Detingut a Altea fugitiu belga líder d’una organització de tràfic de drogues

Agents de la Policia Nacional han detingut en la localitat d’Altea (Alacant) a un home de 46 anys d’edat i nacionalitat belga que era buscat per les Autoritats del seu país natal pels delictes de pertinença a organització criminal, tràfic de drogues i blanqueig de capitals.

L’arrestat va ser sentenciat l’any passat a huit anys de presó per un Tribunal de Gant, sentència sobre la qual no cap recurs i segons la qual es va dictar una Ordre Europea de Detenció per a Extradició al no ser localitzat al seu país.

Els agents del Grup de Crim Organitzat de la Brigada de Policia Judicial de la Comissaria d’Alacant van rebre l’Ordre d’arrest així com la notícia que el fugitiu poguera trobar-se a la comarca de la Marina Baixa de la província d’Alacant i aviat les seues perquisicions van aconseguir situar-ho en la localitat d’Altea.

Una vegada centrat el seu domicili el fugitiu va ser arrestat mentre passejava per un carrer pròxim al seu lloc de residència.

Les Autoritats belgues l’acusen de ser el capitost d’una Organització Criminal que va dirigir entre 2012 i 2017, entre els fets imputats se li fa responsable de traficar amb més de 1.500 quilos de cocaïna en un vaixell marítim transformat a aquest efecte.

El detingut va ser posat a la disposició del Jutjat Central d’Instrucció número sis de l’Audiència Nacional que serà l’encarregat de dur a terme els tràmits per a, en el seu cas, portar a terme l’Ordre Europea de Detenció i Lliurament.

Últimes notícies

Educació i sindicats reprendran dilluns les negociacions per la vaga del professorat

La Conselleria d'Educació i els principals sindicats es tornaran a reunir dilluns per a continuar negociant després d'una trobada de més de sis hores este divendres sobre una proposta d'inversions de més de 3.300 milions d'euros.

El Valencia Basket passa per damunt del Surne Bilbao (71-88) i es planta en semifinals de la Lliga Endesa

El Valencia Basket guanya amb autoritat el Surne Bilbao Basket a Miribilla (71-88), tanca l’eliminatòria per la via ràpida i es convertix en el primer semifinalista de la Lliga Endesa.

El professorat valencià torna als carrers mentres es reobrin les negociacions amb Educació

Centenars de docents valencians tornen a manifestar-se al centre de València en el marc de la vaga indefinida iniciada l’11 de maig, coincidint amb la reobertura de la taula de negociacio amb la Conselleria d’Educacio.

Arresten a Benidorm un home per intentar ofegar una jove en l’aigua i un xiquet en l’arena

Un home està en presó provisional després d’intentar ofegar una jove en l’aigua i, minuts després, un xiquet en l’arena de la platja de Ponent de Benidorm. Diverses persones, entre elles el cap de socorristes, el van reduir fins a l’arribada de la Policia Local de Platges.

El Barça i el Bidasoa Irún obrin les semifinals de la Copa del Rei a Alacant

El Barça, vigent campió, goleja el Recoletas Atlético Valladolid i el Bidasoa Irún supera el Bathco Torrelavega per a convertir-se en els primers semifinalistes de la Copa del Rei d handbol al Centre de Tecnificació d Alacant.

Investiguen si uns ossos trobats en Dénia són d’un jove assassinat pel seu pare el 1994

La Policia Nacional analitza uns ossos humans localitzats baix el sòl d’una vivenda de Dénia per a comprovar si pertanyen a un jove desaparegut el 1994 després de la confessió en el llit de mort del seu pare.

Detingut un aficionat pels greus desordres previs al València-Barça a Mestalla

La Policia Nacional ha detingut a València un home identificat com un dels aficionats més actius en els greus desordres públics previs al partit València-Barcelona disputat a Mestalla el passat 23 de maig.

La CHJ invertix 1,3 milions per a reforçar la seguretat al barranc del Poyo a Riba-roja

La Confederación Hidrográfica del Júcar ha destinat 1,3 milions d'euros a una nova mota de protecció al barranc del Poyo, al seu pas pel polígon industrial La Reva de Riba-roja de Túria, per a millorar la capacitat hidràulica i reduir el risc d'inundacions en una zona clau per a l'economia local.