 091 perquè acudiren a un bar del districte valencià de Abasts, on pel que sembla una dona hauria agredit amb un ganivet a la seua parella.

Els agents van acudir ràpidament al lloc i una vegada allí van observar a un home amb una ferida sagnant al braç esquerre. Els policies van esbrinar que moments abans la seua parella, propietària del local, li hauria intentat clavar un ganivet quan este es trobava fumant a la porta del bar, aconseguint repel·lir l’agressió i trencant-se el mànec de l’arma blanca.

La dona, no obstant això, va tornar a la cuina, on hauria agafat un altre ganivet, provocant-li presumptament el tall al braç.

L’agressora va reconéixer els fets davant els agents i fins i tot els va indicar on es trobaven els ganivets, que van ser intervinguts. Per tot això, els policies la van detindre com a presumpta autora dels delictes de maltractaments en l’àmbit familiar i lesions. També van sol·licitar assistència sanitària per a la víctima, que va ser traslladada a un centre hospitalari per a la seua curació, que requerirà punts de sutura.

L’arrestada, sense antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Les reserves hoteleres arriben al 86 % a l’agost i apunten a un quasi ple als hotels valencians

La Comunitat Valenciana ha tancat la segona quinzena de juliol amb un 90,2 % d’ocupació hotelera i afronta la primera mitat d’agost amb el 86 % de places ja reservades, amb Benidorm i la província de València com a principals motors turístics.

Camarero atribuíx a la regularització de migrants l’aturada en la baixada de l’atur al juliol

La vicepresidenta del Consell, Susana Camarero, assegura que la regularització extraordinària de migrants ha frenat la tendència descendent de l’atur al juliol en la Comunitat Valenciana i reclama finançament extra a l’Estat per a reforçar els serveis públics d’ocupació.

Pla de recuperació urgent després de l’incendi a la Serra d’Espadà

La Generalitat ha iniciat amb els ajuntaments un pla de recuperació de la Serra d’Espadà després de l’incendi que ha cremat 9.568 hectàrees, amb actuacions prioritàries en infraestructures, serveis municipals i entorn natural.

Autocaravana completa en la Comunitat Valenciana per a vore l’eclipsi solar

Les autocaravanes s’han convertit en una alternativa als hotels per a vore l’eclipsi solar del 12 d’agost, amb el parc valencià ja completament llogat.

8,7 milions per a la segona fase d’obres en la presa de Buseo després de la DANA

El Consell ha declarat d’emergència la segona fase d’obres en la presa de Buseo, amb una inversió de 8,7 milions per a reforçar-ne la seguretat després de la DANA d’octubre de 2024. Després d’una primera intervenció ja acabada, es preveu una tercera fase per a augmentar la capacitat de desguàs davant crescudes extraordinàries.

El Consell manté congelats els preus universitaris i amplia les ajudes de 500 euros per material escolar per la dana

El Consell ha aprovat mantindre congelats un any més els preus públics universitaris a la Comunitat Valenciana i ha ampliat les ajudes extraordinàries de 500 euros per a material escolar a nous col·lectius d’estudiants afectats per la dana, amb un pressupost màxim de 20 milions d’euros per a 2026.

56,4 milions per a recuperar les conques del Túria, Magre, Poyo i Picassent afectades per la dana

El Consell ha autoritzat una inversió de 56,4 milions en 48 mesos per a renaturalitzar les conques del Túria, Magre, Poyo i Picassent afectades per la dana. Els treballs arribaran a 52 municipis valencians i se centraran en previndre danys futurs i millorar la biodiversitat.

Alicant activa un ampli dispositiu de seguretat pel pròxim eclipsi solar

L’Ajuntament d’Alacant ha organitzat un operatiu especial de seguretat als principals punts d’observació de la ciutat per l’eclipsi solar del 12 d’agost, que arribarà a tapar el 99,14 % del sol. El dispositiu es reforçarà en castells i miradors, i inclou recomanacions per a una observació segura.
FILMOTECA D'ESTIU