16.9 C
València
Dimarts, 10 febrer, 2026

Detingut per agredir tots els dies a una dona que tenia tancada en sa casa en Alacant durant alguns mesos

 

Els agents de la Policia Nacional han detingut en Alacant a un home que presumptament ha tingut tancada durant alsguns mesos en sa casa a una dona amb la que es va casar després d’acordar-ho amb la mare de la víctima per a que esta poguera viure en Espanya. L’individu agredia a la dona sexual, física i verbalment tots els dies i la retenia amb ajuda de dos familiars, també arrestats.

 

La policia ha tingut coneixement dels fets a través d’una denúncia sobre la desaparició d’una dona que portava alguns mesos en parador desconegut.

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

Els agents han descobert que el seu home la tenia tancada en una casa en contra de la seua voluntat i que rebia diàriament agressions verbals, físiques i sexuals. Agents especialistes de Policia Judicial de la Comissaria Provincial d’Alacant han acudit a la casa per a comprovar la veracitat dels fets.

 

Una volta allí, han trobat a una dona que estava tancada dins de la casa. Els agents han dissenyat un dispositiu especial en el que han hagut d’intervindre els bombers d’Alacant, per a poder traure-la de la casa a través d’una de les finestres del pis.

 

Dos familiars de l’acusat vigilaven a la víctima

Una volta en dependències policials, la víctima ha explicat als agents que va contraure matrimoni amb l’ara detingut feia un any per a poder residir en Europa a canvi d’uns béns que ella tenia en el seu país. Segons les investigacions, la dona va arribar a Espanya per un tracte entre sa mare i l’home, que consistia en vendre a la seua filla i donar unes terres en el seu país. La víctima va acatar la decisió familiar per a poder viure legalment en Espanya.

 

Una volta en Espanya, es va negar a signar un poder que cedia estos béns al detingut i des d’este moment l’individu presumptament la mantenia tancada en casa sense deixar-la eixir, agredint-li física i sexualment tots els dies.

 

Després de lliberar a la dona, els agents han continuat amb el dispositiu per a localitzar al seu agressor, que finalment ha sigut detingut amb dos familiars seus que exercien labors de custòdia de la víctima.

 

La investigació ha acabat amb la detenció de tres persones d’entre 48 i 53 anys per presumptes delictes de detenció il·legal, maltractaments i agressió sexual, entre altres. Han sigut posats a la disposició del Jutjat d’Instrucció d’Alacant, que ha decretat la llibertat amb càrrecs per a tots els implicats.

Últimes notícies

4-1. El Vila-real recupera la inspiració i atropella a un Espanyol bloquejat

El Vila-real va golejar 4-1 a l'Espanyol i va tallar una ratxa de cinc partits sense guanyar, amb punts de Mikautadze, Pépé i Moleiro i un autogol de Salinas.

El Vila-real va trencar la seua mala ratxa amb un 4-1 davant l’Espanyol i va prolongar la del rival en 2026

El Vila-real va firmar un 4-1 que va tallar la seua mala dinàmica i va allargar la de l'Espanyol, encara sense victòries en 2026. Mikautadze va obrir el marcador en el 35' i el dol va quedar segellat a l'inici del segon temps.

El Vila-real deslliga cinc minuts letals i es va 2-0 al descans davant l’Espanyol

El Vila-real mana 2-0 a l'intermedi després d'un arreón final: van marcar Mikautadze i un autogol de José Salinas. A l'Espanyol li van anul·lar una miqueta.

Gerard Moreno cau de l’onze del Vila-real a última hora i entra Buchanan

El davanter ha caigut a última hora de l'onze inicial davant l'Espanyol i el seu lloc l'ocupa Tajon Buchanan. Mikautadze lidera l'atac i Gerard arranca en la banqueta.

El Vila-real remodela la defensa davant un Espanyol amb els retorns de Pere Milla i Pol Lozano

El Vila-real introduïx canvis en la seua saga amb les voltes de Mouriño, Pau Navarro i Sergi Cardona. L'Espanyol recupera a Pere Milla i Pol Lozano per a l'onze.

El Vila-real remodela el seu defensa davant un Espanyol que recupera a Pere Milla i Pol Lozano

El Vila-real retoca la seua saga amb els retorns de Mouriño, Pau Navarro i Cardona, mentres l'Espanyol torna a alinear a Pere Milla i Pol Lozano en l'onze.

Cuenca defén que el missatge a Pradas de no confinar durant la dana va ser una reflexió

L'excap de Gabinet de Carlos Mazón ha sostingut davant la comissió del Congrés que el 'de confinar, gens' dirigit a Salomé Pradas no va ser una orde, sinó una reflexió. Nega interferències i assegura que va dir la veritat.

Ferrer, de Varry Brava, creu que el Benidorm Fest es consolida com a internacional enguany

Óscar Ferrer, de Varry Brava, veu en la desvinculació d'Eurovisió una oportunitat perquè el Benidorm Fest s'aferme com a festival internacional. Actua amb Miranda i el seu projecte Bailamama amb el tema 'Despert amandote'.