Tres persones cremen cinc contenidors i papereres en la platja de Sant Joan en Alacant

 

La Policia Local i Nacional d’Alacant, han detingut a tres persones de nacionalitat espanyola i alemanya de 17,18 i 19 anys acusades d’un delicte de danys després de cremar, presumptament, cinc contenidors i cinc papereres en la platja de Sant Joan, en Alacant.

 

Segons explica el diari ‘Información’, els bombers del Servici  de Prevenció d’Incendis i Salvament (SPEIS) han hagut d’organitzar un dispositiu amb dos dotacions i sis efectius per extingir les flames de l’incendi i evitar que el foc es propagarà als vehicles aparcats prop de la zona afectada.

 

Els efectius han assenyalat que un dels incendis va tindre lloc cap a les 05.30 hores quan les autoritats van rebre l’avís d’un veí de la ciutat que havia observat que un contenidor estava cremant-se en l’avinguda Deportista Miriam Blasco, en Alacant.

 

El testic va oferir a la Policia una àmplia descripció dels presumptes autors dels fets. Immediatament, diferents dotacions de Policia i de bombers s’han desplaçat al lloc per extingir el foc.

 

Cinc contenidors i papereres cremats

Els bombers han estat durant més de dos hores tractant d’apagar les flames d’un total de cinc incendis de contenidors i papereres que han resultat molt afectades pel foc.

 

Un dels policies ha trobat a un sospitós que coincidix amb la descripció oferida pel testic. El presumpte piròman va pegar a fugir amb una bicicleta en direcció contrària quan va observar que els agents anaven a interrogar-lo.

 

La roba dels sospitosos, prova del delicte

Els agents li donaren l’alto al xic i ràpidament es presenta un amic del sospitós que va dir que era el seu amic i que va estar amb ell tota la nit. Les dos persones digueren versions molt contradictòries dels fets i la seua roba desprenia una forta olor de fum. A demés, els policies trobaren tres encenedors entre les seues pertinences.

 

Per estos fets, els agents han detingut als xics, i les dos persones han involucrat a una tercera persona en l’incident. La Policia ha organitzat un dispositiu per trobar al tercer delinqüent que, es trobava en l’avinguda d’Historiador Vicente Ramos d’Alacant. Les autoritats han detingut també al tercer sospitós.

Últimes notícies

Pérez Llorca critica al PSPV per voler portar a la Fiscalia la gestió sanitària de la immigració

Juanfran Pérez Llorca acusa el PSPV de recórrer a la via judicial per no guanyar en les urnes després de la denúncia socialista davant la Fiscalia per la gestió sanitària de persones immigrants.

Muñoz exigix a Pérez Llorca que deixe d’atacar al professorat i s’assega a negociar

El síndic del PSPV en Les Corts reclama a Juanfran Pérez Llorca que abandone la confrontació amb els docents i participe directament en la negociació de la vaga indefinida.

El PSPV porta a la Fiscalia una circular de Sanitat per boicotejar la regularització de migrants

El PSPV presenta una denúncia davant la Fiscalia contra una circular de la Conselleria de Sanitat que, segons el partit, boicoteja el procés de regularització de migrants impulsat pel Govern.

Els taxistes convoquen una altra manifestació el divendres i advertixen de nous escarnis a València

Les set organitzacions del taxi de València convoquen per a este divendres una marxa lenta i una concentració davant la Conselleria d'Infraestructures i anuncien un calendari d'escarnis si no es regula l'activitat dels VTC.

Mompó confia a repetir acords amb l’oposició per a aprovar els pressupostos de 2026

Vicent Mompó assegura que ja ha iniciat contactes amb l'oposició per als pressupostos de 2026 i confia a reeditar el consens aconseguit en els comptes de 2024 i 2025.

Pérez Llorca apel·la al sentit comú en la negociació amb els docents en vaga

Pérez Llorca defén que l'única condició del Consell en la negociació per la vaga indefinida del professorat és aplicar el sentit comú i despolititzar les aules.

L’acta arbitral arreplega els insults de Eder Sarabia després del Betis-Elx

L'acta del col·legiat Isidro Díaz de Mera arreplega greus insults de Eder Sarabia a l'equip arbitral després de la derrota de l'Elx davant el Betis per 2-1 a Sevilla.

Brugué culmina el seu retorn després d’operació de genoll amb el seu primer gol en Primera

Roger Brugué firma de cap el 2-3 a Vigo davant el Celta, el seu primer gol en Primera Divisió, pocs dies després de reaparéixer després d'una operació de genoll i en un triomf clau per a la permanència del Llevant.