Detinguda a una parella en Alcoi per estafar 4.000 euros amb la venda de mascaretes personalitzades

 

Agents de la Policia Nacional han detingut a una parella, xic i xica de 27 i 28 anys, per la seua presumpta participació en tres delictes d’estafa comesos en comerços en les localitats d‘Alcoi i Ibi, dos localitats de la comarca de l’Alcoià (Alacant).

 

Pel que pareix, els ara detinguts usaven la venda de mascaretes personalitzades per a fer les estafes. Fins al moment, s’han localitzat tres víctimes en les dos localitats, a les que els han estafat en total de 4.000 euros, segons ha informat la Policia Nacional en un comunicat.

 

Els autors feien una anàlisi de les seues potencials víctimes, propietaris de xicotets comerços de compravenda de diferents articles, entre els que es trobaven les mascaretes. Aprofitant la situació econòmica actual, els delinqüents els plantejaven als comerciants triats una operació de venda molt senzilla i amb un important marge de beneficis.

 

La investigació continua oberta

Pel que pareix, el xic es feia passar per representant d’una empresa tèxtil, anava als locals i oferia als comerciants els seus servicis com a proveïdor de mascaretes personalitzades. Els presentava mascaretes amb dissenys atractius a preus competitius i deixava les seues dades de contacte perquè pogueren fer en el futur qualsevol comanda en el cas de conseguir clients importants.

 

Als pocs dies, la xica fingia ser representant d’una universitat i es personava en els mateixos locals sol·licitant una comanda de mascaretes personalitzades amb la imatge corporativa de la seua universitat. D’esta forma, el comerciant pensava que havia conseguit proveïdor dels productes i, pel fet que el marge de benefici era important, es tractava d’una operació de venda que «no podia deixar escapar», ha explicat la Policia.

 

Finalment, després de tancar la comanda i obligar els comerciants a fer el pagament immediat, la presumpta compradora desapareixia sense recollir les mascaretes. Pel que pareix, el xic es personava en en local i recollia el gènere, però mai feia la transferència de devolució dels diners.

 

Finalment, una volta identificats els autors dels fets pels agents de la Brigada de Policia Judicial de la Comissaria d’Alcoi de la Policia Nacional, se’ls ha imputat tres presumptes delictes d’estafa i han sigut posats a la disposició del Jutjat d’Instrucció de Guàrdia de la localitat d’Alcoi. La investigació continua oberta i els investigadors tracten de trobar altres possibles víctimes.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Troben un catxalot mort i en avançat estat de descomposició en una platja d’Oliva

Un catxalot ha aparegut mort a la platja de Pau Pi, a Oliva, en avançat estat de descomposició, la qual cosa ha activat un ampli dispositiu per a la seua retirada segura.

Les màximes s’acosten als 30 graus en la Comunitat Valenciana amb 29,2 a Xàtiva

Les màximes d'este dissabte han fregat els 30 graus en diversos municipis valencians, amb 29,2 a Xàtiva i ascensos generalitzats en les capitals de província.

Les màximes en la Comunitat Valenciana es queden a les portes dels 30 graus amb 29,2 a Xàtiva

Les temperatures màximes han fregat els 30 graus en diversos municipis valencians, amb 29,2 a Xàtiva, en una jornada poc nuvolosa i de lleuger ascens tèrmic.

La XI Mostra Parcs Naturals impulsa el producte local i sostenible a Castelló de la Plana

La XI Mostra de la marca Parcs Naturals reunix a Castelló de la Plana a una vintena d'empreses certificades per a promocionar productes locals i sostenibles i reforçar l'economia rural vinculada als parcs naturals de la Comunitat Valenciana.

Camarero destaca el compromís social de Tyrius i el seu defensa dels drets en la Comunitat

Susana Camarero ressalta la labor de l'associació Tyrius en la Comunitat Valenciana, amb més de 50 anys de trajectòria, més de 100.000 afiliades i presència en més de 220 municipis.

Dansa València tanca la seua edició amb una reflexió sobre el temps i el llegat de Mal Pèl

Dansa València conclou amb la peça de Mal Pèl inspirada en John Berger i una jornada final que explora el temps, el llegat i la identitat amb propostes en diversos teatres i espais públics.

Pérez Llorca reclama que Hisenda retorne als afectats per la dana el pagat en la renda de 2024

Juanfran Pérez Llorca reclama a Hisenda que els afectats per la dana recuperen el pagat en la renda 2024 i critica el retard a aplicar deduccions autonòmiques en la Comunitat Valenciana.

El Sevilla domina les seues visites de lliga al Llevant en el Ciutat de València

El Sevilla acumula el doble de triomfs que el Llevant en els seus enfrontaments de Lliga en el Ciutat de València i no cau allí des de 2018. En les seues quatre últimes visites va sumar tres victòries i un empat.