16.6 C
València
Dijous, 15 gener, 2026

Detingut per agredir a la seua parella, retindre-la a casa i amenaçar-la amb una pistola

Agents de la Policia Nacional han detingut a València a un home de 24 anys, d’origen espanyol, com a presumpte autor dels delictes de maltractaments en l’àmbit familiar, detenció il·legal, delicte contra la salut pública i tinença il·lícita d’armes, després de pel que sembla agredir a la seua parella en el domicili comú, retindre-la sense poder eixir del mateix i amenaçar-la amb una arma de foc.

Els fets, a més, haurien succeït en presència del fill de tots dos, de només nou mesos.

El succés va ocórrer el dijous al voltant de les deu del matí, quan els policies van ser comissionats perquè acudiren a un habitatge del districte valencià d’Exposició, on pel que sembla una dona estaria retinguda en contra de la seua voluntat.

Els agents van acudir ràpidament al lloc, obrint-los la porta del domicili un home amb un bebé en braços i la seua parella. Aquests van comprovar que l’interior es trobava regirat i en condicions d’insalubritat, així com que la dona mostrava una expressió de por i presentava una mà unflada.

Els policies van esbrinar que moments abans, pel que sembla, l’home hauria ficat a la dona de manera violenta en una habitació, a pesar que aquesta en aquest moment portava al bebé, fill de tots dos, en braços.

Seguidament, li hauria ficat en la boca part d’una manta alhora que pressionava amb la mà presumptament per a asfixiar-la i li hauria apuntat amb una pistola mentre afirmava que anava a matar-la.

Els agents van localitzar l’arma de foc amagada en una de les habitacions del pis, a més d’un ganivet de carnisser de 15 centímetres de longitud enganxat en una porta, 130 grams d’haixix i dues balances de precisió, intervenint tots aquests efectes.

Per tot això, l’home va ser detingut com a presumpte autor dels delictes de maltractaments en l’àmbit familiar, detenció il·legal, delicte contra la salut pública i tinença il·lícita d’armes.

L’arrestat, amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial, decretant-se el seu ingrés a la presó.

Últimes notícies

La federació veïnal demana reunir-se amb Catalá per a desbloquejar la ZBE a València

La federació veïnal sol·licita una reunió directa amb l'alcaldessa per a desbloquejar la Zona de Baixes Emissions, després de mesos sense acord malgrat la pròrroga estatal.

El pont de l’estació de Paiporta continuarà obert al trànsit durant la seua reconstrucció

El pont de l'estació de Paiporta es mantindrà obert amb dos carrils mentres s'intensifiquen les obres. Els treballs seran per fases i hi haurà talls puntuals comunicats amb antelació.

Jordi Sevilla demana al PSOE canviar el rumb i pactar amb grans partits, no amb Junts, ERC ni Podemos

Jordi Sevilla ha instat el PSOE a corregir el rumb i a buscar pactes amb grans partits per a afrontar vivenda i ocupació juvenil, no amb Junts, ERC ni Podemos. Emmarca el seu missatge en el manifest 'Socialdemocràcia 21' i ha demanat a PP i PSOE frenar la polarització.

Catarroja inicia la segona fase de les obres del clavegueram per via d’emergència

L'Ajuntament ha activat una nova actuació de rehabilitació del clavegueram per la via d'emergència després dels danys de la DANA d'octubre. Els treballs es repartixen en diversos punts, duraran huit mesos i compten amb 264.124,11 euros de pressupost.

Pérez Llorca veu el finançament com a ‘cartell electoral’ de Montero i demana una reunió amb presidents

Pérez Llorca sosté que la proposta del Govern manca de consens i la vincula a la candidatura de María Jesús Montero. Reclama una trobada amb tots els presidents autonòmics per a abordar un model real i urgent per a la Comunitat Valenciana.

Morant demana als presidents autonòmics no torpedinar un model de finançament sense perdedors

La ministra ha reclamat als presidents autonòmics que no bloquegen la reforma del finançament i ha defés que el model no resta a cap comunitat i millora de manera notable els recursos de la Comunitat Valenciana. Agents socials han avalat la proposta i han demanat acompanyar-la d'un fons transitori i de la condonació parcial del deute.

Montero descarta que Feijóo porte a Sánchez un model alternatiu de finançament

Montero ha sostingut que Feijóo no presentarà el dilluns una proposta pròpia de finançament autonòmic perquè no la té. Ha urgit a aprofitar l'oportunitat per a reformar el sistema.

La nova estació de València Sud s’obri este divendres amb més accessibilitat i resiliència

L'estació de València Sud s'obri este divendres, elevada un metre i amb tres ascensors, la qual cosa completa l'accessibilitat de tota la xarxa i reforça la resposta davant temporals. El projecte s'integra en la reconstrucció després de la dana, amb inversions en el complex i un pla anual per a millorar línies.