Detinguda després d’apunyalar a la seua parella a València

 

 

Agents de la Policia Nacional han detingut a una dona de 50 anys com a presumpta autora dels delictes de maltractaments en l’àmbit familiar i lesions, després de pel que sembla apunyalar al braç a la seua parella i causar-li una ferida sagnant.

Els fets van ocórrer al voltant de les huit de la vesprada, quan els policies van ser comissionats per la Sala del 091 perquè acudiren a un bar del districte valencià de Abasts, on pel que sembla una dona hauria agredit amb un ganivet a la seua parella.

Els agents van acudir ràpidament al lloc i una vegada allí van observar a un home amb una ferida sagnant al braç esquerre. Els policies van esbrinar que moments abans la seua parella, propietària del local, li hauria intentat clavar un ganivet quan este es trobava fumant a la porta del bar, aconseguint repel·lir l’agressió i trencant-se el mànec de l’arma blanca.

La dona, no obstant això, va tornar a la cuina, on hauria agafat un altre ganivet, provocant-li presumptament el tall al braç.

L’agressora va reconéixer els fets davant els agents i fins i tot els va indicar on es trobaven els ganivets, que van ser intervinguts. Per tot això, els policies la van detindre com a presumpta autora dels delictes de maltractaments en l’àmbit familiar i lesions. També van sol·licitar assistència sanitària per a la víctima, que va ser traslladada a un centre hospitalari per a la seua curació, que requerirà punts de sutura.

L’arrestada, sense antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Arriben ruixats forts amb pedra i vent al sud de la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana espera este dimecres un augment dels núvols i ruixats amb tronada i pedra, sobretot intensos al sud, amb un descens marcat de les temperatures i vent del nord moderat amb ratxes molt fortes en punts exposats.

Derrota mínima del Villarreal en el seu estrena a Dortmund (3-2)

El Villarreal ha perdut 3-2 en el seu debut en la Lliga de Campions davant el Borussia Dortmund, tot i dominar durant 80 minuts. L’equip d’Íñigo Pérez ha arribat amb opcions d’empatar fins a l’últim instant.

Messi negocia per a convertir-se en màxim accionista de l’Eldense

Leo Messi ha arribat a un principi d’acord amb els actuals propietaris de l’Eldense per a convertir-se en el seu màxim accionista, pendent encara de tràmits legals i del vistiplau del CSD.

Gulácsi debuta en la porteria del Villarreal contra un Borussia liderat per Guirassy

Peter Gulácsi debuta en la porteria del Villarreal en el primer partit de la Lliga de Campions davant el Borussia Dortmund, que es presenta amb Serhou Guirassy com a gran amenaça ofensiva.

Una dona apunyalada a Carcaixent continua ingressada en l’UCI

La Guàrdia Civil investiga l’apunyalament d’una dona aquest dilluns a Carcaixent. La víctima està ingressada a l’UCI de l’Hospital de la Ribera amb pronòstic reservat.

Ontinyent i Xàtiva freguen els 42 graus en un setembre de calor extrema

Ontinyent i Xàtiva han registrat prop de 42 graus en un dimarts de setembre amb avís taronja per calor al sud de València. Moltes altres localitats valencianes han superat els 37 graus, tot i que s’espera un descens notable de temperatures dimecres.

L’incendi forestal de Polop ja crema unes 36 hectàrees i força a tallar dues carreteres

L’incendi declarat en un bancal de difícil accés a Polop de la Marina ha arribat a unes 36 hectàrees i ha obligat a tallar la CV-70 i la CV-7621, segons el Consorci Provincial de Bombers i el 112 CV.

Mor un home de 84 anys en un xoc entre camió i cotxe a la N-340 a Alcalà de Xivert

Un home de 84 anys ha mort i una dona de 74 ha resultat ferida en un accident entre un camió i un turisme a la N-340, al terme d'Alcalà de Xivert, este migdia.