Detinguda després d’apunyalar a la seua parella a València

 

 

Agents de la Policia Nacional han detingut a una dona de 50 anys com a presumpta autora dels delictes de maltractaments en l’àmbit familiar i lesions, després de pel que sembla apunyalar al braç a la seua parella i causar-li una ferida sagnant.

Els fets van ocórrer al voltant de les huit de la vesprada, quan els policies van ser comissionats per la Sala del 091 perquè acudiren a un bar del districte valencià de Abasts, on pel que sembla una dona hauria agredit amb un ganivet a la seua parella.

Els agents van acudir ràpidament al lloc i una vegada allí van observar a un home amb una ferida sagnant al braç esquerre. Els policies van esbrinar que moments abans la seua parella, propietària del local, li hauria intentat clavar un ganivet quan este es trobava fumant a la porta del bar, aconseguint repel·lir l’agressió i trencant-se el mànec de l’arma blanca.

La dona, no obstant això, va tornar a la cuina, on hauria agafat un altre ganivet, provocant-li presumptament el tall al braç.

L’agressora va reconéixer els fets davant els agents i fins i tot els va indicar on es trobaven els ganivets, que van ser intervinguts. Per tot això, els policies la van detindre com a presumpta autora dels delictes de maltractaments en l’àmbit familiar i lesions. També van sol·licitar assistència sanitària per a la víctima, que va ser traslladada a un centre hospitalari per a la seua curació, que requerirà punts de sutura.

L’arrestada, sense antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

La jutgessa dels Naus ordena a la Policia reclamar documents a l’Ajuntament d’Alacant

La magistrada que investiga el cas de les vivendes públiques de la Platja de Sant Joan ordena a la Policia Nacional acudir a l'Ajuntament d'Alacant per a requerir documentació sobre la promoció dels Naus i advertix de possibles conseqüències penals per desobediència.

Professors en vaga escenifiquen una classe a l’aire lliure a València per a denunciar les seues condicions

Un grup de docents en vaga ha recreat una classe a l'aire lliure a València per a denunciar la calor a les aules i la precarietat que, segons sostenen, afecta a l'educació pública.

Educació fixa servicis mínims del 100% en les proves d’accés a fP per la vaga docent

Educació imposa servicis mínims del 100% del professorat en les proves d'accés a fP de Grau Mitjà i Superior per a evitar que la vaga indefinida perjudique l'alumnat.

Arcadi España i Bernabé posen en valor el nou edifici de Tragsa després de la dana

El ministre d'Hisenda, Arcadi España, i la delegada del Govern, Pilar Bernabé, visiten el nou edifici de Tragsa a Paterna i destaquen el seu paper imprescindible en la recuperació després de la dana i en el suport a ajuntaments i veïns.

Vivenda exigix a la Comunitat Valenciana actuar contra 15.000 pisos turístics il·legals

El Ministeri de Vivenda reclama a la Comunitat Valenciana i a la resta d'autonomies que perseguisquen el frau de les vivendes turístiques il·legals després de l'anul·lació del registre estatal, i advertix que vigilarà de prop la seua actuació.

Arcadi España acusa a Pérez Llorca de desentendre’s de la vaga educativa indefinida

Arcadi España retrau a Juanfran Pérez Llorca que no lidere la negociació de la vaga indefinida del professorat no universitari en la Comunitat Valenciana i li insta a asseure's amb els sindicats.

Els Pressupostos de la Generalitat de 2026 aconseguixen 33.305 milions amb un augment del 3,1%

Els comptes de la Generalitat per a 2026 sumen 33.305 milions, un 3,1% més, prioritzen sanitat, educació i gasto social, i incrementen l'amortització de deute.

Arcadi España acusa el Consell de tindre els Pressupostos pactats amb Vox des de fa temps

Arcadi España critica que els Pressupostos de la Generalitat per a 2026 incloguen la prioritat nacional i sosté que l'acord entre PP i Vox estava tancat des de fa temps.