Detingut per agredir tots els dies a una dona que tenia tancada en sa casa en Alacant durant alguns mesos

 

Els agents de la Policia Nacional han detingut en Alacant a un home que presumptament ha tingut tancada durant alsguns mesos en sa casa a una dona amb la que es va casar després d’acordar-ho amb la mare de la víctima per a que esta poguera viure en Espanya. L’individu agredia a la dona sexual, física i verbalment tots els dies i la retenia amb ajuda de dos familiars, també arrestats.

 

La policia ha tingut coneixement dels fets a través d’una denúncia sobre la desaparició d’una dona que portava alguns mesos en parador desconegut.

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

Els agents han descobert que el seu home la tenia tancada en una casa en contra de la seua voluntat i que rebia diàriament agressions verbals, físiques i sexuals. Agents especialistes de Policia Judicial de la Comissaria Provincial d’Alacant han acudit a la casa per a comprovar la veracitat dels fets.

 

Una volta allí, han trobat a una dona que estava tancada dins de la casa. Els agents han dissenyat un dispositiu especial en el que han hagut d’intervindre els bombers d’Alacant, per a poder traure-la de la casa a través d’una de les finestres del pis.

 

Dos familiars de l’acusat vigilaven a la víctima

Una volta en dependències policials, la víctima ha explicat als agents que va contraure matrimoni amb l’ara detingut feia un any per a poder residir en Europa a canvi d’uns béns que ella tenia en el seu país. Segons les investigacions, la dona va arribar a Espanya per un tracte entre sa mare i l’home, que consistia en vendre a la seua filla i donar unes terres en el seu país. La víctima va acatar la decisió familiar per a poder viure legalment en Espanya.

 

Una volta en Espanya, es va negar a signar un poder que cedia estos béns al detingut i des d’este moment l’individu presumptament la mantenia tancada en casa sense deixar-la eixir, agredint-li física i sexualment tots els dies.

 

Després de lliberar a la dona, els agents han continuat amb el dispositiu per a localitzar al seu agressor, que finalment ha sigut detingut amb dos familiars seus que exercien labors de custòdia de la víctima.

 

La investigació ha acabat amb la detenció de tres persones d’entre 48 i 53 anys per presumptes delictes de detenció il·legal, maltractaments i agressió sexual, entre altres. Han sigut posats a la disposició del Jutjat d’Instrucció d’Alacant, que ha decretat la llibertat amb càrrecs per a tots els implicats.

Últimes notícies

Crida per a trobar familiars de represaliats soterrats a Bétera i Sant Pere de Ribes

La Diputació de València demana col·laboració ciutadana per localitzar familiars d’onze víctimes de la Guerra Civil soterrades a Bétera i Sant Pere de Ribes i poder així identificar-ne els restes.

Els rodatges deixen més de 4.000 pernoctacions en hotels d’Alacant en mig any

Els rodatges de pel·lícules, sèries, documentals i anuncis han generat 4.107 pernoctacions en hotels de quatre i cinc estrelles d’Alacant entre gener i juny de 2026, impulsats per grans produccions internacionals com ‘Enredados’ i ‘People of the book’. Alicante Film Office veu perspectives “prometedores” per al que resta d’any i destaca també l’impacte en promoció turística i formació de talent local.

L’aigua de Gàtova torna a ser apta per a beure després de l’incendi de Sogorb

El Centre de Salut Pública de València ha confirmat que l’aigua de l’aixeta de Gàtova torna a ser apta per al consum, després de diversos dies de restriccions arran de l’incendi forestal de Sogorb.

Quatre mitjans aeris lluiten contra un incendi forestal a Pina de Montalgrao

Quatre mitjans aeris i diversos efectius terrestres treballen este dimecres en l’extinció d’un incendi forestal declarat a Pina de Montalgrao, a la província de Castelló, segons el Centre de Coordinació d’Emergències de la Generalitat.

L’altra volta a les aules a València, o per què hi ha professionals que comencen setembre amb un MBA

Descobreix com els MBA estan transformant professionals experimentats a València en aquest inici de curs escolar.

Detinguts tres jóvens de 20 anys per una agressió sexual a una xica en una vivenda de Gandia

La Policia Nacional ha detingut tres jóvens de 20 anys després d’una agressió sexual a una xica, presumptament menor, en una vivenda de Gandia. Un d’ells està investigat com a autor material i els altres dos per omissió del deure de socors.

El ponent tornarà este dijous al litoral de València amb fins a 36 graus

Aemet ha activat per a este dijous l’avís groc per calor a tot el litoral de la província de València, on es poden assolir fins a 36 graus per l’entrada de vent de ponent. L’avís estarà vigent entre les 12 i les 20 hores amb una probabilitat estimada entre el 40 % i el 70 %.

Les Urgències del Doctor Peset guanyen un 21 % d’espai amb una inversió de 5,2 milions

El projecte de modernització de les Urgències de l’Hospital Universitari Doctor Peset de València reforma l’espai i l’amplia un 21 %, amb una inversió de 5,2 milions i quatre fases d’obres previstes fins al primer trimestre de l’any que ve. La primera fase ja està acabada i inclou una sala d’espera més gran, més espai per a pacients crítics i noves consultes d’especialitats.