Detinguda a una parella en Alcoi per estafar 4.000 euros amb la venda de mascaretes personalitzades

 

Agents de la Policia Nacional han detingut a una parella, xic i xica de 27 i 28 anys, per la seua presumpta participació en tres delictes d’estafa comesos en comerços en les localitats d‘Alcoi i Ibi, dos localitats de la comarca de l’Alcoià (Alacant).

 

Pel que pareix, els ara detinguts usaven la venda de mascaretes personalitzades per a fer les estafes. Fins al moment, s’han localitzat tres víctimes en les dos localitats, a les que els han estafat en total de 4.000 euros, segons ha informat la Policia Nacional en un comunicat.

 

Els autors feien una anàlisi de les seues potencials víctimes, propietaris de xicotets comerços de compravenda de diferents articles, entre els que es trobaven les mascaretes. Aprofitant la situació econòmica actual, els delinqüents els plantejaven als comerciants triats una operació de venda molt senzilla i amb un important marge de beneficis.

 

La investigació continua oberta

Pel que pareix, el xic es feia passar per representant d’una empresa tèxtil, anava als locals i oferia als comerciants els seus servicis com a proveïdor de mascaretes personalitzades. Els presentava mascaretes amb dissenys atractius a preus competitius i deixava les seues dades de contacte perquè pogueren fer en el futur qualsevol comanda en el cas de conseguir clients importants.

 

Als pocs dies, la xica fingia ser representant d’una universitat i es personava en els mateixos locals sol·licitant una comanda de mascaretes personalitzades amb la imatge corporativa de la seua universitat. D’esta forma, el comerciant pensava que havia conseguit proveïdor dels productes i, pel fet que el marge de benefici era important, es tractava d’una operació de venda que «no podia deixar escapar», ha explicat la Policia.

 

Finalment, després de tancar la comanda i obligar els comerciants a fer el pagament immediat, la presumpta compradora desapareixia sense recollir les mascaretes. Pel que pareix, el xic es personava en en local i recollia el gènere, però mai feia la transferència de devolució dels diners.

 

Finalment, una volta identificats els autors dels fets pels agents de la Brigada de Policia Judicial de la Comissaria d’Alcoi de la Policia Nacional, se’ls ha imputat tres presumptes delictes d’estafa i han sigut posats a la disposició del Jutjat d’Instrucció de Guàrdia de la localitat d’Alcoi. La investigació continua oberta i els investigadors tracten de trobar altres possibles víctimes.

Últimes notícies

Cap de setmana tràgic a les carreteres amb huit motoristes morts

Quinze persones han mort en quinze accidents mortals a les carreteres espanyoles este cap de setmana, huit d'elles motoristes, amb un sinistre registrat a Montserrat (València). La major part dels accidents s'han produït en vies convencionals i en eixides de la via.

Pérez Llorca acusa Compromís de prioritzar el català davant del valencià a la UE

Juanfran Pérez Llorca acusa PSPV-PSOE i Compromís de defensar només el català a Europa i retreu a Compromís el seu posicionament sobre la llengua valenciana a les Falles.

Pérez Llorca demana aclarir una subvenció de 80.000 € del Botànic a UGT en 2021

Juanfran Pérez Llorca mostra la seua preocupació per la investigació d’Antifrau sobre una subvenció directa de 80.000 euros del Botànic a UGT per al congrés confederal celebrat en 2021 a València.

Baldoví assegura que Marlaska ja hauria deixat el càrrec si ell presidira el Govern

El síndic de Compromís en Les Corts, Joan Baldoví, assegura que si presidira el Govern d'Espanya, Fernando Grande-Marlaska ja no seria ministre de l'Interior per la gestió de la crisi migratòria a Ceuta.

EUPV posarà en marxa en octubre les primàries per a les autonòmiques de 2027

Esquerra Unida del País Valencià convocarà en octubre les primàries per triar la seua candidatura a la Presidència de la Generalitat i a Les Corts de 2027, amb resultats previstos per al 3 de novembre, i acusa els acords PP-Vox de deteriorar drets i servicis públics.

Sol·liciten 9 anys de presó per apunyalar un desconegut al carrer a Almoradí

La Fiscalia demana 9 anys de presó per a un home acusat d’intentar assassinar amb un ganivet un desconegut al carrer a Almoradí, després d’agredir dos companys de pis. El judici se celebrarà a l’Audiència Provincial d’Alacant, amb seu a Elx.

Corberán i Gourlay es despedixen de la plantilla a Paterna

Carlos Corberán i Ron Gourlay han tornat a la ciutat esportiva de Paterna per a acomiadar-se de jugadors i empleats després de la seua destitució. El Valencia inicia ara una nova etapa amb Braulio Vázquez i l’interí Óscar Sánchez al capdavant de l’equip.

Torrent i Villarreal C lideren un inici impecable en Tercera Federació

Torrent i Villarreal C encapçalen el grup VI de Tercera Federació com a únics equips amb sis punts, en una jornada marcada per la igualtat i cinc empats.