Detinguda a València una jove de 19 anys per coaccionar a una menor perquè robara per ella

 

La Policia Nacional detenia a València a una dona de 19 anys com a presumpta autora dels delictes d’amenaces i coaccions després de pel que sembla, intimidar junt amb altres dos joves a una veïna menor d’edat perquè robara per ells.

 

La detinguda i els seus dos còmplices van amenaçar a la menor amb matar als seus pares i al seu germà, la van agredir si no feia el que li manaven i en una ocasió van arribar a cremar-li els cabells, segons fonts policials.

 

La menor va sostraure un carret de bebé, dos patinets, una consola i roba, tot això per un valor de més de 2.000 euros, a més de les xicotetes quantitats que li agafava a sa mare del moneder, segons fonts policials.

 

Els fets van ocórrer quan els agents que realitzaven labors de prevenció van ser comissionats per la Sala del 091 perquè es dirigiren a un domicili del districte de Marítim, on pel que sembla hi havia un problema familiar amb una menor de 15 anys.

 

Els policies es van dirigir al lloc on es van entrevistar amb una parella i la seua filla menor i els pares els van manifestar que des de feia uns mesos tenien problemes amb la seua filla. Els agents van esbrinar que des de feia uns mesos, una veïna, juntament amb altres dos persones, pel que sembla obligaven a la menor a robar baix amenaça de matar als seus pares i al seu germà, agredint-la si no feia el que li manaven i en una ocasió van arribar a cremar-li el cabell.

 

La patrulla va intentar parlar amb la veïna sense èxit, per la qual cosa després d’indicar-li a la víctima les gestions a realitzar se’n van anar del lloc.

 

Moments més tard els policies van esbrinar que pel que sembla la mare de la sospitosa havia colpejat la porta de la parella demanant-li explicacions de per què havia estat la policia tocant a la seua porta. Com a conseqüència de les gestions realitzades, els agents van localitzar a la sospitosa, una jove de 19 anys, que va ser detinguda com a presumpta autora dels delictes de coaccions i amenaces.

 

Posteriorment van localitzar a un dels joves que junt a la detinguda, presumptament també amenaçava i coaccionava a la menor, que va resultar ser un altre menor, que com estava fugat d’un centre de menors, va ser reingressat en aquest.

 

La Policia continua les investigacions per al total esclariment dels fets, segons les fonts, que han indicat que la detinguda, amb antecedents policials i diverses identitats, ha passat a disposició judicial.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Quatre persones moren ofegades, entre elles dos menors, en una platja d’Oliva

Quatre persones, inclosos dos menors d'11 i 14 anys, van morir ofegades a la platja Aigua Morta d'Oliva. Altres dos van ser evacuades a l'Hospital de Gandia amb símptomes d'ofegament.

Aspes guia al Celta a una victòria clau davant l’Elx

Iago Aspas lidera el triomf del Celta per 3-1 davant l'Elx, un resultat que impulsa les seues opcions europees i complica encara més la permanència il·licitana.

Obasohan lidera al Baxi Manresa en un agònic triomf davant el València Basket

El Baxi Manresa es va imposar per un ajustat 104-102 al València Basket en un partit decidit en l'últim minut, marcat pels 30 punts de Retin Obasohan i un desenllaç molt criticat per Pedro Martínez.

El Festival de Cometes transforma la platja del Cabanyal en un espectacle de color

La platja del Cabanyal celebra la vintena quinta edició del Festival de Cometes, una jornada completa d'oci familiar amb exhibicions, tallers infantils i vol lliure.

Detingut a Alfafar un home per amenaçar amb una arma de foc al seu company de pis

La Guàrdia Civil ha detingut a Alfafar a un home que, segons la denúncia del seu company de pis, li hauria amenaçat amb una arma de foc després d'arribar a la vivenda en estat embriac.

Dispositiu de la Guàrdia Civil per una amenaça amb arma de foc en un pis d’Alfafar

La Guàrdia Civil manté un operatiu en un pis d'Alfafar després de la denúncia d'un inquilí que assegura haver sigut amenaçat amb una arma de foc pel seu company de vivenda en estat embriac.

Barça i Eó Enforne lideren el sorteig de la Copa del Rei d’handbol a Alacant

Barça i Eó Enforne Alacant seran caps de sèrie en el sorteig de la fase final de la Copa del Rei d'handbol, que se celebrarà este dilluns en el Real Casino Liceu d'Alacant.

El Vila-real firma el seu primer ple de victòries en els derbis valencians en Primera

El Vila-real tanca la temporada amb sis triomfs en sis partits davant València, Llevant i Elx, suma 18 punts en dols autonòmics i assegura per primera vegada la seua segona Champions consecutiva.