Detingut per abusar sexualment d’una menor que havia fugit d’un centre de menors en València

Un jove ha sigut detingut per agents de la Policia Nacional per abusar sexualment d'una menor d'edat, una xiqueta de 12 anys, que havia escapat d'un centre de menors de la ciutat de València. La perversió de la menor va ocórrer en un habitatge ocupat de València on la xiqueta, segons les investigacions, va entrar per voluntat pròpia. La víctima s'havia escapat d'un centre de menors de la Generalitat Valenciana i va dormir diverses nits en una casa que estava ocupada il·legalment per diverses persones, entre elles l'agressor. El pederasta, un jove de 22 anys va aprofitar la situació per a aprofitar-se de la menor, i poder mantindre relacions sexuals amb ella. La xiqueta, quan va ser descoberta, va ser traslladada a l'hospital per a ser reconeguda pel metge.

L'agressor va ser arrestat el passat dimecres i va declarar haver mantingut relacions sexuals amb la menor, segons ell, de manera «consentida» en la vivenda. L'home va ser detingut per la Policia Nacional per un delicte d'abusos sexuals, malgrat que havent penetració, podria ser una agressió sexual, donat el poder exercit contra la víctima degut a la situació i a la diferència d'edat. El pederasta va ser detingut i traslladat al calabós de la Inspecció Central de Guàrdia (ICG) del complexe de Zapadores. Al dia següent, el jutge de guàrdia va decretar l'ingrés en presó sense fiança per a l'agressor.

Últimes notícies

Confinen Onda pel fum de l’incendi de la Vall d’Uixó

El Centre de Coordinació d’Emergències ha ordenat confinar Onda per l’afectació del fum de l’incendi forestal de la Vall d’Uixó, que crema sense control i ja ha obligat a desallotjar més de 16.000 persones.

Pedro Sánchez visitarà dilluns la zona cremada per l’incendi de la Vall d’Uixó

Pedro Sánchez ha anunciat que viatjarà este dilluns a la Vall d’Uixó per vore sobre el terreny els danys de l’incendi, que ha cremat més de 4.300 hectàrees i ha forçat el desallotjament de més de 16.000 persones.

Evacuen Azuébar i Almedíjar per l’incendi descontrolat de la Vall d’Uixó

Emergències ha ordenat desallotjar Azuébar i Almedíjar, amb uns 600 habitants, per l’incendi forestal de la Vall d’Uixó, que continua sense control i ja ha obligat a evacuar més de 16.000 persones.

El València viatja a Regne Unit per a la segona concentració de pretemporada

El València CF viatjarà dilluns a Regne Unit per completar una segona concentració de pretemporada a St. George's Park, amb dos amistosos programats davant Derby County i Stoke City.

La pujada d’humitat dona una treva a l’incendi de la Vall d’Uixó però l’oratge empitjora

L’augment d’humitat ha millorat lleugerament les tasques d’extinció de l’incendi de la Vall d’Uixó, encara fora de control, però les previsions de vent de llevant i l’orografia compliquen el treball dels Bombers de Castelló.

Dinou persones ateses per fum en l’incendi de la Vall d’Uixó i reforç sanitari a la zona

Dinou persones han sigut ateses per inhalació de fum en l’incendi de la Vall d’Uixó, set continuen en observació i dos romanen ingressades. Sanitat i altres conselleries han reforçat recursos sanitaris, socials i per a animals davant els desallotjaments.

El Govern descarta causes naturals en l’incendi de la Vall d’Uixó

El Govern ha avançat que l’incendi forestal declarat a la Vall d’Uixó, amb 4.300 hectàrees arrasades i més de 16.000 evacuats, no sembla tindre un origen natural, tot i que la investigació continua oberta.

L’incendi de la Vall d’Uixó arrasa 4.300 hectàrees i manté 16.000 veïns fora de casa

L’incendi forestal declarat dissabte a la Vall d’Uixó ha calcinat unes 4.300 hectàrees en un front de 40 quilòmetres i continua fora de control, amb 16.000 persones desallotjades i confinaments en diversos municipis del sud de Castelló.