Detingut per agredir a la seua nóvia en Aldaia

Una dona intenta defendre's d'una agressió

La xica ha pogut avisar a la Policia amb el mòbil d’un ciutadà | Pxhere

 

Un xic, de 30 anys, ha sigut detingut este diumenge en Aldaia, en la comarca de l’Horta de València, com a presumpte autor d’un delicte de violència de gènere, després d’agredir a la seua parella, una xica de 30 anys, a qui li ha pegat diferents colps en la cara i li ha agarrat pel coll, mentres l’amenaçava de mort.

 

Els fets s’han produït cap a les dotze i mitja del matí de diumenge, quan els agents que patrullaven la zona han rebut un avís per a que es dirigiren a un carrer del municipi valencià d’Aldaia, a on, presumptament, s’havia produït una agressió masclista i la xica es trobava en el portal de la casa.

 

Immediatament, els policies s’han dirigit al lloc dels fets i han localitzat a una dona molt nerviosa en el portal de la finca. La víctima ha pogut escapar del seu agressor i, gràcies al telèfon mòbil d’un ciutadà, ja que moments abans el sospitós li havia llevat el seu telèfon mòbil, ha pogut avisar a la Policia.

 

Amb la jaqueta del revés per a evitar ser localitzat

Els agents han localitzat en els voltants d’una parada d’autobusos a una persona que s’ajustava a les característiques físiques de l’autor i, encara que portava la jaqueta del revés, han pogut  comprovar que es tractava del sospitós. Després d’identificar-lo i localitzar-li el telèfon mòbil de la seua parella, han fet les comprovacions oportunes i l’han detingut.

 

Encara que la Policia ha pogut saber que no existien denúncies prèvies, continuen les investigacions per si poguera haver existit amb anterioritat algun il·lícit penal. El detingut, sense antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

El Betis s’imposa a Vila-real i reforça la seua candidatura europea

El Betis ha guanyat 1-2 al Vila-real a La Ceràmica amb un gran segon temps, que Manuel Pellegrini ha qualificat de partit de ‘sis punts’, mentre que Iñigo Pérez ha admés que la imatge grogueta després del descans és ‘danyina’ per a l’autoestima de l’equip.

Gerard Moreno admet l’ansietat del Vila-real en les remuntades

Gerard Moreno ha reconegut després de la derrota davant el Betis que al Vila-real li ha pogut l’ansietat quan s’ha vist per darrere en el marcador i que a l’equip li falta contundència per a tancar els partits quan s’avança.

Dani Ceballos torna a jugar amb el Betis nou anys després

Dani Ceballos ha tornat a vestir la samarreta del Betis en partit oficial nou anys després, en la victòria verd-i-blanca al camp del Villarreal. El migcampista d'Utrera ha entrat en la segona part i ha contribuït al triomf que impulsa l'equip a la zona alta.

El Betis remunta a La Ceràmica i afon a un Villarreal sense victòries

El Villarreal s’ha avançat amb un gol de Gerard Moreno, però el Betis ha remuntat abans del descans i ha infligit una nova derrota als groguets, que continuen sense conéixer la victòria en LALIGA EA SPORTS.

Dos detinguts a Benicàssim amb un quilo de càpsules d’amapola adormidera

La Guàrdia Civil ha detingut dos hòmens a Benicàssim després d’intervindre’ls més d’un quilo de càpsules d’amapola adormidera i pols triturada, considerats productes per a fabricar droga.

Real Madrid es juga mantindre el pols a LaLiga al camp d’un Elx obligat a reaccionar

El Real Madrid afronta una eixida clau al Martínez Valero per no despenjar-se del Barça, davant un Elx sense triomfs i amb urgència per puntuar com a local. Martín Anselmi confia en la possessió i en el talent de Buonanotte per frenar el potencial blanc.

Óscar Sánchez assumirà de forma interina la banqueta del València en Primera

Óscar Sánchez, tècnic del València Mestalla, dirigirà dimarts el primer equip en el camp de l’Alavés i es convertirà en el seixanta-cinqué entrenador del club en Primera Divisió, després de la destitució de Carlos Corberán.

Arresten a Gandia un pederasta reincident amb fotos sexuals del seu bebé i de la seua hijastra menor

La Policia Nacional ha detingut a Gandia un home de 39 anys, reincident, que havia produït i distribuït imatges sexuals del seu bebé d’un any i fotos íntimes de la filla menor de la seua parella sense consentiment. L’arrest s’ha produït després d’una investigació de ciberpatrullatge en fòrums pedòfils, i el detingut ja està en presó preventiva.