Detingut per agredir a la seua nóvia en Aldaia

Una dona intenta defendre's d'una agressió

La xica ha pogut avisar a la Policia amb el mòbil d’un ciutadà | Pxhere

 

Un xic, de 30 anys, ha sigut detingut este diumenge en Aldaia, en la comarca de l’Horta de València, com a presumpte autor d’un delicte de violència de gènere, després d’agredir a la seua parella, una xica de 30 anys, a qui li ha pegat diferents colps en la cara i li ha agarrat pel coll, mentres l’amenaçava de mort.

 

Els fets s’han produït cap a les dotze i mitja del matí de diumenge, quan els agents que patrullaven la zona han rebut un avís per a que es dirigiren a un carrer del municipi valencià d’Aldaia, a on, presumptament, s’havia produït una agressió masclista i la xica es trobava en el portal de la casa.

 

Immediatament, els policies s’han dirigit al lloc dels fets i han localitzat a una dona molt nerviosa en el portal de la finca. La víctima ha pogut escapar del seu agressor i, gràcies al telèfon mòbil d’un ciutadà, ja que moments abans el sospitós li havia llevat el seu telèfon mòbil, ha pogut avisar a la Policia.

 

Amb la jaqueta del revés per a evitar ser localitzat

Els agents han localitzat en els voltants d’una parada d’autobusos a una persona que s’ajustava a les característiques físiques de l’autor i, encara que portava la jaqueta del revés, han pogut  comprovar que es tractava del sospitós. Després d’identificar-lo i localitzar-li el telèfon mòbil de la seua parella, han fet les comprovacions oportunes i l’han detingut.

 

Encara que la Policia ha pogut saber que no existien denúncies prèvies, continuen les investigacions per si poguera haver existit amb anterioritat algun il·lícit penal. El detingut, sense antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Cinquena setmana de vaga mèdica en la Comunitat amb xifres enfrontades de seguiment

Els mèdics valencians han iniciat una nova setmana de vaga contra el nou estatut marc, que el CESM xifra en un seguiment pròxim al 90 %, davant del 6,86 % que admet la Conselleria de Sanitat. Les protestes inclouen manifestacions a València i Alacant i concentracions en hospitals i centres de salut de totes les comarques.

Pérez Llorca exigix que la negociació del finançament es faça en el Consell de Política Fiscal i Financera

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, ha reiterat al ministre d'Hisenda, Arcadi España, que està disposat a negociar el nou model de finançament autonòmic, però únicament en el si del Consell de Política Fiscal i Financera i amb una llei orgànica i una dotació clara als pressupostos de l'Estat.

Els tècnics sanitaris exigixen la reclasificació professional d’un col·lectiu que es considera oblidat

Centenars de tècnics superiors i mitjans del Sistema Nacional de Salut s’han concentrat davant l’Hospital Clínic de València per a exigir la seua reclasificació professional en els grups B i C1 i denunciar una situació que consideren discriminatòria i bloquejada des de 2023.

Així serà la gran remodelació de l’Estadi de la Ceràmica que ja ha arrancat

El Villarreal CF ha arrancat les obres de remodelació de l’Estadi de la Ceràmica, amb un nou edifici exterior de vestidors i millores d’accessos i seguretat que afectaran la distribució d’algunes localitats.

Investigat per falsificar certificats de descontaminació en 500 cotxes afectats per la DANA

Un home ha passat a disposició judicial acusat de falsedat documental en prop de 500 vehicles afectats per la DANA, localitzats en una parcel·la de Villamuriel de Cerrato amb certificats de descontaminació presumptament falsos.

Un fals gestor bancari de 19 anys enganya un client i li furta 30.000 euros a Alacant

La Policia Nacional ha detingut a Alacant un jove de 19 anys acusat de suplantar un gestor bancari i sostraure 30.000 euros d’un client després d’una telefonada sobre una falsa transferència irregular.

Municipis afectats per la dana i ConELA reben la Creu d’Or per la solidaritat social

El Ministeri de Drets Socials ha concedit la Creu d'Or de l'Orde Civil de la Solidaritat Social als municipis afectats per la dana, a la junta directiva de ConELA, a Cermi Mujeres, a la Fundació Gomaespuma i, a títol pòstum, a Óscar Moral, per la seua tasca en defensa del benestar i la cohesió social.

Pérez Llorca explicarà en Les Corts la situació de la Comunitat i els acords dels Pressupostos de 2026

Juanfran Pérez Llorca ha d’afrontar esta setmana en Les Corts una sessió de control clau on explicarà la situació política, econòmica i social de la Comunitat Valenciana i el compliment dels acords del Pressupost de 2026.