Tres persones cremen cinc contenidors i papereres en la platja de Sant Joan en Alacant

 

La Policia Local i Nacional d’Alacant, han detingut a tres persones de nacionalitat espanyola i alemanya de 17,18 i 19 anys acusades d’un delicte de danys després de cremar, presumptament, cinc contenidors i cinc papereres en la platja de Sant Joan, en Alacant.

 

Segons explica el diari ‘Información’, els bombers del Servici  de Prevenció d’Incendis i Salvament (SPEIS) han hagut d’organitzar un dispositiu amb dos dotacions i sis efectius per extingir les flames de l’incendi i evitar que el foc es propagarà als vehicles aparcats prop de la zona afectada.

 

Els efectius han assenyalat que un dels incendis va tindre lloc cap a les 05.30 hores quan les autoritats van rebre l’avís d’un veí de la ciutat que havia observat que un contenidor estava cremant-se en l’avinguda Deportista Miriam Blasco, en Alacant.

 

El testic va oferir a la Policia una àmplia descripció dels presumptes autors dels fets. Immediatament, diferents dotacions de Policia i de bombers s’han desplaçat al lloc per extingir el foc.

 

Cinc contenidors i papereres cremats

Els bombers han estat durant més de dos hores tractant d’apagar les flames d’un total de cinc incendis de contenidors i papereres que han resultat molt afectades pel foc.

 

Un dels policies ha trobat a un sospitós que coincidix amb la descripció oferida pel testic. El presumpte piròman va pegar a fugir amb una bicicleta en direcció contrària quan va observar que els agents anaven a interrogar-lo.

 

La roba dels sospitosos, prova del delicte

Els agents li donaren l’alto al xic i ràpidament es presenta un amic del sospitós que va dir que era el seu amic i que va estar amb ell tota la nit. Les dos persones digueren versions molt contradictòries dels fets i la seua roba desprenia una forta olor de fum. A demés, els policies trobaren tres encenedors entre les seues pertinences.

 

Per estos fets, els agents han detingut als xics, i les dos persones han involucrat a una tercera persona en l’incident. La Policia ha organitzat un dispositiu per trobar al tercer delinqüent que, es trobava en l’avinguda d’Historiador Vicente Ramos d’Alacant. Les autoritats han detingut també al tercer sospitós.

Últimes notícies

Sagunt a Escena programa ‘Original Greek’ i la proposta participativa ‘Bailarina a la carta’

El festival Sagunt a Escena acollirà este dijous 6 d’agost la comèdia ‘Original Greek’ i l’espectacle participatiu de dansa ‘Bailarina a la carta’ a Sagunt.

El Levante es mesura al Vila-real en el amistós més exigent de l’estiu

El Levante visitarà este dimecres la ciutat esportiva del Vila-real per disputar el seu amistós més exigent de l’estiu, l’únic davant un rival de Primera i penúltim test abans de LaLiga EA Sports.

Luis Rioja es perd l’entrenament del València i Foulquier ja treballa amb el grup

Luis Rioja no s’ha entrenat este dimarts a Paterna per unes molèsties i és baixa per al Trofeu Taronja, mentres que Foulquier ha completat per primera vegada una part de la sessió amb el grup.

Disset detinguts i 36 delictes al festival Arenal Sound de Borriana

La Guàrdia Civil ha detingut disset persones i ha comptabilitzat 36 delictes durant el festival Arenal Sound de Borriana, celebrat del 30 de juliol al 2 d’agost, a més de 70 denúncies administratives.

El Villarreal estrena la plantilla al complet en un amistós contra el Levante

El Villarreal CF rep este dimecres el Levante en la Ciutat Esportiva José Manuel Llaneza, en el penúltim amistós de pretemporada, amb tota la plantilla ja disponible.

La reserva d’aigua del Xúquer baixa al 58,5% i la del Segura al 55,3% després d’una nova setmana de descens

Els embassaments del Xúquer i del Segura han tornat a perdre aigua en l’última setmana, tot i mantindre nivells per damunt de fa un any i de la mitjana de l’última dècada. Al conjunt d’Espanya, la reserva hídrica baixa fins al 69,6% de la seua capacitat.

L’atur agrari puja lleugerament en juliol fins a 70.296 persones

L’atur en el sector agrícola ha augmentat un 0,17 % en juliol fins a 70.296 persones, encara que en comparació anual registra una caiguda del 10,33 %. A la Comunitat Valenciana, l’atur agrari baixa fins als 6.843 desocupats, amb 61 persones menys que en juny.

Els incendis ja arrasen quasi 1.000 hectàrees de camps assegurats, amb Castelló entre les zones afectades

Agroseguro ha registrat sinistres en 984 hectàrees agrícoles assegurades per incendis a Castelló, Guadalajara, Zamora, Àvila, Madrid i Saragossa. La Mierla i la comarca d’Ejea de los Caballeros concentren la major part dels danys.
FILMOTECA D'ESTIU