Detingut per agredir a la seua nóvia en Aldaia

Una dona intenta defendre's d'una agressió

La xica ha pogut avisar a la Policia amb el mòbil d’un ciutadà | Pxhere

 

Un xic, de 30 anys, ha sigut detingut este diumenge en Aldaia, en la comarca de l’Horta de València, com a presumpte autor d’un delicte de violència de gènere, després d’agredir a la seua parella, una xica de 30 anys, a qui li ha pegat diferents colps en la cara i li ha agarrat pel coll, mentres l’amenaçava de mort.

 

Els fets s’han produït cap a les dotze i mitja del matí de diumenge, quan els agents que patrullaven la zona han rebut un avís per a que es dirigiren a un carrer del municipi valencià d’Aldaia, a on, presumptament, s’havia produït una agressió masclista i la xica es trobava en el portal de la casa.

 

Immediatament, els policies s’han dirigit al lloc dels fets i han localitzat a una dona molt nerviosa en el portal de la finca. La víctima ha pogut escapar del seu agressor i, gràcies al telèfon mòbil d’un ciutadà, ja que moments abans el sospitós li havia llevat el seu telèfon mòbil, ha pogut avisar a la Policia.

 

Amb la jaqueta del revés per a evitar ser localitzat

Els agents han localitzat en els voltants d’una parada d’autobusos a una persona que s’ajustava a les característiques físiques de l’autor i, encara que portava la jaqueta del revés, han pogut  comprovar que es tractava del sospitós. Després d’identificar-lo i localitzar-li el telèfon mòbil de la seua parella, han fet les comprovacions oportunes i l’han detingut.

 

Encara que la Policia ha pogut saber que no existien denúncies prèvies, continuen les investigacions per si poguera haver existit amb anterioritat algun il·lícit penal. El detingut, sense antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Cauen uns estafadors amb dades bancàries de mig milió de persones: registres a la província de València

La Guàrdia Civil ha desmantellat una organització que suposadament enviava SMS suplantant bancs per robar credencials i estafar clients. Hi ha 13 detinguts, registres en la província de València i una base de dades amb informació de 500.000 persones.

Pérez Llorca afirma que es va pagar de la seua butxaca el viatge a la final del Mundial

Juanfran Pérez Llorca assegura que s’ha pagat de la seua butxaca el viatge i l’hotel per vore la final del Mundial 2026 als Estats Units, després de les crítiques de l’oposició en Les Corts.

Avis per calor i tempestes en dotze comunitats: la Comunitat Valenciana, en risc per altes temperatures

La primera ona de calor de la setmana ha activat avisos per altes temperatures i tempestes en dotze comunitats i Ceuta. La Comunitat Valenciana està en nivell groc per calor i tronades, amb risc especial a l’interior de Castelló i València.

Ingressa a presó per disparar contra un cotxe després d’una discussió de trànsit a Sagunt

Un home ha ingressat a presó a Sagunt acusat d’intent d’homicidi i tinença il·lícita d’armes després de disparar contra la porta d’un vehicle en una discussió de trànsit.

Quasi un 40 % més de pressupost del Consell per a la pesca valenciana

El Consell ha incrementat quasi un 40 % el pressupost destinat al sector pesquer valencià, amb més de 30 milions per a modernitzar flota i instal·lacions i noves ajudes del FEMPA fins a 2029.

Investigation oberta per la mort d’un menor en una vivenda de Benicarló

La Guàrdia Civil investiga la mort d’un jove menor d’edat, de 17 anys i jugador d’handbol, trobat sense vida a sa casa de Benicarló.

Les Falles descarten ampliar a tres dies l’Ofrena i mantindran el model tradicional en 2027

L’Assemblea de presidents i presidentes de falla ha rebutjat allargar l’Ofrena de 2027 a tres dies, malgrat l’augment de cens faller i els problemes logístics. El model continuarà concentrant el multitudinari acte devot en les vesprades i nits del 16 i 17 de març.

Un cotxe espatlat col·lapsa la CV-500 a l’altura d’El Saler amb cues de fins a 9 km

Un cotxe espatlat en el punt quilomètric 5 de la CV-500, a l’altura d’El Saler, ha causat este dilluns de matí fins a 9 quilòmetres de retencions, encara que el vehicle ja s’ha retirat i el trànsit es normalitza.