Detinguda per maltractar al seu bebé en València

Un vehicle de la Policia Nacional

Els maltractaments contra el bebé eren freqüents | Cedida

 

Una xica, de 23 anys, ha sigut detinguda en València com a presumpta autora d’un delicte de maltractaments en l’àmbit familiar. Ha sigut la seua cosina qui l’ha trobat apretant-li el cap al seu fill de 16 mesos contra un coixí per a que deixara de plorar, motiu pel que li ha recriminat la seua actitud i han començat una discussió en la que han anat afegint-se altres membres de la família.

 

Segons ha informat la Policia Nacional en un comunicat, els fets s’han produït este dimecres, cap a les tres i mitja de la vesprada, en una casa del districte de Trànsits. Els agents que patrullaven la zona han rebut un avís per a que es dirigiren a un pis a on s’estava produint un episodi de violència domèstica en el que una dona havia sigut agredida per sa mare i la seua cosina.

 

Una baralla familiar

Els agents han pogut saber que una dona es trobava en la seua habitació amb el seu fill, quan han entrat sa mare i una cosina i han començat a recriminar-li la forma amb la que cuidava al xiquet. En eixe moment, han començat a discutir i la cosina l’ha agarrat de les monyiques mentres sa mare li causava unes esgarrapades en un braç.

 

La cosina ha sentit al bebé plorar, pel que ha anat a l’habitació i ha vist a la sospitosa estrenyent el cap del bebé contra un coixí boca avall per a que deixara de plorar, pel que li ha recriminat la seua actitud i han començat una discussió. A la mateixa, s’han unit la mare i la germana de la sospitosa i s’ha produït un forcejament entre les quatre.

 

El bebé era víctima de maltracte amb freqüència

Les dos patrulles de la Policia que han acudit al lloc dels fets han pogut saber que els episodis de desemparament, desatenció i maltractaments cap al bebé es produïen amb freqüència. Pel que pareix, la sospitosa li donava de menjar per força i alguna volta l’havia deixat a soles a l’altura d’una finestra oberta o al costat d’una paella amb l’oli calent. Estes situacions enfadaven molt a la mare de l’ara detinguda, motiu pel que l’agredia i començaven les discussions familiars. 

 

Finalment, els agents, després de fer diferents comprovacions, l’han detingut com a presumpta autora d’un delicte de maltractaments en l’àmbit familiar. El bebé de 16 mesos s’ha quedat a càrrec de la seua iaia i l’ara detinguda, amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

 

La Policia continua treballant a pesar de l’estat d’alarma

La Policia recorda que «si vosté és víctima d’esta classe de delicte o de qualsevol altre, o és testimoni d’un delicte, encara que siga en esta situació d’estat d’alarma, no dubte a cridar per telèfon al 091 i ràpidament acudirà una patrulla de la Policia Nacional, que una volta allí li indicarà, si procedira, a la Comissaria de Policia a on podrà presentar la denúncia corresponent».

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pérez Llorca anuncia ajudes per a consolidar les empreses valencianes als Estats Units

La Generalitat ha llançat una nova línia d'ajudes perquè pimes i grans companyies valencianes consoliden la seua presència als Estats Units, cobrint tràmits, fires, màrqueting, personal i consultoria. L'anunci s'ha realitzat en la Nit de les Finances, avantsala de Forinvest.

Vicente Lafuente reivindica una CEV forta, independent i pròxima a l’empresa: ‘Volem ser la casa en la qual tots vulguen estar’

Es tracta de la tercera reunió-esmorzar que organitza l’AMDComVal per a tots els seus associats i que consolida així un espai de diàleg directe amb responsables d’entitats tant públiques com privades.

Les pluges seguiran este dimecres a Alacant i sud de València i remetran a la vesprada

Aemet preveu cel molt nuvolós i ruixats a Alacant i en la mitat sud de València, localment persistents al matí. L'avís groc regix fins a les 12.00.

Investigat a Alacant per ciberestafa en criptomonedes mitjançant ‘email phishing’

La Guàrdia Civil ha investigat a Alacant a una persona per un frau de falses inversions en criptoactivos després de suplantar per correu a un 'exchange'. El sospitós va ser captat retirant diners en caixers després del rastre de les transferències.

Vicente Lafuente deixa la presidència de Femeval per a centrar-se en la CEV

Vicente Lafuente ha dimitit com a president de Femeval per a centrar-se en la CEV per la càrrega de treball. La federació activa una elecció parcial amb calendari i presidència en funcions.

Ferit un acompanyant per un tret dissuasiu durant una persecució a Alzira

Un acompanyant ha resultat ferit a la cama per un tret dissuasiu durant una persecució policial a Alzira. Els dos ocupants del cotxe han sigut detinguts.

El Museu de Belles Arts de València exhibix el seu art contemporani dels 40 als 70

El MuBAV reunix 48 obres de 32 artistes en Temps Moderns, un recorregut per la modernització artística entre els 40 i els 70. La mostra es visita fins al 31 de maig.

El MACA incorpora serigrafies de Soledad Sevilla i documents sobre Eusebio Sempere

L'Ajuntament d'Alacant ha acceptat per al MACA dos sèries de serigrafies de Soledad Sevilla i documentació sobre Eusebio Sempere, que reforcen la seua col·lecció i arxiu.