16.7 C
València
Dijous, 12 febrer, 2026

Tres persones cremen cinc contenidors i papereres en la platja de Sant Joan en Alacant

 

La Policia Local i Nacional d’Alacant, han detingut a tres persones de nacionalitat espanyola i alemanya de 17,18 i 19 anys acusades d’un delicte de danys després de cremar, presumptament, cinc contenidors i cinc papereres en la platja de Sant Joan, en Alacant.

 

Segons explica el diari ‘Información’, els bombers del Servici  de Prevenció d’Incendis i Salvament (SPEIS) han hagut d’organitzar un dispositiu amb dos dotacions i sis efectius per extingir les flames de l’incendi i evitar que el foc es propagarà als vehicles aparcats prop de la zona afectada.

 

Els efectius han assenyalat que un dels incendis va tindre lloc cap a les 05.30 hores quan les autoritats van rebre l’avís d’un veí de la ciutat que havia observat que un contenidor estava cremant-se en l’avinguda Deportista Miriam Blasco, en Alacant.

 

El testic va oferir a la Policia una àmplia descripció dels presumptes autors dels fets. Immediatament, diferents dotacions de Policia i de bombers s’han desplaçat al lloc per extingir el foc.

 

Cinc contenidors i papereres cremats

Els bombers han estat durant més de dos hores tractant d’apagar les flames d’un total de cinc incendis de contenidors i papereres que han resultat molt afectades pel foc.

 

Un dels policies ha trobat a un sospitós que coincidix amb la descripció oferida pel testic. El presumpte piròman va pegar a fugir amb una bicicleta en direcció contrària quan va observar que els agents anaven a interrogar-lo.

 

La roba dels sospitosos, prova del delicte

Els agents li donaren l’alto al xic i ràpidament es presenta un amic del sospitós que va dir que era el seu amic i que va estar amb ell tota la nit. Les dos persones digueren versions molt contradictòries dels fets i la seua roba desprenia una forta olor de fum. A demés, els policies trobaren tres encenedors entre les seues pertinences.

 

Per estos fets, els agents han detingut als xics, i les dos persones han involucrat a una tercera persona en l’incident. La Policia ha organitzat un dispositiu per trobar al tercer delinqüent que, es trobava en l’avinguda d’Historiador Vicente Ramos d’Alacant. Les autoritats han detingut també al tercer sospitós.

Últimes notícies

Més de 140 servicis de bombers per les ratxes de vent en la Comunitat Valenciana

Els bombers han atés més de 140 servicis en la Comunitat Valenciana pel vent, amb ratxes de fins a 60 km/h hui. El dissabte s'esperen pics de 100-120 km/h i ja hi ha mesures preventives.

Dos persones han mort i set han resultat ferides en l’incendi d’una vivenda a Xàbia

Una dona de 71 anys i un home de 42 han mort després de declarar-se un incendi en la segona planta d'un edifici de cinc altures a Xàbia. Unes 40 persones han sigut evacuades mentres s'investiguen les causes.

Vollering s’exhibix a Gandia i recupera el jersei taronja de líder

La campiona d'Europa es va imposar en solitari en l'obertura a Gandia després d'atacar a Barxeta. Defén el títol i arranca líder amb 52 segons.

La consellera de Cultura destaca la creativitat valenciana després de 40 nominacions als Goya 2026

Carmen Ortí ha posat en valor l'empenyiment de l'audiovisual valencià després d'una trobada amb els nominats. La Comunitat suma 40 nominacions i 18 produccions, 11 amb ajudes.

L’Elx busca frenar la seua caiguda davant un Osasuna en ratxa

L'Elx rep a Osasuna este divendres (21.00) amb l'obligació de tallar sis jornades sense guanyar i diverses baixes, davant un rival que suma 10 de 12 punts.

Incendi en un edifici de set plantes a Xàbia: els bombers treballen per a sufocar-ho

Els bombers intenten sufocar un incendi declarat en un edifici de set plantes a Xàbia. S'han evacuat veïns fins a la sexta planta i l'operatiu seguix actiu.

Thomas Partey, acusat de dos nous càrrecs de violació a Londres

Dos nous càrrecs de violació presentats a Londres amplien el cas contra el migcampista del Vila-real: ja suma set per tres dones i una agressió sexual. El jugador es va declarar no culpable de les acusacions inicials i haurà de comparéixer el 13 de març.

Sense rastre de Mariano García Calatayud quatre anys després de la seua detenció a Ucraïna

Quatre anys després de ser detingut per forces russes a Kherson, no hi ha notícies de Mariano García Calatayud. El seu entorn manté la busca i alerta per la seua salut.