11.3 C
València
Divendres, 2 gener, 2026

Detinguda a València una jove de 19 anys per coaccionar a una menor perquè robara per ella

 

La Policia Nacional detenia a València a una dona de 19 anys com a presumpta autora dels delictes d’amenaces i coaccions després de pel que sembla, intimidar junt amb altres dos joves a una veïna menor d’edat perquè robara per ells.

 

La detinguda i els seus dos còmplices van amenaçar a la menor amb matar als seus pares i al seu germà, la van agredir si no feia el que li manaven i en una ocasió van arribar a cremar-li els cabells, segons fonts policials.

 

La menor va sostraure un carret de bebé, dos patinets, una consola i roba, tot això per un valor de més de 2.000 euros, a més de les xicotetes quantitats que li agafava a sa mare del moneder, segons fonts policials.

 

Els fets van ocórrer quan els agents que realitzaven labors de prevenció van ser comissionats per la Sala del 091 perquè es dirigiren a un domicili del districte de Marítim, on pel que sembla hi havia un problema familiar amb una menor de 15 anys.

 

Els policies es van dirigir al lloc on es van entrevistar amb una parella i la seua filla menor i els pares els van manifestar que des de feia uns mesos tenien problemes amb la seua filla. Els agents van esbrinar que des de feia uns mesos, una veïna, juntament amb altres dos persones, pel que sembla obligaven a la menor a robar baix amenaça de matar als seus pares i al seu germà, agredint-la si no feia el que li manaven i en una ocasió van arribar a cremar-li el cabell.

 

La patrulla va intentar parlar amb la veïna sense èxit, per la qual cosa després d’indicar-li a la víctima les gestions a realitzar se’n van anar del lloc.

 

Moments més tard els policies van esbrinar que pel que sembla la mare de la sospitosa havia colpejat la porta de la parella demanant-li explicacions de per què havia estat la policia tocant a la seua porta. Com a conseqüència de les gestions realitzades, els agents van localitzar a la sospitosa, una jove de 19 anys, que va ser detinguda com a presumpta autora dels delictes de coaccions i amenaces.

 

Posteriorment van localitzar a un dels joves que junt a la detinguda, presumptament també amenaçava i coaccionava a la menor, que va resultar ser un altre menor, que com estava fugat d’un centre de menors, va ser reingressat en aquest.

 

La Policia continua les investigacions per al total esclariment dels fets, segons les fonts, que han indicat que la detinguda, amb antecedents policials i diverses identitats, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Presó provisional per al detingut per l’incendi de Crevillent en el qual va morir una jove

Un jutjat ha acordat presó provisional, comunicada i sense fiança, per al sospitós de l'incendi d'un edifici a Crevillent. La causa està oberta per incendi, assassinat i lesions.

Mor Enric Mestre als 89 anys, referent de la ceràmica contemporània

L'Ajuntament d'Alboraia va anunciar la defunció del ceramista als 89 anys. La seua obra geomètrica va deixar empremta en espais públics del municipi i la seua última aparició va ser al novembre amb un premi a l'excel·lència.

Un incendi en un edifici de Paiporta deixa 11 ferits, cinc traslladats a l’hospital

Onze persones d'entre 3 i 79 anys han sigut ateses després d'un incendi en un edifici del carrer l'Horta. Cinc han sigut traslladades, quatre per fum i una per cremades.

Rescaten a diverses persones a Paiporta per un incendi en un pis de la primera planta

Bombers han rescatat a diverses persones en un edifici de Paiporta després de declarar-se un incendi en un pis de la primera planta. El fum s'ha propagat cap a les plantes superiors i diverses persones han rebut atenció sanitària.

Estenen tres dies la busca dels espanyols desapareguts a Indonèsia

Les autoritats indonèsies van decidir estendre fins al diumenge la busca de tres espanyols després del naufragi del vaixell turístic KM Putri Sakinah. La mesura arriba després de set jornades de rastreig i una petició formal de l'Ambaixada d'Espanya.

Rescaten a diverses persones d’un edifici de Paiporta després d’un incendi en la primera planta

Un incendi en un pis de la primera planta d'un edifici de Paiporta ha generat un dens núvol de fum i ha obligat a rescatar a diverses persones. El foc ha sigut extingit després de la mobilització de sis dotacions.

Estenen tres jornades la busca dels espanyols desapareguts a Indonèsia

Indonèsia va prolongar fins al diumenge l'operatiu per a localitzar a tres espanyols desapareguts després del naufragi d'un vaixell turístic en Komodo. L'ampliació es recolza en les dades de set dies de rastreig i en la petició formal de l'Ambaixada d'Espanya.

El Vila-real busca trencar la seua mala ratxa d’estrenes davant l’Elx en el Martínez Valero

L'equip groc visita el Martínez Valero en la primera jornada de 2026 després de dos derrotes seguides en els seus primers partits de l'any i un llarg període invicte.