Detingut un home després d’agredir i amenaçar de mort a una dona a València

 

Agents de la Policia Nacional han detingut a València a un home de 40 anys, d’origen búlgar, com a presumpte autor dels delictes de maltractaments en l’àmbit familiar i detenció il·legal, després de pel que sembla impedir a la seua parella eixir del domicili, agredir-li i amenaçar-li de mort amb dos ganivets.

 

Els fets van ocórrer aquest cap de setmana, quan els agents van ser comissionats per la Sala del 091 perquè acudiren a un habitatge del districte valencià de Patraix, on pel que sembla un home estaria amenaçant de mort a la seua parella i li impediria eixir de casa.

 

Els policies van acudir ràpidament al lloc i una vegada en l’habitatge, van observar a una dona molt nerviosa i a un home amb un tall en l’abdomen i un altre en la nina esquerra.

 

Amenaces de mort

Els agents van esbrinar que tots dos eren parella i que pel que sembla, moments abans l’home hauria tirat del pèl a la dona fins a fer-li caure a terra, instant en el qual aquest s’hauria col·locat sobre ella i li hauria amenaçat de matar-li alhora que exhibia dos ganivets. A més, van poder saber que l’home també hauria impedit a la seua parella eixir del domicili i que els talls que presentava li n’hi havia acte infligit.

 

Per tot això, els policies ho van detindre com a presumpte autor dels delictes de maltractaments en l’àmbit familiar i detenció il·legal, i van intervindre els ganivets amb els quals suposadament hauria amenaçat a la seua parella, un d’ells de huit centímetres de fulla i un altre, de quinze. L’arrestat, amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial, decretant-se la prohibició d’acostar-se i comunicar-se amb la víctima.

Últimes notícies

La Comunitat Valenciana frega els 4 milions de passatgers aeris internacionals fins a abril

Espanya va rebre prop de 32,4 milions de passatgers aeris internacionals entre gener i abril i la Comunitat Valenciana va sumar 3,98 milions, quasi un 10% més que un any abans.

Segona jornada de vaga de metges en la Comunitat Valenciana amb ampli seguiment

La vaga de metges en la Comunitat Valenciana afronta la seua segona jornada amb un seguiment del 80% segons el sindicat convocant i prepara manifestacions a València i Alacant.

Cinc detinguts per una xarxa de cocaïna vinculada a una partida de 1.400 quilos a Castelló

La Guàrdia Civil deté en diverses localitats de Castelló a cinc persones vinculades a una organització de tràfic de cocaïna relacionada amb una partida de 1.400 quilos intervingut fa dos anys.

Wizz Air obrirà set noves rutes entre Espanya i Itàlia des de setembre

Wizz Air estrenarà set rutes que uniran Milà, Nàpols i Catània amb diverses ciutats espanyoles des de setembre i desembre, amb tarifes des de 24,99 euros.

Detinguts a Xàtiva dos sospitosos d’un intent d’homicidi a tirs contra una vivenda

La Guàrdia Civil ha detingut a Xàtiva a dos hòmens acusats d'intentar matar als ocupants d'una vivenda de l'el Real de Gandia, contra la façana del qual es van efectuar cinc trets.

Sèptim dia de vaga del professorat valencià amb negociació clau i amenaça de dimissió massiva

La vaga indefinida del professorat de la xarxa pública valenciana entra en el seu sèptim dia amb una reunió negociadora decisiva i la pressió afegida d'una possible dimissió col·lectiva d'equips directius.

La Porcellana de Llemotges aconseguix la primera indicació geogràfica artesanal protegida per la UEIPO

La Porcellana de Llemotges es convertix en la primera indicació geogràfica artesanal i industrial registrada per la EUIPO, una fita que reforça la protecció de l'artesania europea i obri la porta a noves sol·licituds.

Les directives de centres públics amenacen amb dimitir en bloc si Educació no concreta la seua oferta

Els equips directius de centres públics valencians advertixen que presentaran dimissions col·lectives si la Conselleria d'Educació no presenta per escrit una proposta seriosa i suficient per a posar fi a la vaga indefinida del professorat.