Detingut per agredir a la seua nóvia en Aldaia

Una dona intenta defendre's d'una agressió

La xica ha pogut avisar a la Policia amb el mòbil d’un ciutadà | Pxhere

 

Un xic, de 30 anys, ha sigut detingut este diumenge en Aldaia, en la comarca de l’Horta de València, com a presumpte autor d’un delicte de violència de gènere, després d’agredir a la seua parella, una xica de 30 anys, a qui li ha pegat diferents colps en la cara i li ha agarrat pel coll, mentres l’amenaçava de mort.

 

Els fets s’han produït cap a les dotze i mitja del matí de diumenge, quan els agents que patrullaven la zona han rebut un avís per a que es dirigiren a un carrer del municipi valencià d’Aldaia, a on, presumptament, s’havia produït una agressió masclista i la xica es trobava en el portal de la casa.

 

Immediatament, els policies s’han dirigit al lloc dels fets i han localitzat a una dona molt nerviosa en el portal de la finca. La víctima ha pogut escapar del seu agressor i, gràcies al telèfon mòbil d’un ciutadà, ja que moments abans el sospitós li havia llevat el seu telèfon mòbil, ha pogut avisar a la Policia.

 

Amb la jaqueta del revés per a evitar ser localitzat

Els agents han localitzat en els voltants d’una parada d’autobusos a una persona que s’ajustava a les característiques físiques de l’autor i, encara que portava la jaqueta del revés, han pogut  comprovar que es tractava del sospitós. Després d’identificar-lo i localitzar-li el telèfon mòbil de la seua parella, han fet les comprovacions oportunes i l’han detingut.

 

Encara que la Policia ha pogut saber que no existien denúncies prèvies, continuen les investigacions per si poguera haver existit amb anterioritat algun il·lícit penal. El detingut, sense antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Mompó diu al jutjat que no recorda l’avís de la batlessa de Torrent sobre el desbordament

Vicent Mompó ha declarat al jutjat de Catarroja que no recorda la telefonada en què la batlessa de Torrent li hauria advertit del desbordament del barranc de l’Horteta durant la DANA.

Recuperat l’entorn del riu Buñol i reforçada la seguretat davant noves avingudes

La Confederación Hidrográfica del Júcar ha completat obres d’emergència al riu Buñol i altres afluents del Magre amb 3,5 milions d’euros per a reduir el risc d’inundacions i recuperar espais naturals i d’ús públic.

El Suprem qüestiona a Europa la regularització massiva d’immigrants a Espanya

El Tribunal Suprem ha obert la porta a consultar el Tribunal de Justícia de la Unió Europea sobre si la regularització extraordinària d’estrangers a Espanya xoca amb el dret comunitari i el Pacte de Migració i Asil.

Detinguts dos hòmens pel furt d’una excavadora de 36.000 euros a Alcalà de Xivert

La Guàrdia Civil ha detingut dos hòmens de 45 i 49 anys pel furt d’una excavadora valorada en 36.000 euros a Alcalà de Xivert, localitzada en un taller del mateix municipi i retornada al seu propietari.

Més de 250 guàrdies civils en pràctiques reforcen les unitats de la Comandància de València

Un total de 3.123 guàrdies civils alumnes en pràctiques s'han incorporat a unitats de seguretat ciutadana de tot l'Estat, 253 d'ells destinats a la Comandància de València per a completar la seua formació.

Immobilitzen 11.500 quilos de mel per irregularitats en la traçabilitat en el Comtat

La Guàrdia Civil ha immobilitzat 11.500 quilos de mel d una empresa del Comtat per presumptes irregularitats en la traçabilitat i per vendre com ecològica mel convencional.

Xiquets malalts de Gaza reben tractament en hospitals espanyols com La Fe de València

Un grup de 20 xiquets gazatins malalts i les seues famílies han arribat a la base de Torrejón per a rebre atenció sanitària en hospitals espanyols, entre ells l’Hospital La Fe de València, dins d’un programa especial d’acollida humanitària.

Una dona detinguda per calar foc a la vivenda de la seua exparella a la Vall d’Uixó

La Guàrdia Civil ha detingut una dona acusada de provocar un incendi en la vivenda de la seua exparella a la Vall d'Uixó, on han resultat calcinades diverses estances i ha mort un gos. No hi havia persones a l'interior en el moment dels fets i la investigació continua oberta.