Detingut per agredir a la seua parella, retindre-la a casa i amenaçar-la amb una pistola

Agents de la Policia Nacional han detingut a València a un home de 24 anys, d’origen espanyol, com a presumpte autor dels delictes de maltractaments en l’àmbit familiar, detenció il·legal, delicte contra la salut pública i tinença il·lícita d’armes, després de pel que sembla agredir a la seua parella en el domicili comú, retindre-la sense poder eixir del mateix i amenaçar-la amb una arma de foc.

Els fets, a més, haurien succeït en presència del fill de tots dos, de només nou mesos.

El succés va ocórrer el dijous al voltant de les deu del matí, quan els policies van ser comissionats perquè acudiren a un habitatge del districte valencià d’Exposició, on pel que sembla una dona estaria retinguda en contra de la seua voluntat.

Els agents van acudir ràpidament al lloc, obrint-los la porta del domicili un home amb un bebé en braços i la seua parella. Aquests van comprovar que l’interior es trobava regirat i en condicions d’insalubritat, així com que la dona mostrava una expressió de por i presentava una mà unflada.

Els policies van esbrinar que moments abans, pel que sembla, l’home hauria ficat a la dona de manera violenta en una habitació, a pesar que aquesta en aquest moment portava al bebé, fill de tots dos, en braços.

Seguidament, li hauria ficat en la boca part d’una manta alhora que pressionava amb la mà presumptament per a asfixiar-la i li hauria apuntat amb una pistola mentre afirmava que anava a matar-la.

Els agents van localitzar l’arma de foc amagada en una de les habitacions del pis, a més d’un ganivet de carnisser de 15 centímetres de longitud enganxat en una porta, 130 grams d’haixix i dues balances de precisió, intervenint tots aquests efectes.

Per tot això, l’home va ser detingut com a presumpte autor dels delictes de maltractaments en l’àmbit familiar, detenció il·legal, delicte contra la salut pública i tinença il·lícita d’armes.

L’arrestat, amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial, decretant-se el seu ingrés a la presó.

Últimes notícies

Ford Almussafes reprén la producció amb més calma gràcies a l’aliança amb Geely

La planta de Ford a Almussafes ha tornat hui a produir vehicles després de les vacacions d’agost, amb un ambient de més tranquil·litat per l’aliança estratègica amb Geely i la reactivació de la negociació de l’Acord per l’Electrificació 2030.

Detingut un matrimoni per furtar joies a ancians que ella cuidava a la Safor

La Guàrdia Civil ha detingut una parella a la Safor per furtar joies en cases de persones majors dependents, aprofitant la faena d’ella com a cuidadora domiciliària. El marit presumptament venia les peces en establiments de compra i venda d’or.

Un escriptor d’Alacant farà sis etapes del Camí de Santiago vestit de legionari romà

Miguel Fornera, jove escriptor d’Altea, recorrerà del 5 al 10 de setembre unes sis etapes del Camí de Santiago, uns 110 quilòmetres, vestit com un legionari romà del segle I dC i acompanyat d’un xicotet grup també caracteritzat d’època.

L’1 de setembre arriba amb núvols i oratge més fresc en la Comunitat Valenciana

El primer dia de setembre arriba a la Comunitat Valenciana amb intervals de núvols, poc risc de pluja febla amb fang al sud i màximes en descens o sense canvis. Dimarts farà més calor i augmenta el risc de tronades a l’interior de Castelló.

PLD Space alça 288 milions per a industrialitzar el coet Miura 5

PLD Space ha ampliat la seua ronda de finançament Sèrie C amb 108 milions addicionals, fins als 288 milions, per impulsar la industrialització del coet Miura 5 i l’inici de les operacions comercials.

Tallada l’A-3 cap a València per l’incendi d’un vehicle a Requena

L’A-3 roman tallada en sentit València a l’altura de Requena des de les 05.41 hores per l’incendi d’un vehicle, amb desviament per la N-III.

Mor un motorista en un avançament antireglamentari en la N-332 a Santa Pola

Un motorista de 61 anys ha mort esta matinada en la N-332, a Santa Pola, després d’un avançament antireglamentari i de ser atropellat per un segon vehicle. Els altres conductors han resultat il·lesos i tres acompanyants han patit ferides lleus.

Cultura reunirà les autonomies i la Policia per l’onada de robatoris en museus

Cultura ha convocat per a la setmana que ve una reunió amb les comunitats autònomes i la Policia Nacional per a abordar l’augment de robatoris en museus amb col·leccions d’or i metalls preciosos, després dels furts a Badajoz, Albacete i Villena.