Detingut per agredir i amenaçar de mort a la seua parella en València

 

Un home de 49 anys ha sigut detingut en València per agredir i amenaçar de mort a la seua parella, de 50. L’home l’ha amenaçat amb matar-la després d’arribar begut a casa, segons fonts de la Policia Local.

 

El fets s’han produït esta nit de dijous, quan a les 23.51 hores els agents han rebut l’avís d’un veí per a que es dirigiren a un pis a on s’estava produint una agressió masclista.

 

En arribar al pis, els agents han trobat a l’home, que ha afirmat que havia discutit amb la seua parella, però ha negat haver-la agredit. A demés, els ha assegurat que ella se n’havia anat de casa i no sabia a on.

 

Els policies han cridat per telèfon a la dona, qui els ha assegurat que se n’havia anat a casa d’un amic, fins a on s’han dirigit els agents.

 

Una volta allí, la víctima els ha explicat que fa mesos que conviuen junts i que ella suporta insults des del primer dia, però que mai l’ha denunciat. En concret, la dona els ha contat que eixa nit la seua parella havia arribat a casa begut i li havia pegat sense motiu aparent en la cara, mentres li cridava, la insultava i l’amenaçava amb matar-la.

 

Un dels agents ha comprovat que la víctima tenia un hematoma en la zona del pòmul i del braç, pel que ha sigut traslladada a un centre de salut i ell detingut.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Barrachina responsabilitza al president de la CHJ de la gestió de la presa de Buseo durant la dana

Miguel Barrachina sosté en Les Corts que la gestió de la presa de Buseo durant la dana de 2024 corresponia al comité presidit per Miguel Polo, mentres l'oposició l'acusa d'eludir responsabilitats i insistix en la seua dimissió.

Martínez Mus contraposa la reconstrucció del Consell al 2% d’execució de la CHJ després de la dana

Vicente Martínez Mus defén en Les Corts la ràpida mobilització de recursos del Consell després de la dana, mentres critica que la Confederació Hidrogràfica del Xúquer només haja executat el 2% de les actuacions previstes.

La jugada decisiva de Jean Montero, triada millor acció de l’Eurolliga per l’afició

Una acció decisiva de Jean Montero en la pròrroga davant el Hapoel Tel Aviv ha sigut votada pels aficionats com a millor jugada de l'Eurolliga, sota el premi Moment Màgic Motorola de la temporada 2025-26.

Dela estarà disponible per a jugar en La Ceràmica malgrat les molèsties en el aductor

El defensa del Llevant Adrián de la Font, Dela, podrà estar disponible per al partit del dissabte davant el Vila-real en La Ceràmica després de confirmar les proves mèdiques que no patix lesió important en el aductor.

La jugada decisiva de Jean Montero, triada la millor de l’Eurolliga per l’afició

Una acció decisiva de Jean Montero en la pròrroga davant el Hapoel Tel Aviv ha sigut votada pels aficionats com la millor jugada de l'Eurolliga i reconeguda com a Moment Màgic Motorola de la temporada 2025-26.

Les víctimes de la dana retrauen als consellers la seua gestió del 29 d’octubre de 2024

Mig centenar de víctimes de la dana es concentra davant Les Corts per a recordar als consellers que, al seu juí, no van estar a l'altura el 29 d'octubre de 2024 i exigir responsabilitats polítiques.

Camarero defén que es va fer tot el possible durant la dana en la Comunitat Valenciana

Susana Camarero sosté davant la comissió d'investigació de Les Corts que el Consell va actuar al màxim de les seues possibilitats durant la dana de 2024 i assegura que tots els usuaris de teleassistència que van demanar ajuda van ser atesos.

Kejelcha reivindica la seua marató sota les dos hores: el que he fet és meravellós

Yomif Kejelcha, segon en la marató de Londres amb 1h59:41, celebra haver baixat de les dos hores malgrat no guanyar i assegura que el reeixit és meravellós.