Detingut un home després d’agredir i amenaçar de mort a una dona a València

 

Agents de la Policia Nacional han detingut a València a un home de 40 anys, d’origen búlgar, com a presumpte autor dels delictes de maltractaments en l’àmbit familiar i detenció il·legal, després de pel que sembla impedir a la seua parella eixir del domicili, agredir-li i amenaçar-li de mort amb dos ganivets.

 

Els fets van ocórrer aquest cap de setmana, quan els agents van ser comissionats per la Sala del 091 perquè acudiren a un habitatge del districte valencià de Patraix, on pel que sembla un home estaria amenaçant de mort a la seua parella i li impediria eixir de casa.

 

Els policies van acudir ràpidament al lloc i una vegada en l’habitatge, van observar a una dona molt nerviosa i a un home amb un tall en l’abdomen i un altre en la nina esquerra.

 

Amenaces de mort

Els agents van esbrinar que tots dos eren parella i que pel que sembla, moments abans l’home hauria tirat del pèl a la dona fins a fer-li caure a terra, instant en el qual aquest s’hauria col·locat sobre ella i li hauria amenaçat de matar-li alhora que exhibia dos ganivets. A més, van poder saber que l’home també hauria impedit a la seua parella eixir del domicili i que els talls que presentava li n’hi havia acte infligit.

 

Per tot això, els policies ho van detindre com a presumpte autor dels delictes de maltractaments en l’àmbit familiar i detenció il·legal, i van intervindre els ganivets amb els quals suposadament hauria amenaçat a la seua parella, un d’ells de huit centímetres de fulla i un altre, de quinze. L’arrestat, amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial, decretant-se la prohibició d’acostar-se i comunicar-se amb la víctima.

Últimes notícies

Un ninot gegant de Nino Bravo presidirà la falla municipal de València en 2027

La falla municipal de la plaça de l'Ajuntament de València per a les Falles de 2027 tindrà com a figura central un ninot gegant de Nino Bravo de 20 metres, sota el lema 'Vuelvo a mi tierra' i amb materials 100 % ecològics.

La Comunitat Valenciana rebrà 798 milions del Pla Estatal d’Habitatge fins a 2030

El Pla Estatal d’Habitatge 2026-2030 distribuirà 7.000 milions entre autonomies, dels quals 798 milions es destinaran a la Comunitat Valenciana fins a 2030.

Cinc joves detinguts per insults i agressions homòfobes a hòmens al llit del Túria

La Policia Nacional ha detingut cinc joves, dos d’ells menors, per presumptes delictes d’odi i robatori amb violencia i intimidacio contra diversos hòmens al llit del Túria, als quals insultaven i intentaven furtar pel fet de ser homosexuals.

Els missatges per confinar als pisos més alts es van arribar a plantejar a les 19.25 hores pel risc a Forata

Ignacio Grande va informar Susana Camarero que el Cecopi valorava a les 19.25 hores enviar missatges als mòbils perquè la població es confinara als pisos més alts davant el risc sobre la presa de Forata i l impacte en municipis com Montroy i Real de Montroy.

L’últim dia de vaga indefinida del professorat només suma un seguiment del 5,98 %

L’última jornada de la vaga indefinida del professorat de l’ensenyament públic no universitari en la Comunitat Valenciana ha tancat amb un seguiment del 5,98 %, amb més suport en la província de València que en Castelló i Alacant.

Un cotxe en flames col·lapsa l’AP-7 a la Vila Joiosa en sentit València

L’incendi d’un vehicle en l’AP-7 a l’altura de la Vila Joiosa ha provocat llargues retencions en sentit València, tot i que no s’han registrat danys personals.

València reforçarà la seguretat al Jardí del Túria després d’agressions homòfobes

L’alcaldessa de València, María José Catalá, ha condemnat les agressions homòfobes al Jardí del Túria i ha anunciat més coordinació amb la Policia Local i el Servici d’Igualtat per prevenir nous casos.

Una avaria de senyalització obliga a parar uns minuts totes les línies de Metrovalencia

Un problema tècnic de senyalització i comunicacions ha obligat a detindre uns minuts la circulació de totes les línies de Metrovalencia i ha generat retards generalitzats, tot i que el servici ja s’ha restablit amb demores.