Detingut per abusar sexualment d’una menor que havia fugit d’un centre de menors en València

Un jove ha sigut detingut per agents de la Policia Nacional per abusar sexualment d'una menor d'edat, una xiqueta de 12 anys, que havia escapat d'un centre de menors de la ciutat de València. La perversió de la menor va ocórrer en un habitatge ocupat de València on la xiqueta, segons les investigacions, va entrar per voluntat pròpia. La víctima s'havia escapat d'un centre de menors de la Generalitat Valenciana i va dormir diverses nits en una casa que estava ocupada il·legalment per diverses persones, entre elles l'agressor. El pederasta, un jove de 22 anys va aprofitar la situació per a aprofitar-se de la menor, i poder mantindre relacions sexuals amb ella. La xiqueta, quan va ser descoberta, va ser traslladada a l'hospital per a ser reconeguda pel metge.

L'agressor va ser arrestat el passat dimecres i va declarar haver mantingut relacions sexuals amb la menor, segons ell, de manera «consentida» en la vivenda. L'home va ser detingut per la Policia Nacional per un delicte d'abusos sexuals, malgrat que havent penetració, podria ser una agressió sexual, donat el poder exercit contra la víctima degut a la situació i a la diferència d'edat. El pederasta va ser detingut i traslladat al calabós de la Inspecció Central de Guàrdia (ICG) del complexe de Zapadores. Al dia següent, el jutge de guàrdia va decretar l'ingrés en presó sense fiança per a l'agressor.

Últimes notícies

Álvaro Rodríguez posa per davant a l’Elx a Girona al descans

Un gol d'Álvaro Rodríguez en el minut 39 dona avantatge provisional a l'Elx en Montilivi i deixa al Girona molt prop del descens a LaLiga Hypermotion.

Empat al descans entre Betis i Llevant en La Cartoixa amb gols de Abde i Carlos Espí

Betis i Llevant marxen al descans amb 1-1 en La Cartoixa després dels gols matiner de Abde i el de Carlos Espí a la vora del descans, un marcador que asseguraria la permanència matemàtica dels valencians.

El València domina al Barça però es queda sense premi a Mestalla

El València va sotmetre al Barcelona amb un setge constant en la primera part a Mestalla, però va malgastar diverses ocasions clares i va acabar firmant un 0-0 que li complica l'accés a la Lliga Conferència.

DocsValencia premia un retrat humà del moviment veïnal després de la DANA

La desena edició de DocsValencia reconeix documentals i curts que posen el focus en el moviment veïnal sorgit després de la DANA, la preservació de llengües minoritàries i la memòria del territori.

Aemet preveu les primeres nits tropicals en la costa valenciana la setmana vinent

Aemet anticipa un repunt de les temperatures nocturnes en el litoral de la Comunitat Valenciana en la segona mitat de la setmana vinent, amb mínimes que no baixaran dels 20 graus.

David López torna a l’onze del Girona en una final per la salvació davant l’Elx

David López torna a la titularitat en un Girona obligat a guanyar a l'Elx en Montilivi, mentres l'equip il·licità es reforça amb Buba Sangaré i Aleix Febas i li n'hi ha prou amb un empat per a aconseguir el seu objectiu.

Adrián San Miguel s’acomiada com a titular en el Betis davant el Llevant

El Betis introduïx sis canvis en el seu onze respecte al partit del Camp Nou per a l'última trobada d'Adrián San Miguel, mentres que el Llevant només dona entrada a Tunde per Iker Losada.

Pepelu actua de central i Duro lidera l’atac del València davant un Barcelona amb Szczesny en la porteria

València i Barcelona han confirmat les seues alineacions per al dol a Mestalla, amb Pepelu com a central i Hugo Duro en punta, i Szczesny defenent la meta blaugrana.