18.2 C
València
Dilluns, 9 febrer, 2026

Detingut per agredir tots els dies a una dona que tenia tancada en sa casa en Alacant durant alguns mesos

 

Els agents de la Policia Nacional han detingut en Alacant a un home que presumptament ha tingut tancada durant alsguns mesos en sa casa a una dona amb la que es va casar després d’acordar-ho amb la mare de la víctima per a que esta poguera viure en Espanya. L’individu agredia a la dona sexual, física i verbalment tots els dies i la retenia amb ajuda de dos familiars, també arrestats.

 

La policia ha tingut coneixement dels fets a través d’una denúncia sobre la desaparició d’una dona que portava alguns mesos en parador desconegut.

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

Els agents han descobert que el seu home la tenia tancada en una casa en contra de la seua voluntat i que rebia diàriament agressions verbals, físiques i sexuals. Agents especialistes de Policia Judicial de la Comissaria Provincial d’Alacant han acudit a la casa per a comprovar la veracitat dels fets.

 

Una volta allí, han trobat a una dona que estava tancada dins de la casa. Els agents han dissenyat un dispositiu especial en el que han hagut d’intervindre els bombers d’Alacant, per a poder traure-la de la casa a través d’una de les finestres del pis.

 

Dos familiars de l’acusat vigilaven a la víctima

Una volta en dependències policials, la víctima ha explicat als agents que va contraure matrimoni amb l’ara detingut feia un any per a poder residir en Europa a canvi d’uns béns que ella tenia en el seu país. Segons les investigacions, la dona va arribar a Espanya per un tracte entre sa mare i l’home, que consistia en vendre a la seua filla i donar unes terres en el seu país. La víctima va acatar la decisió familiar per a poder viure legalment en Espanya.

 

Una volta en Espanya, es va negar a signar un poder que cedia estos béns al detingut i des d’este moment l’individu presumptament la mantenia tancada en casa sense deixar-la eixir, agredint-li física i sexualment tots els dies.

 

Després de lliberar a la dona, els agents han continuat amb el dispositiu per a localitzar al seu agressor, que finalment ha sigut detingut amb dos familiars seus que exercien labors de custòdia de la víctima.

 

La investigació ha acabat amb la detenció de tres persones d’entre 48 i 53 anys per presumptes delictes de detenció il·legal, maltractaments i agressió sexual, entre altres. Han sigut posats a la disposició del Jutjat d’Instrucció d’Alacant, que ha decretat la llibertat amb càrrecs per a tots els implicats.

Últimes notícies

El Vila-real remodela el seu defensa davant un Espanyol que recupera a Pere Milla i Pol Lozano

El Vila-real retoca la seua saga amb els retorns de Mouriño, Pau Navarro i Cardona, mentres l'Espanyol torna a alinear a Pere Milla i Pol Lozano en l'onze.

Cuenca defén que el missatge a Pradas de no confinar durant la dana va ser una reflexió

L'excap de Gabinet de Carlos Mazón ha sostingut davant la comissió del Congrés que el 'de confinar, gens' dirigit a Salomé Pradas no va ser una orde, sinó una reflexió. Nega interferències i assegura que va dir la veritat.

Ferrer, de Varry Brava, creu que el Benidorm Fest es consolida com a internacional enguany

Óscar Ferrer, de Varry Brava, veu en la desvinculació d'Eurovisió una oportunitat perquè el Benidorm Fest s'aferme com a festival internacional. Actua amb Miranda i el seu projecte Bailamama amb el tema 'Despert amandote'.

La família de Nino Bravo rescindix contractes i el museu de Aielo tanca per a obrir un nou cicle

La família ha rescindit els contractes de cessió amb l'Ajuntament de Aielo i el museu dedicat al cantant ha tancat. Busquen obrir un nou cicle per a impulsar projectes de major abast amb una transició ordenada.

Cuenca sosté que el ‘no confinar’ a Pradas en la DANA va ser només una reflexió

José Manuel Cuenca ha defés davant la comissió que el seu missatge 'de confinar, res' a la llavors consellera Salomé Pradas va ser una reflexió. Ha negat haver donat ordes durant la gestió de la DANA del 29 d'octubre de 2024.

El València de Corberán cau del 54% de punts al 33% entre la 24-25 i la 25-26

Després del 0-2 davant el Reial Madrid, el València de Carlos Corberán ha passat de convertir quasi el 54% dels punts en la 24-25 a un 33,3% en la 25-26. Amb 23 de 69 possibles, l'equip queda a 1 punt del descens i a 11 d'Europa.

Aguayo fixa l’ascens del Lucentum a l’ACB com a objectiu sense posar terminis

Roberto Aguayo, del grup Díaz Laso, va assegurar que l'ascens a l'ACB és la meta del Lucentum, sense urgències. Prioritza consolidar el club i anuncia dos fitxatges

Kervin Arriaga, al marge i baix protocol després del colp a Bilbao

L'hondureny del Llevant es va exercitar al marge després del colp al cap patit en San Mamés i seguirà el protocol de commoció. La seua presència en el derbi davant el València dependrà de la seua evolució esta setmana