16.4 C
València
Dissabte, 21 febrer, 2026

Tres persones cremen cinc contenidors i papereres en la platja de Sant Joan en Alacant

 

La Policia Local i Nacional d’Alacant, han detingut a tres persones de nacionalitat espanyola i alemanya de 17,18 i 19 anys acusades d’un delicte de danys després de cremar, presumptament, cinc contenidors i cinc papereres en la platja de Sant Joan, en Alacant.

 

Segons explica el diari ‘Información’, els bombers del Servici  de Prevenció d’Incendis i Salvament (SPEIS) han hagut d’organitzar un dispositiu amb dos dotacions i sis efectius per extingir les flames de l’incendi i evitar que el foc es propagarà als vehicles aparcats prop de la zona afectada.

 

Els efectius han assenyalat que un dels incendis va tindre lloc cap a les 05.30 hores quan les autoritats van rebre l’avís d’un veí de la ciutat que havia observat que un contenidor estava cremant-se en l’avinguda Deportista Miriam Blasco, en Alacant.

 

El testic va oferir a la Policia una àmplia descripció dels presumptes autors dels fets. Immediatament, diferents dotacions de Policia i de bombers s’han desplaçat al lloc per extingir el foc.

 

Cinc contenidors i papereres cremats

Els bombers han estat durant més de dos hores tractant d’apagar les flames d’un total de cinc incendis de contenidors i papereres que han resultat molt afectades pel foc.

 

Un dels policies ha trobat a un sospitós que coincidix amb la descripció oferida pel testic. El presumpte piròman va pegar a fugir amb una bicicleta en direcció contrària quan va observar que els agents anaven a interrogar-lo.

 

La roba dels sospitosos, prova del delicte

Els agents li donaren l’alto al xic i ràpidament es presenta un amic del sospitós que va dir que era el seu amic i que va estar amb ell tota la nit. Les dos persones digueren versions molt contradictòries dels fets i la seua roba desprenia una forta olor de fum. A demés, els policies trobaren tres encenedors entre les seues pertinences.

 

Per estos fets, els agents han detingut als xics, i les dos persones han involucrat a una tercera persona en l’incident. La Policia ha organitzat un dispositiu per trobar al tercer delinqüent que, es trobava en l’avinguda d’Historiador Vicente Ramos d’Alacant. Les autoritats han detingut també al tercer sospitós.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

L’alcalde de Manises, hospitalitzat després de patir un infart

L'alcalde de Manises, Javier Mansilla, està hospitalitzat després de patir un infart de miocardi este divendres. Arriben missatges de suport des del PSPV-PSOE i la Generalitat.

Pérez Llorca acusa el PSPV d’inventar ‘relats’ i de voler frenar el Pla Viu

Pérez Llorca ha acusat el PSPV-PSOE d'inventar 'relats' sobre vivenda i d'intentar parar el Pla Viu, que, segons defén, ja té 4.800 vivendes en marxa.

Bendodo avisa a Rufián que quan mire arrere descobrirà que no li seguix tanta gent

Elías Bendodo ha advertit a Gabriel Rufián, impulsor d'una proposta per a unir a l'esquerra, que 'quan mire arrere' veurà que no li seguix tanta gent. En un acte del PP a Dénia, ha criticat al Govern de Sánchez i ha posat en valor mesures de l'Executiu valencià.

La UPV ret homenatge al gremi d’artistes fallers amb un mural

La UPV dedica un mural al gremi d'artistes fallers que recrea un taller tradicional i combina ciència, falles i divulgació amb perspectiva de gènere. L'obra, inspirada en ninots premiats de La Ciència als Falles, acompanya la tercera edició del concurs, obert fins al 14 de març.

Presó per a tres hòmens per robar i enviar cascall a Espanya i els Estats Units

Detinguts tres hòmens i ingressats a la presó per enviar càpsules seques de cascall a Màlaga, Àvila, Mallorca i els Estats Units. La Guàrdia Civil va confiscar 527 quilos robats en plantacions legals d'Albacete i va destapar la xarxa en l'operació Guru25.

Dos menors i deu dones assassinades en l’arrancada de 2026; sis casos tenien denúncies prèvies

L'inici de 2026 se salda amb 10 dones assassinades i dos crims vicaris contra menors. En sis casos hi havia denúncies prèvies, però la protecció va fallar.

Dos anys de l’incendi de Campanar: l’edifici avança en la seua reconstrucció integral

El residencial de Campanar complix dos anys de l'incendi amb les obres de rehabilitació ja encarrilades. Els veïns commemoren a les víctimes i miren al retorn a casa.

Relleva, la primera incubadora d’agricultors cooperativistes

Anecoop impulsa Relleva, un programa pioner que professionalitza a jóvens agricultors en cooperatives valencianes amb plans de negoci, mentoria i comunitat. Tres històries mostren que del camp es pot viure amb gestió i visió empresarial.