Detinguda a València una jove de 19 anys per coaccionar a una menor perquè robara per ella

 

La Policia Nacional detenia a València a una dona de 19 anys com a presumpta autora dels delictes d’amenaces i coaccions després de pel que sembla, intimidar junt amb altres dos joves a una veïna menor d’edat perquè robara per ells.

 

La detinguda i els seus dos còmplices van amenaçar a la menor amb matar als seus pares i al seu germà, la van agredir si no feia el que li manaven i en una ocasió van arribar a cremar-li els cabells, segons fonts policials.

 

La menor va sostraure un carret de bebé, dos patinets, una consola i roba, tot això per un valor de més de 2.000 euros, a més de les xicotetes quantitats que li agafava a sa mare del moneder, segons fonts policials.

 

Els fets van ocórrer quan els agents que realitzaven labors de prevenció van ser comissionats per la Sala del 091 perquè es dirigiren a un domicili del districte de Marítim, on pel que sembla hi havia un problema familiar amb una menor de 15 anys.

 

Els policies es van dirigir al lloc on es van entrevistar amb una parella i la seua filla menor i els pares els van manifestar que des de feia uns mesos tenien problemes amb la seua filla. Els agents van esbrinar que des de feia uns mesos, una veïna, juntament amb altres dos persones, pel que sembla obligaven a la menor a robar baix amenaça de matar als seus pares i al seu germà, agredint-la si no feia el que li manaven i en una ocasió van arribar a cremar-li el cabell.

 

La patrulla va intentar parlar amb la veïna sense èxit, per la qual cosa després d’indicar-li a la víctima les gestions a realitzar se’n van anar del lloc.

 

Moments més tard els policies van esbrinar que pel que sembla la mare de la sospitosa havia colpejat la porta de la parella demanant-li explicacions de per què havia estat la policia tocant a la seua porta. Com a conseqüència de les gestions realitzades, els agents van localitzar a la sospitosa, una jove de 19 anys, que va ser detinguda com a presumpta autora dels delictes de coaccions i amenaces.

 

Posteriorment van localitzar a un dels joves que junt a la detinguda, presumptament també amenaçava i coaccionava a la menor, que va resultar ser un altre menor, que com estava fugat d’un centre de menors, va ser reingressat en aquest.

 

La Policia continua les investigacions per al total esclariment dels fets, segons les fonts, que han indicat que la detinguda, amb antecedents policials i diverses identitats, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Quasi 6.000 alumnes es juguen plaça en la PAU extraordinària a la Comunitat Valenciana

Un total de 5.969 alumnes fan la PAU extraordinària des d'este dimarts fins dijous en diverses universitats valencianes, amb les notes el 7 de juliol i la preinscripció oberta fins al 3 de juliol.

Compromís planteja una esmena total a la llei d’Acompanyament per ser sinònim de retallades

Compromís ha registrat una esmena a la totalitat a la llei d’Acompanyament dels pressupostos de la Generalitat de 2026, que acusa de ser sinònim de retallades i d’allunyar-se de les necessitats de la societat valenciana.

L’Elx arranca la pretemporada amb Anselmi al capdavant i la plantilla per completar

L’Elx comença este dimecres la pretemporada amb Martín Anselmi com a nou entrenador i diverses incògnites obertes en la configuració definitiva de la plantilla.

Naix OnRoute: el nou gegant logístic amb 500 camions i seu a Sagunt

Talaexprés, Logística Carosán, Futrans i Transnugón s’han unit per crear OnRoute, un operador logístic amb seu a Sagunt, una flota de 500 camions i presència en diversos punts d’Espanya i Portugal.

Els huit jugadors que se’n van del Llevant este 30 de juny

El Llevant ha acomiadat huit jugadors que finalitzen contracte o cessió este 30 de juny i els ha agraït el seu esforç i professionalitat al Ciutat de València.

L’ERTE Red de Ford Almussafes s’allarga fins a final d’any i complirà dos anys en vigor

L’ERTE Red que afecta tota la plantilla de Ford Almussafes s’ha prorrogat fins al 31 de desembre de 2026, quan este mecanisme de flexibilitat laboral complirà dos anys en vigor.

El Valencia Basket busca rebaixa per a entrar com a propietari de la Eurolliga

El Valencia Basket està negociant amb la Eurolliga la seua entrada definitiva com a club propietari, però intentarà rebaixar una tarifa general que pot rondar els 50 milions d’euros.

Francisco Roig continua en la llista dels majors deutors amb Hisenda amb 7,8 milions

L’Agència Tributària ha tornat a incloure l’empresari valencià Francisco Roig en la llista de grans morosos, amb un deute de 7,8 milions a través de Roig Grupo Corporativo. El llistat incorpora nous noms i en retira altres contribuents que han regularitzat la seua situació.