Detingut per agredir tots els dies a una dona que tenia tancada en sa casa en Alacant durant alguns mesos

 

Els agents de la Policia Nacional han detingut en Alacant a un home que presumptament ha tingut tancada durant alsguns mesos en sa casa a una dona amb la que es va casar després d’acordar-ho amb la mare de la víctima per a que esta poguera viure en Espanya. L’individu agredia a la dona sexual, física i verbalment tots els dies i la retenia amb ajuda de dos familiars, també arrestats.

 

La policia ha tingut coneixement dels fets a través d’una denúncia sobre la desaparició d’una dona que portava alguns mesos en parador desconegut.

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

Els agents han descobert que el seu home la tenia tancada en una casa en contra de la seua voluntat i que rebia diàriament agressions verbals, físiques i sexuals. Agents especialistes de Policia Judicial de la Comissaria Provincial d’Alacant han acudit a la casa per a comprovar la veracitat dels fets.

 

Una volta allí, han trobat a una dona que estava tancada dins de la casa. Els agents han dissenyat un dispositiu especial en el que han hagut d’intervindre els bombers d’Alacant, per a poder traure-la de la casa a través d’una de les finestres del pis.

 

Dos familiars de l’acusat vigilaven a la víctima

Una volta en dependències policials, la víctima ha explicat als agents que va contraure matrimoni amb l’ara detingut feia un any per a poder residir en Europa a canvi d’uns béns que ella tenia en el seu país. Segons les investigacions, la dona va arribar a Espanya per un tracte entre sa mare i l’home, que consistia en vendre a la seua filla i donar unes terres en el seu país. La víctima va acatar la decisió familiar per a poder viure legalment en Espanya.

 

Una volta en Espanya, es va negar a signar un poder que cedia estos béns al detingut i des d’este moment l’individu presumptament la mantenia tancada en casa sense deixar-la eixir, agredint-li física i sexualment tots els dies.

 

Després de lliberar a la dona, els agents han continuat amb el dispositiu per a localitzar al seu agressor, que finalment ha sigut detingut amb dos familiars seus que exercien labors de custòdia de la víctima.

 

La investigació ha acabat amb la detenció de tres persones d’entre 48 i 53 anys per presumptes delictes de detenció il·legal, maltractaments i agressió sexual, entre altres. Han sigut posats a la disposició del Jutjat d’Instrucció d’Alacant, que ha decretat la llibertat amb càrrecs per a tots els implicats.

Últimes notícies

Villar defensa la transparència del govern del PP en la investigació de Les Naus a la Platja de San Juan

El vicealcalde dAlacant, Manuel Villar (PP), ha assegurat que el govern local està col·laborant amb total transparència en la comissió que investiga possibles irregularitats en lajornament de vivendes públiques de la promoció Les Naus a la Platja de San Juan, i ha comparat aquesta actitud amb el cas dalcoi.

Quatre excaps d’ETA es neguen a declarar pels atemptats de Santa Pola i Madrid

Quatre antics dirigents d’ETA s’han acollit al dret a no declarar davant l’Audiència Nacional per la seua presumpta responsabilitat en l’atemptat contra la caserna de la Guàrdia Civil de Santa Pola en 2002 i per l’assassinat del tinent coronel Pedro Antonio Blanco en 2000 a Madrid.

Avantatge de pista per al Valencia Basket davant un Joventut sense pressió en les semifinals de la Liga Endesa

Valencia Basket i Asisa Joventut obrin este dimecres al Roig Arena una semifinal de la Liga Endesa marcada per l’avantatge de pista taronja i el paper decisiu de Ricky Rubio. Pedro Martínez avisa del gran moment de forma de la Penya i afirma que l’eliminatòria està al 50%.

El Valencia Basket busca colpejar primer en la semifinal davant un Joventut sense pressió

El Valencia Basket arriba a la semifinal de la Lliga Endesa amb avantatge de pista i el paper de favorit davant un Asisa Joventut sense pressió, impulsat pel gran moment de Ricky Rubio i amb un Pedro Martínez que alerta del potencial verd-i-negre.

La falta de personal i de suport psicològic en residències de majors colpeja més les nits i els festius

Un estudi de l OCU assenyala que moltes residències de majors funcionen amb poc personal, especialment de nit i en festius, i que més d un terç dels residents no rep atenció psicològica setmanal.

L’economia d’Alacant esquiva l’impacte dels aranzels de Trump gràcies a la venda a la UE

Un informe de la Cambra de Comerç d’Alacant conclou que l’impacte dels aranzels dels Estats Units ha sigut limitat perquè les empreses han impulsat les exportacions a la Unió Europea i el sector servicis.

Set pingüins saltarroques del nord arriben a l’Oceanogràfic de València

L’Oceanogràfic de València ha incorporat set pingüins saltarroques del nord, una de les espècies de pingüí més amenaçades del món i catalogada en perill per la UICN.

Sergio de Larrea encara les semifinals amb el València Basket sense decidir encara el seu futur a la NBA

El base del València Basket Sergio de Larrea assegura que encara no ha decidit si mantindrà la seua candidatura al draft de la NBA i recalca que està centrat en les semifinals de la Lliga Endesa contra l'Asisa Joventut.