Detingut a Altea fugitiu belga líder d’una organització de tràfic de drogues

Agents de la Policia Nacional han detingut en la localitat d’Altea (Alacant) a un home de 46 anys d’edat i nacionalitat belga que era buscat per les Autoritats del seu país natal pels delictes de pertinença a organització criminal, tràfic de drogues i blanqueig de capitals.

L’arrestat va ser sentenciat l’any passat a huit anys de presó per un Tribunal de Gant, sentència sobre la qual no cap recurs i segons la qual es va dictar una Ordre Europea de Detenció per a Extradició al no ser localitzat al seu país.

Els agents del Grup de Crim Organitzat de la Brigada de Policia Judicial de la Comissaria d’Alacant van rebre l’Ordre d’arrest així com la notícia que el fugitiu poguera trobar-se a la comarca de la Marina Baixa de la província d’Alacant i aviat les seues perquisicions van aconseguir situar-ho en la localitat d’Altea.

Una vegada centrat el seu domicili el fugitiu va ser arrestat mentre passejava per un carrer pròxim al seu lloc de residència.

Les Autoritats belgues l’acusen de ser el capitost d’una Organització Criminal que va dirigir entre 2012 i 2017, entre els fets imputats se li fa responsable de traficar amb més de 1.500 quilos de cocaïna en un vaixell marítim transformat a aquest efecte.

El detingut va ser posat a la disposició del Jutjat Central d’Instrucció número sis de l’Audiència Nacional que serà l’encarregat de dur a terme els tràmits per a, en el seu cas, portar a terme l’Ordre Europea de Detenció i Lliurament.

Últimes notícies

El Levante busca reaccionar davant l’Athletic després de la desfeta contra el Barça

El Levante rep este dimecres l’Athletic Club al Ciutat de València amb la intenció de refer-se de la derrota contra el Barça i consolidar una zona tranquil·la a la taula, mentre els bascos busquen reprendre la seua bona dinàmica després de l’empat davant l’Elche.

La reserva d’aigua cau però el Júcar i el Segura es mantenen per damunt del 50 %

Els embassaments espanyols estan al 61,8 % de capacitat després de perdre 446 hm³ en una setmana. Les conques del Júcar i el Segura baixen lleugerament però es mantenen al voltant del 53 %.

La Fiscalia manté fins a 1 any i 9 mesos de presó per a 4 jóvens que van increpar un diputat de Vox a...

La Fiscalia ha mantingut la petició d’1 any i 9 mesos de presó per a quatre jóvens acusats d’atemptat per increpar i empentar el diputat de Vox David García en un acte a la Universitat d’Alacant, mentre que l’acusació particular reclama fins a 3 anys i 6 mesos i les defenses demanen l’absolució.

La pujada tèrmica ompli la platja del Postiguet abans del retorn de les pluges

La lleugera pujada de temperatures, amb valors pròxims als 30 graus, ha omplit este dimarts de banyistes la platja del Postiguet a Alacant abans de l’arribada de noves pluges prevista per a dijous, segons Aemet.

Luís Castro admet que no està satisfet amb el partit del Levante contra el Barça

L’entrenador del Levante, Luís Castro, ha admés que no està content amb el resultat contra el Barça tot i el bon joc del seu equip i ja mira al duel davant l’Athletic Club, al qual considera un dels millors equips de LaLiga.

Gonzalo Corbalán afronta el repte del València Basket amb nervis positius

L’escolta argentí Gonzalo Corbalán s’ha presentat com a nou jugador del València Basket i ha assegurat que se sent preparat per al salt de nivell que suposa la Euroliga, malgrat reconéixer nervis en clau positiva. El jugador també ha valorat la Supercopa Endesa i l’arribada de Nikola Mirotic com a reforç de pes.

1.270 milions per a modernitzar els aeroports valencians en cinc anys

El DORA 2027-2031 preveu 1.270 milions per als aeroports d’Alacant-Elx Miguel Hernández i València, dins d’un pla estatal de 13.000 milions que Aena finançarà amb ingressos propis.

Iberdrola destina 2.100 milions fins a 2031 per blindar la xarxa elèctrica després de la DANA

Iberdrola ha redissenyat la xarxa elèctrica danyada per la DANA del 29 d’octubre de 2024 amb 100 milions i anuncia 2.000 milions més fins a 2031 a la Comunitat Valenciana. El pla ha rehabilitat estacions, comptadors, centres de transformació i torres elèctriques a la província de València.