13.9 C
València
Divendres, 6 febrer, 2026

Detingut per abusar sexualment d’una menor que havia fugit d’un centre de menors en València

Un jove ha sigut detingut per agents de la Policia Nacional per abusar sexualment d'una menor d'edat, una xiqueta de 12 anys, que havia escapat d'un centre de menors de la ciutat de València. La perversió de la menor va ocórrer en un habitatge ocupat de València on la xiqueta, segons les investigacions, va entrar per voluntat pròpia. La víctima s'havia escapat d'un centre de menors de la Generalitat Valenciana i va dormir diverses nits en una casa que estava ocupada il·legalment per diverses persones, entre elles l'agressor. El pederasta, un jove de 22 anys va aprofitar la situació per a aprofitar-se de la menor, i poder mantindre relacions sexuals amb ella. La xiqueta, quan va ser descoberta, va ser traslladada a l'hospital per a ser reconeguda pel metge.

L'agressor va ser arrestat el passat dimecres i va declarar haver mantingut relacions sexuals amb la menor, segons ell, de manera «consentida» en la vivenda. L'home va ser detingut per la Policia Nacional per un delicte d'abusos sexuals, malgrat que havent penetració, podria ser una agressió sexual, donat el poder exercit contra la víctima degut a la situació i a la diferència d'edat. El pederasta va ser detingut i traslladat al calabós de la Inspecció Central de Guàrdia (ICG) del complexe de Zapadores. Al dia següent, el jutge de guàrdia va decretar l'ingrés en presó sense fiança per a l'agressor.

Últimes notícies

Emergències gestiona en dos dies 624 incidents pel temporal de vent en la Comunitat Valenciana

Emergències i el 1·1·2 han gestionat 624 incidents pel vent en dos dies, amb 314 a València. Es desactiven les alertes per vent i seguix l'avís costaner.

València Basket busca passar pàgina en la seua visita a Estepona

El conjunt taronja afronta a Estepona el seu primer partit després de l'eliminació europea, amb la volta de Queralt Casas i la baixa de Leo Fiebich. Burgos demana màxima mentalitat.

El temporal de vent deixa ratxes de 148 km/h a Xodos i deu intervencions a la província de València

L'episodi de vent ha deixat una ratxa màxima de 148 km/h a Xodos i ha motivat deu actuacions de bombers a la província de València. L'avís groc s'ha mantingut en quasi tota la Comunitat Valenciana.

Retards en les línies C1 i C2 de Rodalia València pel vent en la catenària

C1 i C2 de Rodalia València registren retards, detencions i possibles canvis de recorregut per danys en la catenària causats pel vent. El tram Alfafar-València Nord s'ha resolt, però entre La Pobla Llarga i Xàtiva se circula per via única; Metrovalencia opera amb normalitat.

El ponent dispara les màximes i la Comunitat suma sis de les deu més altes d’Espanya

El vent de ponent va elevar les temperatures per damunt de 20 °C en nombrosos punts de la Comunitat Valenciana. La regió va col·locar sis registres entre les deu màximes del país, amb 26,1 °C a Miramar.

Tres detinguts per una onada de robatoris en cotxes per a sostraure balises V-16 a Sant Vicent

Tres hòmens han sigut detinguts per una cadena de robatoris en una sola matinada a Sant Vicent del Raspeig. Buscaven balises V-16, a més de ferramentes i diners.

Aemet ha establit l’avís taronja en el litoral d’Alacant per ones de 4 metres este dissabte

Aemet ha establit per al dissabte un avís taronja en el litoral d'Alacant per ones de 3 a 4 metres i vent del sud-oest de 60-70 km/h. Abans regixen avisos grocs per vent i fenòmens costaners a Alacant, València i Castelló.

L’ex director d’Emergències: es va descartar evacuar per la presa de Forata per a evitar el pànic

L'ex director general d'Emergències ha declarat que el Cecopi va considerar evacuar pel risc en la presa de Forata, però el va descartar per a evitar el pànic. També ha sostingut que l'És-Alert no es va plantejar fins a les 19.00, una versió que xoca amb la de José Miguel Basset.