Tres persones cremen cinc contenidors i papereres en la platja de Sant Joan en Alacant

 

La Policia Local i Nacional d’Alacant, han detingut a tres persones de nacionalitat espanyola i alemanya de 17,18 i 19 anys acusades d’un delicte de danys després de cremar, presumptament, cinc contenidors i cinc papereres en la platja de Sant Joan, en Alacant.

 

Segons explica el diari ‘Información’, els bombers del Servici  de Prevenció d’Incendis i Salvament (SPEIS) han hagut d’organitzar un dispositiu amb dos dotacions i sis efectius per extingir les flames de l’incendi i evitar que el foc es propagarà als vehicles aparcats prop de la zona afectada.

 

Els efectius han assenyalat que un dels incendis va tindre lloc cap a les 05.30 hores quan les autoritats van rebre l’avís d’un veí de la ciutat que havia observat que un contenidor estava cremant-se en l’avinguda Deportista Miriam Blasco, en Alacant.

 

El testic va oferir a la Policia una àmplia descripció dels presumptes autors dels fets. Immediatament, diferents dotacions de Policia i de bombers s’han desplaçat al lloc per extingir el foc.

 

Cinc contenidors i papereres cremats

Els bombers han estat durant més de dos hores tractant d’apagar les flames d’un total de cinc incendis de contenidors i papereres que han resultat molt afectades pel foc.

 

Un dels policies ha trobat a un sospitós que coincidix amb la descripció oferida pel testic. El presumpte piròman va pegar a fugir amb una bicicleta en direcció contrària quan va observar que els agents anaven a interrogar-lo.

 

La roba dels sospitosos, prova del delicte

Els agents li donaren l’alto al xic i ràpidament es presenta un amic del sospitós que va dir que era el seu amic i que va estar amb ell tota la nit. Les dos persones digueren versions molt contradictòries dels fets i la seua roba desprenia una forta olor de fum. A demés, els policies trobaren tres encenedors entre les seues pertinences.

 

Per estos fets, els agents han detingut als xics, i les dos persones han involucrat a una tercera persona en l’incident. La Policia ha organitzat un dispositiu per trobar al tercer delinqüent que, es trobava en l’avinguda d’Historiador Vicente Ramos d’Alacant. Les autoritats han detingut també al tercer sospitós.

Últimes notícies

Mor un home de 84 anys en un xoc entre camió i cotxe a la N-340 a Alcalà de Xivert

Un home de 84 anys ha mort i una dona de 74 ha resultat ferida en un accident entre un camió i un turisme a la N-340, al terme d'Alcalà de Xivert, este migdia.

Investiguen la mort violenta d’un home de 50 anys al barri de Sant Isidre de València

La Policia Nacional investiga la mort violenta d’un home de 50 anys, localitzat amb un fort colp al cap al barri de Sant Isidre de València.

València revisarà i reforçarà la seguretat dels seus museus municipals després del robatori a Villena

L'Ajuntament de València ha acordat revisar i reforçar les mesures de seguretat dels museus i monuments municipals, arran del robatori recent del tresor del museu de Villena, amb més vigilància i una inversió específica al Museu de la Ciutat.

L’IVAM incorpora el disseny i renova l’oferta educativa per al curs 2026-27

L’IVAM ha presentat la programació pública, educativa i familiar per al curs 2026-27, amb el disseny com a nova línia d’investigació i una ampliació de les propostes per a jóvens, famílies i primera infància.

Pedro Sánchez visitarà dijous la fàbrica de coets de PLD Space a Elx

Pedro Sánchez té previst visitar este dijous la seu de PLD Space a Elx, empresa que ha liderat el primer llançament orbital privat europeu. La visita arriba després de l’adjudicació d’un contracte de 158,9 milions dins del European Launcher Challenge.

Un centenar de xefs europeus s’endinsen en la cultura de l’esmorzar valencià

Més d’un centenar de xefs de tota Europa han conegut a València la cultura de l’esmorzar valencià, gràcies a una mostra organitzada per la Diputació en el marc de l’Assemblea de Euro-Toques. Municipis, productors i hostalers han presentat productes i elaboracions tradicionals vinculades a esta cita gastronòmica clau per als valencians.

El curs arranca dimecres amb menys alumnat, més docents i noves protestes

El curs escolar comença este dimecres en la Comunitat Valenciana amb 808.688 alumnes en la pública, 83.921 docents i el conflicte laboral obert, amb noves mobilitzacions convocades pels sindicats de professorat.

Castelló mostra el privilegi que va permetre traslladar la ciutat a la Plana fa 775 anys

Castelló celebra el 775 aniversari amb l’exposició 'El privilegi d’existir 1251-2026', que exhibix el document amb què Jaume I va autoritzar el trasllat de la vila al pla. La mostra es convertix en l’acte central d’un programa commemoratiu que mira alhora al passat i al futur de la ciutat.