16.3 C
València
Dissabte, 31 gener, 2026

Detingut per agredir tots els dies a una dona que tenia tancada en sa casa en Alacant durant alguns mesos

 

Els agents de la Policia Nacional han detingut en Alacant a un home que presumptament ha tingut tancada durant alsguns mesos en sa casa a una dona amb la que es va casar després d’acordar-ho amb la mare de la víctima per a que esta poguera viure en Espanya. L’individu agredia a la dona sexual, física i verbalment tots els dies i la retenia amb ajuda de dos familiars, també arrestats.

 

La policia ha tingut coneixement dels fets a través d’una denúncia sobre la desaparició d’una dona que portava alguns mesos en parador desconegut.

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

Els agents han descobert que el seu home la tenia tancada en una casa en contra de la seua voluntat i que rebia diàriament agressions verbals, físiques i sexuals. Agents especialistes de Policia Judicial de la Comissaria Provincial d’Alacant han acudit a la casa per a comprovar la veracitat dels fets.

 

Una volta allí, han trobat a una dona que estava tancada dins de la casa. Els agents han dissenyat un dispositiu especial en el que han hagut d’intervindre els bombers d’Alacant, per a poder traure-la de la casa a través d’una de les finestres del pis.

 

Dos familiars de l’acusat vigilaven a la víctima

Una volta en dependències policials, la víctima ha explicat als agents que va contraure matrimoni amb l’ara detingut feia un any per a poder residir en Europa a canvi d’uns béns que ella tenia en el seu país. Segons les investigacions, la dona va arribar a Espanya per un tracte entre sa mare i l’home, que consistia en vendre a la seua filla i donar unes terres en el seu país. La víctima va acatar la decisió familiar per a poder viure legalment en Espanya.

 

Una volta en Espanya, es va negar a signar un poder que cedia estos béns al detingut i des d’este moment l’individu presumptament la mantenia tancada en casa sense deixar-la eixir, agredint-li física i sexualment tots els dies.

 

Després de lliberar a la dona, els agents han continuat amb el dispositiu per a localitzar al seu agressor, que finalment ha sigut detingut amb dos familiars seus que exercien labors de custòdia de la víctima.

 

La investigació ha acabat amb la detenció de tres persones d’entre 48 i 53 anys per presumptes delictes de detenció il·legal, maltractaments i agressió sexual, entre altres. Han sigut posats a la disposició del Jutjat d’Instrucció d’Alacant, que ha decretat la llibertat amb càrrecs per a tots els implicats.

Últimes notícies

Calum Hill seguix líder a Bahrain i Sergio García es col·loca tercer per a barallar el títol

Calum Hill conserva el lideratge a Bahrain després de firmar el parell del camp i Sergio García ascendix a la tercera plaça amb -12 després d'un 68 competitiu.

Eyong i Julián Álvarez, suplents en un Llevant-Atlètic amb sis canvis blanc-i-vermells

Les suplències de Etta Eyong i Julián Álvarez marquen el Llevant-Atlètic en el Ciutat de València. Iker Losada i Thiago Almada partixen com a titulars en un dol amb rotacions.

Osasuna remunta abans del descans i mana 2-1 davant el Vila-real

Osasuna es va anar al descans per davant després de donar la volta al penal inicial de Gerard Moreno amb punts de Víctor Muñoz i Davant Budimir. El pla de pressió alta va sostindre l'avantatge amb intervencions segures d'Herrera.

El PSPV ha titllat d’insult mantindre al regidor investigat per 134 multes de zona blava a Castelló

El PSPV ha criticat que l'alcaldessa mantinga en el càrrec a l'edil de Mobilitat mentres l'Audiència Provincial ha reobert la investigació per 134 multes.

L’Hospital d’Elx convertix les ressonàncies magnètiques pediàtriques en una missió espacial

L'Hospital General Universitari d'Elx ha posat en marxa una iniciativa per a humanitzar les ressonàncies magnètiques pediàtriques amb un carnet d'astronauta i ambientació espacial. La mesura busca reduir por i nervis, especialment en proves amb sedació, i evita derivacions a altres centres.

El PPCV exigix al Govern que protegisca l’agricultura valenciana davant la competència deslleial que podria provocar l’acord UE-Mercosur

El grup popular en Les Corts ha registrat una Proposició No de Llei per a reclamar més controls, reciprocitat fitosanitària i salvaguardes automàtiques. La iniciativa alerta de caigudes de preus i increments d'importacions vinculats al pacte UE-Mercosur.

Els bombers de Castelló han realitzat 48 servicis pel vent a la província

El Consorci Provincial de Bombers de Castelló ha intervingut en 48 actuacions pel temporal de vent, amb retirada d'arbres i sanejament de façanes. Onda ha concentrat més avisos i no s'han registrat ferits.

El València Basket obri la segona volta en el Roig Arena davant un Hiopos Lleida en ratxa

L'equip taronja inicia la segona volta de la Lliga Endesa a casa enfront d'un Hiopos Lleida que arriba llançat, després de quatre triomfs en cinc partits.