Detingut per agredir i amenaçar de mort a la seua parella en València

 

Un home de 49 anys ha sigut detingut en València per agredir i amenaçar de mort a la seua parella, de 50. L’home l’ha amenaçat amb matar-la després d’arribar begut a casa, segons fonts de la Policia Local.

 

El fets s’han produït esta nit de dijous, quan a les 23.51 hores els agents han rebut l’avís d’un veí per a que es dirigiren a un pis a on s’estava produint una agressió masclista.

 

En arribar al pis, els agents han trobat a l’home, que ha afirmat que havia discutit amb la seua parella, però ha negat haver-la agredit. A demés, els ha assegurat que ella se n’havia anat de casa i no sabia a on.

 

Els policies han cridat per telèfon a la dona, qui els ha assegurat que se n’havia anat a casa d’un amic, fins a on s’han dirigit els agents.

 

Una volta allí, la víctima els ha explicat que fa mesos que conviuen junts i que ella suporta insults des del primer dia, però que mai l’ha denunciat. En concret, la dona els ha contat que eixa nit la seua parella havia arribat a casa begut i li havia pegat sense motiu aparent en la cara, mentres li cridava, la insultava i l’amenaçava amb matar-la.

 

Un dels agents ha comprovat que la víctima tenia un hematoma en la zona del pòmul i del braç, pel que ha sigut traslladada a un centre de salut i ell detingut.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Rüdiger i Valverde posen al Reial Madrid 2-0 davant l’Elx al descans

Dos punts de Rüdiger (39) i Valverde (44) donen un còmode avantatge al Reial Madrid davant l'Elx al descans. L'equip, malgrat deu baixes, rendibilitza les seues dos arribades.

L’Oviedo repetix triomf davant el València (1-0) i s’agarra a la permanència

Un gol de David Costas va donar al Real Oviedo el seu quart triomf del curs davant un València sense resposta. Els blaus ja estan a cinc punts de la permanència.

Oviedo 1-0 València: Costas decidix i l’equip continua viu

El Real Oviedo va véncer 1-0 al València amb un gol de David Costas en un córner i per fi va tancar un partit després d'avançar-se. Va sumar el seu quart triomf del curs i es queda a cinc punts de la permanència.

Carvajal, Fran García i Camavinga, les novetats en l’onze de Arbeloa davant l’Elx

Arbeloa introduïx tres canvis per a rebre a l'Elx: Carvajal i Fran García en els laterals i Camavinga en la medul·lar. L'equip arriba amb deu absències.

Oviedo s’imposa 1-0 a un València sense mordent

L'Oviedo, malgrat la seua condició de cuera, va firmar la seua quarta victòria de lliga en superar 1-0 al València en el Carlos Tartiere. David Costas va decidir i el VAR va anul·lar el 2-0 en el 77.

Carvajal, Fran García i Camavinga, novetats en l’onze del Reial Madrid davant l’Elx

Arbeloa introduïx a Carvajal i Fran García en els laterals i a Camavinga en la medul·lar per a rebre a l'Elx. L'equip ajusta peces amb deu baixes.

Avís groc per vent de fins a 80 km/h a l’interior de Castelló este diumenge

Aemet activa l'avís groc per vent del nord amb ratxes de fins a 80 km/h a Castelló. L'episodi s'estén per trams i afecta també a València i Alacant.

Carvajal, Fran García i Camavinga, novetats en l’onze de Arbeloa davant l’Elx

Arbeloa introduïx a Carvajal i Fran García en els laterals i a Camavinga en el centre. Amb deu baixes, reserva a Alexander-Arnold i a Arda Güler i manté a Thiago Pitarch.