Detingut per agredir i amenaçar de mort a la seua parella en València

 

Un home de 49 anys ha sigut detingut en València per agredir i amenaçar de mort a la seua parella, de 50. L’home l’ha amenaçat amb matar-la després d’arribar begut a casa, segons fonts de la Policia Local.

 

El fets s’han produït esta nit de dijous, quan a les 23.51 hores els agents han rebut l’avís d’un veí per a que es dirigiren a un pis a on s’estava produint una agressió masclista.

 

En arribar al pis, els agents han trobat a l’home, que ha afirmat que havia discutit amb la seua parella, però ha negat haver-la agredit. A demés, els ha assegurat que ella se n’havia anat de casa i no sabia a on.

 

Els policies han cridat per telèfon a la dona, qui els ha assegurat que se n’havia anat a casa d’un amic, fins a on s’han dirigit els agents.

 

Una volta allí, la víctima els ha explicat que fa mesos que conviuen junts i que ella suporta insults des del primer dia, però que mai l’ha denunciat. En concret, la dona els ha contat que eixa nit la seua parella havia arribat a casa begut i li havia pegat sense motiu aparent en la cara, mentres li cridava, la insultava i l’amenaçava amb matar-la.

 

Un dels agents ha comprovat que la víctima tenia un hematoma en la zona del pòmul i del braç, pel que ha sigut traslladada a un centre de salut i ell detingut.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pérez Llorca anuncia ajudes per a consolidar les empreses valencianes als Estats Units

La Generalitat ha llançat una nova línia d'ajudes perquè pimes i grans companyies valencianes consoliden la seua presència als Estats Units, cobrint tràmits, fires, màrqueting, personal i consultoria. L'anunci s'ha realitzat en la Nit de les Finances, avantsala de Forinvest.

Vicente Lafuente reivindica una CEV forta, independent i pròxima a l’empresa: ‘Volem ser la casa en la qual tots vulguen estar’

Es tracta de la tercera reunió-esmorzar que organitza l’AMDComVal per a tots els seus associats i que consolida així un espai de diàleg directe amb responsables d’entitats tant públiques com privades.

Les pluges seguiran este dimecres a Alacant i sud de València i remetran a la vesprada

Aemet preveu cel molt nuvolós i ruixats a Alacant i en la mitat sud de València, localment persistents al matí. L'avís groc regix fins a les 12.00.

Investigat a Alacant per ciberestafa en criptomonedes mitjançant ‘email phishing’

La Guàrdia Civil ha investigat a Alacant a una persona per un frau de falses inversions en criptoactivos després de suplantar per correu a un 'exchange'. El sospitós va ser captat retirant diners en caixers després del rastre de les transferències.

Vicente Lafuente deixa la presidència de Femeval per a centrar-se en la CEV

Vicente Lafuente ha dimitit com a president de Femeval per a centrar-se en la CEV per la càrrega de treball. La federació activa una elecció parcial amb calendari i presidència en funcions.

Ferit un acompanyant per un tret dissuasiu durant una persecució a Alzira

Un acompanyant ha resultat ferit a la cama per un tret dissuasiu durant una persecució policial a Alzira. Els dos ocupants del cotxe han sigut detinguts.

El Museu de Belles Arts de València exhibix el seu art contemporani dels 40 als 70

El MuBAV reunix 48 obres de 32 artistes en Temps Moderns, un recorregut per la modernització artística entre els 40 i els 70. La mostra es visita fins al 31 de maig.

El MACA incorpora serigrafies de Soledad Sevilla i documents sobre Eusebio Sempere

L'Ajuntament d'Alacant ha acceptat per al MACA dos sèries de serigrafies de Soledad Sevilla i documentació sobre Eusebio Sempere, que reforcen la seua col·lecció i arxiu.