Detinguda després d’apunyalar a la seua parella a València

 

 

Agents de la Policia Nacional han detingut a una dona de 50 anys com a presumpta autora dels delictes de maltractaments en l’àmbit familiar i lesions, després de pel que sembla apunyalar al braç a la seua parella i causar-li una ferida sagnant.

Els fets van ocórrer al voltant de les huit de la vesprada, quan els policies van ser comissionats per la Sala del 091 perquè acudiren a un bar del districte valencià de Abasts, on pel que sembla una dona hauria agredit amb un ganivet a la seua parella.

Els agents van acudir ràpidament al lloc i una vegada allí van observar a un home amb una ferida sagnant al braç esquerre. Els policies van esbrinar que moments abans la seua parella, propietària del local, li hauria intentat clavar un ganivet quan este es trobava fumant a la porta del bar, aconseguint repel·lir l’agressió i trencant-se el mànec de l’arma blanca.

La dona, no obstant això, va tornar a la cuina, on hauria agafat un altre ganivet, provocant-li presumptament el tall al braç.

L’agressora va reconéixer els fets davant els agents i fins i tot els va indicar on es trobaven els ganivets, que van ser intervinguts. Per tot això, els policies la van detindre com a presumpta autora dels delictes de maltractaments en l’àmbit familiar i lesions. També van sol·licitar assistència sanitària per a la víctima, que va ser traslladada a un centre hospitalari per a la seua curació, que requerirà punts de sutura.

L’arrestada, sense antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

València activa el protocol per contaminació per pols sahariana i fum dels incendis

L'Ajuntament de València ha activat el protocol de contaminació tipus 1 per l'entrada de pols sahariana i fum dels incendis pròxims, i recomana limitar l'activitat física a l'aire lliure als col·lectius més vulnerables.

Morant reclama un pact d’Estat per frenar els grans incendis forestals

La ministra Diana Morant defensa a València un pacte d’Estat contra l’emergència climàtica arran dels grans incendis, entre ells el de la Vall d’Uixó, amb 6.500 hectàrees cremades i 16.000 persones evacuades.

L’incendi de la Vall d’Uixó arrasa 6.500 hectàrees però ja dona opcions d’estabilització

L’incendi declarat dissabte a la Vall d’Uixó ha cremat més de 6.500 hectàrees i té un perímetre de 48 quilòmetres, però la direcció de l’extinció veu factible estabilitzar-lo prompte. Les 16.000 persones desallotjades continuaran fora de casa, almenys, fins a la mitjanit de dilluns, i es manté el confinament de la Vall d’Uixó, Betxí i Onda.

Confinen Onda pel fum de l’incendi de la Vall d’Uixó

El Centre de Coordinació d’Emergències ha ordenat confinar Onda per l’afectació del fum de l’incendi forestal de la Vall d’Uixó, que crema sense control i ja ha obligat a desallotjar més de 16.000 persones.

Pedro Sánchez visitarà dilluns la zona cremada per l’incendi de la Vall d’Uixó

Pedro Sánchez ha anunciat que viatjarà este dilluns a la Vall d’Uixó per vore sobre el terreny els danys de l’incendi, que ha cremat més de 4.300 hectàrees i ha forçat el desallotjament de més de 16.000 persones.

Evacuen Azuébar i Almedíjar per l’incendi descontrolat de la Vall d’Uixó

Emergències ha ordenat desallotjar Azuébar i Almedíjar, amb uns 600 habitants, per l’incendi forestal de la Vall d’Uixó, que continua sense control i ja ha obligat a evacuar més de 16.000 persones.

El València viatja a Regne Unit per a la segona concentració de pretemporada

El València CF viatjarà dilluns a Regne Unit per completar una segona concentració de pretemporada a St. George's Park, amb dos amistosos programats davant Derby County i Stoke City.

La pujada d’humitat dona una treva a l’incendi de la Vall d’Uixó però l’oratge empitjora

L’augment d’humitat ha millorat lleugerament les tasques d’extinció de l’incendi de la Vall d’Uixó, encara fora de control, però les previsions de vent de llevant i l’orografia compliquen el treball dels Bombers de Castelló.