Detenen a quatre persones acusades de traficar amb droga en Dénia

 

Diferents agents de la Policia Nacional de Dénia, en la comarca de la Marina Alta (Alacant), han detingut a quatre persones i han dissolt tres punts negres de venda de droga, principalment marihuana, situats en un local d’una associació de cànnabis i dos cases en el centre històric de la localitat.

 

Fonts policials han explicat a través d’un comunicat, que van tindre constància d’estos fets per dos vies diferents. D’una banda, les queixes veïnals canalitzades a través de la Delegada de Participació Ciutadana de la Policia Nacional a Dénia que, després d’unes quantes reunions amb associacions de veïns, es va fer ressò del malestar veïnal per l’existència de dos pisos a on, presumptament, es traficava amb substàncies estupefaents, principalment marihuana, i on el trànsit de compradors d’esta droga era constant durant tot el dia.

 

D’altra banda, a través de la pàgina web de la Policia Nacional s’han rebut diferents denúncies anònimes sobre estos domicilis presumptament usats per a la venda de drogues i l’existència d’una plantació de marihuana dins de la vivenda.

 

El ‘modus operandi’ dels sospitosos

Una volta rebuda la informació, es va disposar el corresponent operatiu policial conformat per agents uniformats i de paisà de la Brigada de Seguretat Ciutadana i de la Brigada de Policia Judicial de Dénia, amb l’establiment de vigilàncies i actuacions entorn dels immobles descrits.

 

En una d’elles, els policies van vore que el número de persones que entraven i eixien del local usat per l’associació de cànnabis era constant i que, a l’eixida, portaven dosi de marihuana. Per este motiu, van arribar a la conclusió que l’associació s’usava per a traficar amb esta substància.

 

D’igual manera, les autoritats han confirmat que les persones que regentaven l’associació eren les mateixes que usaven les altres dos cases investigades a on presumptament existia una plantació de marihuana i a on també es traficava amb esta droga.

 

Van trobar 1,5 quilograms de marihuana

Després d’identificar a tots els components de l’entramat criminal, la Policia va organitzar un dispositiu policial especial en el que va conseguir detindre als quatre investigats, en concret el president, el secretari, el tresorer i una vocal de l’associació.

 

També s’han dut a terme diferents registres en els que s’han intervingut 1,5 quilos de cabdells de marihuana, quasi 100 plantes de marihuana, planters, útils per al creixement de les plantes i prop de 1.000 euros en efectiu.

 

El principal responsable, de 28 anys, ha sigut posat a la disposició del Jutjat d’Instrucció de Dénia. Els altres arrestats han sigut posats en llibertat una volta sentits en declaració en dependències policials.

Últimes notícies

L’incendi de la Vall d’Uixó ja arrasa 10.000 hectàrees i es relaxa el confinament en tres pobles

L’incendi forestal de la Vall d’Uixó continua actiu i sense control, amb 10.000 hectàrees calcinades, 10.000 persones evacuades i un confinament parcialment alçat en La Vilavella, Betxí i Onda.

L’incendi de la Vall d’Uixó arrasa 10.000 hectàrees i es relaxa el confinament en tres pobles

L’incendi forestal de la Vall d’Uixó continua actiu i sense control després de cremar unes 10.000 hectàrees, mentres es lleva parcialment el confinament a la Vilavella, Betxí i Onda i es mantenen 10.000 persones desallotjades.

Danjuma lidera la remuntada del València davant el Derby County en St. George’s Park

El València CF ha remuntat i s’ha imposat 1-2 al Derby County FC amb dos gols d’Arnaut Danjuma en un amistós de pretemporada jugat a porta tancada a St. George’s Park.

Educació reclama ajornar la Conferència d’Universitats per l’emergència d’incendis

La Conselleria d’Educació ha sol·licitat a la ministra Diana Morant que suspenga la Conferència General de Política Universitària prevista per a dimecres per la situació d’emergència pels incendis, especialment el de la Vall d’Uixó. També ha demanat ajornar la Conferència Sectorial d’Educació.

La mare de Violeta Mangriñán, jubilada i al front de l’incendi de la Vall d’Uixó

La mare d’Elvira Mangriñán, veïna d’Aín i ja jubilada, s’ha incorporat al dispositiu contra l’incendi de la Vall d’Uixó, que ha arrasat 8.500 hectàrees, i la seua filla li ho ha agraït públicament en xarxes socials.

Els veïns de la Vilavella tornen a casa però seguixen confinats i només ixen per menjar i aigua

Els aproximadament 3.000 veïns de la Vilavella han tornat a les seues vivendes després del desallotjament per lincendi de la Vall dUixó, però continuen sota confinament domiciliari i només poden eixir per a comprar menjar i arreplegar aigua.

Trump difon el vídeo de Ferran Torres amb la gorra de ‘Make Spain Great Again’

Donald Trump ha compartit diverses vegades a Truth Social un vídeo de Ferran Torres celebrant el títol mundial amb una gorra roja amb el lema 'Make Spain Great Again'. La Casa Blanca ja ha reaccionat i el mateix president ha elogiat el davanter valencià.

L’incendi de la Vall d’Uixó continua molt actiu i afronta una vesprada llarga i complicada

L’incendi forestal de la Vall d’Uixó continua molt actiu, amb 8.500 hectàrees calcinades i una vesprada que es preveu llarga i complicada per l’orografia i l’oratge. Els mitjans aeris ja operen al complet i es treballa intensament als fronts d’Alcudia de Veo i Tales.
FILMOTECA D'ESTIU