Detingut per agredir a la seua parella, retindre-la a casa i amenaçar-la amb una pistola

Agents de la Policia Nacional han detingut a València a un home de 24 anys, d’origen espanyol, com a presumpte autor dels delictes de maltractaments en l’àmbit familiar, detenció il·legal, delicte contra la salut pública i tinença il·lícita d’armes, després de pel que sembla agredir a la seua parella en el domicili comú, retindre-la sense poder eixir del mateix i amenaçar-la amb una arma de foc.

Els fets, a més, haurien succeït en presència del fill de tots dos, de només nou mesos.

El succés va ocórrer el dijous al voltant de les deu del matí, quan els policies van ser comissionats perquè acudiren a un habitatge del districte valencià d’Exposició, on pel que sembla una dona estaria retinguda en contra de la seua voluntat.

Els agents van acudir ràpidament al lloc, obrint-los la porta del domicili un home amb un bebé en braços i la seua parella. Aquests van comprovar que l’interior es trobava regirat i en condicions d’insalubritat, així com que la dona mostrava una expressió de por i presentava una mà unflada.

Els policies van esbrinar que moments abans, pel que sembla, l’home hauria ficat a la dona de manera violenta en una habitació, a pesar que aquesta en aquest moment portava al bebé, fill de tots dos, en braços.

Seguidament, li hauria ficat en la boca part d’una manta alhora que pressionava amb la mà presumptament per a asfixiar-la i li hauria apuntat amb una pistola mentre afirmava que anava a matar-la.

Els agents van localitzar l’arma de foc amagada en una de les habitacions del pis, a més d’un ganivet de carnisser de 15 centímetres de longitud enganxat en una porta, 130 grams d’haixix i dues balances de precisió, intervenint tots aquests efectes.

Per tot això, l’home va ser detingut com a presumpte autor dels delictes de maltractaments en l’àmbit familiar, detenció il·legal, delicte contra la salut pública i tinença il·lícita d’armes.

L’arrestat, amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial, decretant-se el seu ingrés a la presó.

Últimes notícies

Lleuger descens de les temperatures i possibles ruixats esta vesprada a l’interior de Castellon

La Comunitat Valenciana vivira una jornada de cels poc nuvolosos, lleuger descens de les maximas en Castellon i possibilitat de ruixats amb tempesta esta vesprada a l'interior nord.

Sis sindicalistes es tanquen en Educació després d’una nova ruptura de la negociació de la vaga docent

Sis sindicalistes de STEPV, UGT i CCOO es tanquen en la Conselleria d'Educació després de trencar-se de nou la negociació per a posar fi a la vaga indefinida del professorat públic no universitari valencià.

Amaia enlluerna amb veu i complicitat en un Roig Arena entregat

Amaia oferix en el Roig Arena de València un concert íntim i festiu alhora, en el penúltim directe del seu gira Arenas amb el disc Si òbric els ulls no és real.

Els sis sindicalistes tancats en Educació abandonen la Conselleria després de trencar amb la negociació

Els sis representants de STEPV, UGT i CCOO que van romandre tancats en la Conselleria d'Educació han eixit de les instal·lacions de matinada i anuncien que no acudiran a la taula sectorial convocada per a este dilluns.

Ortí es nega a reobrir la negociació salarial i obliga els sindicats a desallotjar la Conselleria

La consellera d'Educació Carmen Ortí tanca la porta a reobrir la negociació salarial reclamada per STEPV, CCOO i UGT i ordena als sindicats abandonar l'edifici després d'hores de tancament.

Educació defén que no decidix sota pressió i tanca la negociació salarial amb part dels sindicats

La Conselleria d'Educació insistix que no pren decisions sota pressió, dona per tancada la pujada salarial pactada amb CSIF i ANPE i emplaça a la resta de sindicats a continuar negociant la resta de reivindicacions en taules temàtiques.

El Govern investiga l’agressió d’un policia a una dona en una protesta de professors a València

La Delegació del Govern en la Comunitat Valenciana investiga l'actuació d'un agent de la Policia Nacional que va espentar per l'esquena a una dona durant una protesta de professors a València.

El València atropella al Barça en el Palau i assegura el factor pista en el play-off

El València Basket pansa per damunt del Barça en el Palau (77-102), exposa totes les debilitats blaugranes i assegura la segona plaça de la Lliga Endesa amb factor pista en el play-off.