Anuncios

Detenen a quatre persones acusades de traficar amb droga en Dénia

 

Diferents agents de la Policia Nacional de Dénia, en la comarca de la Marina Alta (Alacant), han detingut a quatre persones i han dissolt tres punts negres de venda de droga, principalment marihuana, situats en un local d’una associació de cànnabis i dos cases en el centre històric de la localitat.

 

Fonts policials han explicat a través d’un comunicat, que van tindre constància d’estos fets per dos vies diferents. D’una banda, les queixes veïnals canalitzades a través de la Delegada de Participació Ciutadana de la Policia Nacional a Dénia que, després d’unes quantes reunions amb associacions de veïns, es va fer ressò del malestar veïnal per l’existència de dos pisos a on, presumptament, es traficava amb substàncies estupefaents, principalment marihuana, i on el trànsit de compradors d’esta droga era constant durant tot el dia.

 

D’altra banda, a través de la pàgina web de la Policia Nacional s’han rebut diferents denúncies anònimes sobre estos domicilis presumptament usats per a la venda de drogues i l’existència d’una plantació de marihuana dins de la vivenda.

 

El ‘modus operandi’ dels sospitosos

Una volta rebuda la informació, es va disposar el corresponent operatiu policial conformat per agents uniformats i de paisà de la Brigada de Seguretat Ciutadana i de la Brigada de Policia Judicial de Dénia, amb l’establiment de vigilàncies i actuacions entorn dels immobles descrits.

 

En una d’elles, els policies van vore que el número de persones que entraven i eixien del local usat per l’associació de cànnabis era constant i que, a l’eixida, portaven dosi de marihuana. Per este motiu, van arribar a la conclusió que l’associació s’usava per a traficar amb esta substància.

 

D’igual manera, les autoritats han confirmat que les persones que regentaven l’associació eren les mateixes que usaven les altres dos cases investigades a on presumptament existia una plantació de marihuana i a on també es traficava amb esta droga.

 

Van trobar 1,5 quilograms de marihuana

Després d’identificar a tots els components de l’entramat criminal, la Policia va organitzar un dispositiu policial especial en el que va conseguir detindre als quatre investigats, en concret el president, el secretari, el tresorer i una vocal de l’associació.

 

També s’han dut a terme diferents registres en els que s’han intervingut 1,5 quilos de cabdells de marihuana, quasi 100 plantes de marihuana, planters, útils per al creixement de les plantes i prop de 1.000 euros en efectiu.

 

El principal responsable, de 28 anys, ha sigut posat a la disposició del Jutjat d’Instrucció de Dénia. Els altres arrestats han sigut posats en llibertat una volta sentits en declaració en dependències policials.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

El PSPV acusa a Catalá de frenar la regularització d’immigrants a València

El PSPV retrau a l'alcaldessa María José Catalá la falta de reforços municipals per a tramitar la regularització d'immigrants i alerta del col·lapse en les cues de l'Ajuntament.

Pérez Llorca critica la regularització massiva de migrants i veu interés electoral

Juanfran Pérez Llorca considera que la regularització massiva de migrants està mal organitzada i respon a interessos electorals, i reclama polítiques als països d'origen.

El PP anuncia mocions en tots els seus ajuntaments contra la regularització d’immigrants

El PP anuncia que presentarà mocions als seus ajuntaments per a reclamar la paralització de la regularització d'immigrants aprovada pel Govern i denunciar el col·lapse de les oficines municipals.

Episodi de calor inusual a Espanya amb més de 30 graus al final d’abril

La setmana comença amb un episodi de calor inusual per a finals d'abril, amb temperatures entre 5 i 10 graus per damunt del normal i tempestes fortes en diverses zones del nord.

Catalá carrega contra la regularització d’immigrants i la qualifica de nyap contra els ajuntaments

L'alcaldessa de València, María José Catalá, critica amb duresa el procés de regularització de persones estrangeres, que considera un nyap del Govern i una barbaritat per als ajuntaments, col·lapsats per la falta de planificació i informació prèvia.

Cues, por i il·lusió a València davant l’inici de la regularització extraordinària de migrants

Milers de migrants inicien a València els tràmits presencials per a la regularització extraordinària entre llargues cues, dubtes sobre els requisits i el desig d'aconseguir estabilitat.

Calor i temps estable per a arrancar la setmana en la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana arranca la penúltima setmana d'abril amb ambient estable i màximes superiors a 25 graus, encara que no es descarten tempestes vespertines a l'interior nord.

El staycation impulsa l’ocupació hotelera en la Comunitat Valenciana fins a fregar el 80% a l’abril

Els hotels de la Comunitat Valenciana tanquen la primera quinzena d'abril amb un 78,6% d'ocupació gràcies al staycation i a l'empenyiment del turisme britànic i internacional.