Detingut per agredir i amenaçar de mort a la seua parella en València

 

Un home de 49 anys ha sigut detingut en València per agredir i amenaçar de mort a la seua parella, de 50. L’home l’ha amenaçat amb matar-la després d’arribar begut a casa, segons fonts de la Policia Local.

 

El fets s’han produït esta nit de dijous, quan a les 23.51 hores els agents han rebut l’avís d’un veí per a que es dirigiren a un pis a on s’estava produint una agressió masclista.

 

En arribar al pis, els agents han trobat a l’home, que ha afirmat que havia discutit amb la seua parella, però ha negat haver-la agredit. A demés, els ha assegurat que ella se n’havia anat de casa i no sabia a on.

 

Els policies han cridat per telèfon a la dona, qui els ha assegurat que se n’havia anat a casa d’un amic, fins a on s’han dirigit els agents.

 

Una volta allí, la víctima els ha explicat que fa mesos que conviuen junts i que ella suporta insults des del primer dia, però que mai l’ha denunciat. En concret, la dona els ha contat que eixa nit la seua parella havia arribat a casa begut i li havia pegat sense motiu aparent en la cara, mentres li cridava, la insultava i l’amenaçava amb matar-la.

 

Un dels agents ha comprovat que la víctima tenia un hematoma en la zona del pòmul i del braç, pel que ha sigut traslladada a un centre de salut i ell detingut.

Últimes notícies

Una clínica de Castelló, condemnada a pagar 92.000 euros per seqüeles després d’un baló intragàstric

Un jutjat civil de Castelló condemna a una clínica i al seu cirurgià a indemnitzar amb 92.088 euros a una pacient de 49 anys per les greus seqüeles derivades de la col·locació negligent d'un baló intragàstric.

Detingut en El Altet per intentar vendre una rèplica d’un Ferrari 360 Spider en internet

La Policia Nacional ha detingut en la pedania il·licitana del Altet a un home acusat d'un delicte contra la propietat industrial per intentar vendre en internet una rèplica d'un Ferrari 360 Spider construïda sobre el xassís d'un altre vehicle.

Camarero defén que l’arrelament serà un criteri clau per a accedir a una vivenda pública

La vicepresidenta Susana Camarero assegura que tres de cada quatre euros del seu pressupost per a 2026 es destinen a vivenda i ocupació i que l'arrelament s'incorporarà com a criteri per a accedir a vivenda pública, enmig del xoc polític amb Vox i l'oposició.

Cauen 20 membres d’un clan familiar per tràfic de drogues a Carlet

La Guàrdia Civil desarticula a Carlet un clan familiar dedicat al cultiu i venda de drogues, amb 20 detinguts, importants confiscacions i cinc ingressos a la presó provisional.

Detingut a Villena per buidar quasi per complet el compte del seu oncle ingressat en una residència

Un home de 52 anys és detingut a Villena acusat de buidar el compte del seu oncle major ingressat en una residència i de vendre els seus immobles en el seu propi benefici.

Els primers aturs de juny en FGV es desenrotllen sense incidències i amb servicis mínims del 80%

Els primers aturs parcials de juny en FGV en Metrovalencia i TRAM dAlacant s'han desenrotllat sense incidències i complint els servicis mínims del 80% fixats per l'empresa per als dies de la PAU.

Els exàmens de selectivitat arranquen en catorze comunitats i es prolonguen fins al dijous

Més de 300.000 estudiants afronten des de hui la prova d'accés a la universitat en catorze comunitats, amb un model d'exàmens més pràctic i noves mesures per a evitar les còpies.

Una pastera amb més de vint migrants arriba a una platja de Calp en plena demà

Una pastera amb més de vint migrants, tots hòmens i en aparent bon estat de salut, va arribar a primera hora del matí a la platja de la Fossa, a Calp. La Guàrdia Civil es va fer càrrec del grup i el seu trasllat al port d'Alacant va quedar previst per a rebre assistència sociosanitària.