Detenen a quatre persones acusades de traficar amb droga en Dénia

 

Diferents agents de la Policia Nacional de Dénia, en la comarca de la Marina Alta (Alacant), han detingut a quatre persones i han dissolt tres punts negres de venda de droga, principalment marihuana, situats en un local d’una associació de cànnabis i dos cases en el centre històric de la localitat.

 

Fonts policials han explicat a través d’un comunicat, que van tindre constància d’estos fets per dos vies diferents. D’una banda, les queixes veïnals canalitzades a través de la Delegada de Participació Ciutadana de la Policia Nacional a Dénia que, després d’unes quantes reunions amb associacions de veïns, es va fer ressò del malestar veïnal per l’existència de dos pisos a on, presumptament, es traficava amb substàncies estupefaents, principalment marihuana, i on el trànsit de compradors d’esta droga era constant durant tot el dia.

 

D’altra banda, a través de la pàgina web de la Policia Nacional s’han rebut diferents denúncies anònimes sobre estos domicilis presumptament usats per a la venda de drogues i l’existència d’una plantació de marihuana dins de la vivenda.

 

El ‘modus operandi’ dels sospitosos

Una volta rebuda la informació, es va disposar el corresponent operatiu policial conformat per agents uniformats i de paisà de la Brigada de Seguretat Ciutadana i de la Brigada de Policia Judicial de Dénia, amb l’establiment de vigilàncies i actuacions entorn dels immobles descrits.

 

En una d’elles, els policies van vore que el número de persones que entraven i eixien del local usat per l’associació de cànnabis era constant i que, a l’eixida, portaven dosi de marihuana. Per este motiu, van arribar a la conclusió que l’associació s’usava per a traficar amb esta substància.

 

D’igual manera, les autoritats han confirmat que les persones que regentaven l’associació eren les mateixes que usaven les altres dos cases investigades a on presumptament existia una plantació de marihuana i a on també es traficava amb esta droga.

 

Van trobar 1,5 quilograms de marihuana

Després d’identificar a tots els components de l’entramat criminal, la Policia va organitzar un dispositiu policial especial en el que va conseguir detindre als quatre investigats, en concret el president, el secretari, el tresorer i una vocal de l’associació.

 

També s’han dut a terme diferents registres en els que s’han intervingut 1,5 quilos de cabdells de marihuana, quasi 100 plantes de marihuana, planters, útils per al creixement de les plantes i prop de 1.000 euros en efectiu.

 

El principal responsable, de 28 anys, ha sigut posat a la disposició del Jutjat d’Instrucció de Dénia. Els altres arrestats han sigut posats en llibertat una volta sentits en declaració en dependències policials.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Les tempestes deixen 16,4 litres per metre quadrat a Millares en la matinada de l’1 de maig

Les tempestes registrades de matinada han deixat 16,4 litres per metre quadrat a Millares i acumulats significatius en diversos municipis de l'interior de la Comunitat Valenciana, amb cel cobert i ruixats febles en la resta del territori.

Puente acusa la dreta de bloquejar la regularització d’immigrants per a no cedir en res

Óscar Puente defén la regularització extraordinària d'immigrants com a via per a reconéixer drets bàsics i critica que la dreta es negue a repetir processos que abans va aplicar. El ministre també descarta que existisca fonament en les especulacions sobre una candidatura per Alacant.

Vila-real busca la Champions i el Llevant s’aferra a la permanència en La Ceràmica

Vila-real necessita només un punt per a segellar la seua presència en la pròxima Lliga de Campions, mentres que el Llevant està obligat a guanyar per a continuar viu en la lluita per la permanència.

La Policia proposa sancionar al president del Panathinaikos per alterar la seguretat a la Fonteta

La Policia Nacional ha proposat sancionar al president del Panathinaikos, Dimitris Giannakopoulos, per una conducta que considera generadora d'una situació de risc al final del partit d'Eurolliga a València.

L’Audiència Nacional admet a tràmit el recurs de Castella-la Manxa pel transvasament Tajo-Segura

L'Audiència Nacional ha admés a tràmit el recurs de Castella-la Manxa contra el Govern per no adaptar encara les normes del transvasament Tajo-Segura a les sentències del Suprem i als cabals ecològics del Tajo.

Hisenda impulsarà reunions amb les comunitats per a tancar un finançament molt beneficiós

Hisenda anuncia una ronda de reunions amb totes les comunitats autònomes per a explicar la seua proposta de finançament, que considera extremadament beneficiosa per a l'estat del benestar i, especialment, per a la Comunitat Valenciana.

Castro avisa abans de visitar al Vila-real: No és fàcil, però tampoc és fàcil guanyar-nos

Luís Castro reconeix la dificultat de visitar al Vila-real en La Ceràmica, però reivindica el moment competitiu del Llevant i la solidesa defensiva de les últimes jornades.

Arcadi España defén la contundència del PSOE enfront del juí a José Luis Ábalos

Arcadi España assegura que el PSOE ha actuat amb celeritat i contundència davant el cas Ábalos i marca distàncies amb altres partits, als quals retrau homenatges i falta de resposta. Diana Morant subratlla que el partit esperarà al moment processal adequat per a personar-se en la causa.