Detingut per agredir i amenaçar de mort a la seua parella en València

 

Un home de 49 anys ha sigut detingut en València per agredir i amenaçar de mort a la seua parella, de 50. L’home l’ha amenaçat amb matar-la després d’arribar begut a casa, segons fonts de la Policia Local.

 

El fets s’han produït esta nit de dijous, quan a les 23.51 hores els agents han rebut l’avís d’un veí per a que es dirigiren a un pis a on s’estava produint una agressió masclista.

 

En arribar al pis, els agents han trobat a l’home, que ha afirmat que havia discutit amb la seua parella, però ha negat haver-la agredit. A demés, els ha assegurat que ella se n’havia anat de casa i no sabia a on.

 

Els policies han cridat per telèfon a la dona, qui els ha assegurat que se n’havia anat a casa d’un amic, fins a on s’han dirigit els agents.

 

Una volta allí, la víctima els ha explicat que fa mesos que conviuen junts i que ella suporta insults des del primer dia, però que mai l’ha denunciat. En concret, la dona els ha contat que eixa nit la seua parella havia arribat a casa begut i li havia pegat sense motiu aparent en la cara, mentres li cridava, la insultava i l’amenaçava amb matar-la.

 

Un dels agents ha comprovat que la víctima tenia un hematoma en la zona del pòmul i del braç, pel que ha sigut traslladada a un centre de salut i ell detingut.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pérez Llorca destaca en els seus 100 dies la recuperació de la normalitat en la Generalitat

El president ha reivindicat que estos primers 100 dies han retornat la normalitat i l'estabilitat, amb més de la mitat dels seus compromisos ja en marxa.

Oliu confirma que Banc Sabadell ha eixit enfortit després de l’OPA fallida del BBVA

Josep Oliu ha assegurat que Banc Sabadell ha eixit enfortit després de l'OPA fallida del BBVA i ha fixat com a repte seguir el ritme de la innovació i la IA. També ha defés que la independència preserva la competència per a les pimes i ha reclamat simplificació reguladora a Europa.

Avís groc este dimarts per pluges de fins a 20 l/m² en una hora en la Comunitat Valenciana

Aemet ha establit el nivell groc per precipitacions intenses. Alacant, Castelló i València activen l'avís amb diferents franges i acumulats.

La Generalitat oferix suport a Benidorm per a complir la sentència de la serra Gelada

La Generalitat Valenciana ha oferit suport i ajuda a l'Ajuntament de Benidorm per a complir la sentència que li imposa 350 milions per la serra Gelada. El Consell ha garantit col·laboració per a executar la fallada i ha desvinculat a l'actual govern local de l'origen del conflicte

Catalá critica que Renfe no habilite autobusos des d’Albal durant la mascletà

L'alcaldessa de València ha enlletgit a Renfe que no preveja autobusos llançadora des d'Albal durant les hores de la mascletà. La Delegació del Govern defén la mesura per seguretat i l'atribuïx a instruccions municipals.

La Fiscalia no veu indicis per a imputar a Mazón per la DANA i demana retornar la causa

La Fiscalia Superior valenciana sosté que, ara com ara, no hi ha base sòlida per a imputar a Carlos Mazón per la DANA i sol·licita que el cas torne al Jutjat 3 de Catarroja. El Ministeri Públic deixa oberta la possibilitat de revalorar-lo si la instrucció aporta nous elements.

El Consell insta el Govern a intervindre en totes les platges danyades i ampliar les obres després dels temporals

El Consell ha demanat al Govern ampliar l'abast de les obres d'emergència per a reparar els danys dels últims temporals i actuar en totes les platges afectades. La resolució estatal contempla 12 municipis a Castelló i València, amb terminis d'execució de fins a nou mesos.

Els brigadistes del Consorci de València obtenen el reconeixement de bombers forestals

El Consorci Provincial de Bombers de València ha firmat un marc laboral que regula de manera integral a bombers i brigades. L'acord reconeix als brigadistes com a bombers forestals i ordena jornada, torns, permisos, condicions econòmiques, formació i carrera professional