Detingut un home després d’agredir i amenaçar de mort a una dona a València

 

Agents de la Policia Nacional han detingut a València a un home de 40 anys, d’origen búlgar, com a presumpte autor dels delictes de maltractaments en l’àmbit familiar i detenció il·legal, després de pel que sembla impedir a la seua parella eixir del domicili, agredir-li i amenaçar-li de mort amb dos ganivets.

 

Els fets van ocórrer aquest cap de setmana, quan els agents van ser comissionats per la Sala del 091 perquè acudiren a un habitatge del districte valencià de Patraix, on pel que sembla un home estaria amenaçant de mort a la seua parella i li impediria eixir de casa.

 

Els policies van acudir ràpidament al lloc i una vegada en l’habitatge, van observar a una dona molt nerviosa i a un home amb un tall en l’abdomen i un altre en la nina esquerra.

 

Amenaces de mort

Els agents van esbrinar que tots dos eren parella i que pel que sembla, moments abans l’home hauria tirat del pèl a la dona fins a fer-li caure a terra, instant en el qual aquest s’hauria col·locat sobre ella i li hauria amenaçat de matar-li alhora que exhibia dos ganivets. A més, van poder saber que l’home també hauria impedit a la seua parella eixir del domicili i que els talls que presentava li n’hi havia acte infligit.

 

Per tot això, els policies ho van detindre com a presumpte autor dels delictes de maltractaments en l’àmbit familiar i detenció il·legal, i van intervindre els ganivets amb els quals suposadament hauria amenaçat a la seua parella, un d’ells de huit centímetres de fulla i un altre, de quinze. L’arrestat, amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial, decretant-se la prohibició d’acostar-se i comunicar-se amb la víctima.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

La Comunitat Valenciana farà obligatòria la formació en emergències en tots els centres educatius des de 2026-2027

La Conselleria d'Educació implantarà un pla obligatori de formació en emergències de protecció civil en tots els centres educatius no universitaris de la Comunitat Valenciana a partir del curs 2026-2027, amb hores mínimes anuals per a l'alumnat i un ampli programa de capacitació docent.

El València Basket blinda a Brancou Badio amb un nou contracte fins a 2029

El València Basket ha millorat i ampliat el contracte de l'escorta senegalés Brancou Badio fins a 2029, consolidant-li com a peça clau del projecte i jugador amb el vincle més llarg del club.

Un tècnic municipal qüestiona la rapidesa i canvis en la promoció pública Els Naus a Alacant

Un tècnic jurídic jubilat de l'Ajuntament d'Alacant ha mostrat la seua sorpresa per la rapidesa amb la qual l'empresa adjudicatària va presentar la seua oferta per a les vivendes públiques Els Naus i per les diferències entre els plecs publicats i els inicials.

Adif designa a Joan Calabuig com a nou coordinador del Corredor Mediterrani

Adif ha nomenat a Joan Calabuig nou coordinador del Corredor Mediterrani, un lloc clau per a impulsar l'execució, el seguiment i la interlocució institucional d'esta infraestructura estratègica.

El Palau de les Arts estrena el drama coreogràfic Les filles de Bernarda el 17 d’abril

El Palau de les Arts acollirà el 17 d'abril l'estrena absoluta de Les filles de Bernarda, una coproducció de dansa que reinterpreta l'univers de Bernarda Alba des de la coreografia, la música en directe i el llenguatge documental.

Dansa València alça el teló amb Ultimàtum de Led Silhouette en el Teatre Principal

Dansa València inaugura la seua nova edició en el Teatre Principal amb Ultimàtum de Led Silhouette i una jornada que combina estrenes, flamenc contemporani, pensament i divulgació.

Pradas recorre la prova cal·ligràfica sobre la nota del missatge És-Alert

La defensa de Salomé Pradas apel·la la decisió judicial de mantindre una prova cal·ligràfica sobre una nota manuscrita amb indicacions per al missatge És-Alert durant la DANA.

Catalá, investigada per prevaricació, defén la legalitat de l’actuació de l’Ajuntament de València

María José Catalá assegura que l'actuació de l'Ajuntament de València va ser legal i transparent després de conéixer-se que Anticorrupció la investiga per presumpta prevaricació i tràfic d'influències en la recol·locació de personal.