Detingut per agredir i amenaçar de mort a la seua parella en València

 

Un home de 49 anys ha sigut detingut en València per agredir i amenaçar de mort a la seua parella, de 50. L’home l’ha amenaçat amb matar-la després d’arribar begut a casa, segons fonts de la Policia Local.

 

El fets s’han produït esta nit de dijous, quan a les 23.51 hores els agents han rebut l’avís d’un veí per a que es dirigiren a un pis a on s’estava produint una agressió masclista.

 

En arribar al pis, els agents han trobat a l’home, que ha afirmat que havia discutit amb la seua parella, però ha negat haver-la agredit. A demés, els ha assegurat que ella se n’havia anat de casa i no sabia a on.

 

Els policies han cridat per telèfon a la dona, qui els ha assegurat que se n’havia anat a casa d’un amic, fins a on s’han dirigit els agents.

 

Una volta allí, la víctima els ha explicat que fa mesos que conviuen junts i que ella suporta insults des del primer dia, però que mai l’ha denunciat. En concret, la dona els ha contat que eixa nit la seua parella havia arribat a casa begut i li havia pegat sense motiu aparent en la cara, mentres li cridava, la insultava i l’amenaçava amb matar-la.

 

Un dels agents ha comprovat que la víctima tenia un hematoma en la zona del pòmul i del braç, pel que ha sigut traslladada a un centre de salut i ell detingut.

Últimes notícies

Set autors espanyols, entre ells la valenciana Laura Pérez, opten als Premis Eisner 2026

Set creadors espanyols, amb la il·lustradora valenciana Laura Pérez com un dels noms destacats, figuren entre els nominats als Premis Eisner 2026 en diverses de les seues categories.

Olasagasti apel·la a l’empenyiment de l’afició del Llevant per a aconseguir la permanència davant el Mallorca

Jon Ander Olasagasti subratlla que el suport de l'afició del Llevant serà clau enfront del Mallorca, rival directe per la permanència, després de l'impuls que va suposar guanyar a Vigo.

La Comunitat Valenciana usarà detectors de radiofreqüència en la pròxima PAU per a frenar el frau

La Comunitat Valenciana implantarà en la pròxima PAU detectors de radiofreqüència per a localitzar dispositius electrònics ocults i exigirà mòbils totalment apagats i sense rellotges a l'aula.

Greu un home atropellat pel tramvia després de caure a la via a Alacant

Un home de 48 anys ha resultat ferit greu en caure de manera accidental a la via del tramvia a Alacant i ser atropellat per un comboi de la línia 2, la qual cosa va obligar a interrompre el servici durant 20 minutos.

El Centre del Carme reivindica a 60 artistes marcats per la dana en la mostra Genealogies del territori

El Centre del Carme presenta l'exposició Genealogies del territori, amb obres de 60 artistes afectats per la dana, que reflexionen sobre el territori, la memòria i la petjada de l'aigua.

Educació cita als sindicats el dilluns per a reprendre la negociació en plena vaga del professorat

La Conselleria d'Educació convoca als sindicats docents el dilluns a les 16 hores per a la segona reunió de la Taula sectorial des de l'inici de la vaga indefinida, després d'una proposta considerada insuficient per les organitzacions sindicals.

El Consell acusa a Arcadi España d’ignorar la carta de Pérez Llorca sobre finançament

El conseller José Antonio Rovira retrau al ministre Arcadi España que no haja respost a la carta enviada per Juanfran Pérez Llorca el 30 de març i dubte que el Govern aprove un nou model de finançament autonòmic.

Vox acusa a la Generalitat de falta de lideratge en la gestió de la dana de 2024

Vox sosté en les seues conclusions a la comissió d'investigació de Les Corts que la gestió de la dana de 2024 va evidenciar greus carències de lideratge i coordinació per part de la Generalitat i del Govern central.