Detingut a Altea fugitiu belga líder d’una organització de tràfic de drogues

Agents de la Policia Nacional han detingut en la localitat d’Altea (Alacant) a un home de 46 anys d’edat i nacionalitat belga que era buscat per les Autoritats del seu país natal pels delictes de pertinença a organització criminal, tràfic de drogues i blanqueig de capitals.

L’arrestat va ser sentenciat l’any passat a huit anys de presó per un Tribunal de Gant, sentència sobre la qual no cap recurs i segons la qual es va dictar una Ordre Europea de Detenció per a Extradició al no ser localitzat al seu país.

Els agents del Grup de Crim Organitzat de la Brigada de Policia Judicial de la Comissaria d’Alacant van rebre l’Ordre d’arrest així com la notícia que el fugitiu poguera trobar-se a la comarca de la Marina Baixa de la província d’Alacant i aviat les seues perquisicions van aconseguir situar-ho en la localitat d’Altea.

Una vegada centrat el seu domicili el fugitiu va ser arrestat mentre passejava per un carrer pròxim al seu lloc de residència.

Les Autoritats belgues l’acusen de ser el capitost d’una Organització Criminal que va dirigir entre 2012 i 2017, entre els fets imputats se li fa responsable de traficar amb més de 1.500 quilos de cocaïna en un vaixell marítim transformat a aquest efecte.

El detingut va ser posat a la disposició del Jutjat Central d’Instrucció número sis de l’Audiència Nacional que serà l’encarregat de dur a terme els tràmits per a, en el seu cas, portar a terme l’Ordre Europea de Detenció i Lliurament.

Últimes notícies

L’onada de calor dispara les màximes fins als 39 graus a Ontinyent i per damunt dels 37 en mitja província

L’onada de calor ha portat les màximes a 38,8 graus a Ontinyent a migdia i ha deixat més de 37 graus en nombrosos municipis de la província de València, amb avís roig activat al litoral per temperatures extremes.

Ingressen en presó a Oriola per un laboratori de dolços adulterats amb droga

Un home i una dona de 24 i 26 anys han ingressat en presó provisional després que la Guàrdia Civil haja desmantellat a Oriola un laboratori clandestí on elaboraven xocolatines i gominoles adulterades amb droga.

Enviats a presó a Oriola per fabricar dolços adulterats amb droga en un laboratori clandestí

Un home i una dona han ingressat a presó després que la Guàrdia Civil haja desmantellat a Oriola un laboratori clandestí on, segons la investigació, elaboraven i envasaven gominoles i xocolatines adulterades amb droga.

La vaga ferroviària no suprimix cap tren de Renfe a la Comunitat Valenciana

Renfe ha assegurat que la vaga convocada pel Sindicato Ferroviario no ha obligat a cancel·lar cap tren a la Comunitat Valenciana i que el seguiment a escala estatal ha sigut d’un 1,5 %. Al conjunt d’Espanya s’han suprimit 23 serveis, cap d’ells amb origen o destinació valenciana.

50 milions per a mantindre 354 km de carreteres de l’Estat a la Comunitat Valenciana

Transportes ha licitat 50,13 milions per a conservar 354 km de carreteres estatals a la Comunitat Valenciana, amb actuacions en vies d’Alacant i Castelló durant almenys tres anys.

El fotògraf de la ‘Mà de Déu’ perseguix als 85 anys una nova imatge eterna en la final del Mundial

Giuliano Bevilacqua, fotoperiodista italià afincat a Alacant i autor de la mítica imatge de la ‘Mà de Déu’ de Maradona, cobrirà als 85 anys la final del Mundial 2026 a Nova York buscant una nova fotografia per a la història.

Giuliano Bevilacqua, el fotògraf de la ‘Mà de Déu’, busca una nova imatge eterna a la final del Mundial

Giuliano Bevilacqua, el fotògraf italià que va immortalitzar la ‘Mà de Déu’ de Maradona en Mèxic 1986, cobrix als 85 anys una nova final del Mundial a Nova York, des d’on tornarà a buscar una foto per a la història.

Millán Jiménez deixa el Valencia Basket després d’un acord de desvinculació

El Valencia Basket i l’aler riojà Millán Jiménez han acordat trencar el contracte que els vinculava fins a 2028, després de huit anys al club taronja i d’una cessió esta última temporada a l’Hiopos Lleida en la Liga Endesa.