11.3 C
València
Dimarts, 11 novembre, 2025

Detinguda l’exparella d’un presumpte traficant de drogues per un robatori amb violència a Picassent

Agents de la Guàrdia Civil han detingut a l'exparella d'un presumpte traficant de marihuana així com a altres tres persones relacionades amb ella, per haver-li furtat presumptament al seu excompany, en la seu domicili, en la localitat de Picassent de la comarca l'Horta Sud. Igualment, el suposat traficant està sent a la seua vegada investigat per tràfic de drogues que realitzava en el seu domicili. Els quatre detinguts són la seua exparella; un company, el germà d'ella i un amic comú als quals se'ls atribuïx els delictes de robatori amb violència, detenció il·legal i pertinença a un grup criminal. L'operació, que va arrancar a principis de novembre, s'ha dut a terme en el marc de l'operació 'Aljub' on els agents descobriren la rutina de la víctima, la qual cosa els va permetre l'entrada i el robatori en la vivenda. Els detinguts tenen entre 23 i 28 anys i són tots de nacionalitat espanyola.

 

Últimes notícies

Val més perdre que més perdre

Leo Giménez és lingüista i en la seua columna d'esta setmana proposa un nou pacte pel valencià, ampli i transversal, que incloga tant la dreta democràtica com l’esquerra, a l’estil del consens que va permetre en el seu dia la Llei d’Ús i Ensenyament del Valencià i la creació de l’AVL

Investiguen l’agressió a un policia anara de servici a Vinalesa: ferit greu

Un policia nacional va ser trobat greument ferit en un carrer de Vinalesa la vesprada del dissabte. La investigació seguix oberta per a esclarir com va ocórrer l'agressió.

López-Arostegui: l’ambició i la concentració han de ser màximes

López-Arostegui va reconéixer la dificultat del dol d'Eurolliga davant el Reial Madrid i va fixar les claus: energia, defensa i córrer, amb l'empenyiment del Roig Arena. Després de dos derrotes seguides, València Basket va buscar retrobar-se amb el seu joc.

La jutgessa de la dana rebutja citar a Barrachina i demana l’informe de la presa de Buseo

El jutjat que investiga la gestió de la dana ha rebutjat la testifical de Barrachina i ha demanat l'informe de la presa de Buseo i la identitat dels operaris. També sol·licita dades a Emergències i admet una acusació popular amb fiança.

Detinguda una dona per lesionar els ulls del seu fill de 2 anys amb un líquid irritant

Una dona de 27 anys ha sigut detinguda a Alacant per presumptament abocar un líquid irritant en els ulls del seu fill de 2 anys. El menor ha millorat després d'un llarg ingrés i ha quedat sota tutela de la Generalitat.

La jutgessa de la DANA demana a la Generalitat detallar les alertes de mitjans del 28 i 29-O

La instructora de Catarroja ha reclamat a la Generalitat que precise per quina via es van rebre alertes i dossiers de mitjans el 28 i 29-O i qui els va rebre. També ha incorporat comunicacions de teleassistència i ha rebutjat una prova sobre documents firmats per Mazón.

La jutgessa de la DANA ha desestimat obrir peça separada per possible fals testimoniatge de Vilaplana

La instructora de la causa per la gestió de la DANA ha rebutjat obrir una peça separada pel possible fals testimoniatge de Maribel Vilaplana. Manté les testificals ja acordades i recorda que eixa valoració només pot fer-se al final del procediment.

L’IVAM vol internacionalitzar-se en 2026 amb més presència de dones artistes i focus territorial

L'IVAM ha presentat el seu programa per a 2026, amb tretze projectes orientats a internacionalització, sostenibilitat i territori, i una aposta per dones artistes. L'agenda inclou mostres de Tania Candiani, Melanie Smith i Joana Vasconcelos, una relectura de la col·lecció i un homenatge a l'Albufera.