10.6 C
València
Dilluns, 8 desembre, 2025

Detinguda en Gandia per furtar-li un anell de diamants a un ancià amb la tècnica del ‘furt carinyós’

Mà d'una persona major

La detinguda va intentar guanyar-se la confiança de l’ancià per a furtar-li l’anell | PIXABAY

Agents de la Policia Nacional han detingut en Gandia, en la capital de la Safor, a una dona, de 30 anys, com a presumpta autora d’un delicte de ‘furt carinyós’, després de, presumptament, robar-li a un home d’avançada edat un anell valorat en 2.000 euros.

 

Els fets es van produir el migdia del 30 d’octubre en l’avinguda Nord de la zona de la Platja de Gandia, la Policia va ser alertada de què un home acabava de patir un robatori i que un ciutadà tenia retinguda a la presumpta autora, segons ha informat la Policia Nacional en un comunicat.

 

Els agents van acudir immediatament al lloc dels fets. La sospitosa hauria abordat a un ciutadà d’avançada edat i, després d’entaular una conversa amb ell, li hauria furtat, presumptament, un anell amb un diamant. La víctima es va donar compte i va intentar defensar-se, pel que va arribar a patir ferides lleus.

 

L’autora va fugir del lloc, però un veí la va retindre fins a l’arribada de la Policia. Els agents van poder recuperar l’anell robat, que li va caure en el moment en què va pegar a fugir, i van detindre a la dona per un presumpte delicte de furt.

 

La tècnica del ‘furt carinyós’

El ‘furt carinyós’ és una modalitat delictiva que consistix en que l’autor entaula una conversació amb la víctima, es guanya la seua confiança amb gestos o frases carinyoses i li furta joies i objectes de valor quan la víctima es despista. A voltes, fins i tot arriben a utilitzar certa violència per a conseguir el seu objectiu.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Pedro Martínez aconseguix la seua victòria 100 amb el València en la Lliga Endesa

El 89-91 en la pista del Baskonia, decidit amb una canastra final de Kameron Taylor, va donar al València Basket el seu octau triomf i va elevar a Pedro Martínez a les 100 victòries en Lliga Endesa amb el club.

Taylor sentencia al Baskonia sobre la botzina: 89-91 per a València Basket

València Basket es va imposar 89-91 en el Buesa Arena amb una canastra final de Kameron Taylor després de l'empat de Diakité. Montero havia forçat el desenllaç amb un robatori i dos tirs lliures.

Rescatat un senderista després d’esvair-se al Fort de Bèrnia, en Callosa

Un senderista ha sigut rescatat al Fort de Bèrnia després de patir un mareig i caure a terra durant una ruta. Van recuperar el pols amb un DEA i el van evacuar en helicòpter.

John Korir guanya la Marató de València amb 2.02:25

John Korir s'ha imposat amb 2.02:25, tercera millor marca mundial de l'any, en una edició amb 36.000 participants. Amanal Petros va ser segon i Awat Kibrab va completar el podi; Ibrahim Chakir, millor espanyol.

Jepkosgei firma la millor marca mundial de l’any a València

Joyciline Jepkosgei va guanyar la Marató de València amb 2.14:00, millor marca mundial de l'any i rècord de la prova. Peres Jepchirchir va ser segona amb 2.14:43.

Detingut a Madrid per robar l’exclusiva bicicleta d’un pilot de MotoGP a Cheste

La Guàrdia Civil ha detingut a Madrid a un home que va sostraure la bicicleta d'alt valor d'un pilot de MotoGP durant el GP de Cheste. Va ser identificat gràcies a cambres i testimonis.

Corberán destaca que l’equip ha guanyat en capacitat de no ensorrar-se

El tècnic del València va subratllar que el seu equip ha guanyat en capacitat de no ensorrar-se després del 1-1 davant el Sevilla, igualat per Hugo Duro en el 93. Va defendre a Tárrega, va parlar d'un dol físic i travat i va deixar en mans del cos tècnic les solucions per la sanció del central de cara al Metropolità.

Més de 30.000 atletes travessen la meta de la Marató València, rècord històric

La Marató València Trinidad Alfonso va registrar 30.777 finishers sobre 36.000 dorsals, la major xifra de la seua història. John Korir i Joyciline Jepkosgei van firmar les millors marques de l'any a València.