Detingut per abusar sexualment d’una menor que havia fugit d’un centre de menors en València

Un jove ha sigut detingut per agents de la Policia Nacional per abusar sexualment d'una menor d'edat, una xiqueta de 12 anys, que havia escapat d'un centre de menors de la ciutat de València. La perversió de la menor va ocórrer en un habitatge ocupat de València on la xiqueta, segons les investigacions, va entrar per voluntat pròpia. La víctima s'havia escapat d'un centre de menors de la Generalitat Valenciana i va dormir diverses nits en una casa que estava ocupada il·legalment per diverses persones, entre elles l'agressor. El pederasta, un jove de 22 anys va aprofitar la situació per a aprofitar-se de la menor, i poder mantindre relacions sexuals amb ella. La xiqueta, quan va ser descoberta, va ser traslladada a l'hospital per a ser reconeguda pel metge.

L'agressor va ser arrestat el passat dimecres i va declarar haver mantingut relacions sexuals amb la menor, segons ell, de manera «consentida» en la vivenda. L'home va ser detingut per la Policia Nacional per un delicte d'abusos sexuals, malgrat que havent penetració, podria ser una agressió sexual, donat el poder exercit contra la víctima degut a la situació i a la diferència d'edat. El pederasta va ser detingut i traslladat al calabós de la Inspecció Central de Guàrdia (ICG) del complexe de Zapadores. Al dia següent, el jutge de guàrdia va decretar l'ingrés en presó sense fiança per a l'agressor.

Últimes notícies

Mestalla s’acomiadarà del Valencia CF en la jornada 37 davant l’Elx

El Valencia CF ha confirmat que no ha demanat a LaLiga acabar la campanya 2026-27 a Mestalla i que l’últim partit oficial a l’estadi serà en la jornada 37 davant l’Elche, fet que li dona una setmana més per al trasllat al Nou Mestalla.

Beques reforçades i matrícules gratis per a qui aprove primer de carrera a la Comunitat Valenciana

El Consell ha detallat a la Universitat Jaume I les línies del seu pla fins 2030 per enfortir el sistema universitari i investigador, amb més beques i incentius a l’esforç acadèmic. També prepara una nova Llei de Ciència i un Pla 2030 per estabilitzar i modernitzar el sistema.

La nova llei de ciència i el Pla 2030 blindaran el futur de les universitats valencianes

La Generalitat ha detallat a l’UJI la seua estratègia per a donar estabilitat al sistema universitari valencià, impulsar la investigació i reforçar les beques i la cultura de l’esforç.

Beca gratuïta i nova Llei de Ciència: així vol el Consell reforçar les universitats valencianes

El Consell prepara una nova Llei de Ciència i un Pla 2030 per a donar estabilitat al sistema universitari valencià i anuncia la gratuïtat de matrícula per a qui aprove tot primer curs.

Les noves beques i la matrícula gratis marquen l’estratègia del Consell per a la universitat valenciana

El Consell aposta per una nova Llei de Ciència, el Pla 2030, més beques i matrícula gratis per a qui aprove tot primer per a reforçar el sistema universitari valencià, tal com ha explicat Juanfran Pérez Llorca en la presa de possessió del nou rector de l’UJI, Jesús Lancis.

Beques més fortes i matrícula gratis si s’aprova tot: així vol el Consell reforçar la universitat valenciana

El Consell ha detallat a Castelló la seua estratègia per a reforçar el sistema universitari valencià, amb una nova Llei de Ciència, el Pla 2030, més beques i matrícula gratis per a qui aprove totes les assignatures del primer curs.

OWN València espera més de 20.000 aficionats als videojocs del 3 al 5 de juliol

El festival de videojocs, e-sports i cultura digital OWN reunix del 3 al 5 de juliol a Fira València més de 20.000 assistents i les principals companyies del sector.

València cedeix el relleu dels Gay Games a Perth, seu de l’edició de 2030

València, amfitriona dels Gay Games 2026 amb prop de deu mil participants, ha fet el traspàs simbòlic de seu a Perth, ciutat australiana que acollirà l’edició de 2030, amb un balanç positiu en economia i imatge de ciutat oberta i inclusiva.