Detingut per agredir a la seua nóvia en Aldaia

Una dona intenta defendre's d'una agressió

La xica ha pogut avisar a la Policia amb el mòbil d’un ciutadà | Pxhere

 

Un xic, de 30 anys, ha sigut detingut este diumenge en Aldaia, en la comarca de l’Horta de València, com a presumpte autor d’un delicte de violència de gènere, després d’agredir a la seua parella, una xica de 30 anys, a qui li ha pegat diferents colps en la cara i li ha agarrat pel coll, mentres l’amenaçava de mort.

 

Els fets s’han produït cap a les dotze i mitja del matí de diumenge, quan els agents que patrullaven la zona han rebut un avís per a que es dirigiren a un carrer del municipi valencià d’Aldaia, a on, presumptament, s’havia produït una agressió masclista i la xica es trobava en el portal de la casa.

 

Immediatament, els policies s’han dirigit al lloc dels fets i han localitzat a una dona molt nerviosa en el portal de la finca. La víctima ha pogut escapar del seu agressor i, gràcies al telèfon mòbil d’un ciutadà, ja que moments abans el sospitós li havia llevat el seu telèfon mòbil, ha pogut avisar a la Policia.

 

Amb la jaqueta del revés per a evitar ser localitzat

Els agents han localitzat en els voltants d’una parada d’autobusos a una persona que s’ajustava a les característiques físiques de l’autor i, encara que portava la jaqueta del revés, han pogut  comprovar que es tractava del sospitós. Després d’identificar-lo i localitzar-li el telèfon mòbil de la seua parella, han fet les comprovacions oportunes i l’han detingut.

 

Encara que la Policia ha pogut saber que no existien denúncies prèvies, continuen les investigacions per si poguera haver existit amb anterioritat algun il·lícit penal. El detingut, sense antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Empat de l’Almería a Castàlia i l’eliminatòria es decidirà als Jocs del Mediterrani

Castelló i Almería empaten 1-1 a Castàlia en l’anada de la primera eliminatòria de la promoció a Primera Divisió, en un partit on els albinegres disposen de les millors ocasions.

El Barça s’imposa al Nava sense patir i jugarà una nova final de Copa del Rei

El Barça derrota el Viveros Herol Nava per 27-38 en la semifinal d’Alacant, defensa el títol de Copa del Rei i arriba a la final sense necessitat de mostrar la seua millor versió.

El Bidasoa Irún passa per damunt del Bada Huesca i torna a una final de Copa 30 anys després

El Bidasoa Irún goleja el Bada Huesca per 30-37 en la semifinal de la Copa del Rei a Alacant, torna a una final 30 anys després i es garantix plaça europea per a la pròxima temporada.

El Bidasoa Irún atropella el Bada Huesca i torna a una final de Copa 30 anys després

El Bidasoa Irún goleja el Bada Huesca per 30-37 en la semifinal de la Copa del Rei a Alacant, torna a una final 30 anys després i s’assegura plaça europea per a la pròxima temporada.

Centenars de persones ixen al carrer a València contra el negoci de la vivenda

Centenars de persones es manifesten este dissabte pel centre de València per a denunciar l especulació immobiliària, el model turístic descontrolat i la pèrdua d identitat dels barris, i per a reclamar vivenda digna i lloguers assequibles.

El Barça atropella el Nava a Alacant (27-38) i es planta en una nova final de Copa

El Barça guanya amb autoritat el Viveros Herol Nava per 27-38 en la semifinal de la Copa del Rei d’handbol a Alacant i es classifica per a una nova final, en un partit que va dominar sense necessitat d’exhibir la seua millor versió.

Es cancel·la el Festival de Les Arts de València després de les queixes pel so

El Festival de Les Arts no continua este dissabte a la Ciutat de les Arts i les Ciències de València després de les nombroses queixes per falta de so i de la negativa de l'Ajuntament i la direcció del recinte a permetre l'obertura. L'organització anuncia devolucions i lamenta no haver pogut tindre una reunió amb l'Alcaldia per buscar alternatives.

El Nou Mestalla completa l’anell de compressió i els 50 pilars de la coberta

L’estadi Nou Mestalla ja ha instal·lat l’anell de compressió i els 50 pilars d’acer que sostindran la gran coberta, un pas clau de cara a la seua inauguració prevista per a l’estiu de 2027.