Detinguda a València una jove de 19 anys per coaccionar a una menor perquè robara per ella

 

La Policia Nacional detenia a València a una dona de 19 anys com a presumpta autora dels delictes d’amenaces i coaccions després de pel que sembla, intimidar junt amb altres dos joves a una veïna menor d’edat perquè robara per ells.

 

La detinguda i els seus dos còmplices van amenaçar a la menor amb matar als seus pares i al seu germà, la van agredir si no feia el que li manaven i en una ocasió van arribar a cremar-li els cabells, segons fonts policials.

 

La menor va sostraure un carret de bebé, dos patinets, una consola i roba, tot això per un valor de més de 2.000 euros, a més de les xicotetes quantitats que li agafava a sa mare del moneder, segons fonts policials.

 

Els fets van ocórrer quan els agents que realitzaven labors de prevenció van ser comissionats per la Sala del 091 perquè es dirigiren a un domicili del districte de Marítim, on pel que sembla hi havia un problema familiar amb una menor de 15 anys.

 

Els policies es van dirigir al lloc on es van entrevistar amb una parella i la seua filla menor i els pares els van manifestar que des de feia uns mesos tenien problemes amb la seua filla. Els agents van esbrinar que des de feia uns mesos, una veïna, juntament amb altres dos persones, pel que sembla obligaven a la menor a robar baix amenaça de matar als seus pares i al seu germà, agredint-la si no feia el que li manaven i en una ocasió van arribar a cremar-li el cabell.

 

La patrulla va intentar parlar amb la veïna sense èxit, per la qual cosa després d’indicar-li a la víctima les gestions a realitzar se’n van anar del lloc.

 

Moments més tard els policies van esbrinar que pel que sembla la mare de la sospitosa havia colpejat la porta de la parella demanant-li explicacions de per què havia estat la policia tocant a la seua porta. Com a conseqüència de les gestions realitzades, els agents van localitzar a la sospitosa, una jove de 19 anys, que va ser detinguda com a presumpta autora dels delictes de coaccions i amenaces.

 

Posteriorment van localitzar a un dels joves que junt a la detinguda, presumptament també amenaçava i coaccionava a la menor, que va resultar ser un altre menor, que com estava fugat d’un centre de menors, va ser reingressat en aquest.

 

La Policia continua les investigacions per al total esclariment dels fets, segons les fonts, que han indicat que la detinguda, amb antecedents policials i diverses identitats, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Mor una xiqueta de 11 anys en caure un pilar sobre dos germans a Alzira

Una xiqueta de 11 anys ha mort i el seu germà de 9 ha resultat ferit este dijous a Alzira després que els caiguera al damunt un pilar duna vivenda a la zona del Motor de lAigua-Casella.

Mor una xiqueta de 11 anys en desplomar-se un pilar d’una vivenda a Alzira

Una xiqueta de 11 anys ha mort i el seu germà de 9 ha resultat ferit en desplomar-se un pilar d’una vivenda a la zona del Motor de l’Aigua-Casella, a Alzira, segons el CICU.

El Consell anirà al CPFF però votarà en contra del nou model de finançament

La Conselleria d’Hisenda ha confirmat que assistirà este divendres al Consell de Política Fiscal i Financera, on defensarà el vot en contra del nou model de finançament autonòmic, després que la Comunitat de Madrid haja anunciat que no acudirà.

L’interior de València crema: màximes per damunt dels 38 graus en ple setembre

L’interior de la província de València ha patit este dijous màximes de fins a 38,7 graus, amb avís groc per calor extrema segons Aemet. Les capitals de província han registrat valors més moderats, al voltant dels 31-32 graus.

Els 38 processats del cas Azud: així es repartixen els papers en la trama

La fi de la instrucció del cas Azud ha deixat una radiografia detallada dels 38 processats, el paper que haurien jugat en la trama i els delictes que la jutgessa els atribuïx de manera indiciària.

El Levante estrenarà una quarta equipació blau marí en homenatge al seu fundador

El Levante ha presentat una nova quarta equipació blau marí que ret homenatge al fundador del club, José Ballester Gozalvo, i a la seua esposa, Teresa Molins Gausach. L’equip estrenarà la camiseta este diumenge a La Rosaleda davant el Málaga, coincidint amb el 117é aniversari de la fundació del club.

Trobe de restes òssies d’un bebé en una casa de Tarragona després de la denúncia del seu iaio

Els Mossos d'Esquadra han localitzat restes òssies d’un bebé en una casa de Santa Bàrbara (Tarragona), on buscaven proves després que el iaio denunciara la desaparició del menut. Els pares han sigut detinguts a València en una causa per homicidi.

L’Eldense reforça la banda esquerra amb el fitxatge de Juan Larios

L’Eldense ha incorporat el lateral esquerre andalús Juan Larios, de 22 anys i ex del Real Zaragoza, amb contracte fins al 30 de juny de 2028. El defensa arriba lliure després de formar-se en clubs d’elit com Sevilla, Barcelona i Manchester City i de debutar amb el Southampton en la Premier League.