Detinguda a València una jove de 19 anys per coaccionar a una menor perquè robara per ella

 

La Policia Nacional detenia a València a una dona de 19 anys com a presumpta autora dels delictes d’amenaces i coaccions després de pel que sembla, intimidar junt amb altres dos joves a una veïna menor d’edat perquè robara per ells.

 

La detinguda i els seus dos còmplices van amenaçar a la menor amb matar als seus pares i al seu germà, la van agredir si no feia el que li manaven i en una ocasió van arribar a cremar-li els cabells, segons fonts policials.

 

La menor va sostraure un carret de bebé, dos patinets, una consola i roba, tot això per un valor de més de 2.000 euros, a més de les xicotetes quantitats que li agafava a sa mare del moneder, segons fonts policials.

 

Els fets van ocórrer quan els agents que realitzaven labors de prevenció van ser comissionats per la Sala del 091 perquè es dirigiren a un domicili del districte de Marítim, on pel que sembla hi havia un problema familiar amb una menor de 15 anys.

 

Els policies es van dirigir al lloc on es van entrevistar amb una parella i la seua filla menor i els pares els van manifestar que des de feia uns mesos tenien problemes amb la seua filla. Els agents van esbrinar que des de feia uns mesos, una veïna, juntament amb altres dos persones, pel que sembla obligaven a la menor a robar baix amenaça de matar als seus pares i al seu germà, agredint-la si no feia el que li manaven i en una ocasió van arribar a cremar-li el cabell.

 

La patrulla va intentar parlar amb la veïna sense èxit, per la qual cosa després d’indicar-li a la víctima les gestions a realitzar se’n van anar del lloc.

 

Moments més tard els policies van esbrinar que pel que sembla la mare de la sospitosa havia colpejat la porta de la parella demanant-li explicacions de per què havia estat la policia tocant a la seua porta. Com a conseqüència de les gestions realitzades, els agents van localitzar a la sospitosa, una jove de 19 anys, que va ser detinguda com a presumpta autora dels delictes de coaccions i amenaces.

 

Posteriorment van localitzar a un dels joves que junt a la detinguda, presumptament també amenaçava i coaccionava a la menor, que va resultar ser un altre menor, que com estava fugat d’un centre de menors, va ser reingressat en aquest.

 

La Policia continua les investigacions per al total esclariment dels fets, segons les fonts, que han indicat que la detinguda, amb antecedents policials i diverses identitats, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Ramón Terrats torna al Getafe traspassat pel Villarreal

El migcampista Ramón Terrats ha sigut traspassat pel Villarreal al Getafe, on ja va jugar en la temporada 24-25 i on començarà ara una segona etapa a les ordres de José Bordalás.

Recomanen confinar-se per la columna de fum d’un incendi en un desguàs d’El Verger

Un incendi en un desguàs d’El Verger ha generat una intensa columna de fum i s’ha recomanat als veïns de la zona afectada que es confinen a casa i eviten acostar-se a l’incendi.

Castelló envia 24.000 quilos d’ajuda a les víctimes del terratrémol de Veneçuela

L’Ajuntament de Castelló ha organitzat l’enviament de 24.000 quilos d’aliments i productes de primera necessitat a Veneçuela per a donar suport als afectats pel terratrémol, amb la col·laboració d’associacions veneçolanes i la Generalitat.

Una gran columna de fum alarma Villena per un incendi en una planta de reciclatge

Un incendi en una planta de reciclatge a la carretera de Caudete, a Villena, ha generat una gran columna de fum i ha mobilitzat nombrosos efectius de Bombers i mitjans de l’empresa.

Mor un jove ofegat mentre es banyava al riu Xúquer a Sumacàrcer

Un jove ha mort ofegat este dimecres al riu Xúquer, a l’àrea recreativa de l’Esgoletja de Sumacàrcer, malgrat l’ampli dispositiu de rescat mobilitzat.

Llocnou del Fenollet arriba als 44,3 graus en el tercer dia d’ona de calor

L’ona de calor ha deixat este dimecres fins a 44,3 graus a Llocnou del Fenollet i més de 42 graus en nombrosos municipis valencians, segons Avamet.

Llocnou del Fenollet arriba als 44,3 graus en el tercer dia d’ona de calor

L’ona de calor que afecta la Comunitat Valenciana ha deixat este dimecres 44,3 graus a Llocnou del Fenollet i més de 42 graus en nombrosos municipis de la Costera i voltants, segons Avamet.

El nou edifici d’hospitalització del Clínic obrirà en novembre amb 168 habitacions i 29 boxs de crítics

El nou edifici d’hospitalització del Hospital Clínic de València ha assolit el 98 % d’execució, finalitzarà les obres en setembre i començarà a funcionar en novembre amb 168 habitacions i 29 boxs de crítics.