Detinguda després d’apunyalar a la seua parella a València

 

 

Agents de la Policia Nacional han detingut a una dona de 50 anys com a presumpta autora dels delictes de maltractaments en l’àmbit familiar i lesions, després de pel que sembla apunyalar al braç a la seua parella i causar-li una ferida sagnant.

Els fets van ocórrer al voltant de les huit de la vesprada, quan els policies van ser comissionats per la Sala del 091 perquè acudiren a un bar del districte valencià de Abasts, on pel que sembla una dona hauria agredit amb un ganivet a la seua parella.

Els agents van acudir ràpidament al lloc i una vegada allí van observar a un home amb una ferida sagnant al braç esquerre. Els policies van esbrinar que moments abans la seua parella, propietària del local, li hauria intentat clavar un ganivet quan este es trobava fumant a la porta del bar, aconseguint repel·lir l’agressió i trencant-se el mànec de l’arma blanca.

La dona, no obstant això, va tornar a la cuina, on hauria agafat un altre ganivet, provocant-li presumptament el tall al braç.

L’agressora va reconéixer els fets davant els agents i fins i tot els va indicar on es trobaven els ganivets, que van ser intervinguts. Per tot això, els policies la van detindre com a presumpta autora dels delictes de maltractaments en l’àmbit familiar i lesions. També van sol·licitar assistència sanitària per a la víctima, que va ser traslladada a un centre hospitalari per a la seua curació, que requerirà punts de sutura.

L’arrestada, sense antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Ratxes de vent de fins a 122 km/h assoten diversos municipis de Castelló

El fort vent a la província de Castelló deixa ratxes màximes de 122 km/h i manté actiu l'avís groc, amb registres destacats a l'interior i la costa.

Avís groc a Castelló per ratxes de vent de fins a 80 km/h

L'Agència Estatal de Meteorologia manté l'avís groc per vent en tota la província de Castelló, amb ratxes que poden aconseguir els 80 km/h segons la zona i l'horari.

Març s’acomiada en la Comunitat Valenciana amb més calor i vent molt fort en el nord

El final de març arriba a la Comunitat Valenciana amb ambient més temperat, cel poc nuvolós i ratxes de vent molt forts a Castelló i l'interior nord de València, tant a l'interior com en el litoral.

Un bebé de cinc mesos, greu després de ser mossegat al cap per un gos a Abanilla

Un bebé de cinc mesos roman ingressat en l'UCI de l'Hospital Doctor Balmis d'Alacant després de patir una mossegada en el crani per part d'un gos de raça potencialment perillosa en un paratge rural d'Abanilla.

Compromís acusa a Camps de gastar 15.000 euros en gasolina del seu cotxe oficial en 2025

Compromís acusa a Francisco Camps d'usar 15.000 euros públics en combustible del seu cotxe oficial per a la seua campanya interna en el PP, xifra que l'entorn del expresident nega i tatxa d'errònia.

S’entrega l’home atrinxerat en la seua vivenda després de ser acusat de violència masclista a Teulada

Un home de 45 anys acusat de violència masclista s'entrega després de romandre prop d'una hora atrinxerat en la seua vivenda de Teulada. La Guàrdia Civil aconseguix la seua detenció sense ferits i amb la zona acordonada.

Alerta groga per ratxes de fins a 80 km/h a l’interior i litoral nord de Castelló

La Aemet manté actiu l'avís groc per vent del nord-oest en diverses zones de l'interior i litoral de Castelló, amb ratxes màximes d'entre 70 i 80 km/h i fenòmens costaners associats.

Detingut a València després de ser localitzat per la geolocalització d’uns auriculars robats

La Policia Local de València va detindre a un home acusat de robar l'equipatge complet d'uns turistes gràcies a la geolocalització activa d'uns auriculars sense fils sostrets de l'interior del vehicle.